Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hotellisuositus/Pariisissa paras alue asua viikonloppulomalla

Vierailija
29.03.2016 |

Viikonloppuloma eli tarkoitus olisi nähdä kaupunkia lyhyessä ajassa kuitenkin jonkun verran ja mukana kolmasluokkalainen.

Miltä alueelta valitsisit hotellin Pariisissa vai onko sillä väliä eli metroa joutuu joka tapauksessa käyttämään?

Hotellisuosituksia? Kolmen hengen huoneita ei näytä kaikissa hotelleissa edes olevan (tai kahden hengen huoneeseen ei siis mahdu lisävuodetta)?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet alueet ovat hyviä vaihtoehtoja. Itse viihdyn mm Quartier Latinissä; monet nähtävyydet ovat sieltä kävelymatkan päässä, vaikka metroakin toki käytän.

Vierailija
2/13 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

11.alue on tosi kiva, josta helpot metroyhteydet joka paikkaan. Pariisin metroa voisi muutenkin kehu, tosi selkeä ja kattava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

11.alue on tosi kiva, josta helpot metroyhteydet joka paikkaan. Pariisin metroa voisi muutenkin kehu, tosi selkeä ja kattava.

Suosittelisin itsekin 11. kaupunginosaa: viihtyisä, hyvät yhteydet ja vähemmän turisteja kuin kakkosen mainitsemassa Latinalaiskorttelissa. Toisena vaihtoehtona Le Marais -kortteli (kakkosen, kolmosen ja nelosen alueella).

Metrolla pitää joka tapauksessa liikkua, vaikka käveltyäkin tulee.

Vierailija
4/13 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen pitänyt St Germainin alueesta (6.) ja Gare du Lyonin (11.) seudusta, Trocadero oli hieman liian kaukana.

Seuraavaksi haluaisin Sacre Coeurin taakse 18 alueelle tai Maraisiin (3.)

Mun lempparihotellini St Germainissa http://hotel-rn.com/hw/a310463/index.htm?lbl=ggl

Vierailija
5/13 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Airbnb on Pariisissa tosi hyvä vaihtoehto. Hyvä hinta/laatusuhde verrattuna hotelleihin, erityisesti Marais'ssa, (2,3 ja 4. kaupunginosa) mitä myös suosittelen.

Ja hotellihuoneet ovat Pariisissa usein tosi pieniä.

Vierailija
6/13 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskaltaisi lähteä Pariisiin,Lontooseen , Madridiin lapsen kanssa nyt lomalle. Pommi-iskuja on tulossa varmasti lisää. Välttäisin metroa ehdottomasti!

Vierailija
7/13 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En uskaltaisi lähteä Pariisiin,Lontooseen , Madridiin lapsen kanssa nyt lomalle. Pommi-iskuja on tulossa varmasti lisää. Välttäisin metroa ehdottomasti!

Vaikka tietäisit että pommi-isku on tulossa Pariisin metroon juuri sinä päivänä kun siellä olet, niin riski joutua pommi-iskun kohteeksi olisi hyvin pieni.

Vierailija
8/13 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtälailla voidaan iskeä Helsingin metroon.

Vierailija
9/13 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos metro pelottaa, Pariisissa on ihan OK bussit myös. Ovat metroa hitaampia toki, mutta toisaalta ikkunasta näkee ulos.

Vierailija
10/13 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos metro pelottaa, Pariisissa on ihan OK bussit myös. Ovat metroa hitaampia toki, mutta toisaalta ikkunasta näkee ulos.

..eikä tarvitse kiivetä portaita, portaita, portaita...

Vierailija
11/13 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tulin Pariisista ja kivaa oli. Latinalaiskortteli on hyvä monestakin syystä. Lyhyet matkat keskeisiin kohteisiin ja hyvin ruokapaikkoja tarjolla. Itse yövyttiin nyt vähän sivussa latinalaiskorttelista ja siinä hyvänä puolena oli se, että edullisia ja hintalaatusuhteeltaan hyviä ruokapaikkoja oli paljon tarjolla ja paikalliset käyttivät niitä. Minä välttelisin ehkä lähinnä Montmartren aluetta vaikka siinäkin toki puolensa varmasti on.

Vierailija
12/13 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

St. Germain / latinalaiskorttelien alue on mun suosikki! Käyn siellä joka vuosi.

Vierailija
13/13 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastaajille.

Nyt googlettamaan hotelleja, St. Germain ja Latinalaiskorttelit taisivat saada eniten ääniä av:lla.

t. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi