Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset! Millä treenillä ja dieetillä olet saanut thigh gapin?

Vierailija
29.03.2016 |

Paljonko laihdutit? Kaikki vinkit jakoon!

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole treenistä eikä dieetistä kiinni tuo vaan kropan rakenteesta. Minulla tuo gäppi on automaattisesti jos painoni on alle 60 kg (pituuteni on 160 cm). Yksi kaverini on noin 5 cm pidempi kuin minä ja ollessamme samassa painossa (58 kg) hänellä ei ole gäppiä.

Vierailija
2/34 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on gäppi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin tuo tulee automaattisesti, ole sirorakenteinen ja omaan pitkät, hoikat jalat. Jos treenaan paljon jalkoja isoilla painoilla gap meinaa mennä umpeen.

Vierailija
4/34 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No millä dieetillä ja treenillä olette saaneet reisiänne pienemmiksi ja kiinteämmiksi? Jos kerran thigh gap ei ole kaikille mahdollinen. ap

Vierailija
5/34 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla oikeanlainen ruumiinrakenne. Lantion leveys ja rasvaprosentti vaikuttaa asiaan. Ystäväni, joka on hyvin hoikka ei omista gäppiä, koska hänen lantio on liian kapea-> jalat liian lähellä toisiaan. Jos sulla on siis kapoinen lantio, niin et mitenkään saa thigh gappiä.

Vierailija
6/34 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Länkisääriselle helppo homma!

Vierailija
7/34 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin tossa ruisleipää ja levitin haaroja. Ei ole sen vaativampaa.

Vierailija
8/34 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranjestas mikä aihe, tuulettuuko siinä paikat paremmin?

Vierailija
9/34 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thigh gap on tavallisesti laihoilla läskeillä. Jos treenaa jalkoja salilla niin jalan isot lihakset menevät niin että thigh gap kasvaa "umpeen" koska lihasta on tietenkin myös sisäreidessä. Jos haluat näyttää epäurheilulliselta niin hanki thigh cap. Sen saa harrastamalla kävelyä ja syömällä vähän.

Vierailija
10/34 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No millä dieetillä ja treenillä olette saaneet reisiänne pienemmiksi ja kiinteämmiksi? Jos kerran thigh gap ei ole kaikille mahdollinen. ap

No jos jotain pienemmäksi haluaa saada, niin pitää laihduttaa. Valitettavasti se läski itse päättää mistä lähtee. Mutta jaloille vaan liikuntaa ja painoharjoittelua. Juoksua, rullaluistelua, hiihtoa, kyykkyjä...

Vierailija
11/34 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen dieetti, joka laihduttaa, ja sellainen treeni, joka ei kasvata lihaksia. Ei yhtä kohtaa kehossa voi laihduttaa millään ruokavaliolla.

Vierailija
12/34 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Länkisääriselle helppo homma!

Ei tartte olla länkisääret, vaan tarpeeksi level lantio ja normaalipainoinen :)

Vierailija
13/34 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on niin leveä lantio, että näin läskinä ja reidekkäänäkin löytyy pieni "gäppi". Vähän tuppaa sisäreisien läskit tukkimaan sen.

Vierailija
14/34 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kuullut, että thigh gapin haluavilla henkilöillä on nuori ikä ja heikko itsetunto.

Vierailija
15/34 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kjåkj

Vierailija
16/34 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Thigh gap on tavallisesti laihoilla läskeillä. Jos treenaa jalkoja salilla niin jalan isot lihakset menevät niin että thigh gap kasvaa "umpeen" koska lihasta on tietenkin myös sisäreidessä. Jos haluat näyttää epäurheilulliselta niin hanki thigh cap. Sen saa harrastamalla kävelyä ja syömällä vähän.

Täyttä paskaa. Voit mennä katselemaan näiden firnessmimmejen instagrameja ja kyllä sieltä gäpit löytyy. Se johtuu ihmisen ruumiinrakenteesta, ei korreloi pimpan koon tai urheilullisuuden kanssa.

Vierailija
17/34 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas on aika kapea lantio (tuumakoko 27) ja silti mulle tulee thigh gap. Ehkä olen sitten "laiha läski". T: 3

Vierailija
18/34 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt modet on kyllä poistaneet ihan vääriä viestejä...

Vierailija
19/34 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tight Gap on geeneissä. Jos on pläski on läski.

Toki ojennukset ja juokseminen auttaa mutta se on loppuen lopuksi vartalon malli mikä tekee tightin

Vierailija
20/34 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla taas on aika kapea lantio (tuumakoko 27) ja silti mulle tulee thigh gap. Ehkä olen sitten "laiha läski". T: 3

Mulla kans. Omaan makuun vähän turhan kapea lantio. Onneksi olen hoikka muutenkin. Laihaläski juurikin, mussa ei ole inan vertaa urheilullisuutta! :) gäppi löytyy silti, vaikkei noi koivet mitenkään ruipelot edes ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi