Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein pääsette toisille treffeille?

Vierailija
26.03.2016 |

Mietin onkohan tämä normaalia vai teenkö jotain väärin. Oon nyt deittaillut noin 20 naisen kanssa ja olisin halunnut toiset treffit näistä ehkä 15 kanssa. No kuitenkaan kukaan ei halunnut toisia treffejä mun kanssa. Osa sanoi suoraan, että kemiat ei kohdanneet ja toiset käyttivät perinteistä "täytyy katella". Pääosalla näistä näytti olevan kuitenkin ihan hauskaa

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

läskit ja rumatkin ovat nirsoja. Katsoisivat ensin itse peiliin ihan kunnolla ennenkuin antavat muille niin nopeasti tuomioitaan.

Vierailija
2/58 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- En osaa sanoa, että kuinka yleistä.. Mutta ei sinulta ainakaan yritystä ole puuttunut. Kun joku sanoo, että katsellaan, niin ehkä kannattaa hetki odottaa ja antaa pölyn hieman laskeutua ja  olla vasta sitten yhteydessä, eikä heti sopia uusia treffejä... Liialla hätäilyllä saattaa vaikuttaa vähän epätoivoiselta. - Toisaalta olisihan se mukavaa, että naisetkin olisivat aktiivisempia olemaan yhteydessä sinuun. - Sitä arvostan vaikka se aina pahalta tuntuukin, kun joku sanoo suoraan, että meillä ei kemiat toimi, kun ei itse pysty hahmottamaan, että mitä teki väärin tai odottavatko tai odottaako liikaa toisinaan itsekin sitä, että liekin pitäisi heti roihahtaa...    

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pääsen yleensä toisille ja kolmansillekin treffeille, mutta sitten kun ollaan jonkun aikaa, ehkä kuukauden tai kaksi tapailtu, miehet pistää pelin poikki. En tiedä, missä vika? Mä yleensä lähden kyllä uudelleenkin treffeille ja haluan tutustua paremmin, jos ekoilla treffeillä ei tuli mitään oksetusrefleksiä. Jotkut naiset saattaa kyllä jättää homman ekoihin treffeihin, jos tuntuu siltä ettei kipinää ole, vaikka todellisuudessa se kipinä saattaa tulla myöhemminkin sitten kun on kunnolla tutustuttu.

Millä perusteella sä olet valinnut ne naiset, joiden kanssa lähdet treffeille?

Vierailija
4/58 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- En osaa sanoa, että kuinka yleistä.. Mutta ei sinulta ainakaan yritystä ole puuttunut. Kun joku sanoo, että katsellaan, niin ehkä kannattaa hetki odottaa ja antaa pölyn hieman laskeutua ja  olla vasta sitten yhteydessä, eikä heti sopia uusia treffejä... Liialla hätäilyllä saattaa vaikuttaa vähän epätoivoiselta. - Toisaalta olisihan se mukavaa, että naisetkin olisivat aktiivisempia olemaan yhteydessä sinuun. - Sitä arvostan vaikka se aina pahalta tuntuukin, kun joku sanoo suoraan, että meillä ei kemiat toimi, kun ei itse pysty hahmottamaan, että mitä teki väärin tai odottavatko tai odottaako liikaa toisinaan itsekin sitä, että liekin pitäisi heti roihahtaa...    

Onhan se totta, mutta tulee vähän mieleen semmonen, että olisin varavaihtoehto. Nainen haluaa katsoa ensin miten sen kivemman miehen kanssa käy

Vierailija
5/58 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joka neljännet treffit johtivat toiseen tapaamiseen ja niistä sitten lähes kaikki loppuivatkin toisen tai viimeistään kolmannen tapaamisen jälkeen. Netin kautta syntyneitä tapailu- tai seurustelusuhteita (2 kk - 18 kk) kertyi ehkä puolikymmentä reilun kymmenen vuoden aikana. Enää en netin kautta yrittäisikään.

Vierailija
6/58 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina mennyt toisille treffeille. Nuorempana sellaistenkin kanssa, jotka ei oikeastaan kiinnostanut. Nykyään olen osannut valita treffiseuran paremmin.

Ensimmäisten treffien perusteella on muutenkin vaikea tietää minkälainen tyyppi on oikeastaan kyseessä.

Vierailija
7/58 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet löytänyt treffikumppanit esim. Tinderin kautta, niin onhan profiilisi totta vastaava? Esim. Kuvat ovat suhteellisen tuoreita ja todella näytät samalta oikeasti normaalissa elämässä?

Kyllä tuo antaa ymmärtää että jotenkin olet väärinmarkkinoinut itseäsi, jos naiset lähtevät ekoille treffeille, mutta toisia treffejä ei sitten ikinä tulekaan.

Vierailija
8/58 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hop kirjoitti:

Mä pääsen yleensä toisille ja kolmansillekin treffeille, mutta sitten kun ollaan jonkun aikaa, ehkä kuukauden tai kaksi tapailtu, miehet pistää pelin poikki. En tiedä, missä vika? Mä yleensä lähden kyllä uudelleenkin treffeille ja haluan tutustua paremmin, jos ekoilla treffeillä ei tuli mitään oksetusrefleksiä. Jotkut naiset saattaa kyllä jättää homman ekoihin treffeihin, jos tuntuu siltä ettei kipinää ole, vaikka todellisuudessa se kipinä saattaa tulla myöhemminkin sitten kun on kunnolla tutustuttu.

Netistä, baarista ja jostain yleisistä illanvietoista. Siinä ei ole mun puolelta suuria kriteereitä etukäteen. Osa ollut sokkotreffejä, osa kaverin järjestämiä ja osa näitä, joiden kanssa oon jutellut muutaman sanan illanistujaisissa. Kynnys kysyä treffeille on mulla aika pieni

Vierailija
9/58 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäisten treffien perusteella on muutenkin vaikea tietää minkälainen tyyppi on oikeastaan kyseessä.

Tämä on ihan totta. Siksi olenkin halunnut toiset treffit myös silloin, jos toinen ei ole iskenyt ihan täysillä

Vierailija
10/58 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hop kirjoitti:

Netistä, baarista ja jostain yleisistä illanvietoista. Siinä ei ole mun puolelta suuria kriteereitä etukäteen. Osa ollut sokkotreffejä, osa kaverin järjestämiä ja osa näitä, joiden kanssa oon jutellut muutaman sanan illanistujaisissa. Kynnys kysyä treffeille on mulla aika pieni

Jotenkin mä vaan ajattelen, että oletkohan sä valinnut sellaisia naisia, joilla riittää runsaasti kysyntää ja joilla on paljon varaa valita? Eli toisin sanoen olet määritellyt markkina-arvosi väärin ja yrität saada omaa tasoasi ylempänä olevia naisia?

Vierailija
11/58 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onhan se totta, mutta tulee vähän mieleen semmonen, että olisin varavaihtoehto. Nainen haluaa katsoa ensin miten sen kivemman miehen kanssa käy" - Huokaus. Tuttu tunnu.. Mukavaa muuten, että kaikesta huolimatta vaikuttaa sille, että et ole -ja toivottavasti et tulevaisuudesssakaan uhriudu asian kanssa ja ala syyllistämään asiasta naisia. Ja aloita höpinöitä siitä, kuinka naisille kelpaa vain "jäänmiehet" tai jotenkin kerrassaan mystisiin mittoihin kohoavat alfat. - Kyllä meitäkin varten jossain "se" joku on, joka haluaa ja jonka haluamme itse olla - Enhän itsekään halua olla, jonkun kanssa vain siksi, että voisin sanoa seurustelevani. - Toivottavasti ei kukaan muukaan, vaikka kyllä tämä sinkkuna elely toisinaan "hieman" tympii..  

Vierailija
12/58 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin, että teet jotain väärin kun kukaan 20:stä ei lähde toisille treffeille. Jos kyseessä on nettideittailu, oletko ollut rehellinen? Jos mies vaikka valehtelee olevansa 15 cm pidempi kuin on, ei kohtelias nainen ala haukkua siaksi vaan hoitaa ne treffit kunnialla loppuun. Vaikka tietää alusta asti, että ei halua nähdä valehtelijaa uudestaan.

Vierailija
13/58 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se totta, mutta tulee vähän mieleen semmonen, että olisin varavaihtoehto. Nainen haluaa katsoa ensin miten sen kivemman miehen kanssa käy

Toki tuosta voi olla kyse yhden naisen kohdalla. Tai viiden. Mutta ei kaikkien. Ja luulisin, että jos haluaa pitää varalla niin suostuu kyllä toisiin treffeihin. Vaikka tapailisikin jotain kiinnostavampaa samaan aikaan.

Vierailija
14/58 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hop kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hop kirjoitti:

Jotenkin mä vaan ajattelen, että oletkohan sä valinnut sellaisia naisia, joilla riittää runsaasti kysyntää ja joilla on paljon varaa valita? Eli toisin sanoen olet määritellyt markkina-arvosi väärin ja yrität saada omaa tasoasi ylempänä olevia naisia?

En osaa sanoa minkälaista kysyntää niillä naisilla on ollut tai että mikä mun markkina-arvo/oma taso on. Kyseessä ei kuitenkaan ole ollut mitään malleja, julkkiksia tai huippu-urheilijoita vaan ihan "tavallisia" kivalta vaikuttavia naisia. Osa opiskelijoita ja osa työssä käyviä

Vierailija
15/58 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hop kirjoitti:

Kuulun niihin naisiin, jotka jättävät homman ekoihin treffeihin jos tuntuu että kipinää ei ole. Kyllä sen tietää, jos toisesta ei voisi ikinä kiinnostua oikealla tavalla. Miksi tuhlata omaa tai toisen aikaa? Varsinkin silloin, jos toinen on selvästi kiinnostunut ja itse ei ole yhtään. Vaikka toisessa ei mitään vikaa olisikaan.

Vierailija
16/58 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi vaihtoehto on, että teet treffeillä jotain, mikä on turn-off. Tai jätät tekemättä. Kuvaile vähän tyypillisiä treffitilanteita. Kuvaile itseäsi "seuranpitäjänä", oletko hauska, sanavalmis, positiivinen, sellainen jonka seurassa viihtyy?

Vierailija
17/58 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulisin, että teet jotain väärin kun kukaan 20:stä ei lähde toisille treffeille. Jos kyseessä on nettideittailu, oletko ollut rehellinen? Jos mies vaikka valehtelee olevansa 15 cm pidempi kuin on, ei kohtelias nainen ala haukkua siaksi vaan hoitaa ne treffit kunnialla loppuun. Vaikka tietää alusta asti, että ei halua nähdä valehtelijaa uudestaan.

Niin sitä juuri mietin teenkö jotain väärin vai meneekö huonon tuurin piikkiin. Rehellinen olen ollut niin netissä kuin livenäkin. Haluan että nainen tykkäisi siitä mikä olen eikä jostain valheellisesta mielikuvasta, jonka olen luonut. Ei sellaisessa ole mitään järkeä

Vierailija
18/58 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hop kirjoitti:

Kuulun niihin naisiin, jotka jättävät homman ekoihin treffeihin jos tuntuu että kipinää ei ole. Kyllä sen tietää, jos toisesta ei voisi ikinä kiinnostua oikealla tavalla. Miksi tuhlata omaa tai toisen aikaa? Varsinkin silloin, jos toinen on selvästi kiinnostunut ja itse ei ole yhtään. Vaikka toisessa ei mitään vikaa olisikaan.

Riippuu varmaan vähän siitäkin, miten pitkään on ollut sinkkuna ja miten paljon haluaa elää parisuhteessa. Itse olen ollut kymmenen vuotta sinkkuna ja käännän kyllä jokaisen kiven, mikä vastaan tulee enkä enää etsi mitään mystistä kipinää. Etsin vain fiksua, sitoutumishaluista miestä, joka haluaa viettää aikaa kanssani, mutta sitäkään ei tunnu löytyvän millään. Olen kai vain täysin kelvoton parisuhteeseen.

Vierailija
19/58 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Tuli muuten sellainenkin mieleen, että millä aika välillä olet tuon parisenkymmentä treffiä - treffannut? - Ajattelin vain, että jos hyvin lyhyessä ajassa, niin voi olla että olet huomaamattasi onnistut kasvattamaan itsellesi "pelaajan" maineen, johon naiset eivät uskalla sitoutua edes toisia treffien vertaa, koska tietävät sinun siirtyvän - siis jos näin on käynyt- heti seuraavaan. .. Sen sijaan, että pitäsit välillä taukoa.  - Et sinä kovin huonolta minusta vaikuta, jos sinulla on ystäviä ja edelleen jos nämä ystävät ovat järjestäneet sinulle mahdollisuuden sokkotreffeihin tai ylipäätään osoittaneet kiinnostusta, että olisi kiva, jos sinä(kin) löytäisit itsellesi kumppanin. Tai ylipäätään, että sinulla on ystäviä ja kavereita, koska heidän kauttaan voinet myös päästä harjoittelemaan asioiden jakamista, kuten vaihtamaan mielipiteitä.   

Vierailija
20/58 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin sitä juuri mietin teenkö jotain väärin vai meneekö huonon tuurin piikkiin. Rehellinen olen ollut niin netissä kuin livenäkin. Haluan että nainen tykkäisi siitä mikä olen eikä jostain valheellisesta mielikuvasta, jonka olen luonut. Ei sellaisessa ole mitään järkeä

Onhan se mahdollista että on huonoa tuuria, mutta aika epätodennäköistä. Kovin vaikea sanoa ilman mitään taustatietoja, mikä "virheesi" voisi olla. Arvailuja voimme täällä esittää, muuta eipä se paljon auta.