Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hod rod-missi Jenna on aseksuaali, eikä löydä siksi poikaystävää

Vierailija
28.03.2016 |

Miksi kaikkia miehiä kiinnostaa pelkkä seksi? Eikö näin simpsakan näköinen tyttö kelpaisi muutenkin miehille?

http://terveydenasialla.com/20-vuotias-jenna-seksi-on-minulle-vieras/

Kommentit (184)

Vierailija
141/184 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea vaan Jennalle aseksuaalin miehen metsästykseen, sitä nimittäin tarvitaan. Itse olen jo yli 30-vuotias aseksuaali nainen enkä ole aseksuaalia miestä löytänyt vieläkään.

Tässä olisi yksi reilu kolmikymppinen aseksuaali-mies ja minusta puolestani tuntuu siltä, että samankaltaisen (seksiä haluamattoman) naisen löytäminen on aivan mahdotonta. Miksi emme kohtaa toisiamme, me aseksuaali miehet ja naiset?

Minulle voi kirjoittaa vph1004@gmail.com

Vierailija
142/184 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

RUPES TEKEEN NIIIIIN MIELI TÄTÄ NAISTA: APUA!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/184 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä rakastauin kans tähän,,,ookoo juon vähän viinaa nyt mutta on niin kaunis...vähä saamelaisen näkönnetyttö

Vierailija
144/184 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jennskuu ota yhteyttä

Vierailija
145/184 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas tää...jokapaikas

Vierailija
146/184 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

she again, every where

Vierailija
147/184 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä myös entinen kyläpyörän maine ja runsas seksielämä teininä vaikuttaa poikaystävän löytymiseen.

148/184 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se vähän mietityttää, että jännämiehen aluille on kyllä voinut antaa pillua mutta sitten sille etsitylle puolisolle ei. Kun kuitenkin seksi "ei vaan oikein tunnu miltään" mutta ei silti ole mitenkään epämiellyttävää.

Vierailija
149/184 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei rakastu, jos eivät saa munaa. Kuitenkin moni aseksuaaliksi itsensä tunteva nainen voisi haluta seksiä, jos mies rakastaisi vaikkei avaa haarojaan ennen kuin siis haluaa.

Mitä vittua?? XD munaa? XD Jenna on nuori NAINEN.

Vierailija
150/184 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tiedossa onko sinkku hyvännäköinen muija!!

Vierailija
151/184 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisuutta voi hakea monin muodoin. Tämä on yksi.

Vierailija
152/184 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin hänet heti tyttöystäväksi 😍

Vierailija
153/184 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikkia miehiä kiinnostaa pelkkä seksi? Eikö näin simpsakan näköinen tyttö kelpaisi muutenkin miehille?

http://terveydenasialla.com/20-vuotias-jenna-seksi-on-minulle-vieras/

Miten niin "pelkkä"? Ei kai siitä ole kyse. Parisuhteessa nyt vaan seksi on yksi osa kokonaisuutta ja normaali ihminen kaipaa sitäkin. Aseksuaaleja miehiäkin on olemassa, kaveri pitänee etsiä siitä porukasta sitten.

Vierailija
154/184 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla esim aseksuaalisuus ilmenee siten, että voin saada orkun pelkästään ajattelemalla, stimuloimatta tai koskematta itseäni mitenkään. Harvoin tosin tämäkään kiinnostaa tarpeeksi, että ryhtyisin siihen. Voin saada mielihyvää toisen olemuksesta miehestä tai naisesta, mutta en ole kiinnostunut siitä mitä hänellä on housuissa.

Olen kyllä nuorena harrastanut seksiä, kun luulin että se on sosiaalinen pakko. Sellaisiahan nuoret on, laumasieluja. Olihan se ihan mielenkiintoista nähdä se puoli ihmisistä. Mutta en siitä itselleni muuta saanut kuin epävarmuuden. Yritin kerran todella sitä että olisi normaali suhde, mutta toisen seksikeskeisyys kävi aika rasittavaksi ja tylsäksi. Ja oli ikävä tuntea olevansa vääränlainen koko ajan. Nykyisin viittaan seksille kintaalla. En edes ajattele asiaa. Tällaiset keskustelut tuo aina sen mieleen, että olen aika erilainen.

Seksi-ihmiset varmaan luulee että olen lesbo. Annan heidän olla harhaluuloissaan ihan vapaasti.

N51

Vierailija
155/184 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti on niin että tämä tyttö hakee julkisuutta. Olen nähnyt hänet nykyisin vähän vaikka kaikkialla.

Vierailija
156/184 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli myös Hymy tyttö kisassa justinsa.

Vierailija
157/184 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavan usein jo 20v muijista tulee ns lähiölehmiä

Harmittaa jo itte olen hyväs kunnos ja älykäs

Totta turajat

Vierailija
158/184 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minulla esim aseksuaalisuus ilmenee siten, että voin saada orkun pelkästään ajattelemalla, stimuloimatta tai koskematta itseäni mitenkään. Harvoin tosin tämäkään kiinnostaa tarpeeksi, että ryhtyisin siihen. Voin saada mielihyvää toisen olemuksesta miehestä tai naisesta, mutta en ole kiinnostunut siitä mitä hänellä on housuissa.

Olen kyllä nuorena harrastanut seksiä, kun luulin että se on sosiaalinen pakko. Sellaisiahan nuoret on, laumasieluja. Olihan se ihan mielenkiintoista nähdä se puoli ihmisistä. Mutta en siitä itselleni muuta saanut kuin epävarmuuden. Yritin kerran todella sitä että olisi normaali suhde, mutta toisen seksikeskeisyys kävi aika rasittavaksi ja tylsäksi. Ja oli ikävä tuntea olevansa vääränlainen koko ajan. Nykyisin viittaan seksille kintaalla. En edes ajattele asiaa. Tällaiset keskustelut tuo aina sen mieleen, että olen aika erilainen.

Seksi-ihmiset varmaan luulee että olen lesbo. Annan heidän olla harhaluuloissaan ihan vapaasti.

N51

Tsemp

Vierailija
159/184 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaalijuttu että kaikkia ei nappaa seksi mitä sitä turhaa lausumaan

Vierailija
160/184 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: