Kuinka usein pääsette toisille treffeille?
Mietin onkohan tämä normaalia vai teenkö jotain väärin. Oon nyt deittaillut noin 20 naisen kanssa ja olisin halunnut toiset treffit näistä ehkä 15 kanssa. No kuitenkaan kukaan ei halunnut toisia treffejä mun kanssa. Osa sanoi suoraan, että kemiat ei kohdanneet ja toiset käyttivät perinteistä "täytyy katella". Pääosalla näistä näytti olevan kuitenkin ihan hauskaa
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisin, että teet jotain väärin kun kukaan 20:stä ei lähde toisille treffeille. Jos kyseessä on nettideittailu, oletko ollut rehellinen? Jos mies vaikka valehtelee olevansa 15 cm pidempi kuin on, ei kohtelias nainen ala haukkua siaksi vaan hoitaa ne treffit kunnialla loppuun. Vaikka tietää alusta asti, että ei halua nähdä valehtelijaa uudestaan.
Niin sitä juuri mietin teenkö jotain väärin vai meneekö huonon tuurin piikkiin. Rehellinen olen ollut niin netissä kuin livenäkin. Haluan että nainen tykkäisi siitä mikä olen eikä jostain valheellisesta mielikuvasta, jonka olen luonut. Ei sellaisessa ole mitään järkeä
Onhan se mahdollista että on huonoa tuuria, mutta aika epätodennäköistä. Kovin vaikea sanoa ilman mitään taustatietoja, mikä "virheesi" voisi olla. Arvailuja voimme täällä esittää, muuta eipä se paljon auta.
Tiedän ettei sitä kukaan voi tietää mua tuntematta. Arvailutkin auttavat ja jos teillä on omia kokemuksia aiheesta niin aina parempi
Vierailija kirjoitti:
Hmm. Tuli muuten sellainenkin mieleen, että millä aika välillä olet tuon parisenkymmentä treffiä - treffannut? - Ajattelin vain, että jos hyvin lyhyessä ajassa, niin voi olla että olet huomaamattasi onnistut kasvattamaan itsellesi "pelaajan" maineen, johon naiset eivät uskalla sitoutua edes toisia treffien vertaa, koska tietävät sinun siirtyvän - siis jos näin on käynyt- heti seuraavaan. .. Sen sijaan, että pitäsit välillä taukoa. - Et sinä kovin huonolta minusta vaikuta, jos sinulla on ystäviä ja edelleen jos nämä ystävät ovat järjestäneet sinulle mahdollisuuden sokkotreffeihin tai ylipäätään osoittaneet kiinnostusta, että olisi kiva, jos sinä(kin) löytäisit itsellesi kumppanin. Tai ylipäätään, että sinulla on ystäviä ja kavereita, koska heidän kauttaan voinet myös päästä harjoittelemaan asioiden jakamista, kuten vaihtamaan mielipiteitä.
On tämä pidemmältä ajalta. Yleensä tässä käy niin, että aktivoidun ja pakkien jälkeen lannistun suhdeasioissa vähäksi aikaa ja keskityn opiskeluun, töihin ja kuntoiluun. Sitten jossain vaiheessa taas aktivoidun ja homma alkaa alusta
Ehkä yrität liian innokkaasti miellyttää naisia sen sijaan etsisit sinua miellyttävää naista? Saat naiset lähtemään treffeille mutta siellä he ymmärtävät että et ole aidosti sitä mitä nuo naiset haluavat?
Minkä pituinen olet ja missä päin asut? Asuinpaikkakin saattaa vaikuttaa, koska joillain paikkakunnilla miehiä on enemmän kuin naisia, joillain taas toisinpäin.
Täällä on aika mahdotonta sanoa suuntaan tai toiseen mikä se oikea syy mahtaisi olla. Sellainen tulee mieleen, että oletko itsevarman oloinen? Sellainen mies, joka luottaa itseensä on todella hot enkä tarkoita yli-itsevarmaa.
Voi olla, että kun tiedät ettet ole päässyt yksien treffien jälkeen uusintaan ne epäonnistumisen vaikuttavat itsevarmuuteen. Mitään "vikaa" en sinussa usko olevan, sillä pääset jo ensimmäisille treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisin, että teet jotain väärin kun kukaan 20:stä ei lähde toisille treffeille. Jos kyseessä on nettideittailu, oletko ollut rehellinen? Jos mies vaikka valehtelee olevansa 15 cm pidempi kuin on, ei kohtelias nainen ala haukkua siaksi vaan hoitaa ne treffit kunnialla loppuun. Vaikka tietää alusta asti, että ei halua nähdä valehtelijaa uudestaan.
Niin sitä juuri mietin teenkö jotain väärin vai meneekö huonon tuurin piikkiin. Rehellinen olen ollut niin netissä kuin livenäkin. Haluan että nainen tykkäisi siitä mikä olen eikä jostain valheellisesta mielikuvasta, jonka olen luonut. Ei sellaisessa ole mitään järkeä
Onhan se mahdollista että on huonoa tuuria, mutta aika epätodennäköistä. Kovin vaikea sanoa ilman mitään taustatietoja, mikä "virheesi" voisi olla. Arvailuja voimme täällä esittää, muuta eipä se paljon auta.
Tiedän ettei sitä kukaan voi tietää mua tuntematta. Arvailutkin auttavat ja jos teillä on omia kokemuksia aiheesta niin aina parempi
Itse voin kertoa, että yhden treffikumppanin kanssa jätin jutun siihen, koska tavatessa tuli ilmi asioita, jotka olivat minusta turn-off. Nämä asiat olivat puhetyyli ja olemus sekä pieni rasistinen heitto ja koulutuksen dissaaminen. Ehkä jollekulle melko pieniä asioita, mutta minulla kiinnostus lopahti saman tien.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä yrität liian innokkaasti miellyttää naisia sen sijaan etsisit sinua miellyttävää naista? Saat naiset lähtemään treffeille mutta siellä he ymmärtävät että et ole aidosti sitä mitä nuo naiset haluavat?
Tämäkin on käynyt mielessä. Ainakin yritän olla oma itseni ja sanon, jos olen eri mieltä jostain. En sitten tiedä millaisena tämä näyttäytyy. En halua olla jeesmies, vaikka se ehkä ärsyttäisi joitakin
Vierailija kirjoitti:
Mulle on käynyt juuri noin. Miten tyhmä pitää olla että valehtelee pituutensa. En ole kovin pinnallinen, mutts itse olen yli 185 senttinen, joten pituudella on väliä, en pysty kuvittelemaan seurustelua alle 180 senttisen kanssa ja korkokenkiä en ole koskaan omistanut.
No oli kahvilassa tapaaminen ja mies osoittautui maailman lyhimmäksi 180 senttiseksi tuskin oli edes 175. Ja toisin kuin yllä väitetään en todellakaan hoitanut treffejä kunnialla loppuun. Teeskentelin saaneeni puhelun ja minun piti muka hätätilassa lähteä heti johonkin ja kahviakaan en ehtinyt juomaan.
Olen sellainen että en edes oleta enkä suunnittele toisia treffejä. Ihmiset eivät kiinnosta minua kovin paljon. Pelkään että, jos lähden toiselle tapaamiselle, niin toinen alkaa kuvitella liikoja ja ripustautuu kiinni.
Eli vaikka kaikki menisi treffeillä viimisen päälle hyvin, on epätodennäköistä että tulisi mitään toista kertaa.
Sen verran on kokemusta noista takiaisista ja vaikka rajoitan tapaamiset yhteen, niin siltikin yhä joku ryhtyy takiaiseksi. Vaikka yleensä teen selväksi että tahdon vain seksiä enkä suhdetta. On toki edelleen mahdollista, että oikeasti ihastun, mutta tässä elämän vaiheessa en kyllä sellaista suunnittele.
Paras olisi löytää joku varattu ja hyvä mies, seksiä varten, josta ei olisi pelkoa, että touhu etenisi mihinkään syvälliseen.
Sininen kirjoitti:
Minkä pituinen olet ja missä päin asut? Asuinpaikkakin saattaa vaikuttaa, koska joillain paikkakunnilla miehiä on enemmän kuin naisia, joillain taas toisinpäin.
170cm ja asun Helsingissä. Täällä tietääkseni on aika paljon naisia, joten tilanne on siinä mielessä mun kannalta hyvä
Vierailija kirjoitti:
Sininen kirjoitti:
170cm ja asun Helsingissä. Täällä tietääkseni on aika paljon naisia, joten tilanne on siinä mielessä mun kannalta hyvä
Totta, Helsingissä on kyllä paljon vapaita sinkkunaisia.
Oletko itsevarma ja onko se aitoa, ettei päälleliimattua? Oletko keskustellessa johdonmukainen (vrt. puheenaiheet poukkoilee ja sisältö menee hermostuksissaan 'vähän sinne päin')
"Minkä pituinen olet ja missä päin asut? Asuinpaikkakin saattaa vaikuttaa, koska joillain paikkakunnilla miehiä on enemmän kuin naisia, joillain taas toisinpäin."
- En ole Ap, mutta vastaan silti. En usko, että tällä naisille erinomiasen tärkeällä asialla kuin pituudella (,jota voi kyllä hieman, mutta vain hieman yrittää kompensoida erinomaislla tuloilla, jotka on valmis antamaan naiselle, mutta kuitenkin niin, ettei naiselle tule tunne, että häntä ollaan ostamassa) - olisi Ap:n suurin ongelma, koska hän on päässyt jo parillekymmenelle ensi-treffeille. Eli ei ainakaan ole ollut pulaa, etteikö koskaan olisi onniistunut pääsemään edes alkuun.. Totta on, että toisilla paikkakunnilla elää naisia vähemmän kuin miehiä; kärjistäen mitä isompi ns. korkeakulttuuria ja yliopisto/ jatko -opiskelupaikkoja tarjoava urbaani ympäristö, niin sitä todennäköisemmin siellä asuu enempi yksineläviä koulutettuja naisia. Kun taas maaseutumaisemmalla alueella yksinelävät ovat enempi miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on aika mahdotonta sanoa suuntaan tai toiseen mikä se oikea syy mahtaisi olla. Sellainen tulee mieleen, että oletko itsevarman oloinen? Sellainen mies, joka luottaa itseensä on todella hot enkä tarkoita yli-itsevarmaa.
Voi olla, että kun tiedät ettet ole päässyt yksien treffien jälkeen uusintaan ne epäonnistumisen vaikuttavat itsevarmuuteen. Mitään "vikaa" en sinussa usko olevan, sillä pääset jo ensimmäisille treffeille.
Koen olevani ihan itsevarma. En siis sillä tavalla, että ajattelisin olevani joku jumalan lahja naisille. Näin itseni reiluna kaverina ja hyvänä, tutustumisen arvoisena tyyppinä ja pärjään elämässä mukavasti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin on käynyt mielessä. Ainakin yritän olla oma itseni ja sanon, jos olen eri mieltä jostain. En sitten tiedä millaisena tämä näyttäytyy. En halua olla jeesmies, vaikka se ehkä ärsyttäisi joitakin
Tarkoitin lähinnä sitä, että tuotko itsestäsi esille asioita? Kerrotko mitä haet, omia toiveitasi ja suunnitelmiasi? Vai odotatko varovaisena että nainen kertoo ensin ja esiinnyt sen mukaan? Tämä tulkinta tuli mieleen otsikkosi sanavalinnasta, kun puhut treffeille "pääsemisestä". Siinä asetat itsesi heti treffikumppania alemmaksi, eli olet se joka vain odottaa tulevansa hyväksytyksi tai hylätyksi. Huono juttu, jos tuo asenne näkyy treffeilläkin.
Vierailija kirjoitti:
Oletko itsevarma ja onko se aitoa, ettei päälleliimattua? Oletko keskustellessa johdonmukainen (vrt. puheenaiheet poukkoilee ja sisältö menee hermostuksissaan 'vähän sinne päin')
Mielestäni mun itsevarmuus kumpuaa siitä millainen olen eikä menestyksestä naisrintamalla. En yritä esittää mitään pelimiestä. Aluksi saattaa vähän hermostuttaa, mutta kyllä se siitä ohi menee. Yleensähän keskustelu elää ja puheenaiheet saattavat poukkoilla, mutta ei nyt jokaisen lauseen jälkeen
Pakko kommentoida tuohon pituusasiaan. Mulle miehen pituus on tärkeä, koska olen itse 178cm pitkä. Olen kyllä yrittänyt seurustella myös itseäni lyhyempien miesten kanssa, mutta se on kaatunut miesten jatkuvaan pituudesta kommentointiin tyyliin: "sä oot kyllä pitkä", "minkä kokoinen jalka sulla on" ja "mitä sä olet syönyt kun olet kasvanut noin pitkäksi". Tuntuu siltä, että pituusero on ollut miehillekin aika iso ongelma. Itsellenikin se on siinä mielessä vaikea juttu, että itseäni lyhyemmän miehen kanssa tunnen oloni tosi suureksi enkä ole riittävän itsevarma elämään sellaisen tunteen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Pakko kommentoida tuohon pituusasiaan. Mulle miehen pituus on tärkeä, koska olen itse 178cm pitkä. Olen kyllä yrittänyt seurustella myös itseäni lyhyempien miesten kanssa, mutta se on kaatunut miesten jatkuvaan pituudesta kommentointiin tyyliin: "sä oot kyllä pitkä", "minkä kokoinen jalka sulla on" ja "mitä sä olet syönyt kun olet kasvanut noin pitkäksi". Tuntuu siltä, että pituusero on ollut miehillekin aika iso ongelma. Itsellenikin se on siinä mielessä vaikea juttu, että itseäni lyhyemmän miehen kanssa tunnen oloni tosi suureksi enkä ole riittävän itsevarma elämään sellaisen tunteen kanssa.
Itse olen keskimittainen/lyhyt nainen enkä ole ikinä pyydellyt anteeksi sitä että pidän pitkistä miehistä. Kun itseni pituiset tai vähän pidemmät eivät sytytä, niin eivät sytytä. Makunsa kullakin. Ei ole itsevarmuudesta kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitin lähinnä sitä, että tuotko itsestäsi esille asioita? Kerrotko mitä haet, omia toiveitasi ja suunnitelmiasi? Vai odotatko varovaisena että nainen kertoo ensin ja esiinnyt sen mukaan? Tämä tulkinta tuli mieleen otsikkosi sanavalinnasta, kun puhut treffeille "pääsemisestä". Siinä asetat itsesi heti treffikumppania alemmaksi, eli olet se joka vain odottaa tulevansa hyväksytyksi tai hylätyksi. Huono juttu, jos tuo asenne näkyy treffeilläkin.
Puhun myös itsestäni ja omista jutuistani, jos nainen ei ymmärrä/kehtaa kysyä. En puhu siitä millaista naista etsin eikä mulla ole mitään kriteerilistaa (en tiedä haitko edes tätä). Kyllä se selviää myöhemmin onko toisen kanssa hyvä ja kiva olla. En ajatellut tuota sanavalintaa sen pidemmälle. Halusin kuvata sitä, että itse olisin toivonut toisia treffejä. Olen peruskohtelias, mutta en ole nöyrä alamainen, joka kaipaa kiperästi ladyn hyväksyntää
Millaisia treffikumppanisi ovat olleet? Ikä, ulkonäkö, koulutus, luonne, elämäntilanne?
Tätä olen myös miettinyt. Mielestäni olen ihan peruskohtelias ja nauravainen. Kyselen toiselta mutta en myöskään pihtaile omia juttujani. Yritän viedä keskustelua pois "kaunis ilma"-tasolta, mutta kuitenkin vältän "kiellettyjä" aiheita. En varmastikaan ole maailman paras seuramies, mutta luultavasti keskitasoa tai siitä vähän parempi. Naisilla on pääsääntöisesti ollut hauskaa paria tapausta lukuun ottamatta eikä kenenkään mummo ole joutunut sairaalaan kesken treffien