Mistä löytää työtön nainen?
Joka tykkää lempiä päivät pitkät ja nautiskella elämästä? Mistä voin löytää tai tavata? Onko jotain tuntomerkkejä, että tiedän ketä lähestyä? Kerro ole hyvä.
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän niitä nettipalstoiltakin löydy? Rohkeasti vaan hakemaan. Miksi haluat työttömän naisen?
Koska en usko, että työssä käyvä nainen kiinnostuisi työttömästä miehestä.
Kiinnostuvat usein. Mutta valitettavasti useimmat luulevat pystyvänsä pakottaman miehen myöhemmin töihin tunnesiteen avulla ja itkut sekä kiukuttelut alkavat siinä vaiheessa kun nainen tajuaa ettei sitä pystykään pakottamaan töihin tienaamaan.
Ap alkaa kuulostaa vähän liian hyvältä ollakseen totta, postaa kuva?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muista että mitä vaatimattomammat ovat naisen omat lähtökohdat, sitä vaativampi hän on miehen suhteen.
Olen esim. itse saanut pillua kauniilta naiselta, mutten lihavalta.
Eli sijassasi keskittyisin etsimään ihan työssä käyviä.
Mulla on kaikki muu kunnossa paitsi olen työtön. Pukeutuminen, ulkonäkö, lihakset, munan koko, äly (luen kirjoja, olen kiinnostunut historiasta, politiikasta, maailmantapahtumista etc)
Naiset katsovat minua, mutta ei tee mieli lähestyä tavallista työssä käyvää naista, kun tietää kuitenkin työttömyyteni olevan ongelma, kun se selville tulee.
Vähän kurjalta tuntuisi, jos mies haluaisi seuraani työllisyystilanteeni takia.
t. työtön nainen
Minä! Voisin myöskin lempiä aamusta iltaan.
Vierailija kirjoitti:
Ap alkaa kuulostaa vähän liian hyvältä ollakseen totta, postaa kuva?
En kyllä kehtaa tänne yleiselle palstalle laittaa omaa naama kuvaa jos joku sattuisi tunnistamaan :) Jos pystyisi jotenkin yksityisesti näyttämään niin sitten kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä voisin hyvin jättäytyä pois töistä (en siis työttömäksi vaan pois työelämästä), jos mies sitä haluaa ja elättää meidät. Olen raatanut ihan riittävästi viimeiset parikymmentä vuotta, joten tauko tosiaan olisi mieleen. Tai vaikka lopetus. Saisi sitten joku muu tehdä nämä duunit.
Haluat siis itse olla työtön, mutta se ei kuitenkaan kelpaa, että myös mies on työtön?
En. Kuvittelin, että pointti on se, että vietetään aikaa ja harrastetaan yhdessä. Eihän se sitten onnistu, jos mies on töissä.
Vierailija kirjoitti:
Kiva. Mistäpäin Suomea olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muista että mitä vaatimattomammat ovat naisen omat lähtökohdat, sitä vaativampi hän on miehen suhteen.
Mulla on kaikki muu kunnossa paitsi olen työtön. Pukeutuminen, ulkonäkö, lihakset, munan koko, äly (luen kirjoja, olen kiinnostunut historiasta, politiikasta, maailmantapahtumista etc)
Naiset katsovat minua, mutta ei tee mieli lähestyä tavallista työssä käyvää naista, kun tietää kuitenkin työttömyyteni olevan ongelma, kun se selville tulee.
Ei muuta kuin nuorten maailmanhalaajanaisten kimppuun sitten vaan.
Kasvata vähän partaa varoiksi jos ei ole.
Näin tosi söpöjä viime kesänä japanilaisessa musiikkiesityksessä (älä kysy miten päädyin sinne)
Ap, ilmeisesti et kaipaa työtöntä naista, koska sana työtön pitää sisällään oletuksen halusta työhön ja työnhaun. Sinä haluat naisen, joka on tavalla tai toisella irti työelämästä = sikarikas, sairaseläkeläinen, eläkeläinen tai elämäntapaintiaani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva. Mistäpäin Suomea olet?
Kotootahan minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. työtön nainen
Kyllä se ratkaisee millainen sinä olisit ihmisenä ja pitäisitkö edes minusta, mutta jos olemme molemmat työttömiä niin olemme samalla viivalla ja meillä on aikaa toisillemme. a+
mee paikalliseen pubiin keskellä viikkoa heti kun se aukeaa, sieltä niitä löytyy :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. työtön nainen
Kyllä se ratkaisee millainen sinä olisit ihmisenä ja pitäisitkö edes minusta, mutta jos olemme molemmat työttömiä niin olemme samalla viivalla ja meillä on aikaa toisillemme. a+
Mulla on kaksi työtöntä ystävää eikä ne tosiaankaan lorvastele. Työn etsintä on usein ihan yhtä työllistävää kuin itse työkin.
Vierailija kirjoitti:
Ap, ilmeisesti et kaipaa työtöntä naista, koska sana työtön pitää sisällään oletuksen halusta työhön ja työnhaun. Sinä haluat naisen, joka on tavalla tai toisella irti työelämästä = sikarikas, sairaseläkeläinen, eläkeläinen tai elämäntapaintiaani.
Joo, yksi inkkarityttö kiitos. ap
Vierailija kirjoitti:
mee paikalliseen pubiin keskellä viikkoa heti kun se aukeaa, sieltä niitä löytyy :)
Olen lopettanut alkoholin käytön ja en viihdy baareissa enää. ap :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä voisin hyvin jättäytyä pois töistä (en siis työttömäksi vaan pois työelämästä), jos mies sitä haluaa ja elättää meidät. Olen raatanut ihan riittävästi viimeiset parikymmentä vuotta, joten tauko tosiaan olisi mieleen. Tai vaikka lopetus. Saisi sitten joku muu tehdä nämä duunit.
Haluat siis itse olla työtön, mutta se ei kuitenkaan kelpaa, että myös mies on työtön?
En. Kuvittelin, että pointti on se, että vietetään aikaa ja harrastetaan yhdessä. Eihän se sitten onnistu, jos mies on töissä.
Ok. Nyt alkaa kuulostamaan hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Juuh, ja suhde on jotain 10 ukkoa per 1 nainen. Vähintään.
Tulee nenä kipeäksi moneen kertaan ennen kuin nussimaan lähdetään.
Vierailija kirjoitti:
Minä :D
Missä päin Suomea makoilet? :) ap