Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset! Millä treenillä ja dieetillä olet saanut thigh gapin?

Vierailija
29.03.2016 |

Paljonko laihdutit? Kaikki vinkit jakoon!

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uinti

Vierailija
22/34 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisiko juoksulla ja joogalla + laihduttamalla gapin? Jos ei mene mihinkään salille niin ei kai ne reisilihakset silloin valtaviksi kasva? ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule gäppiä vaikka reisissä ei ylimääräistä (48cm ympärys). Ja hyvä niin - en haluaisi näyttää alipainoiselta vain jonkin trendin takia.

Vierailija
24/34 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mun mielestä näyttää kauheelta jos naisella on iso gäppi?

pidän enemmän että tukevammat jalat ja reidet lähekkäin.

Vierailija
25/34 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla syy haluta gap on paitsi esteettinen niin myös se, että kesällä on inhottavaa kun reidet hankaavat yhteen. Tulee kivulias hiertymä joka ei parane millään. Siksi pitää olla aina kaiken maailman pyöräilyshortsiviritykset mekon alla ja se taas ei ole helteellä kiva. Ja tietysti haluaisin myös voida pitää shortseja. ap

Vierailija
26/34 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps. tavoittelen kyllä ihan normaalipainoista ja terveen näköistä kroppaa enkä tuollaista kuin ssss:n kuvissa… ap

Vierailija
27/34 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo thight gap on ruma. Mitä tavoittelemisen arvoista siinä on? Varsinkin hyvin hoikilla näyttää suorastaan typerältä.

Ja en ole lihava ja minulla on tuo väli. Toivoisin ettei olisi.

Vierailija
28/34 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leveä lantio ja vähän ylitaipuvat polvet.

Avot, siinä sulle unelmien ihana täyttymys!

Voi hyvää päivää oikeesti!!

Vierailija
29/34 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla vaan ole, minulla on reisissa jantevat lihakset joilla jaksaa kilpapyorailla tai tankotanssia vaikka koko illan :) Lihasten kaarten nakyminen ja terve timmiys on mielestani tuhat kertaa seksikkaammat kuin ohuet riisitikut (vaikka tuo ssss:n luurankokuva). Katsokaa vaikka cirque du soleilin akrobaattien ruumiinrakennetta, nakyy etta lihasta loytyy mutta vain siella missa siita on hyotya.

Timmit reidet eivat muuten edes hankaa yhteen jos ei veda treenia nyt ihan bodarioveriksi.

Vierailija
30/34 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jooga + juoksu + enemmän kasviksia lautaselle ja kaikki lempiruuat ja muutki ruuat kasvispainotteisemmilla resepteillä. Paino tippunu 30kg.

Vierailija
31/34 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla syy haluta gap on paitsi esteettinen niin myös se, että kesällä on inhottavaa kun reidet hankaavat yhteen. Tulee kivulias hiertymä joka ei parane millään. Siksi pitää olla aina kaiken maailman pyöräilyshortsiviritykset mekon alla ja se taas ei ole helteellä kiva. Ja tietysti haluaisin myös voida pitää shortseja. ap

Ap, kannattaa hyväksyä myös se, että normaalipainossa et saa sitä reisivakoa aikaiseksi millään. Mäkin haluaisin pitää sortseja ja skipata nuo hankaamiset kokonaan, mutta minkäs teet. Mä muuten käytän talkkia kesällä reisien välissä, se toimii mulla. Toki pitää välillä lisätä, jos on pitkiä aikoja hameessa.

Vierailija
32/34 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko huomannu, että noissa thigh gap -kuvissa ei usein näy kuin se lantion seutu ja kuvakulma on suoraan edestä?

Se johtuu siitä, että thigh gapin voi feikata työntämällä peppua ulos. Jopa minä, kaikin puolin pyöreä äiti-ihminen, saan sen luotua sillä tavalla.

Ei laihduttaminen thigh gapin toivossa ole järkevää.

Vierailija
33/34 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko, että mammat tietää:)

Vierailija
34/34 |
30.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä treenaamalla saa. Kaikki riippuu lonkkamaljojen etäisyydestä toisistaan ja siitä onko jalat suoraan kropan alla vai ovatko polvet lähellä toisiaan.