Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää työtön nainen?

Vierailija
29.03.2016 |

Joka tykkää lempiä päivät pitkät ja nautiskella elämästä? Mistä voin löytää tai tavata? Onko jotain tuntomerkkejä, että tiedän ketä lähestyä? Kerro ole hyvä.

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muista että mitä vaatimattomammat ovat naisen omat lähtökohdat, sitä vaativampi hän on miehen suhteen. 

Olen esim. itse saanut pillua kauniilta naiselta, mutten lihavalta. 

Eli sijassasi keskittyisin etsimään ihan työssä käyviä. 

Mulla on kaikki muu kunnossa paitsi olen työtön. Pukeutuminen, ulkonäkö, lihakset, munan koko, äly (luen kirjoja, olen kiinnostunut historiasta, politiikasta, maailmantapahtumista etc)

Naiset katsovat minua, mutta ei tee mieli lähestyä tavallista työssä käyvää naista, kun tietää kuitenkin työttömyyteni olevan ongelma, kun se selville tulee.

Vähän kurjalta tuntuisi, jos mies haluaisi seuraani työllisyystilanteeni takia.

t. työtön nainen

Kyllä se ratkaisee millainen sinä olisit ihmisenä ja pitäisitkö edes minusta, mutta jos olemme molemmat työttömiä niin olemme samalla viivalla ja meillä on aikaa toisillemme. a+

Mitään muuta teillä ei sitten olekaan. Ei varaa laittaa kaunista kotia, ei varaa harrastaa, ei varaa matkustella, ei varaa sairastaa. Tulevaisuudessa olette kaksi kansaneläkeläistä ja toivonne on siinä, että hyvinvointiyhteiskunnasta säilyy edes rippeet ja on olemassa jonkinlainen sosiaaliturva. Itsestäänselvyys se ei todellakaan ole. Arki ja loma eivät erotu toisistaan mitenkään, on vain jatkuva välitila, jossa ei ole mielekästä tekemistä, päivät kuluvat odotellen jotain mitä ette tarkalleen ottaen osaa edes määritellä. Koskaan ei tule sitä onnistumisen tunnetta, kun on selviytynyt työhön liittyvistä haasteista tai voi raskaan viikon kunniaksi palkita itsensä, tapahtui se sitten oluella tai kakkukahvilla. Ei ole puhumista, kun arki pyörii vain omien nurkkien ja tv-ohjelmien ympärillä, ei sosiaalisia verkostoja, kun ei ole varaa käydä missään.

Onhan se kaunis ihanne, että rakkaus riittää, mutta uskon että tiedossa on vielä huomattavan paljon kylmempää kyytiä kuin nykyisin.

hahahahahah

ahahahahahah

Ei vittu mikä kapitalistin aivopesty orja.

ahahahahahaha

ahahahahahaha

Tiedätkö, että jos ajat joskus muuttuu niin kyllä sitä voi sitten mennä töihin. Pitää itsensä kunnossa ja fiksuna, niin hyvin pääsee takaisin töihin. Älä edes ala kuvittelemaan itseäsi mitenkään korvaattomana jos istut siellä konttorissa 20v näpytellen jotain exceliä. 

Vierailija
82/82 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muista että mitä vaatimattomammat ovat naisen omat lähtökohdat, sitä vaativampi hän on miehen suhteen. 

Olen esim. itse saanut pillua kauniilta naiselta, mutten lihavalta. 

Eli sijassasi keskittyisin etsimään ihan työssä käyviä. 

Mulla on kaikki muu kunnossa paitsi olen työtön. Pukeutuminen, ulkonäkö, lihakset, munan koko, äly (luen kirjoja, olen kiinnostunut historiasta, politiikasta, maailmantapahtumista etc)

Naiset katsovat minua, mutta ei tee mieli lähestyä tavallista työssä käyvää naista, kun tietää kuitenkin työttömyyteni olevan ongelma, kun se selville tulee.

Vähän kurjalta tuntuisi, jos mies haluaisi seuraani työllisyystilanteeni takia.

t. työtön nainen

Kyllä se ratkaisee millainen sinä olisit ihmisenä ja pitäisitkö edes minusta, mutta jos olemme molemmat työttömiä niin olemme samalla viivalla ja meillä on aikaa toisillemme. a+

Mitään muuta teillä ei sitten olekaan. Ei varaa laittaa kaunista kotia, ei varaa harrastaa, ei varaa matkustella, ei varaa sairastaa. Tulevaisuudessa olette kaksi kansaneläkeläistä ja toivonne on siinä, että hyvinvointiyhteiskunnasta säilyy edes rippeet ja on olemassa jonkinlainen sosiaaliturva. Itsestäänselvyys se ei todellakaan ole. Arki ja loma eivät erotu toisistaan mitenkään, on vain jatkuva välitila, jossa ei ole mielekästä tekemistä, päivät kuluvat odotellen jotain mitä ette tarkalleen ottaen osaa edes määritellä. Koskaan ei tule sitä onnistumisen tunnetta, kun on selviytynyt työhön liittyvistä haasteista tai voi raskaan viikon kunniaksi palkita itsensä, tapahtui se sitten oluella tai kakkukahvilla. Ei ole puhumista, kun arki pyörii vain omien nurkkien ja tv-ohjelmien ympärillä, ei sosiaalisia verkostoja, kun ei ole varaa käydä missään.

Onhan se kaunis ihanne, että rakkaus riittää, mutta uskon että tiedossa on vielä huomattavan paljon kylmempää kyytiä kuin nykyisin.

Se on mielentila, way of life, less is more. Todellinen onnellisuus tulee pienistä asioista. Raha ja materia on kuin huume sitä halutaan aina lisää ja lisää, mikään ei riitä ja se sokaisee todelliselta onnellisuudelta ja rakkaudelta. Jos ihminen on henkisesti rikas elämä voi olla oikean ihmisen kanssa myös rikasta ilman uutta autoa ja isoa valkotiilitaloa mustavalkoisella sisustuksella ja niillä tähtityynyillä. Ei pienet tulot ole estänyt minua matkustelemasta, toki en ole voinut yöpyä siinä Pariisin hienoimmassa hotellissa vaan olen joutunut nukkumaan yöni hostellissa, mutta olen kuitenkin kokenut saman Pariisin mitä sinäkin kokisit sinun all inclusive hotellistasi :) Urheilu ei maksa mitään, juokse, nosta raskaasti ja syö terveellistä ruokaa (halpaa) niin kasvat, yksinkertaista. Elämä on sellaista kuin siitä tekee ja mihin on valmis tyytymään :) Ymmärrän sinua, enkä koskaan voisi tehdä sinua onnelliseksi, koska minä en pelkästään riittäisi sinulle. Varmasti löydät miehen joka pystyy täyttämään jokaisen kultareunaisen haaveesi. ap

Siis vau. Olipa hienosti sanottu. Hattu päästä ja täsmälleen samaa mieltä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme