Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut vanhat miehet pitävät nuoria naisia omaisuutenaan?

Vierailija
27.03.2016 |

Eli tämä sama homma on toistunut todella monta kertaa, hieman eri tavalla tietysti:

Olen viihteellä kaverini kanssa. Juomme juomia, keskustelemme ja sitten paikalle pölähdät sinä, minua huomattavasti vanhempi humalainen mies. Kärtät tanssimaan, etkä usko kun kohteliaasti kieltäydyn ja sanon että haluan olla kaverini kanssa. Rupeat (omasta mielestäsi varmasti aistikkaasti) kopeloimaan etkä usko, kun sanon että en lähde. Lopulta tajuat häipyä kun siirryn kauemmas enkä huomio sinua. Myöhemmin kuitenkin tanssilattialla ilmaannut jostain ja tarraat takamuksesta kiinni, jolloin tönäisen sinut kauemmas ja sanon lujaa "älä koske minuun". Miksi tälläistä tapahtuu? Minulla on oikeus valita seurani, enkä halua että viinalta haiseva vanha setämies loukkaa itsemäärämisoikeuttani koskemalla minuun väkisin. En myöskään halua kuunnella kuinka "tytöttelet" ja vähättelet minua ja älykkyyttäni yrittämällä osoittaa "etten tiedä mistä jään paitsi", kun torjun epämiellyttävät lähentely-yrityksesi.

Eilen siis kyseisen kaltainen skenaario laivan tanssilattialla, mutta olen joutunut tuollaisen kohteeksi usein ja se on väärin. Moni muukin nuori nainen on joutunut vanhempien äijien ahdistelun kohteeksi, ja se jos mikä on inhottavaa. Mielestäni on paskamaista olettaa, että koska olen nuori ja nätti, niin minuun olisi jostain syystä oikeus koskea ilman lupaa, aivan kuin olisin joku esine. Lopettakaa. Piste.

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uusintakierrosta kirjoitti:

Miksi vanhojen äijien huonoine spermoineen pitäisi päästä toisen kerran sukua jatkamaan? Se etuoikeus kuuluu nuorille miehille että pysyy Suomi vireessä!

Amen. Valitettavan moni nuori nainen lankeaa silti vanhan miehen ansaan. Noh, onneksi ei ole minulta henkilökohtaisesti pois (päinvastoin).

Täti 30

Vierailija
42/59 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1X2 kirjoitti:

uusintaa? kirjoitti:

Miksi vanhojen äijien huonoine spermoineen pitäisi päästä toisen kerran sukua jatkamaan? Se etuoikeus kuuluu nuorille miehille että pysyy Suomi vireessä!

Joo just oikeen,kuinkahan mones tämän ketjun uusintakierros täällä tällä samalla tolla  taakse kätkeytyvällä "spermanlaatuvalvontateemalla" tääkin sitten jo mahtaa täällä olla?

Yli kolmekymppisiltä lisääntymisoikeus sitten pois vaan,nythän se selvisi. Nelikymppisille sitten kai jo (katukuvaa pilaamasta) väkisin lainvoimalla avustettu pakkoeutanasia vai?

Alkaiskohan mennä täällä jo vähän niinkuin vihapuheen piikkiin...?

Missäs iässä se naisten  pakkosterilisointi ja pakkoabortointi pitäs sitte alottaa "että pysyis Suomi vireessä"ja kenelles naisille annettas täällä  'etuoikeus' synnyttää?

Kivat pääsiäisjutut teillä ! ( vaan sama kai se täällä,oli sitten Joulu tai Juhannus,aina tota samaa juttua vaan  piisaa....)

Kyllä täytyy olla iso ongelma Suomessa kyseessä,kaikesta tosta jutun määrästä ja esittämisinnosta  päätellen kun aina vaan jaksetaan tota yhtä ja samaa juttua  jauhaa,eikä koskaan tuu sen valmiimpaa )

Veikkaisin ,että eiköhän taas 'uusi' ketju alkane jo tällä viikolla-viikonloppuna jo viimeistään.

Tuskin tulis uutta tällaista ketjua, jos ikämiehet ei ahdistelis.

Ketkään nuoret miehet ei siis ahdistele ketään naista tai tyttöä koskaan ?

Eipä oo tullut vastaan nuorta miestä, joka ei kerralla uskoisi eitä. Vanhat äijät taas ei usko millään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1X2 kirjoitti:

uusintaa? kirjoitti:

Joo just oikeen,kuinkahan mones tämän ketjun uusintakierros täällä tällä samalla tolla  taakse kätkeytyvällä "spermanlaatuvalvontateemalla" tääkin sitten jo mahtaa täällä olla?

Yli kolmekymppisiltä lisääntymisoikeus sitten pois vaan,nythän se selvisi. Nelikymppisille sitten kai jo (katukuvaa pilaamasta) väkisin lainvoimalla avustettu pakkoeutanasia vai?

Missäs iässä se naisten  pakkosterilisointi ja pakkoabortointi pitäs sitte alottaa "että pysyis Suomi vireessä"ja kenelles naisille annettas täällä  'etuoikeus' synnyttää?

Kivat pääsiäisjutut teillä ! ( vaan sama kai se täällä,oli sitten Joulu tai Juhannus,aina tota samaa juttua vaan  piisaa....)

Kyllä täytyy olla iso ongelma Suomessa kyseessä,kaikesta tosta jutun määrästä ja esittämisinnosta  päätellen kun aina vaan jaksetaan tota yhtä ja samaa juttua  jauhaa,eikä koskaan tuu sen valmiimpaa )

Veikkaisin ,että eiköhän taas 'uusi' ketju alkane jo tällä viikolla-viikonloppuna jo viimeistään.

Eipä oo tullut vastaan nuorta miestä, joka ei kerralla uskoisi eitä. Vanhat äijät taas ei usko millään.

Sivustaseuraaja lisäisi tähän vielä, että useimmiten nuorten miesten lähestyminen/lähentely on toivottua. Ei vanhojen miesten! Nuoret on tarkoitettu toisilleen, se on vain biologiaa.

Vierailija
44/59 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1X2 kirjoitti:

uusintaa? kirjoitti:

Kuka niin on väittänyt? Minä täällä nyt kerroin vain omista havainnoistani ja kokemuksistani, en tajua miksi se että jos minä olen kokenut ja huomannut asian x, niin sitten se tulkitaan niin että tarkoitan ettei kukaan muu ole kokenut asiaa y? Aika kieroutunut tapa lähestyä mitään keskustelua.

"Mä tykkään banaanista"

"Ai sä väität että appelsiinit on paskaa?!"

" Mitä?"

AP

Vierailija
45/59 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1X2 kirjoitti:

uusintaa? kirjoitti:

Sivustaseuraaja lisäisi tähän vielä, että useimmiten nuorten miesten lähestyminen/lähentely on toivottua. Ei vanhojen miesten! Nuoret on tarkoitettu toisilleen, se on vain biologiaa.

Sinulta 'sivustaseuraajalta' ovat kuitenkin jääneet ne todellisen maailman ja tämänkin maan nykyiset  raiskaus- ja seksuaaliväkivaltarikostilastot ,ilmeisesti  kai  aivan  kokonaan ,seuraamatta.

Niistä näkisit mm. :

- mikä ikäluokka siellä on suvereenisen ylivoimaisesti edustettuna niihin muihin tapauksiin nähden ja mikä on suhde niitä  lukuja toisiinsa vertailtaessa .

-mihin ikäryhmään teot kohdistuvat ...

-...ja minkä ikäryhmän teoiksi ne siellä lähes kaikki siellä  painottuvat.

Se on vain tilastoa se!

Ilmeisesti sen pohjalta ei kuitenkaan voida päätyä päätelmään,jonka mukaan "kaikki nuoret miehet ymmärtävät kyllä mitä 'ei' tarkoittaa." (...siis silloin kun se varsinaisesti tulee kyseeseen)

Vierailija
46/59 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1X2 kirjoitti:

uusintaa? kirjoitti:

Kuka niin on väittänyt? Minä täällä nyt kerroin vain omista havainnoistani ja kokemuksistani, en tajua miksi se että jos minä olen kokenut ja huomannut asian x, niin sitten se tulkitaan niin että tarkoitan ettei kukaan muu ole kokenut asiaa y? Aika kieroutunut tapa lähestyä mitään keskustelua.

"Mä tykkään banaanista"

"Ai sä väität että appelsiinit on paskaa?!"

" Mitä?"

AP

Taisit nyt vain seota ja kompastua omaan nokkeluuteesi  noissa väitteesi tueksi laatimissasi kaavoissasi ja yhtälöissäsi ja tuossa  vertauksessasikin ,sillä ne appelsiinitkin ovat oikeasti sitä mitä sanoit  vasta sitten  kun ne on ensin syöty - (sama pätee  tietysti banaaneihinkin.) Se on niiden tulevaisuus.

Vierailija
47/59 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli tämä sama homma on toistunut todella monta kertaa, hieman eri tavalla tietysti:

Olen viihteellä kaverini kanssa. Juomme juomia, keskustelemme ja sitten paikalle pölähdät sinä, minua huomattavasti vanhempi humalainen mies. Kärtät tanssimaan, etkä usko kun kohteliaasti kieltäydyn ja sanon että haluan olla kaverini kanssa. Rupeat (omasta mielestäsi varmasti aistikkaasti) kopeloimaan etkä usko, kun sanon että en lähde. Lopulta tajuat häipyä kun siirryn kauemmas enkä huomio sinua. Myöhemmin kuitenkin tanssilattialla ilmaannut jostain ja tarraat takamuksesta kiinni, jolloin tönäisen sinut kauemmas ja sanon lujaa "älä koske minuun". Miksi tälläistä tapahtuu? Minulla on oikeus valita seurani, enkä halua että viinalta haiseva vanha setämies loukkaa itsemäärämisoikeuttani koskemalla minuun väkisin. En myöskään halua kuunnella kuinka "tytöttelet" ja vähättelet minua ja älykkyyttäni yrittämällä osoittaa "etten tiedä mistä jään paitsi", kun torjun epämiellyttävät lähentely-yrityksesi.

Eilen siis kyseisen kaltainen skenaario laivan tanssilattialla, mutta olen joutunut tuollaisen kohteeksi usein ja se on väärin. Moni muukin nuori nainen on joutunut vanhempien äijien ahdistelun kohteeksi, ja se jos mikä on inhottavaa. Mielestäni on paskamaista olettaa, että koska olen nuori ja nätti, niin minuun olisi jostain syystä oikeus koskea ilman lupaa, aivan kuin olisin joku esine. Lopettakaa. Piste.

Mitä jos jo heti alkuun et antaisi huomiota näille? Totta kai ne luulee, että olet kiinnostunut, jos lähdet ensialkuun juttuun mukaan, katselet ja annat huomiota.

Vierailija
48/59 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko on vaipat, ällötys ja ällösetä mainittu? En jaksa lukea ketjua.

Vierailija
49/59 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä mode sais katkasta täältä jo täänkin turhan asiattoman  haukkumis- ja syyttelyketjun .

Tollasia ap:n juttuja voi näet keksiä ihan  helposti kuka tahansa ja vaikka kuinka paljon.

Noin epämääräisesti kerrottujen  juttujen perusteella on sitten helppo yleistää ja syyttää ihan ketä vaan halutaan ja vaikka mistä halutaan, kun mitään faktoja ei ole tiedossa, eikä  niistä 'tapauksista'mitään tarkempia tietoja (lukijan itsensä  jotain  niistä pääteltäväksi) anneta .

Eihän niissä yleensä kerrota edes sen kaupungin nimeä,jossa jotain tuollaista  muka sattui,puhumattakaan että milloin sattui.

Tietämättä siis ollenkaan itse mitä tarkallenottaen tapahtui, missä tapahtui ja milloin tämä sattui,lukijan olisi kaiketi  vain lähdettävä heti  'kybällä' symppaamaan niitä kertojan kertomia  'kauheita kokemuksia', jotka hän vakuuttavasti ja (...vastaansanomattomalla rehellisyydellä tietenkin) kirjoituksessaan runsailla  (kohdettaan kuvaavilla) pejoratiivisilla adjektiiveilla höystettynä esittää.

Lopulta syyllisiä ovatkin, sitten  taas,kaikki yli kolmekymppiset,joiden olemassaolo jo sinänsä  tietenkin riistää koko  ap:n nuoruuden.

On täältä katkastu tänään jo monta muutakin ketjua  (missä kaikissa niissä ei edes haukuttu ketään .)

Vierailija
50/59 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä mode sais katkasta täältä jo täänkin turhan asiattoman  haukkumis- ja syyttelyketjun .

Tollasia ap:n juttuja voi näet keksiä ihan  helposti kuka tahansa ja vaikka kuinka paljon.

Noin epämääräisesti kerrottujen  juttujen perusteella on sitten helppo yleistää ja syyttää ihan ketä vaan halutaan ja vaikka mistä halutaan, kun mitään faktoja ei ole tiedossa, eikä  niistä 'tapauksista'mitään tarkempia tietoja (lukijan itsensä  jotain  niistä pääteltäväksi) anneta .

Eihän niissä yleensä kerrota edes sen kaupungin nimeä,jossa jotain tuollaista  muka sattui,puhumattakaan että milloin sattui.

Tietämättä siis ollenkaan itse mitä tarkallenottaen tapahtui, missä tapahtui ja milloin tämä sattui,lukijan olisi kaiketi  vain lähdettävä heti  'kybällä' symppaamaan niitä kertojan kertomia  'kauheita kokemuksia', jotka hän vakuuttavasti ja (...vastaansanomattomalla rehellisyydellä tietenkin) kirjoituksessaan runsailla  (kohdettaan kuvaavilla) pejoratiivisilla adjektiiveilla höystettynä esittää.

Lopulta syyllisiä ovatkin, sitten  taas,kaikki yli kolmekymppiset,joiden olemassaolo jo sinänsä  tietenkin riistää koko  ap:n nuoruuden.

On täältä katkastu tänään jo monta muutakin ketjua  (missä kaikissa niissä ei edes haukuttu ketään .)

Mitä hittoa oikein selität? :D Miten se auttaisi sinua uskomaan paremmin jotain asiaa, että tässä olisin kertonut tarkan paikan, kellonajan ym kun et siellä kuitenkaan paikalla ollut? Tuossa kuitenkin mainitsin että se kuvailemani tapahtuma sattui laivalla ja viime viikon la-su yönä, niin mitä muuta infoa siitä olisi pitänyt kertoa tapahtuneiden asioiden lisäksi? Ja niin, mistäpä sitä tosiaan mistään kukaan voi tietää mitään kun ei itse paikalla ole sattunut olemaan. Koskaan ei naisia missään ahdistella, kun ei itse ole sellaista kokenut tai nähnyt että joku toinen kokee..

AP

Vierailija
51/59 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näitä vihaketjuja saa tehdä tänne? Ei jaksaisi lukea näitä päivästä toiseen.

Vierailija
52/59 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä juttuja ei tarvi ees keksiä. Riittää, että olet nuori ja nätti ja meet jonnekin kuppilaan, niin heti on joku vanhus lääppimässä.

Vierailija
53/59 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi näitä vihaketjuja saa tehdä tänne? Ei jaksaisi lukea näitä päivästä toiseen.

Oletko nuoria naisia ahdisteleva vanha mies? Jos olet, niin lopeta ahdistelu, niin ainakaan sinusta ei tule tällaisia keskusteluja.

Näitä keskusteluja tulee varmasti niin kauan kuin vanhukset ahdistelevat nuoria naisia.

Vierailija
54/59 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä juttuja ei tarvi ees keksiä. Riittää, että olet nuori ja nätti ja meet jonnekin kuppilaan, niin heti on joku vanhus lääppimässä.

Miksi valehtelet?

-nuori nainen, ihan nätti sellainen

Joku agenda teillä on valehdella ja tehdä näitä avauksia.

Vierailija
55/59 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs sitten?

Itse vastaan miehille (aivan sama minkä ikäinen), että kiitos kohteliaisuudesta/mielipiteestä, mutta minulla on tässä tapaaminen kesken, ja kuule kyllä, ihan hymyilen vielä päälle. En ole ikinä ymmärtänyt, mitä hirveää siinä on jos joku ottaa kontaktia. Se ei ole maailman loppu. Joku väkisin suuteleminen menee tietenkin esim yli, mutta koita ottaa vähän iisimmin.

Näitä tulee aina, monta illassa, mutta joskus tulee se aika kun ne ei enää niin lähestykkään.

Vierailija
56/59 |
29.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs sitten?

Itse vastaan miehille (aivan sama minkä ikäinen), että kiitos kohteliaisuudesta/mielipiteestä, mutta minulla on tässä tapaaminen kesken, ja kuule kyllä, ihan hymyilen vielä päälle. En ole ikinä ymmärtänyt, mitä hirveää siinä on jos joku ottaa kontaktia. Se ei ole maailman loppu. Joku väkisin suuteleminen menee tietenkin esim yli, mutta koita ottaa vähän iisimmin.

Näitä tulee aina, monta illassa, mutta joskus tulee se aika kun ne ei enää niin lähestykkään.

Niin minäkin sanoin kohteliaasti ettei kiinnosta, mutta sitten piti jäädä hipelöimään ja vänkäämään. Ja myöhemmin vielä käydään perseeseen kiinni, niin kyllä se minusta on nimenomaan ällöttävää. Normaali kontaktin otto nyt onkin vielä ihan ok, mutta ei tuollainen limainen ja känninen väkisin kopelointi tai se, ettei yksinkertaisti uskota kun sanotaan ettei nappaa..

AP

Vierailija
57/59 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

bumb

Vierailija
58/59 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just..

Vierailija
59/59 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli vuotta vanha vihaketju herätettin tänään esille sanomalla taas viisaasti 'bump'