Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ns. väliinputoaja "naismarkkinoilla"

Vierailija
29.03.2016 |

Nyt sen tajusin miksi naisia ei juurikaan löydy.

Olen liian kouluttautunut, siisti, hyvätuloinen, kultturelli - ja liian tylsä wt-naisille.
Mutta toisaalta olen liian pienituloinen, juntti ja vaatimattoman näköinen eliittinaisille.

Jos olen kaupassa ja kassalla on seksihkö punatukkainen nainen, jolla on tatuointi kädessä tmv. se hymyilee kyllä, mutta kun takana jonossa tulee siilitukkainen "Nico" h&m kuteissaan keskiviikkoisen mäyräkoiransa kanssa, kassanainen hihittelee "Nicon" paskoille krapulaisille örinöille.

Jos olen illanvietossa työkavereiden kanssa, lainehtivahiuksinen ja ylväsryhtinen brunette, jolla on arvokkaan näköiset korut ja vaatteet, kyllä saattaa jutustella kanssani, mutta kun tiskille tulee jättileukainen "Banker" submariner ranteessa, eliittinainen menee ihan sekaisin.

Onko tosiaan niin, että välimallin naiset puuttuvat !?!?

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai nii - nää ongelmat on ihan yleisiä rapakon takanakin.. https://www.youtube.com/user/NollaGirl504

Kunnon naisiakin on olemassa mutta vähän.

Vierailija
62/69 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkkimies kirjoitti:

Ai nii - nää ongelmat on ihan yleisiä rapakon takanakin.. https://www.youtube.com/user/NollaGirl504

Määrittele kunnon nainen.

Seurustelee vain ja ainoastaan sinun kanssasi huippumallin ulkonäöstään huolimatta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa naisista on ihan tavallisia pulliaisia. Jos tuntuu siltä, että tapaat pelkästään roskaväkeä tai laatuleidejä, niin kannattaa miettiä myös omia kriteereitään ja tilanteita, joissa naisiin yrittää tutustua.

Onko sinulla kovat ulkonäkökriteerit naiselle? Yritätkö useinkin iskeä matalapalkka-aloilla työskenteleviä naisia heidän työpaikallaan ja työaikanaan? Tai vastaavasti etsitkö naisia oman työsi parista? Millaista luonnetta toivot naiselta? Onko sinulla harrastuksia jota kautta voisit tutustua erilaisiin naisiin?

Olen yrittänyt iskeä myös työpaikkamme siivoojia. Ainoa joka kiinnostui oli yksi virolainen tyttö, mutta se oli varmaan vain turvapaikkaa vailla. 

Oman työni parissa ei juuri ole naisia. Muutama vanha ainoastaan. 

Ei ole kovia ulkonäkökriteerejä. Pidän hyvin eri tyyppisistä naisista. 

AP 

Vanha nainen voisi kiinnostua sinusta.

Vierailija
64/69 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n aloitus tuntui jotenkin tutulta, vaikka olenkin nainen. Tuntuu etten osu minkäänlaisten miesten kategoriaan omalla luonteellani enkä ulkonäöllä. Duunarimiehille olen liian vakavahenkinen kulttuuri ja eläinharrastuksineni, akateemisille auttamattomasti liian kouluttamaton, köyhä ja juntti, hipeille ynnä muille taiteellisille tallaajille taas olen liian tavallinen hissukka. En ole sporttinenkaan enkä kovin sosiaalinen ja ulkonäköni on kauniisti sanottuna persoonallinen. Muille tutuille laidasta laitaan miehet tekee aloitteita vaikka missä ja flirttiä irtoo...Toisaalta on mun vaikea kuvitellakaan minkälainen mies olisi mulle sopiva, joten ehkä olen vaan väliinputoaja parisuhdemarkkinoilla. Lihava en ole vaan päinvastoin ja ystävällinen/avulias ihminen olen niin muille ihmisille kuin eläimillekin. Kaipa musta puuttuu se jokin ??!

Vierailija
65/69 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma on täynnä nimenomaan niitä tavallisia ei-niin-erikoisia naisia ja miehiä. Siinä suhteessa ei kenelläkään taviksella ei pitäisi olla mitään ongelmaa.

Vierailija
66/69 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vinkkimies kirjoitti:

Seurustelee vain ja ainoastaan sinun kanssasi huippumallin ulkonäöstään huolimatta?

Sipsipussi käteen leidit ja Nollagirl kertoo millainen on kunnollinen klassinen sisältä kaunis nainen.

ps. vinkkinä ylipaino kertoo elämänhallinnan puutteesta ja itsetunto-ongelmista naisella. Se jos mikä karkottaa potentiaaliset miehet. Katkeruus paistaa läpi kommenteistanne.

Vierailija
67/69 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos AP vaan yksinkertaisesti yrittää liikaa. Jos yrittää kaikkea mikä liikkuu ja käyttäytyy epätoivoisen oloisesti niin aika heikot on mahdollisuudet. Se nimittäin näkyy kauas. Monet pariutuneet miehet kertovat miten sinkkuna ei ollut vientiä lainkaan mutta pariutuneena (kun ei enää yritä) niin sitä on liikaakin. Jos vain olisit oma itsesi.

Vierailija
68/69 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen lapsuuden perheesi sosiaaliekonominen asema oli, entäpä nykyinen? Siinä mielessä komppaan aloittajaa että onhan se Suomessakin tunnistettu ilmiö että esimerkiksi työläistaustaisen akateemisen paikka yhteiskunnassa ei ole aivan niin selkeä kuin omassa lokerossaan pysyneillä. Kuten aiemmin jo toinenkin nainen tuolla kirjoitti, tunnistan näin naisena ap:n kuvaavan ilmiön henkilökohtaisesti. Minusta paistaa läpi jokin sellainen minkä itsestään epävarmat duunarimiehet tulkitsee ylpeydeksi tai vastaavaksi ja puolestaan käytös on sen verran karkeaa että ylemmässä sosiaaliekonomisessa asemassa olevat huomaavat luonnollisesti etten kuulu joukkoon. Löytyyhän tuosta kirjallisuuttakin.

Mutta oli miten oli niin lopulta kuitenkin uskon että jos ap ei lähtökohtaisesti onnistu saamaan romanttista kontaktia naisiin niin ongelma on silloin sosiaalisissa taidoissa tai muussa vastaavassa.

Vierailija
69/69 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkkimies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vinkkimies kirjoitti:

Sipsipussi käteen leidit ja Nollagirl kertoo millainen on kunnollinen klassinen sisältä kaunis nainen.

ps. vinkkinä ylipaino kertoo elämänhallinnan puutteesta ja itsetunto-ongelmista naisella. Se jos mikä karkottaa potentiaaliset miehet. Katkeruus paistaa läpi kommenteistanne.

Höpötihöps! Yliopistokoulutettu ylipainoinen tai oikeastaan lihava opiskelukaverini on todella siisti ja jämpti ihminen, kaikki ojennuksessa ja kaikki aina ajallaan hoidettuna ja järjestyksessä, valmistui pari vuotta sitten - ja "vanhapiika". Minä taas... hukkailen kroonisesti tavaroitani, kotini on huiskin haiskin, maksan laskuja myöhässä, mitään en muistaisi, jollei kalenteri hälyttäisi, lasten vaatteissa on pikku tahroja, gradua en ole palauttanut vieläkään... mutta kas, lihava en ole, varmaan siksi, kun juoksentelen korjaamassa omia jälkiäni. Liikuntaa en harrasta, toisin kuin tuo opiskelukaveri. Ikinä en ole edes asunut yksin. Itsetunto ei nyt niin kovin kummoisissa kantimissa ole, johtuu varmaan räveltämisen aiheuttamista epäonnistumisista.

Varmaan lihavuudesta lopulta aiheutuu itsetunto-ongelmia myös, osaatte te miehet olla niin ilkeitä. Myöntäisit sinäkin nyt vaan, että laiha pitää saada, koska se on kauniimpaa kuin lihavuus ja muotia. Ihmettelen, että tuommoinen edes ilkeää sössöttää jostain sisäisestä kauneudesta. Eikö hävetä?