Kuinka usein pääsette toisille treffeille?
Mietin onkohan tämä normaalia vai teenkö jotain väärin. Oon nyt deittaillut noin 20 naisen kanssa ja olisin halunnut toiset treffit näistä ehkä 15 kanssa. No kuitenkaan kukaan ei halunnut toisia treffejä mun kanssa. Osa sanoi suoraan, että kemiat ei kohdanneet ja toiset käyttivät perinteistä "täytyy katella". Pääosalla näistä näytti olevan kuitenkin ihan hauskaa
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä yrität liian innokkaasti miellyttää naisia sen sijaan etsisit sinua miellyttävää naista? Saat naiset lähtemään treffeille mutta siellä he ymmärtävät että et ole aidosti sitä mitä nuo naiset haluavat?
Tämäkin on käynyt mielessä. Ainakin yritän olla oma itseni ja sanon, jos olen eri mieltä jostain. En sitten tiedä millaisena tämä näyttäytyy. En halua olla jeesmies, vaikka se ehkä ärsyttäisi joitakin
Tarkoitin lähinnä sitä, että tuotko itsestäsi esille asioita? Kerrotko mitä haet, omia toiveitasi ja suunnitelmiasi? Vai odotatko varovaisena että nainen kertoo ensin ja esiinnyt sen mukaan? Tämä tulkinta tuli mieleen otsikkosi sanavalinnasta, kun puhut treffeille "pääsemisestä". Siinä asetat itsesi heti treffikumppania alemmaksi, eli olet se joka vain odottaa tulevansa hyväksytyksi tai hylätyksi. Huono juttu, jos tuo asenne näkyy treffeilläkin.
Puhun myös itsestäni ja omista jutuistani, jos nainen ei ymmärrä/kehtaa kysyä. En puhu siitä millaista naista etsin eikä mulla ole mitään kriteerilistaa (en tiedä haitko edes tätä). Kyllä se selviää myöhemmin onko toisen kanssa hyvä ja kiva olla. En ajatellut tuota sanavalintaa sen pidemmälle. Halusin kuvata sitä, että itse olisin toivonut toisia treffejä. Olen peruskohtelias, mutta en ole nöyrä alamainen, joka kaipaa kiperästi ladyn hyväksyntää
Minun täytyy kyllä nyt luovuttaa. En keksi, mikä voisi olla ongelmana. Vaikutat kaikin puolin mukavalta mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Pakko kommentoida tuohon pituusasiaan. Mulle miehen pituus on tärkeä, koska olen itse 178cm pitkä. Olen kyllä yrittänyt seurustella myös itseäni lyhyempien miesten kanssa, mutta se on kaatunut miesten jatkuvaan pituudesta kommentointiin tyyliin: "sä oot kyllä pitkä", "minkä kokoinen jalka sulla on" ja "mitä sä olet syönyt kun olet kasvanut noin pitkäksi". Tuntuu siltä, että pituusero on ollut miehillekin aika iso ongelma. Itsellenikin se on siinä mielessä vaikea juttu, että itseäni lyhyemmän miehen kanssa tunnen oloni tosi suureksi enkä ole riittävän itsevarma elämään sellaisen tunteen kanssa.
Jaa alkaako tuo päivittely jo alle 180 senttisillä, kirjoitin ketjuun jo kuinka karkasin treffeiltä, kun deitti oli valehdellut pituutensa. Ei ole minusta pinnallisuutta korostaa miehen pituutta, joo olen itse 187 senttiä. Minä taidan sitten olla jo niin pelottavan pitkä, koska pituuttani kommentoitiin enemmän viimeksi yläasteella, kun olin luokkani pisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisin, että teet jotain väärin kun kukaan 20:stä ei lähde toisille treffeille. Jos kyseessä on nettideittailu, oletko ollut rehellinen? Jos mies vaikka valehtelee olevansa 15 cm pidempi kuin on, ei kohtelias nainen ala haukkua siaksi vaan hoitaa ne treffit kunnialla loppuun. Vaikka tietää alusta asti, että ei halua nähdä valehtelijaa uudestaan.
Mulle on käynyt juuri noin. Miten tyhmä pitää olla että valehtelee pituutensa. En ole kovin pinnallinen, mutts itse olen yli 185 senttinen, joten pituudella on väliä, en pysty kuvittelemaan seurustelua alle 180 senttisen kanssa ja korkokenkiä en ole koskaan omistanut.
No oli kahvilassa tapaaminen ja mies osoittautui maailman lyhimmäksi 180 senttiseksi tuskin oli edes 175. Ja toisin kuin yllä väitetään en todellakaan hoitanut treffejä kunnialla loppuun. Teeskentelin saaneeni puhelun ja minun piti muka hätätilassa lähteä heti johonkin ja kahviakaan en ehtinyt juomaan.
Olen sellainen että en edes oleta enkä suunnittele toisia treffejä. Ihmiset eivät kiinnosta minua kovin paljon. Pelkään että, jos lähden toiselle tapaamiselle, niin toinen alkaa kuvitella liikoja ja ripustautuu kiinni.
Eli vaikka kaikki menisi treffeillä viimisen päälle hyvin, on epätodennäköistä että tulisi mitään toista kertaa.
Sen verran on kokemusta noista takiaisista ja vaikka rajoitan tapaamiset yhteen, niin siltikin yhä joku ryhtyy takiaiseksi. Vaikka yleensä teen selväksi että tahdon vain seksiä enkä suhdetta. On toki edelleen mahdollista, että oikeasti ihastun, mutta tässä elämän vaiheessa en kyllä sellaista suunnittele.
Paras olisi löytää joku varattu ja hyvä mies, seksiä varten, josta ei olisi pelkoa, että touhu etenisi mihinkään syvälliseen.
Ei millään pahalla, mutta kuulostat siltä, että sinulla on sellaisia ihmissuhteisiin ja sitoutumiseen liittyviä ongelmia, joista olisi hyvä keskustella jonkun ammatti-ihmisen kanssa. Tuo "etsin varatun miehen pelkkää seksiä varten" on todella ala-arvoinen vaitoehto, jolla mälläät helposti pilalle sekä oman, että useamman muunkin henkilön elämän :(
Olet varmaan tavannut minun kaltaisia naisia..jos mies vaikuttaa lupaavalta, lähden treffeille mutta jos mulle ei tule jalat alta-tunnetta, en koskaan näe toista kertaa.
Jokainen mies, jonka kanssa olen käynyt treffeillä, on halunnut uusintaa.
Niin monta kertaa elämässäni kokenut, mitä se on kun toisesta kiinnostuu oikeasti, että ei kiinnosta ollenkaan edes tutustua "ihan kiva"-miehiin. Sorry.
En minäkään keksi mitään vikaa. Ehkä jostain naisella vaan tulee tunne, ettei voi kuvitella mitään läheisempää kanssakäymistä sun kanssa.
Puhutko liikaa itsestäsi? Miehillä on tapana "mainostaa", mutta naiset haluaisivat enemmän kuuntelijaa. Kokeile ensi kerralla vetää omat jutut minimiin ja sen sijaan kysele naiselta ja kuuntele. Jos nainen kysyy jotain, niin se on usein peruskohteliaisuutta eikä tarkoita, että pitäisi alkaa luennoimaan mitään pitkää vastausta.
Katsotko rauhallisesti silmiin? Itatko treffeillä ohjat käsiisi ja ehfitat, minne mennään? Kerran yksi mies oli auttamattoman aloitekyvytön ja jäi siksi ekaan treffiin, vaikka oli fiksu ja komea ja menestynyt. Naiset tykkäävät määrätietoisista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Millaisia treffikumppanisi ovat olleet? Ikä, ulkonäkö, koulutus, luonne, elämäntilanne?
Arviolta 18-30v eli samaa ikäluokkaa kuin itse olen ollut. Kaikkien ikää en tiedä. Ulkonäkö aika laidasta laitaan. Enimmäkseen ollut näitä, jotka ovat käyneet lukion ja opiskelevat nyt yliopistossa/ammattikorkeassa, mutta myös ammattiopiston käyneitä jo työelämässä olevia on ollut. Luonteeltaan myös varsin erilaisia (se mitä nyt yksien treffien pohjalta voi sanoa). Ainoa keksimäni yhdistävä tekijä niiden suhteen, joiden kanssa olisin halunnut edetä, oli positiivinen elämänasenne
Vierailija kirjoitti:
Olet varmaan tavannut minun kaltaisia naisia..jos mies vaikuttaa lupaavalta, lähden treffeille mutta jos mulle ei tule jalat alta-tunnetta, en koskaan näe toista kertaa.
Jokainen mies, jonka kanssa olen käynyt treffeillä, on halunnut uusintaa.
Niin monta kertaa elämässäni kokenut, mitä se on kun toisesta kiinnostuu oikeasti, että ei kiinnosta ollenkaan edes tutustua "ihan kiva"-miehiin. Sorry.
Tämä voi hyvin olla ja tätäkin olen epäillyt. Ehkä olen "ihan kiva" mutta en näille "se oikea"
Yrität liika. Ainakin minusta naiset alkoi kiinnostua, kun lakkasin yrittämästä. Vähän sama juttu kuin se että varattuna olisi aina eniten vientiä.
Huh, olet kyllä ahkerasti jaksanut treffailla.
Itse olen AINA halutessani päässyt toisille treffeille, se ei koskaan ole edes mitään ponnisteluja minulta vaatinut. Ja niitä treffikumppaneita minullakin on takana useampia.
Luulen että jostain nyt kiikastaa, ja pahasti- varsinkin jos määrät alkaa olemaan noissa lukemissa.
Protip: Pese hampaat ja käy suihkussa ennen treffejä, lääppiminen pois ja älä turhaan yritä mitään kliseisiä romanttisia eleitä ensitreffeillä, vaikutat vaan friikiltä. Lähde ns. kaverimielessä tutustumaan aluksi, siitä sitten juttu etenemään omalla painollaan.
"Pelimies" kirjoitti:
Itse olen AINA halutessani päässyt toisille treffeille, se ei koskaan ole edes mitään ponnisteluja minulta vaatinut. Ja niitä treffikumppaneita minullakin on takana useampia.Luulen että jostain nyt kiikastaa, ja pahasti- varsinkin jos määrät alkaa olemaan noissa lukemissa.
Protip: Pese hampaat ja käy suihkussa ennen treffejä, lääppiminen pois ja älä turhaan yritä mitään kliseisiä romanttisia eleitä ensitreffeillä, vaikutat vaan friikiltä. Lähde ns. kaverimielessä tutustumaan aluksi, siitä sitten juttu etenemään omalla painollaan.
Naisena voin sanoa, että nämäkään eivät auta, jos kemiat eivät vain kohtaa. Tai siis nämähän ovat ihan minimivaatimuksia, mutta eivät takaa jatkoa.
Vierailija kirjoitti:
Puhutko liikaa itsestäsi? Miehillä on tapana "mainostaa", mutta naiset haluaisivat enemmän kuuntelijaa. Kokeile ensi kerralla vetää omat jutut minimiin ja sen sijaan kysele naiselta ja kuuntele. Jos nainen kysyy jotain, niin se on usein peruskohteliaisuutta eikä tarkoita, että pitäisi alkaa luennoimaan mitään pitkää vastausta.
Katsotko rauhallisesti silmiin? Itatko treffeillä ohjat käsiisi ja ehfitat, minne mennään? Kerran yksi mies oli auttamattoman aloitekyvytön ja jäi siksi ekaan treffiin, vaikka oli fiksu ja komea ja menestynyt. Naiset tykkäävät määrätietoisista miehistä.
Toivottavasti en. Tähän olen tietoisesti yrittänyt kiinnittää huomiota ja kysellä naiselta. Tietysti myös kuunnella mitä nainen vastaa :D ja jatkaa siitä. Yleisesti katson silmiin, jos juttelen jollekin. En tiedä kokeeko joku sen ahdistavana varsinkin, jos on uusi tuttavuus. Ärsyttää sellanen "ihan sama päätä sä", joten oon aina ehdottanut treffipaikkaa ja yleensä se on käynyt.
Mikä on sinun paikkasi naisen haaremissa? Itse olen ollut panopuu ja terapeutti, mutta en aio enää suostua olemaan numero naisen haaremissa, ethän myöskään sinä veli?
Vierailija kirjoitti:
Yrität liika. Ainakin minusta naiset alkoi kiinnostua, kun lakkasin yrittämästä. Vähän sama juttu kuin se että varattuna olisi aina eniten vientiä.
Millä tavalla liikaa? Jos en ole aktiivinen, niin ei tule niitä ensimmäisiäkään treffejä
"Pelimies" kirjoitti:
Itse olen AINA halutessani päässyt toisille treffeille, se ei koskaan ole edes mitään ponnisteluja minulta vaatinut. Ja niitä treffikumppaneita minullakin on takana useampia.Luulen että jostain nyt kiikastaa, ja pahasti- varsinkin jos määrät alkaa olemaan noissa lukemissa.
Nimimerkistäsi päätellen etsit helppoja ja merkityksettömiä suhteita. Siksi nuo tapailemasi naisetkaan eivät pidä rimaa korkealla sen suhteen, kenen kanssa lähtevät toisille treffeille. Kun etsivät itse samaa. Aloittajasta sain vaikutelman että hän etsii vakavaa suhdetta, kuten hänen treffikumppaninsakin. Silloin sen treffikumppanin on oltava jotain erityistä ja etsiminen kestää kauemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisin, että teet jotain väärin kun kukaan 20:stä ei lähde toisille treffeille. Jos kyseessä on nettideittailu, oletko ollut rehellinen? Jos mies vaikka valehtelee olevansa 15 cm pidempi kuin on, ei kohtelias nainen ala haukkua siaksi vaan hoitaa ne treffit kunnialla loppuun. Vaikka tietää alusta asti, että ei halua nähdä valehtelijaa uudestaan.
Mulle on käynyt juuri noin. Miten tyhmä pitää olla että valehtelee pituutensa. En ole kovin pinnallinen, mutts itse olen yli 185 senttinen, joten pituudella on väliä, en pysty kuvittelemaan seurustelua alle 180 senttisen kanssa ja korkokenkiä en ole koskaan omistanut.
No oli kahvilassa tapaaminen ja mies osoittautui maailman lyhimmäksi 180 senttiseksi tuskin oli edes 175. Ja toisin kuin yllä väitetään en todellakaan hoitanut treffejä kunnialla loppuun. Teeskentelin saaneeni puhelun ja minun piti muka hätätilassa lähteä heti johonkin ja kahviakaan en ehtinyt juomaan.
Olen sellainen että en edes oleta enkä suunnittele toisia treffejä. Ihmiset eivät kiinnosta minua kovin paljon. Pelkään että, jos lähden toiselle tapaamiselle, niin toinen alkaa kuvitella liikoja ja ripustautuu kiinni.
Eli vaikka kaikki menisi treffeillä viimisen päälle hyvin, on epätodennäköistä että tulisi mitään toista kertaa.
Sen verran on kokemusta noista takiaisista ja vaikka rajoitan tapaamiset yhteen, niin siltikin yhä joku ryhtyy takiaiseksi. Vaikka yleensä teen selväksi että tahdon vain seksiä enkä suhdetta. On toki edelleen mahdollista, että oikeasti ihastun, mutta tässä elämän vaiheessa en kyllä sellaista suunnittele.
Paras olisi löytää joku varattu ja hyvä mies, seksiä varten, josta ei olisi pelkoa, että touhu etenisi mihinkään syvälliseen.Ei millään pahalla, mutta kuulostat siltä, että sinulla on sellaisia ihmissuhteisiin ja sitoutumiseen liittyviä ongelmia, joista olisi hyvä keskustella jonkun ammatti-ihmisen kanssa. Tuo "etsin varatun miehen pelkkää seksiä varten" on todella ala-arvoinen vaitoehto, jolla mälläät helposti pilalle sekä oman, että useamman muunkin henkilön elämän :(
Arvasinkin että tuohon tartuttaisiin. Taidan kuitenkin unohtaa tuo varatun vakipanon etsimisen, koska ei todellakaan ole takeita, etteikö varattu muka tarkertuisi ja siitä tulisi useampaa kertaluokkaa pahemmat ongelmat, kuin sinkkutakiaisesta.
Ei minulla ole sitoutumiseen nähden muita ongelmia, kuin että niin monet tahtoisivat sitoutua minuun. Elämän tilanteeni vain juuri nyt on vaan sellainen, että sitoutuminen olisi turhan hankalaa. Tunnistusvaaran takia en nyt voi avautua siitä enempää, kun tuli tuo pituuskin mainittua, niin tulisin taatusti tunnistetuksi.
Noista yhden yön jutuistani on moni ollut varattu ja ehkä vielä useampi on jättänyt kertomatta. Onko se hirveän moraalitonta, että haluaa seksiä ilman sitoomuksia? Toinen vaihtoehto olisi selibaatti.
En suostu kantamaan huonoa omatuntoa siitä, jos harrastan seksiä varatun perheenisän kanssa, selityksiä en halua enää kuunnella enkä edes kysy onko toinen varattu vai ei. Kyllä useimmat, jotka ovat avautuneet syyttävät polisoaan vieraissa käynnistään.
Tiedän että monet puhuvat vaan paskaa, en kyllä voi uskoa, että ihan kaikki. Kannattaa sitä miestä pitää sen verran hyvänä, että mies ei lähde etsimään hyvänäpitoa muualta.
Tietysti jotkut on sellaisia, että lähtevät vieraisiin jokatapauksessa ja jotkut eivät missään tapauksessa, mutta osa on sellaisia että jos ei kotona saa, niin siinä tapauksessa etsivät muualta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paras olisi löytää joku varattu ja hyvä mies, seksiä varten, josta ei olisi pelkoa, että touhu etenisi mihinkään syvälliseen.Ei millään pahalla, mutta kuulostat siltä, että sinulla on sellaisia ihmissuhteisiin ja sitoutumiseen liittyviä ongelmia, joista olisi hyvä keskustella jonkun ammatti-ihmisen kanssa. Tuo "etsin varatun miehen pelkkää seksiä varten" on todella ala-arvoinen vaitoehto, jolla mälläät helposti pilalle sekä oman, että useamman muunkin henkilön elämän :(
Arvasinkin että tuohon tartuttaisiin. Taidan kuitenkin unohtaa tuo varatun vakipanon etsimisen, koska ei todellakaan ole takeita, etteikö varattu muka tarkertuisi ja siitä tulisi useampaa kertaluokkaa pahemmat ongelmat, kuin sinkkutakiaisesta.
Ei minulla ole sitoutumiseen nähden muita ongelmia, kuin että niin monet tahtoisivat sitoutua minuun. Elämän tilanteeni vain juuri nyt on vaan sellainen, että sitoutuminen olisi turhan hankalaa. Tunnistusvaaran takia en nyt voi avautua siitä enempää, kun tuli tuo pituuskin mainittua, niin tulisin taatusti tunnistetuksi.
Noista yhden yön jutuistani on moni ollut varattu ja ehkä vielä useampi on jättänyt kertomatta. Onko se hirveän moraalitonta, että haluaa seksiä ilman sitoomuksia? Toinen vaihtoehto olisi selibaatti.
En suostu kantamaan huonoa omatuntoa siitä, jos harrastan seksiä varatun perheenisän kanssa, selityksiä en halua enää kuunnella enkä edes kysy onko toinen varattu vai ei. Kyllä useimmat, jotka ovat avautuneet syyttävät polisoaan vieraissa käynnistään.
Tiedän että monet puhuvat vaan paskaa, en kyllä voi uskoa, että ihan kaikki. Kannattaa sitä miestä pitää sen verran hyvänä, että mies ei lähde etsimään hyvänäpitoa muualta.
Tietysti jotkut on sellaisia, että lähtevät vieraisiin jokatapauksessa ja jotkut eivät missään tapauksessa, mutta osa on sellaisia että jos ei kotona saa, niin siinä tapauksessa etsivät muualta.
Älä ihmeessä? Arvasit, että tartuttaisiin siihen että juokset varattujen perässä? Jopa nyt jotakin.
Mulle naisen pituudella tai kengänkoolla ei ole mitään väliä. En ole myöskään koskaan kommentoinut näitä treffeillä tai niiden ulkopuolella. Sitä nyt on sen pituinen/jalka sen kokoinen millaiseksi sattuu kasvamaan