Olen ns. väliinputoaja "naismarkkinoilla"
Nyt sen tajusin miksi naisia ei juurikaan löydy.
Olen liian kouluttautunut, siisti, hyvätuloinen, kultturelli - ja liian tylsä wt-naisille.
Mutta toisaalta olen liian pienituloinen, juntti ja vaatimattoman näköinen eliittinaisille.
Jos olen kaupassa ja kassalla on seksihkö punatukkainen nainen, jolla on tatuointi kädessä tmv. se hymyilee kyllä, mutta kun takana jonossa tulee siilitukkainen "Nico" h&m kuteissaan keskiviikkoisen mäyräkoiransa kanssa, kassanainen hihittelee "Nicon" paskoille krapulaisille örinöille.
Jos olen illanvietossa työkavereiden kanssa, lainehtivahiuksinen ja ylväsryhtinen brunette, jolla on arvokkaan näköiset korut ja vaatteet, kyllä saattaa jutustella kanssani, mutta kun tiskille tulee jättileukainen "Banker" submariner ranteessa, eliittinainen menee ihan sekaisin.
Onko tosiaan niin, että välimallin naiset puuttuvat !?!?
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin huvittavaa että ap on itse tylsä, hajuton ja mauton, ja sitten valittaa ettei naisia muka ole kuin ääripäitä. Ihan samanlailla niitä tylsiä tavallisia naisia on 13 tusinassa kuin ap:n laisia tylsiä mitäänsanomattomia miehiä, ap ei vaan itse näe niitä, kuten naisetkaan eivät näe häntä.
Sitten kuitenkin kun joku onkin erilainen, netissä valitetaan siitä miten sekin nyt yrittää olla joku uniikki lumihiutale, ja sitten jatketaan valittamista kun itseä ei kukaan huomaa. Oikeassa elämässä tuo ihminen kuitenkin kiinnittää huomion ja häntä lähestytään jatkuvasti. Kun uskaltaa olla näyttävännäköinen, on luultavasti myös muuten rohkea ja kiinnostava ihminen.
Ap tee itsestäsi kiinnostava. Ei se tarkoita sitä että pitää olla känniörveltävä "Nico" kaljakopan kanssa, vaan sitä että sinulla on edes jotain mielenkiinnonkohteita joista jutella naisille. Ulkonäköäkin on helppo muokata näyttävämmäksi jos vaan uskaltaa. Onko se nyt oikeasti ihme jos ei kiinnitä huomiota kun päällä on dressmannilta/h&m:ltä ostetut mustat/beiget/harmaat housut ja neule/kauluspaita/huppari samasta väriskaalasta, ja kokonaisuuden kruunaa musta villakangastakki tai pusakkamallinen tekonahkatakki. Jos tyyli on mitäänsanomaton, pitää ihmisen olla todella hyvännäköinen tai muuten kiinnostavanoloinen että tulee huomatuksi.
Tylsyys on suhteellista. Itseäni kiinnostaa laaja-alaisesti kulttuuri ja taiteet, eikä niistä wt-naisen kanssa synny juttua, vaikka miten vääntäisi. Mutta kultturelleille, sivistyneille naisille olen liian olematon -> luontainen potentiaalini ei yllä vaaditulle tasolle harrastuneisuudesta huolimatta. Ihminen pystyy kehittymään vain tiettyyn pisteeseen saakka: kadun mies ei juokse satasta alle 10 sekuntiin, vaikka sen pakaraan pumpattaisiin koko Balco-laboratorion tuotanto ja venäläisten mömmöt päälle. Sama pätee myös henkiseen puoleen.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin huvittavaa että ap on itse tylsä, hajuton ja mauton, ja sitten valittaa ettei naisia muka ole kuin ääripäitä. Ihan samanlailla niitä tylsiä tavallisia naisia on 13 tusinassa kuin ap:n laisia tylsiä mitäänsanomattomia miehiä, ap ei vaan itse näe niitä, kuten naisetkaan eivät näe häntä.
Sitten kuitenkin kun joku onkin erilainen, netissä valitetaan siitä miten sekin nyt yrittää olla joku uniikki lumihiutale, ja sitten jatketaan valittamista kun itseä ei kukaan huomaa. Oikeassa elämässä tuo ihminen kuitenkin kiinnittää huomion ja häntä lähestytään jatkuvasti. Kun uskaltaa olla näyttävännäköinen, on luultavasti myös muuten rohkea ja kiinnostava ihminen.
Ap tee itsestäsi kiinnostava. Ei se tarkoita sitä että pitää olla känniörveltävä "Nico" kaljakopan kanssa, vaan sitä että sinulla on edes jotain mielenkiinnonkohteita joista jutella naisille. Ulkonäköäkin on helppo muokata näyttävämmäksi jos vaan uskaltaa. Onko se nyt oikeasti ihme jos ei kiinnitä huomiota kun päällä on dressmannilta/h&m:ltä ostetut mustat/beiget/harmaat housut ja neule/kauluspaita/huppari samasta väriskaalasta, ja kokonaisuuden kruunaa musta villakangastakki tai pusakkamallinen tekonahkatakki. Jos tyyli on mitäänsanomaton, pitää ihmisen olla todella hyvännäköinen tai muuten kiinnostavanoloinen että tulee huomatuksi.
Tylsyys on suhteellista. Itseäni kiinnostaa laaja-alaisesti kulttuuri ja taiteet, eikä niistä wt-naisen kanssa synny juttua, vaikka miten vääntäisi. Mutta kultturelleille, sivistyneille naisille olen liian olematon -> luontainen potentiaalini ei yllä vaaditulle tasolle harrastuneisuudesta huolimatta. Ihminen pystyy kehittymään vain tiettyyn pisteeseen saakka: kadun mies ei juokse satasta alle 10 sekuntiin, vaikka sen pakaraan pumpattaisiin koko Balco-laboratorion tuotanto ja venäläisten mömmöt päälle. Sama pätee myös henkiseen puoleen.
AP
Sinuna kokeilisin seuranhakua mahdollisimman poikkitieteellisesti. Itsekin kuvaat, huomaamattasi, miten kulturellit naiset kiinnostuvat pankkiirityypeistä. Voisitko ottaa tästä opiksesi? Älä tavoittele oman alasi naisia, vaan esimerkiksi luonnon- tai oikeustieteilijöitä tai mitä hyvänsä, kunhan he ovat mahdollisimman erilaisia kuin itse olet.
Jos enkku yhtään taipuu, tässä on ihan onnistuneesti kuvattu tuota miehen varakkuus / ulkonäkö vs. naisten iskeminen:
MISTAKE #7: Thinking That It Takes Money And Looks
One of the most common mistakes that guys make is giving up before they've even gotten started... because they think that attractive women are only interested in men who have looks and money... or guys who are a certain height... or guys who are a certain age.
And sure, there are some women who are only interested in these things.
But MOST women are far more interested in a man's personality than his wallet or his looks.
There are personality traits that attract women like a magnet...
And if you learn what they are and how to use them, YOU can be one of these guys.
YOU DO NOT have to "settle" for a woman just because you aren't rich, tall, or handsome.
Let me say this again: If you know how to use your body language and communication correctly, you can make women feel the same kind of powerful sexual attraction to you that YOU feel when you see a hot, sexy young woman. This is true. The Looks and Money barrier is just a social construct of your own making. I know LOTS of guys who AREN'T good looking and AREN'T rich who get an AMAZING ammount of pussy, all because they are cool, interesting guys.
For men, it's hard to imagine this as being true, because if we see a woman we don't find attractive, we don't want to sleep with her. She could be the coolest chick in the world, but if we can't get a boner for her, we wouldn't want to have sex with her. However, the same is not true for women. Women don't get boners. They get aroused in different ways, and this is what most guys fail to understand.
When a woman says "Oh, I'm not attracted to short guys," that's not necessarilly the truth. It just means that short guys don't make her feel the same way that tall guys do. But if a short guy were to come along and make her feel the way she wants to, you can bet the barn she's going to sleep with him, despite his height.
It's all about setting the right frame and having the right beliefs.
Ei välimallin naiset puutu. Heitä on oikeasti enemmistö.
Pikemminkin taitaa olla niin että et huomaa heitä. Ovathan he vähän tylsiä. Eivät yhtä kauniita kuin eliittinaiset, mutta eivät myöskään jännittäviä niin kuin wt-naiset.
Avaa ap silmäsi ja katso tarkemmin ympärillesi.
Juttujen taso ratkaisee. Lisääntymiskykyisillä naisilla on omaa rahaa mennä vain tunteidensa armoilla. Insinöörien jutut ei näinä päivinä kastele pöksyjä pitemmän päälle oli ulkonäkö mikä hyvänsä. Sosiaalinen media pilasi koko homman..
Sinkkumiehellä pitäisi olla liikunnallisten harrasteiden lisäksi mukava duuni ja lisäks hyvät kaveripiirit jotka tukis egon kehitystä.
Fiksut keskiluokkaiset yksinäiset äijät syrjäytyy lopulta tai muuttaa maasta.
Ratkaisu:
Yksi taktiikka on edetä paksujen naisten kautta. Eli vaihtaa aina lennosta tilanteen tullen parempaan (lähemmäksi omaa tasoa).
Vanhempien hyvällä ja kohteliaaksi kasvattamisella ei nykymaailman sinkkumarkkinoilla saa lisäpisteitä. Kunnioita vanhempiasi mutta tunnusta itsellesi, että ajat on muuttuneet turhamaisemmiksi median takia ja kehitä itsellesi ego ja ominainen tyyli. Osta vaikka nahrarotsi ja mp millä kurvaat rehveille ja opettele puhumaan paskaa naisille (rehellisyydestä ei palkita).
Voi olla, että löydät jonkun peruspirkon tätäkin kautta ja voitte rakentaa kulissianne. Mutta okt:a en suosittele hankkimaan. Erossa sit ikävä kun lapsetkin joutuu luopuu kodistaan.
On vain niin, että kaikki eivät jostain syystä ikinä sovellu parisuhteeseen. Sitten tulee kehittää muuta elämänsisältöä ja mielekkyyttä.
Sitten on suuri määrä oppineita ja kulttuuria rakastavia pienituloisia tai työttömiä tai miksei nyt hyvätuloisiakin humanistinaisia, mutta niille olet liian esineellistävä ja liian stereotyypittelevä kusipää. Elämä on kovaa.
No ootko oikeasti alkanut jutteleen erilaisten naisten kanssa eri paikoissa? Rakastan älyllistä keskustelua ja väittelyä. Pidän kulttuurista, mutta myös kotoilusta. Oon ihan tavallinen nainen ja tosi harva mies alkaa mitenkään jutteleen. Mä ainanin kaipaan ihan sitä keskustelua ihmisten kanssa tuolla kulkiessa. Teen jutteluvirktyksiä liikkuessani.
Vierailija kirjoitti:
Olen liian kouluttautunut, siisti, hyvätuloinen, kultturelli - ja liian tylsä wt-naisille.
Mutta toisaalta olen liian pienituloinen, juntti ja vaatimattoman näköinen eliittinaisille.Jos olen kaupassa ja kassalla on seksihkö punatukkainen nainen, jolla on tatuointi kädessä tmv. se hymyilee kyllä, mutta kun takana jonossa tulee siilitukkainen "Nico" h&m kuteissaan keskiviikkoisen mäyräkoiransa kanssa, kassanainen hihittelee "Nicon" paskoille krapulaisille örinöille.
Jos olen illanvietossa työkavereiden kanssa, lainehtivahiuksinen ja ylväsryhtinen brunette, jolla on arvokkaan näköiset korut ja vaatteet, kyllä saattaa jutustella kanssani, mutta kun tiskille tulee jättileukainen "Banker" submariner ranteessa, eliittinainen menee ihan sekaisin.
Välimallin naiset eivät "puutu". Sinä vain et näe etkä noteeraa heitä. Näet ainoastaan seksihköt punatukat ja lainehtivahiuksiset ylväsryhtiset brunetet.
Vierailija kirjoitti:
Opettele käyttäytymään oikein, esim. mystery method. Älä tavoittele liian kauniita naisia. Oikeasti ns. välimallin naisia on todella paljon!
Joo niinpä. Aloittaja ei edes huomaa välimallin naisia kun hänellä on niin kiire vahdata ja jahdata niitä kaunottaria. Luulisi aloittajankin ymmärtävän, että mitä kauniinpi nainen sen enemmän ottajia ja kovempi kilpailu. Jos ei omat rahkeet riitä huipulle pitää tyytyä vähempään eli tylsään tavisnaiseen.
Siis oikeasti, ota nyt silmä käteen ja katso ympärille. On oma vika jos yrität iskeä vääriä ihmisiä.
Ja sitten valitat kun kaikkia ei kiinnosta. Varmasti löydät jonkun.
Voinhan minäkin alkaa vaatia itselleni jtn Englannin prinssiä tai vakka Dubain prinssiä. En taida saada? ;)
Vaikka tuo arabimies on poikkeus massassa.
Arabit nyt yleensä ei ole tuon tyylistä.
Vierailija kirjoitti:
Mutta toisaalta olen liian pienituloinen, juntti ja vaatimattoman näköinen eliittinaisille.Jos olen kaupassa ja kassalla on seksihkö punatukkainen nainen, jolla on tatuointi kädessä tmv. se hymyilee kyllä, mutta kun takana jonossa tulee siilitukkainen "Nico" h&m kuteissaan keskiviikkoisen mäyräkoiransa kanssa, kassanainen hihittelee "Nicon" paskoille krapulaisille örinöille.
Aloituksesi perusteella en usko eliittinaisten enkä wt-muijien kumpienkaan kiinnostuvan sinusta. Tekstisi antoi susta ylimielisen ja itseriittoisen besserwisserin kuvan. Sori.
Vierailija kirjoitti:
Äh, anna wt pimujen olla, tuskin jaksaisit kauan katsella (ainakaan kunnella) sellaista. Mutta ei se ainut vaihtoehto ole se kalliisti pukeutunut nainen josta voit suoraan lukea arvot pukeutumisesta. Täälläkin av tuntuu olevan täynnä mukanavanoloisia, akateemisia nuoria naisia. MIksiköhän te ette kohtaa muualla kuin täällä av:ssa? Ennen tavattiin ystävien piirissä, harrasteissa, opiskeluporukoissa. Miksi se on mennyt nykyään teillä nuorilla (< 30 v) niin paljon vaikeammaksi? Ihmettelee parisuhteessa elävä täti-ihminen.
Netti ja tinderit ym. vastaavat. Nyt se peräkylän tyttökin, joka ennen otti miehen kotibileissä tapaamiensa miesten joukosta, haikailee toisella puolella Suomea olevan huippumallipoikamiehen perään kun tämä tuntuu olevan ihan sormenpäissä siellä puhelimen ruudussa. Tyttö vaan ei tiedä, että sama fiilis on niillä parilla sadalla muullakin tyttösellä...netti syypää tähänkin, ennen kylällä kyllä tiedettiin jos mies pyörittää montaa naista kerralla, mutta netti tarjoaa anonymiteettiä myös pahoissa asioissa.
Kuten sanoin aiemmin, että some pilasi homman..
Sisäpiiristä tutun naisen löytäminen on helpompaa (ei helppoa). Olen ollut kukkona tunkiolla yhdellä työmaalla ja kyllähän ne nuorehkot naiset lirkutteli yhtenään. Olisi pitänyt pitää se duuni "etuineen" vaikka liksa oli huono. Vaatimattomamman näköisiltäkään ei mistään Tinderistä oo saanu sellaista huomiota.
Tee isoja suunnitelmallisia elämänmuutoksia ja muutu hitaasti jännämieheksi - mitä hävittävää sulla on?
Vierailija kirjoitti:
Rumat miehet miellyttävät vain joitain naisia.
Erittäin harvoja.
M35
On kai niin, että he puuttuvat noilta areenoilta joissa olet pariutumista katsellut, eli lähiöiden kassoilta ja huippuravintoloiden asiakkaista. He löytyvät sieltä välistä, kuten sinäkin, väliinputoaja. Tai eiväthän he edes puutu noista, he eivät vain koe niitä vahvimmiksi metsästysmaikseen ja antavat tatuoitujen tai rotunaisten vallata lavan. Kuten sinäkin väistät lähiössä kaljupäätä tai raflassa kalliskelloista "bankeria".
Löydä oma vahvuusalueesi ja iske siellä. Eivät kovikset tai "bankeritkaan" kaikessa loista.