Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää työtön nainen?

Vierailija
29.03.2016 |

Joka tykkää lempiä päivät pitkät ja nautiskella elämästä? Mistä voin löytää tai tavata? Onko jotain tuntomerkkejä, että tiedän ketä lähestyä? Kerro ole hyvä.

Kommentit (82)

Vierailija
41/82 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mee paikalliseen pubiin keskellä viikkoa heti kun se aukeaa, sieltä niitä löytyy :)

Juuh, ja suhde on jotain 10 ukkoa per 1 nainen. Vähintään. 

Tulee nenä kipeäksi moneen kertaan ennen kuin nussimaan lähdetään. 

Ei tuu jos on nyrkkisankari.

Vierailija
42/82 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla muita tuloja kuin työttömyystuet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/82 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestenkin kiinnostus loppuu kun naisen työttömyys selviää.

Vierailija
44/82 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen ap. olet?

Vierailija
45/82 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LOL, älä jaksa. 

Melkein kaikilla rikkaillakin miehillä on "työtön" vaimo. Ettei se varmaan peruspentin kuvioita kaada. 

Vierailija
46/82 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin ottaa loparit, jos ap. on mulle sopiva muuten. Eletään vaan metässä sossutuilla jossain mummonmökissä? Autoon pitäs olla kyl varaa, onko meillä sitten?

Vierailija
47/82 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen ap. olet?

Olen 24v. ap

Vierailija
48/82 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä voin ottaa loparit, jos ap. on mulle sopiva muuten. Eletään vaan metässä sossutuilla jossain mummonmökissä? Autoon pitäs olla kyl varaa, onko meillä sitten?

Kuulostaa hyvältä. ap

Vierailija
49/82 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Vierailija
50/82 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot jopa mulle liian nuori. Harmi :( N26

Vierailija
51/82 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Bullshit bullshit. 

Yrität vain saada miehistä yhtä rahanahneita ja pinnallisia kuin naisista. Jokainen vähänkään reaalimaailmaa tunteva tietää tämän kuitenkin paskapuheeksi. Kuten edellisellä sivulla mainitsin: melkein kaikilla rikkailla miehillä on "työtön" vaimo, joten naisen tytöttömyys tuskin liikuttaa peruspenttiä huitsin helvettiä. 

Vierailija
52/82 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Ei pidä paikkaansa.

Vierailija
53/82 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi joku vähintään neljän lapsen työtön ja kouluttautumaton yksinhuoltajaäiti. He eivät yleensä edes halua, että mies kävisi töissä, koska silloinhan tuet pienenisivät. 

Vierailija
54/82 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä ei tasan kiinnosta naisen työssäkäynti tai käymättömyys. Mistä tuo nyt tuli?

Vierailija
55/82 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te olette aivan pihalla, te av:n palstamiehet. Minun seuraelämäni koki kuoleman kun valmistuin työttömäksi ja nyt etsin toki töitä, mutta eipä se silti auta kun miehet lopettaa juttelun kun ilmenee etten ole töissä :D 

Mulle on aivan sama onko mies töissä, kunhan hakisi edes aktiivisesti töitä. En vaan työttömän miehen kanssa ole missään tavannut, kaikki joko opiskelijoita tai työelämässä olevia. Mistä tietä työttömiä miehiä sitten löytää?

Vierailija
56/82 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te olette aivan pihalla, te av:n palstamiehet. Minun seuraelämäni koki kuoleman kun valmistuin työttömäksi ja nyt etsin toki töitä, mutta eipä se silti auta kun miehet lopettaa juttelun kun ilmenee etten ole töissä :D 

Mulle on aivan sama onko mies töissä, kunhan hakisi edes aktiivisesti töitä. En vaan työttömän miehen kanssa ole missään tavannut, kaikki joko opiskelijoita tai työelämässä olevia. Mistä tietä työttömiä miehiä sitten löytää?

Oot varmaan tavannut näitä akateemisia miehiä pääasiassa. Työttömiä miehiä on kahdenlaisia. 1 Miehet, jotka lorvivat kotona juomassa ja päihteitä käyttämässä. 2 Työttömät miehet, jotka kehittävät itseään fyysisesti ja psyykkisesti urheilemalla ja lukemalla itseään kiinnostavia aiheita.

Vierailija
57/82 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot jopa mulle liian nuori. Harmi :( N26

Onko 2 vuotta iso ikäero?

Vierailija
58/82 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No missä sä ap asut, minkä näköinen olet, millanen luonne/ulkonäkö vetoaa naisessa?

Vierailija
59/82 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot varmaan tavannut näitä akateemisia miehiä pääasiassa. Työttömiä miehiä on kahdenlaisia. 1 Miehet, jotka lorvivat kotona juomassa ja päihteitä käyttämässä. 2 Työttömät miehet, jotka kehittävät itseään fyysisesti ja psyykkisesti urheilemalla ja lukemalla itseään kiinnostavia aiheita.

Olen itse maisteri.

Missä noita 2. tyypin työttömiä miehiä löytää?

Vierailija
60/82 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se seuraelämä olisi kokenut kuoleman opiskeluaikoihin verrattuna, vaikka olisit saman tien siirtynyt työelämäänkin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi