Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko mies olla liian "hyvin varusteltu"?

Vierailija
27.03.2016 |

Ihmisillä on yleensä tapana kehua toista kohottaakseen tunnelmaa, joten naisten kommentteihin ei voi aina luottaa (sen enempää kuin miestenkään). Voiko alapää olla liian "hyvin" kehittynyt? Vai onko asia niin että kookkaista miehistä åitävät naiset eivät tunne ylärajaa?

Kommentit (112)

Vierailija
81/112 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, mutta mites ne normaalikokoista pienemmän omaavat? Ei paljon lohduta jos sanotaan, että keskiarvo riittää, mutta oma onkin sitä pienempi.

Tämä on sellainen seikka jota ei usein tulla ajatelleeksi kun sekaporukassa heitetään läppää. Etenkin naisilla on usein vitsailua tyyliin "tuolla on varmaan pieni muna kun pitää olla tuollainen auto" jne. Jos joukossa on joku mies jolla on tämmöinen ongelma, niin se saattaa riipaista aika ikävästi. 

Ei se nyt hirveästi riipaise. Vain joka toinen päivä mietin ranteiden auki vetoa.

Miksi? Tosiasiassa iso osa niistäkin naisista päätyy yhteen keskikokoisen kanssa, ja osa pienemmän kanssa.

Tämä nyt ei toki ole mikään maailmaamullistava juttu, mutta ihan kiva kuitenkin:

http://www.menshealth.com/best-life/micropenis-sex-secrets

Penis on valtava osa miehen identiteettiä. Isompi penis tekee sinusta paremman miehen. Omasta mielestäsi, muiden miesten mielestä ja suurimman osan naisten mielestä.

Pienenkin kanssa voi olla onnellinen ja nainenkin voi olla onnellinen, mutta takaraivossasi on aina joku rassaava epäilys omasta riittämättömyydestä. Mun kokemusten mukaan mä olen viallinen ja vähemmän mies. Naisilla saa olla omat mieltymyksensä, mutta nämä mieltymykset saavat mut kiroamaan itseäni.

Vierailija
82/112 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on suuri kalu. Olen alfa ja kova kaikessa.

Jo päiväkodissa tajusin tämän ja päihitin kaikki muut pojat voimankoitoksissa. Vielä nykyäänkin teen sitä leikiten. Olen harvoin kipeänä ja muna on suuri. Harrastan leikilläni kamppailulajeja. Uusin on vapaaottelu. Minua huvittaa miten sm-tasolla olevat pojat eivät pärjää minulle vaikka käytän vain vasenta käyttä ja jalkatekniikoita.

Mitä nussimiseen tulee niin jokainen lady jota nussin isolla seipäälläni joka aukkoon jota myös otan kysymättä, nukkuu yönsä tyytyväisenä. Ikinä en ole saanut huonoa palautetta, päinvastoin saan kiusallisia viestejä puhelimeeni. Kuitenkin torppaan pelkät panot panoina ja pidän perheeni. Olen isä ja aviomies ensisijaisesti. Jos salin jälkeen jää aikaa niin nussin kuin sonni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/112 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dildon/jatko-osan käytön ehdottaminen koon puutteen vuoksi on sama kuin ehdottaisi rumalle naiselle naamarin käyttöä seksin aikana.

84/112 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse 14 cm:n ulokkeen omaavana voisin kirjoittaa kirjan naureskeluista, pettymyksistä, jättämisistä ja pilkasta.

Eli vastaus kysymykseen: ei voi olla. Toisinpäin kylläkin valitettavasti.

Siis mitä? Onko joku ihan oikeasti naureskellut (erektiossa olevalle) kalullesi? Sehän on ihan täysin keskimittainen, ainakin pituudeltaan. Oikeasti olen kuvitellut tuon naureskelun olevan jotain urbaania legendaa. Järkyttävää.

Toivoisin että olisin trollannut, mutta tämä on nyt totuus. Minä kuvittelin joskus omaavani ihan riittävän peniksen, paitsi että tosielämä paljasti totuuden julmat kasvot. Nykynaisten mieltymys on ilmeisesti suurempaan kääntyvä ja keskiarvokaan ole enää entisaikojen pienissä mitoissa.

Nuo kommentit ja huonot pettymyskokemukset ovatkin saaneet epäilemään miehuuttani. Miksi yrittää, jos suurin osa ei ole tyytyväinen?

Onko se siis ihan yleistäkin, vai oliko kyseessä joku yksittäinen mt-potilas??  Olin rehellisesti kuvitellut, että mieheni on niitä harvoja ihmisiä, jotka on käännytetty sängystä housujen poisoton jälkeen. 

Onko kyseessä olleet ihan ns. normaalit naiset, vai millaiset? Aivan käsittämätöntä. Kuinka joku oikeasti saattaa? Kun olin sinkku, niin aika kummajainen olisi saanut eteen tulla, että olisin siinä vaiheessa kieltäytynyt saati nauranut! 

En tiedä, en kysynyt paikallisen mielenterveysseuran jäsenkorttia.

Eivätkä nuo kaikki päin naamaa nauraneet. Ilmaisivat kuitenkin jokainen tahollaan pettymyksensä. Näkivät varmasti minussa jotain kiehtovaa, mutta tuo kiehtovuus katosi kun housut tippuivat.

Siis kaikki seksikumppanisi? Muuttuiko mielipide seksin jälkeen? 

Oletko muuten iso mies? Pitkä, raamikas, isokätinen? Koska niin kauan kuin katsoo miestäni ja varsinkin, jos hän laittaa kätensä kalulleen, näyttää kalu huomattavasti pienemmältä mitä se oikeasti on. Mies on yli 190cm ja yli 110kg lihasta, eli raameja löytyy, jolloin isompikin kalu näyttää pienemmältä.

Eivät tietenkään kaikki. Huomattava osa silti.

Enkä ole iso mies. Missään mielessä.

Muutenkin noiden kokemusten jälkeen seksin harrastaminen on ollut kamppailua itsetunnon kanssa, eikä ole varmasti ollut vastapuolellekaan nautinnollista kun kiroan syntymäominaisuuksiani jatkuvasti pääni sisällä. Olen mitä olen, en voi sitä muuttaa. Vaikuttaahan se silti valtavasti elämääni.

Tajusin juuri, että nauroinhan minä mieheni kalulle ja kysyin että ihan tosissaanko on. No, toivottavasti tajusi, että tarkoitus ei todellakaan ollut loukata.

Olen pahoillani, että kohdallesi on osunut moisia ihmisiä. Toivottavasti kuitenkin lohduttaa, että olet aivan normaalikokoinen ja tuolla koolla tyydytetään suurin osa naisista ilman mitään ongelmia. 

Näinhän sitä aina sanotaan, mutta totuus on jotain aivan muuta. Suurinta osaa ei tällä tyydytetä ja olenkin siksi luopunut seksistä. En jaksa etsiä sitä pientä prosentuaalia joka tähän tyytyy ja nöyryyttää itseäni siinä samalla etsiessäni. Olen syntynyt viallisena ja siihen on sopeuduttava.

Prosentuaalisesti ajatellen kyllä suurin osa naisista pariutuu ihan juurikin normaalikokoisen varustuksen omaavan miehen kanssa. Ja varmastikin nauttivat seksistä.

Minäkin seurustelin pitkään, arviolta juurikin tuon kokoisen kalun omaavan miehen kanssa - ihan onnellisena. Seksi oli ihanaa. 

Kyllä, mutta mites ne normaalikokoista pienemmän omaavat? Ei paljon lohduta jos sanotaan, että keskiarvo riittää, mutta oma onkin sitä pienempi.

On aivan varmasti totta, että pienen kalun kanssa pitää omata hyvä itsetunto ja huumoria. Mutta en näe sitä edes epätodennäköisenä, etteikö seksi pienikaluisen miehen kanssa voisi olla todella hyvää ja tyydyttävää, jos miehellä vain on hyvä itsetunto, eikä arkaile sitä asiaa. Vaikeaa se itsetunnon löytäminen voi olla, uskon. Mutta ensinnäkin, jos nainen joskus haluaisi isompaa, niin aina on sleevet ja muut dildot, suuseksi, yms. Kaikki naiset eivät edes nauti pääasiassa yhdynnästä ja suurin osa ei edes laukea siitä.

Äärimmäisen emaskuloivaa. Muutenkin aina puhutaan taidoista. Sehän vain tarkoittaa, että isomman omaava on aina parempi, jos vain jaksaa opetella naisen tyydyttämisen salat.

Ja totuus on, että itsetunto ja pieni elin harvoin kulkevat käsi kädessä.

Miksi luulet, että puhuin itsetunnosta? Sitähän se vaatii.

Rehellisesti, isomman omaava ei ole aina parempi. Varmasti jos otetaan sanotaan 6.5in ja 4in (olen pahoillani, opiskelin USAssa niin kaikki luvut on tyhmiä imperiaalisia), niin suurin osa naisista ottaisi sen 6.5. Jos taas laitetaan pelipöytään 5in ja 8.5in, ottaisi suurempi osa varmasti sen 5in.

Ainoat edut, joita minä näen isommassa peniksessä on miehen itsetunto ja se, että sillä pääsee käsiksi fornixeihin. Mutta isolla peniksellä ei oteta pikaisia, en koskaan pysty antamaan aviomiehelleni täysin tyydyttävää suuseksiä, koska en saa sitä kunnolla suuhuni. Seksi kestää aina ikuisuuden, koska minun on tultava ennen penetraatiota. Aina pitää olla lubea. Osaamaton mies paukauttaa suoraan kohdunkaulaan. 

Lisäksi miehen seksivietti on ihan älytön. Jos olisi pienempi, voisimme harrastaa seksiä vaikka kolmesti päivässä, mutta nyt ei onnistu kuin n. 1.5, koska paikkani hiertyvät rikki lubesta ja kiihotuksesta huolimatta. Ei se ole vain mitään plussaa. 

Vierailija
85/112 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla. En pidä isoista yhtään.

Vierailija
86/112 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dildon/jatko-osan käytön ehdottaminen koon puutteen vuoksi on sama kuin ehdottaisi rumalle naiselle naamarin käyttöä seksin aikana.

Näin. Mutta miehille tuota voidaan ehdottaa. Pienipippelisillä ei ole arvoa.

Parempi olisi, että eivät olisi.

Missään.

87/112 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei sitä dildoa tai sleeveä voi käyttää antaakseen vaimolleen vaihtelua? Minäkin saan vaihtelua, kun mies välillä ottaa dildon esiin samalla kun nuolee. En ole koskaan ajatellut, että hän kokisi sen emaskuloivana. Samalla tavalla sitä naamaria voi pitää ruma tai kaunis nainen sängyssä ihan vaikka vaihtelun vuoksi. 

Vierailija
88/112 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuelämän Samanthalle oli ainakin yhdessä jaksossa mies liian hyvin varusteltu..

Vierailija
89/112 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkuelämän Samanthalle oli ainakin yhdessä jaksossa mies liian hyvin varusteltu..

Mikä jakso?

Vierailija
90/112 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on fornixit???

Vierailija
91/112 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä on fornixit???

Takapohjukka ehdottaa Googlen käännökone.

Vierailija
92/112 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä on fornixit???

Takapohjukka ehdottaa Googlen käännökone.

*käännöskone

Vierailija
93/112 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä on fornixit???

Lue Forniksi-Pirkasta.

Vierailija
94/112 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään väliä peniksen koolla, jos ei muuten herätä mielenkiintoa naisissa.

Vierailija
95/112 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex miehellä oli sen kokoinen että, joo, ei kiitos enää ikinä. Voin sanoa, että sattui!

Se kalu oli ranteeni paksuinen ja minulla on paksu ranne. Voin hyvin kuvitella että moni mies olisi siitä kateellinen, mutta moni mies ei ymmärrä, että jos kalu on LIIAN iso, se ei kyllä loppupeleissä tuota naiselle mitään nautintoa.

Olen kyllä törmännyt siihen pieneenkin, ja se ei tuntunut juuri miltään.. Mutta jos noista kahdesta joutuisi valitsemaan, niin ottasin kyllä tuon kivuttomamman vaihtoehdon, ja kehottaisin sitten miestä käyttämään enemmän käsiään =D =D

Vierailija
96/112 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaalla rakastajalla (joka valikoitui nykyiseksi mieheksi) on ollut paras huumorintaju , pitkät esileikit ja huomaavainen asenne.

"Varustuksen koko " ei korreloi em. ominaisuuksien kanssa.

Vierailija
97/112 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoa on kiva katsella, mutta seksi kyllä tuntuu epämukavalta välillä kiihottuneenakin ja liukkarin kanssa. Itse sain ensimmäisen orgasmini kymmenennen kumppanini kanssa. Tällä herralla oli myöskin pienin kalu, jota olen saanut, suunnilleen 10-12cm. Nykyiselläni on ihana keskimittainen ja -paksuinen, ehkä n. 14-15cm penis. Minulla nautinto ei ole koskaan korreloinut koon kanssa.

Vierailija
98/112 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo vielä tullu liian isoa vastaan, jos osaa käyttää vehettä hyvin, eikä ole sohaajasähläri.

Elämänkumppanillani on 15x16 cm, ja vasemmalle kaartuva. Aivan täydellinen peli! 

Ja juu, harrastetaan myös fistausta. Kätensäkin on täydellinen.

Vierailija
99/112 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran joutuu vielä kommentoimaan lisäksi, että ranteeni on 13cm, joten mieheni kalu on paksumpi.

Vierailija
100/112 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisiällä ymmärsin että kaluni on todella poikkeuksellisen paksu. Olihan tytöt sitä sanoneet mutta luulin vain kohteliaisuudeksi. Pituus ihan normaali.

Paksuus ja kyky ymmärtää naisen sanattomia viestejä (jälkimmäinen varmasti tärkeämpi) selittää varmasti sen että moni tyttö saanut kanssani ensimmäisen yhdyntäorgasminsa.

Ja niille jotka sanoo että paksu ei mahdu. Aina on mahtunut eikä edes ollut vaikeaa jos tietää mitä tekee.