Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt on Syke kolmosen viisi ekaa jaksoa katsottu

Vierailija
26.03.2016 |

Tulisi vaan loputkin Areenaan. Onpa muuten ärsyttävä tuo Tiina Lymin hahmo. En ikinä pitäisi kovin hyvänä tuollaista hoitajaa, joka itkee potilaan kanssa puhuessaan.

Kommentit (122)

Vierailija
1/122 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvä kun ne aina rautalangasta vääntäen selittää sairauksien etenemisen:

"Sinulla on valtimoverenvuoto. Minun täytyy nyt imeä verta kallosi sisältä 30 min sisällä, muuten kuolet"

"Onko sinulla vuoristotauti? Sinun täytyy heti päästä alas, muuten hukut omiin ruuminnesteisiisi!"

Vierailija
2/122 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta se Lymin hahmo on hyvä. Empatia ei noissa oloissa ole pahasta. Eihän se nyt aina itkua siellä tuherra. Mieluummin tuollainen hoitaja, kun esim. Iiriksen kaltainen haistattelija. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/122 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ollut niin että jokaisen potilastapauksen taustalla on ainakin löyhästi jokin oikea keissi?

Tulee mieleen se yksi leirillä vesipokeria pelannut nuori joka kuoli, ja muutama vuosi sitten oli häly kun lestadiolaisten johtohahmo jäi kiinni insestistä, jota oli yhteisön vanhimmat peitelleet.

Vierailija
4/122 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee mieleen se yksi leirillä vesipokeria pelannut nuori joka kuoli

Ei se kuollut.

Vierailija
5/122 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

3. kauden ekat viisi jaksoa katsottu, seuraavia odotellessa.

Muita, joiden mielestä sarjassa kuultu versio my immortal -biisistä on ollut ihana? <3

Vierailija
6/122 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistava muuten se kohtaus, missä Holopainen yritti jutella seksistä äitinsä kanssa ja äiti pakeni heti keittiöön. :D

Vierailija
7/122 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee mieleen se yksi leirillä vesipokeria pelannut nuori joka kuoli

Ei se kuollut.

Niin, sarjan potilastapaukset ei tietenkään ole suoraan tositapahtumiin perustuvia, vaan muunnelmia.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012052715627201_uu.shtml

Vierailija
8/122 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ollut niin että jokaisen potilastapauksen taustalla on ainakin löyhästi jokin oikea keissi?

Tulee mieleen se yksi leirillä vesipokeria pelannut nuori joka kuoli, ja muutama vuosi sitten oli häly kun lestadiolaisten johtohahmo jäi kiinni insestistä, jota oli yhteisön vanhimmat peitelleet.

Mulle jäi tunne että tuon potilastapauksen käsittely vielä jatkuu myöhemmissä jaksoissa, selviää esim. että tytön isä on ollut mukana tai tiennyt myös tapahtumista.

Vierailija
9/122 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Btw, jääköhän Salla kiinni väärennetyistä papereista?

Vierailija
10/122 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Btw, jääköhän Salla kiinni väärennetyistä papereista?

Varmasti jää.

Vierailija
11/122 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Havitellaankohan taas katsojia Iina Kuustosen tisseillä?

Vierailija
12/122 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sinulla on valtimoverenvuoto. Minun täytyy nyt imeä verta kallosi sisältä 30 min sisällä, muuten kuolet"

"Onko sinulla vuoristotauti? Sinun täytyy heti päästä alas, muuten hukut omiin ruuminnesteisiisi!"

Voisiko joku asiaa tunteva selittää minulle, miten se veren imeminen aivoista auttaa valtimoverenvuotoon?

Vierailija
13/122 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku asiaa tunteva selittää minulle, miten se veren imeminen aivoista auttaa valtimoverenvuotoon?

Ärsyttää että joidenkin mielestä asioiden vääntäminen "rautalangasta" ja selittäminen sarjassa on turhaa. Sitten on tyyppejä joille kyllä kannattaa selittää. Jos aivovaltimo vuotaa verta, ei kallon sisällä ole sille tilaa koska se ei veny aikuisilla. Silloin aivopaine nousee ja jos nousee tarpeeksi, aivoverenkierto loppuu ja ihminen aivokuolee. Siksi veri täytyy poistaa kallon sisältä jotta aivot saavat taas tilaa.

Vierailija
14/122 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin 5:n jakson Syke maratooni takana. Tulisipa pian lisää. Oon ihan koukussa.

Vierailija
15/122 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää että joidenkin mielestä asioiden vääntäminen "rautalangasta" ja selittäminen sarjassa on turhaa. Sitten on tyyppejä joille kyllä kannattaa selittää. Jos aivovaltimo vuotaa verta, ei kallon sisällä ole sille tilaa koska se ei veny aikuisilla. Silloin aivopaine nousee ja jos nousee tarpeeksi, aivoverenkierto loppuu ja ihminen aivokuolee. Siksi veri täytyy poistaa kallon sisältä jotta aivot saavat taas tilaa.

No mutta onko se pakko selittää noin päälleliimaavasti :D

Vierailija
16/122 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle nyt kyllä pitää vääntää eräs asia rautalangasta. Ensimmäisessä jaksossahan tyttö (Saara?) oli joutunut sairaalaan liiallisen vedenjuonnin vuoksi. Aluksi epäiltiin vesipokerin peluuta, mutta sitten tytön tarinassa alkoi olla aukkoja, ja sitten selvisikin tämä hyväksikäyttö. Mutta miten se veden juonti liittyi mitenkään mihinkään? Miksi tyttö oli sitten juonut hirveitä määriä vettä?

Sori.

Vierailija
17/122 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle nyt kyllä pitää vääntää eräs asia rautalangasta. Ensimmäisessä jaksossahan tyttö (Saara?) oli joutunut sairaalaan liiallisen vedenjuonnin vuoksi. Aluksi epäiltiin vesipokerin peluuta, mutta sitten tytön tarinassa alkoi olla aukkoja, ja sitten selvisikin tämä hyväksikäyttö. Mutta miten se veden juonti liittyi mitenkään mihinkään? Miksi tyttö oli sitten juonut hirveitä määriä vettä?

Sori.

Et ilmeisesti katsonut kyseista jaksoa kokonaan? Siinä kyllä sanottiin, että tyttö oli netistä saanut selville, että runsaasta veden juonnista menee taju. Hän halusi pois leiriltä ja joi vettä litratolkulla jotta pyörtyisi ja pääsisi sairaalaan pois pedofiilin kynsistä. Mutta kävikin vähän pahemmin...

Vierailija
18/122 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, tämän tajuan kyllä. En jostain syystä ollut ymmärtänyt, että se vuoto oli kallon sisällä. Oletin että vuoto oli siellä, missä hakkukin. Toisaalta mietin, että hypovoleemisella aivopaineen lasku voisi kuitenkin parantaa perfuusiota jos RR kovin matala? En tosiaan tiedä, kunhan spekuloin kun ei aivan auennut tuon manööverin tarkoitus. Eikä ole ihan omaa erikoisalaa, kuten varmaan voi huomata :D

Vierailija
19/122 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tyttö joi sitä vettä, että pyörtyisi ja pääsisi pois leiriltä. Ei tajunnut, että siihen voi kuolla.

Onko muuten teidän muiden mielestä tää kolmas kausi jotenkin huonommin ohjattu kuin aiemmat? Odotin innolla tätä kautta alkavaksi, mutta olin tuohon ekaan jaksoon tosi pettynyt, enkä tiedä tuleeko loppuja edes katsottua jos ei kerronta jotenkin etene.

Vierailija
20/122 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä ja epäuskottava sarja ja huonot näyttelijät.