Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unien tulkitsijaa paikalla?

Vierailija
31.03.2024 |

Näin unta ruumisarkusta. Vaaleaa käsittelemätöntä puuta. Valkoinen sisus. Yksinkertainen arkku. Ihan väärässä paikassa, ei esim. Hautasmaalla tai kirjossa vaan ihan vaan pihalla sievänä kesäpäivänä. Arkku oli tyhjä. Mitähän tämmöinen mahtaa tietää?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvä asia ettei arkussa ole ketään, vaikkei sekään viittaa aina mihinkään vaikka joku olisi siellä. Olipas nätti puu, melkein kuin huonekalupuuta. Joskus valveen ajatukset heijastuvat uniin tai uutisten sisältö, video. Joskus henki voi näyttää ihmisille unta, joillakin voi olla teemoja kuten risti tai joku muu tuollainen symboli. Kuoleman käsittelyä, vaikkei sitä ole. Ehkä kuolemaa ei ole, on elämää sen jälkeen ja nytkin. Olisit itse paras tulkitsija, missä yhteydessä asia voi ilmetä. Joskus vanha asia kuolee tai voidaan kuolettaa (arkku) ja tulee uutta. Koska arkku sijaitsee pihalla, onko ympäristössä joku aikoinaan kuollut, ei ole laitettu hautuumaalle tai ei halua olla siellä, kesä viittaa lämpöön ja valoon (kesä tulossa). Tyhjä arkku voisi olla kuin ylösnousemus (Jeesuksen hauta oli tyhjä) ja usko. Parempia tulkintoja odotellessa, ehkä joku tulee pian palstalle tulkitsemaan. Tai jopa voi katsoa mitä sillä on tarkoitettu.

Vierailija
2/10 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on niin yksilökohtaisia asioita, ja kun emme tunne sinun elämää niin vaikea sanoa. Pitäisi olla paljon enemmän taustatietoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vielä mieleen sanonta jonkun usko on kuollut tai muuttunut, päättynyt, johonkin asiaan tai uskontoon. Arkuissa on risti. Puut ovat pitkäikäisiä (laudoitus), mutta toki puita kaadetaan. 

Vierailija
4/10 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietää, että tätisi saa helsingissä peppuseksiä.

Vierailija
5/10 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nähnyt välillisesti perunoita. Perunat ovat hedelmällisyyden symboleita, joten kevääsi tulee olemaan rakkauden sekä lemmen täyttämä - olen iloinen puolestasi. Luvassa saattaa olla myös talvivauva. Anna sydämen viedä.

T: Selvännäkijä Sari

Vierailija
6/10 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse näin unta että miltei talon kokoista ruumisarkkua työnnettiin sisään kerrostalon ovesta ja se mahtui. siitä noin vajaa kk talon yksi mies kuoli,oli ruumisauto pihassa ja poliisi jne. muuten jos itket unessa,se tietää iloa ja jos naurat, tulee jotain ikävää kohta. lentokonnet,ikäviä uutisia ja suunta, niin sieltä se uutinen. jääkarhu rakkausseikkailuja. eri kukat eri asioita jne.. mulla on tietoa näistä. ensi tiistaina voisi jatkaa asian tiimoilta.

Vierailija
7/10 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, mielenkiintoisia ja ajatuksia herättäviä tulkintoja😊 Näin 44 vuoden aikana en ikinä ole nähnyt unta ruumisarkusta, jonka vuoksi tännekin nyt kirjoitin😊 Toki ymmärrän, että syvällisempi tulkinta vaatisi elämästäni enemmän taustatietoja, mutta minua kiinnostaa mitä tyhjä arkku symboloi. Mielenkiintoinen viittaus myös pääsiäisen aikaan ja tyhjään hautaan tuli aiemmin😊 

ap

Vierailija
8/10 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perunoita?😊

Vierailija
9/10 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo että että koet tulevaisuuden epävarmana, mikä ei ole sinänsä mikään ihme näinä aikoina.

T: Unien virallinen faktantarkistaja.

Vierailija
10/10 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ennen nukkumaan menoa nähnyt telkassa arkun. Tai olet miettinyt arkkua tai hautajaisia ennen nukahtamista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi