mitä kuuluu miehelle nykyään, joka aikanaan vei neitsyytesi?
Itse sain juuri kuulla, että oman neitsyyteni vienyt mies on kuollut sairauteen ja kyllähän se pysäyttää. Nuori mies vielä, 35-vuotias vasta.
Mites teillä? Onko jollain kenties vielä sama mies kainalossa? 👄
Kommentit (230)
Hän on ensimmäisen lapseni kummisetä! Itselläkin lapsia. Hyvää kuuluu.
Perheellinen mies, on jo kolme lasta. Silloin oli vasta kaksi.
On onnellisesti parisuhteessa nykyään ja kohtelee tätä kuin prinsessaa, minua kohteli kuin paskaa.
On naimisissa jonkun ulkomaalaistaustaisen naisen kanssa.
Kuvottava äijä, en koskaan anna anteeksi sitä käytöstä.
Neitsyys on suurilta osin keksitty termi.
Löysi naisen, meni naimisiin, tekivät lapsia ja sittemmin erosivat.
Lähti juuri poikien saunailtaa viettämään. 9 vuotta tulee tuosta ensimmäisestä kerrasta :)
6 yhteistä onnellista vuotta tähän mennessä, nyt 25-vuotiaita, 2v avioliitossa, lapsi alle 2v. :)
Samanlaista kuin silloinkin. Tekee levyjä ja keikkailee. Ollut vuosikaudet saman naisen kanssa.
Seurusteltiin mun ikävuodet 14-18, mies tai poika oli vuoden vanhempi. Neitsyys tais pitkän harkinnan ja mun pyynnöstä mennä ysiluokalla. Mies olisi ollut jo silloin ihan valmis meneen kihloihin ja naimisiin. Mä halusin nähdä ja kokea muutakin. Niimpä jätin hänet inttiaikana. Molempien oli vaikee päästä irti. Mutta nykyisin on naimisissa aivan mun näköisen ja oloisen naisen kanssa, 2 lasta. Oikein kunnollinen ja ihana mies on aivan varmasti.
On varmaan silmälääkärinä ranskassa tai tunisiassa. Ei mitään hajua, mutta opiskeli silloin kun tavattiin.
Teki itsarin n. 10 vuotta sitten. Olimme kavereita silloin yhä - noin 10 vuotta meidän seurustelun päättymisen jälkeen.
Hyvää sille tuntuu kuuluvan. Aina silloin tällöin viesteillään ja kysellään kuulumisia. Kummallakin oma perhe ja elämä, tapauksesta 21 vuotta :)
Kouluttautui suunnitelmiensa mukaan ja menestyy urallaan. Viimeisen tilannepäivityksen mukaan (siskoaan näin 2v sitten) elää vapaaehtoisesti lapsetonta hipsterielämää vaimonsa kanssa.
Tuossa se vieressä istuu sohvalla. 8 vuotta yhteistä matkaa takana.
Käyn aina välillä stalkkaamassa facessa vaikka ei olla nähty 20 vuoteen. Oli mun suuri ja eka teinirakkauteni ja särki sydämeni. En ikinä unohda häntä vaikka ollaan molemmat perheellisiä omilla tahoillamme.
Olen niin seksuaalisesti estynyt, että ei sellaista miestä ole. Kauan aikaa sitten olin tapailusuhteessa ja eipä noista intiimihommista tullut yhtään mitään.
Olis kyllä kauheeta, jos olis pannu elämänsä aikana vaan sitä ensimmäistä ja tyytynyt siihen.
Tuossahan tuo vieressä juo kahvia ja lukee lehteä.
Ekasta kerrasta 15 vuotta.
Hänellä on juuri nyt suuri elämänmuutos alkamassa, luopuu puolueensa puheenjohtajuudesta, jotta olisi enemmän aikaa perheelleen ja lapsilleen. Toivottavasti sitten löytyy taas aikaa minullekin.