Päädyin sänkyyn 23-vuotiaan miehen kanssa.
Itse olen 34-vuotias. En tiennyt miehen ikää kun vasta sänkytouhujen jälkeen kun kysyi että arvaa minkä ikäinen olen. Arvasin, että 28-vuotias. Vaikutti tosiaan vanhemmalta, fiksu ja kohtelias. Ja aivan tajuttoman hyvä sängyssä. Tulin monta kertaa. Ei tullut paljoa nukuttua ja pantiin niin monta kertaa kunnes molempien kumit loppu. Kiihotuin ihan hirveästi siitä sporttisesta kiinteästä vartalosta. Hän myös pukeutui tosi kivasti. Olisi vielä halunnut vaihtaa numerot ja lähti saattamaan. En yleensä lähde kenenkään mukaan, mutta tunsin jotain kemiaa välillämme. Ja tosiaan, sängyssä sovimme tosi hyvin yhteen. Hän itsekin oli ihmeissään, ettei ole kyllä saanut koskaan näin hyvää seksiä. En nyt viitsi kellekään kaverille kertoa, joten piti päästä avautumaan. Kyllä ne nuoretkin näköjään osaa. Siis jotkut heistä ja jotkut ei osaa vanhanakaan.
Kommentit (28)
Ajatteles jos olisit saanut siltä jo joskus aikaisemminkin, vaikkapa parikymppisenä. Siis sinä parikymppisenä, poika....ääää...antaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa kundi sanoa muutamalle muullekin petikumppanilleen, ettei ole koskaan saanut niin hyvää seksiä. Et kai sinäkään nyt 34-vuotiaana enää ihan kaikkea usko, mitä nuori mies keksii suustansa päästää.
Ja kavereilleen, että joutui panemaan väljää maturea koko yön kun ei just muita ollut saatavilla.
Ei joutunut. Olisi voinut keskittyä iskemään muita naisia, mutta niin tuo vain näki ainoastaan minut illan aikana. Enkä heti edes näyttänyt vihreää valoa, koska en etsinyt mitään seuraa. Mies sanoikin, että heti kun näki minut niin tiesi että haluaa minut. Kyllä mies sitten pyörikin koko illan ympärilläni. Ap
Ikäkriiseilevän naikkosen voimaantumisfantasia, osa 125.
En nyt oikein tajua mikä tässä on se ihmeellisyys. Jatkuvastiahan reiluja kolmikymppisiä pyörii yökerhoissa ja joskus ne lähtee mukaan. 34v nainen voi kuitenkin olla vielä ihan "pantava pakkaus" jos on vähän pitänyt itsestään huolta.
- panominister, alpha, ringin jäsen, lassukkatieteiden lisensiaatti ja dosentti, m27
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi näitä jotka ketjussa nillittää, että ei se niin hyvää ollut, luulet vaan... ;-) Eiköhän ap itse tiedä, milloin pano oli hyvä.
Voi näitä, jotka eivät lukemaansa ymmärrä. Kaikki uskovat, että seksi oli hyvää.Kaikki eivät usko, että seksi oli oikeasti miehen mielestä "parasta ikinä koskaan", vaikka niin ap:n mieliksi sanoikin. Ymmärsitkö nyt?
Ei kai tuo miehen sanoma ollut se pääpointti? Ap sanoi, että _hänen omasta_ mielestään seksi oli tosi hyvää. Minulle se riittäisi.
Ja yleensä jos seksi on erityisen hyvää, se tuntuu myös vastapuolesta samalta, koska siihen seksiin tarvitaan kaksi.
Eikös se niin ole, että ikä on vain numeroita ;) Jos kemiat kohtaa vaikka sitten sängyssä niin antaa mennä vaan! :) Ja sitäpaitsi kaikki parikymppiset ei ole niin pentuja mitä joku/ jotkut täällä luulee. On niitä oikeasti fiksujakin joilla on muutakin mielessä kuin pelkästään seksi.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän raivo nousisi täällä, jos 34v mies kertoisi saaneen upeaa seksiä 23v kiinteävartaloisen naisen kanssa.
Onnittelut aloittajalle.
No niin, testataanpa. Kuinka monta alapeukkua tulee? Olen 39-vuotias mies ja päädyin muutama viikko sitten sänkyyn 19-vuotiaan työkaverini kanssa. Täysin hänen aloitteestaan, mutta täytyy kyllä myöntää, että enpä kyllä yhtään vastustellutkaan missään vaiheessa. Ja ei, en ole mikään irstas varattu perheenisä, vaan ihan sinkkuja ollaan molemmat ja hyvissä väleissä edelleen, jopa paremmissa kuin ennen.
Itse olen 44-vuotias nainen ja pääsiäisen aikaan nautin seksistä Levillä 21-vuotiaan kanssa. Ei se siis ikää katso...
Hyväkroppainen ja kuntoinen nuori on 100% parempi kuin keski-ikäinen hikoileva kaljamaha
Ei joutunut. Olisi voinut keskittyä iskemään muita naisia, mutta niin tuo vain näki ainoastaan minut illan aikana. Enkä heti edes näyttänyt vihreää valoa, koska en etsinyt mitään seuraa. Mies sanoikin, että heti kun näki minut niin tiesi että haluaa minut. Kyllä mies sitten pyörikin koko illan ympärilläni. Ap