Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lopetit taksin käytön?

Vierailija
22.09.2024 |

Syystä että?

Kommentit (29)

1/29 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole enää koululainen 😄

Vierailija
2/29 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä liikun, liikun omalla autolla. Ei vana ole travetta taksille nykyään juurikaan. Jos on tarve, sit luonnollisesti otan taksin, yleensä uberin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä vanhalta lesbolta joka niin halusi.

Vierailija
4/29 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat niin epäluotettavia. Ei auta vaikka kuinka varaisi kuljetuksen etukäteen, saattavat silti olla kotona nukkumassa liian pitkän vuoron jälkeen. 

Vierailija
5/29 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko minä muka käyttänyt nuukana ihmisenä joskus taksia? En kyllä muista yhtään kertaa.

Vierailija
6/29 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä kyytejä enää laadukkaina. Milloin kuski ei osaa suomea, milloin ei löydä perille, milloin pukeutunut epäsiististi jne. Autotkin jotain samperin korealaisia vitkuttimia eikä Mercedeksiä.

Vierailija
7/29 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muistaakseni ole lopettanut?

Vierailija
8/29 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lopettanut. Käytän sitä tarvittaessa.

Vierailija
9/29 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin käytän, lähinnä kerran pari vuodessa illanistujaisista tms. palatessani. Täytyy myöntää, että ei ehkä pelottaisi, mutta huolestuttaisi mennä ulkomaalaisen taksikuskin kyytiin. Kyllä mä suomalaisen kuskin ennemmin valitsisin. Valitettavasti luottamus on hävinnyt kaikkien juttujen myötä.

Vierailija
10/29 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päässyt kulkemaan helposti julkisilla, ei ole ollut tarvetta taksiin. Viimeksi käyttänyt joskus 2000-luvun alkupuolella lentokentältä tullessa. Nykyään sinnekkin pääsee junalla kätevästi.

Vierailija
11/29 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin perille.

Vierailija
12/29 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko minä muka käyttänyt nuukana ihmisenä joskus taksia? En kyllä muista yhtään kertaa.

Minustakin taksit ovat lähtökohtaisesti turhan kalliita, joten liikun ensisijaisesti kävellen, pyöräilen tai linja-autolla. Taksi on edullinen vaihtoehto vain Kelan maksamana kyytinä esimerkiiksi sairaalasta kotiin.

Vierailija
13/29 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kallista. Viimeksi käytin vanhempien uurnanlaskussa.

Aika huvittava: Äidin uurnanlaskussa aamulla kaatosade; sitten kun laskunaika tuli, niin kirkas syksyinen taivas. Tuumin vaan, et nyt sitten äippä olet siellä yläkerrassa, paremmassa hoidossa.

Päätin _kävellä_ kotiin,  niin iskikin ukkosmyrsky - tuumasin, et jaahas, se on äippä sitten pistänyt yläkerrassa heti rähinäks! :)

Vierailija
14/29 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene mieluummin omalla autolla tai bussilla.

Vierailija
15/29 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin tarvitsee käyttää koska mulla on oma auto. 

Vierailija
16/29 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tänne maalle saa taksia vaikka yrittäis. Yritetty on.

Vierailija
17/29 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole lopettanut. Käytän sitä tarvittaessa.

Kuvottavaa.

Vierailija
18/29 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bernerin (keskusta) tekemän taksimuutoksen jälkeen loppui taksien käyttö, ei ole mitään järkeä enää käyttää takseja. Milloin tutkitaan Bernerin ulkomaan tilit ja paljonko hänelle maksettiin palkkioita tästä muutoksesta?

Vierailija
19/29 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minustakin taksit ovat lähtökohtaisesti turhan kalliita, joten liikun ensisijaisesti kävellen, pyöräilen tai linja-autolla. Taksi on edullinen vaihtoehto vain Kelan maksamana kyytinä esimerkiiksi sairaalasta kotiin.

Totta. Taksit ovat todella kalliita.

Vierailija
20/29 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska vasemmisto valehtelee työvoimapulasta ja tuo epäkelpoja kuskeja ulkomailta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi