Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko mies olla liian "hyvin varusteltu"?

Vierailija
27.03.2016 |

Ihmisillä on yleensä tapana kehua toista kohottaakseen tunnelmaa, joten naisten kommentteihin ei voi aina luottaa (sen enempää kuin miestenkään). Voiko alapää olla liian "hyvin" kehittynyt? Vai onko asia niin että kookkaista miehistä åitävät naiset eivät tunne ylärajaa?

Kommentit (112)

Vierailija
101/112 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran tavannut todella ison peniksen - se oli pikkuvauvan kokoinen. Emme edes yrittäneet seksiä. Mies oli peniksestään vaivautunut ja tunnelma ei suoranaisesti herättänyt minunkaan haluja. Ihmettelimme kuitenkin yhdessa kalun kokoa ja sen käytettävyyttä. Tämä parikymppisenä joillain jatkoilla.

Olen kerran tavannut myös mikropeniksen. Se oli halkaisijalta muutaman sentin ja pituutta seisokissa pikkurillin verran (kyseisen miehen oma pikkurilli oli kuitenkin isompi). Olimme tapailleet jo useamman kerran ja olisin halunnut kokeilla miten sängyssä sujuu. Ihmettelin miksi miehellä ei seiso ennen kuin hän otti vaatteet pois. Ukko oli myös hyvin itsekäs sängyssä... Tapailu loppui siihen. Ei ihme, että ex-vaimo oli ollut kireenä vuosia ennen eroa.

102/112 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä on fornixit???

En tiedä mitä ne on suomeksi. Ne on kuitenkin molemmin puolin kohdunkaulaa. Löytämäni kuva on todella pieni, mutta siinä ne näkyvät. Laajenevat kiihottuessa.

https://o.quizlet.com/KWca.D-rw-OBDvvB6Xny1Q_m.png

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/112 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerropa mitat, niin mietitään.

Ei minun mittani ole olennaista tässä keskustelussa. Kunhan kysyin.

Ap

No kerrotko sitten mitä mittoja ajattelet isona, liian isona suurimmalle osalle ja aivan liian isona?

Heteromiehenä on vaikea arvioida kokoja. Olen omani lisäksi nähnyt vain kaksi kpl taistelukunnossa. Toinen oli lyhyehkö ja ohut, ihmettelin että seisooko se edes, toinen oli pidempi kuin omani, mutta ohuempi. Ehkä se paksuus sitten määrittelee enemmän onko iso vai. Netissä nyt näkee vaikka mitä hirviöitä, mutta en tiedä mikä se skaala on irl.

Ap

Missäs nämä käärmeet olet nähnyt? Jossain kimppakivassa?

Vierailija
104/112 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla Pekka tietää.

Vierailija
105/112 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isosta varustuksesta on pelkkää iloa!

Olin tänään lenkillä tiukoissa kiiltävissä juoksutrikoissa ja kunnon kohoamisen lisäksi sain naisilta paljon ihailevia katseita.

Vierailija
106/112 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla. Mulla on ollut useita seksikumppaneita, joilla on ollut liian iso. Sinänsä sääli, koska muuten loistotyyppejä. Liian pienikään ei ole kiva, tosin sellaista ei ole tullut oikein vastaan. Taidan olla alhaalta pieni ja pinkeä. Ketään en ole jättänyt kylmäksi, sanotaan.

Vierailija
107/112 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei.

Parempi että paikat täyttyy, kuin pikkupippelillä heiluttelu.

Naiset juoruavat keskenään isoista, eivät pienistä. Tai no juoruavat niistäkin, mutta negatiivisessa mielessä.

En minä ainakaan ole juorunnut. Tosi fiksua porukkaa olette jos täytyy haukkua kumppaneiden sukupuolielimiä.

- Väärällä palstalla sinäkin?  Olipa mieltä mieltä tahansa, en ikimaailmassa mene kertomaan kenenkään kokoja kenellekään.  Kuitenkin sopiva on paras.  Liian pieni ei tunnu missään, liian iso on hankala.

Vierailija
108/112 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Voi olla.

Yks ei saanut sisään millään - olin kyllä kiihottunut.

Toisen kanssa onnistui vain lähetyssaarnaaja, hemmetti mikä kipu jos se takaapäin yritti. Tosin kyllä se väliliha otti osumaa lähetyssaarnaajassakin.

Ja yks oli sairaan pitkä, mutta ohut, sekin sattui. Varmaan sitten tökki liian pitkälle.

Moni mies on sanonut, että olisin tiukka, mutta mistäs sitä tietää onko se vaan semmosta sanahelinää. Aviomiehellä on onneks ihan hyvänkokoinen, vielä kun kestäis vähän pidempään niin olis kiva, mut kaikkee ei voi saada.

Vierailija
109/112 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehtikauppiaat ovat hyvä targetti naisille, jotka hakevat isoa, johan niistä puhutaan mainoksissakin:

"Saatavana hyvin varustetuilta lehtikauppiailta".

mies (vaan ei lehtikauppias, ainakaan ammatiltaan)

Vierailija
110/112 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis mies voi olla liian hyvin varusteltu jos ei osaa käyttää sitä mitä omistaa. Ei sillä koolla ole mitään merkitystä. Jos ei osaa asentoja ja ei käyttäydy sen mukaisesti.

Vierailija
111/112 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso ei vain mahdu, se on testattu. Pitänee tyytyä keskikokoiseen tai sitä pienempään. Paras tyydytys!

Vierailija
112/112 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Voi olla.

Yks ei saanut sisään millään - olin kyllä kiihottunut.

Toisen kanssa onnistui vain lähetyssaarnaaja, hemmetti mikä kipu jos se takaapäin yritti. Tosin kyllä se väliliha otti osumaa lähetyssaarnaajassakin.

Ja yks oli sairaan pitkä, mutta ohut, sekin sattui. Varmaan sitten tökki liian pitkälle.

Moni mies on sanonut, että olisin tiukka, mutta mistäs sitä tietää onko se vaan semmosta sanahelinää. Aviomiehellä on onneks ihan hyvänkokoinen, vielä kun kestäis vähän pidempään niin olis kiva, mut kaikkee ei voi saada.

No, enemmän ärsyttää se, ettei kestävyys oikein riitä :(