Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko mies olla liian "hyvin varusteltu"?

Vierailija
27.03.2016 |

Ihmisillä on yleensä tapana kehua toista kohottaakseen tunnelmaa, joten naisten kommentteihin ei voi aina luottaa (sen enempää kuin miestenkään). Voiko alapää olla liian "hyvin" kehittynyt? Vai onko asia niin että kookkaista miehistä åitävät naiset eivät tunne ylärajaa?

Kommentit (112)

Vierailija
1/112 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teoriassa voi, käytännössä hyvin harvoin.

2/112 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/112 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi, olen yhden "tavannut".

Vierailija
4/112 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerropa mitat, niin mietitään.

Vierailija
5/112 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisestahan se riippuu. Minulle aiempi oli liian suuri ja joutui aina varomaan.

Vierailija
6/112 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Parempi että paikat täyttyy, kuin pikkupippelillä heiluttelu.

Naiset juoruavat keskenään isoista, eivät pienistä. Tai no juoruavat niistäkin, mutta negatiivisessa mielessä.

Vierailija
7/112 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minun mittani ole olennaista tässä keskustelussa. Kunhan kysyin.

Ap

8/112 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisestahan se riippuu. Minulle aiempi oli liian suuri ja joutui aina varomaan.

Tämä. En ymmärrä miksi asiasta vaietaan. Peniksiä on erikokoisia ihan siinä missä vaginoitakin. Aina puhutaan, kuin olisi joku "standardivagina" ja vain eri kokoisia peniksiä. 

Ilmeisesti itse olen niitä, noh, laajempia (?) naisia koska mieheni ei joudu varomaan kamalasti, vaan kulmasta huolehtimalla saa painaa lujaakin. Mutta ei tulisi mieleenkään koittaa yhdyntää ilman kunnon esileikkejä ja lubea siltikään. 

9/112 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No kerrotko sitten mitä mittoja ajattelet isona, liian isona suurimmalle osalle ja aivan liian isona?

Vierailija
10/112 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on aina naiset sanoneet että eksällä oli tosi pieni tai sitten että oli liian suuri. Omani on kuulemma just oikeanlainen. Niin ne varmaan sanoo kaikille, mutta hyvä mielihän siitä tulee.

Vierailija
11/112 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

14 senttii...

Vierailija
12/112 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei.

Naiset juoruavat keskenään isoista, eivät pienistä. Tai no juoruavat niistäkin, mutta negatiivisessa mielessä.

Tämä on totta. Tieto lähti kerran liikkeelle, eikä sen jälkeen ole tarvinnut ilman olla. Puhelin soi tasaisin väliajoin ja yöllisessä tanssipaikassa juttukaveria riittää.

Vierailija
13/112 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei.

En minä ainakaan ole juorunnut. Tosi fiksua porukkaa olette jos täytyy haukkua kumppaneiden sukupuolielimiä.

Vierailija
14/112 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No kerrotko sitten mitä mittoja ajattelet isona, liian isona suurimmalle osalle ja aivan liian isona?

Sitä on naisilta turha kysyä koska eivät osaa arvioida mittoja ja miehet valehtelee omansa.

Vierailija
15/112 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla. Hankala se on niinkin päin. Minipeli ja jättisuuri on molemmat hankalia. Olen erehtynyt nuoruudessani tutustumaan molemmantyyppisiin miehiin. Ja tarkoitan siis minipelillä pikkusormen kokoista erektiossa. Ja jättisuurella sellaista että pakko karata. Olkaa onnellisia te normaalikokoisen pelin omistavat miehet...

Vierailija
16/112 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Heteromiehenä on vaikea arvioida kokoja. Olen omani lisäksi nähnyt vain kaksi kpl taistelukunnossa. Toinen oli lyhyehkö ja ohut, ihmettelin että seisooko se edes, toinen oli pidempi kuin omani, mutta ohuempi. Ehkä se paksuus sitten määrittelee enemmän onko iso vai. Netissä nyt näkee vaikka mitä hirviöitä, mutta en tiedä mikä se skaala on irl.

Ap

Vierailija
17/112 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo viime vklp sellane kaveri ettei sisää menny.

Vierailija
18/112 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sitä on naisilta turha kysyä koska eivät osaa arvioida mittoja ja miehet valehtelee omansa.

Minä ainakin osaan arvioida ja helposti. Pikemminkin ihmettelen miten joku ei osaisi? Kädellä kun vähän mittailee (seksin aikana, ei ilmiselvästi) ja vertaa esim. dildoon niin saa selville aika tarkkaan.

Vierailija
19/112 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Minä ainakin osaan arvioida ja helposti. Pikemminkin ihmettelen miten joku ei osaisi? Kädellä kun vähän mittailee (seksin aikana, ei ilmiselvästi) ja vertaa esim. dildoon niin saa selville aika tarkkaan.

Myös talouspaperirullan hylsy on hyvä vertailumitta kun aletaan isoista puhua :D Onko pidempi tai paksumpi

20/112 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei.

Tämä on totta. Tieto lähti kerran liikkeelle, eikä sen jälkeen ole tarvinnut ilman olla. Puhelin soi tasaisin väliajoin ja yöllisessä tanssipaikassa juttukaveria riittää.

Näin päin se lähteekin, ja ihan hyvä että lähtee. Haluaisitko itse seksiä ennemmin naisen kanssa joka nauttii koostasi vai naisen kanssa, jolle et välttämättä mahdu edes sisään?

En koskaan muista, että vaikka ystäväni ovat todella, avointa, porukkaa ja puhuvat seksistä hyvin avoimesti, että ketään olisi haukuttu peniksen koon takia, tai puhuttu pienestä peniksestä negatiivisesti. Jos jostain on negatiivisesti sanottu, on se ollut sitten joku törkeä tai tökerö tyyppi. Muuten mies on ohitettu lähinnä sillä, että ei ollut sopiva kumppani sille henkilölle.