mitä kuuluu miehelle nykyään, joka aikanaan vei neitsyytesi?
Itse sain juuri kuulla, että oman neitsyyteni vienyt mies on kuollut sairauteen ja kyllähän se pysäyttää. Nuori mies vielä, 35-vuotias vasta.
Mites teillä? Onko jollain kenties vielä sama mies kainalossa? 👄
Kommentit (230)
Eipä taida olla enää hitustakaan jäljellä herra ob-superista, se nimittäin sai kunnian viedä koskemattomuuteni eikä edes tehnyt juurikaan kipeää!
Rautakaupassa hakemassa ruuveja. 25 v yhdessä.
Voi miten surullista :( Nuorena lähti.
Me olemme neitsyyteni viejän kanssa onnellisesti naimisissa, yhdessä oltu 25 vuotta. Kohta hääpäivä, lähdetään hääpäivämatkalle tällä kertaa Lissaboniin. Lapset muuttaneet jo omilleen, kuopus n20v.
Neitsyys meni kylläkin naiselle. Ihan hyvin hänellä menee, ollaan ystäviä edelleen.
Mies tuli kaapista suhteemme jälkeen, ja asuu nykyään avoliitossa miespuolisen puolisonsa kanssa.
En ole nähnyt moneen vuoteen, samassa kaupungissa edelleen asutaan, ja instasta kyyläsin äsken niin näyttäisi olevan lapsi, avovaimo ja koira. Eli hyvin näyttää menevän :)
Olin seiskalla ja tää mies opiskeli jo jatko-opintojaan.
Olen koittanut googletella, mutta eipä ole nimen perusteella mitään tietoja hänestä löytynyt.
Erikoinen nimi hänellä. Paneskeli kaikkea minkä kiinni sai.. valitettavasti muakin :(
Jos täällä ihmiset vastailee rehellisesti eikä moni kirjoittaja ole yksi ja sama, niin olen tosi yllättynyt, kuinka moni on yhä yhdessä sen kanssa, jolle neitsyytensä antoi. No, eipä ihme, siihen tahtiin täällä näitä neitsyysfanaatikkoja käy mielipiteitään laukomassa ja paheksumassa niitä, joilla kumppaneita on ollut enemmän kuin yksi.
Vierailija kirjoitti:
Lähti just hakeen lapsia koulusta. Eli yhdessä ollaan ja 22v on neitsyyden viennistä aikaa.
Tuo viesti lähetetty 21:26. Joko A) teidän lapsilla on helvetin pitkät koulupäivät, B) miehelläs on viipyilevä muisti tai C) puhut paskaa.
Loikkii edelleen suhteesta toiseen, on sarjapettäjä. Elää helppoa elämää klassisen musiikin alalla, rikkaiden vanhempiensa rahoittamana. Ei ole ollut sinkkuna päivääkään meidän suhteen jälkeen ja siitä on nyt 12 vuotta O_o
Täytyy sanoa, että entisistä miesystävistäni juuri klassisen musiikin opiskelijat / ammattilaiset olivat niitä pahimpia. Oli juoppoutta, väkivaltaa, ties mitä, ja kaikki piilotettu kiillotetun keskiluokkaisuuden taakse.
joku näistä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähti just hakeen lapsia koulusta. Eli yhdessä ollaan ja 22v on neitsyyden viennistä aikaa.
Tuo viesti lähetetty 21:26. Joko A) teidän lapsilla on helvetin pitkät koulupäivät, B) miehelläs on viipyilevä muisti tai C) puhut paskaa.
Ei kun musta toi tyyppi vihjasi, että asuu toisella puolen maailmaa. Meillä Suomessa kun eilen vietettiin pitkäperjantaita, jolloin ei ole koulua, eikä varsinkaan melkein puoleen kymmeneen asti illalla.
Todellisuudessa taisi olla neitsyysfanaatikko, joka yritti keksiä uuden tarinan, missä hänen neitsyytensä vienyt aviomies milloinkin luuhasi (yleensä keittiössä, mutta tällä kertaa hakemassa lapsia koulusta.)
Tuossa tuo istuu muutaman metrin päässä..T. 30v yhdessä olleet (näyttipä jotenkin hurjalta kirjoitettuna tuo aika, joku ikäkriisi tästä nyt varmaan iskee...)
Ei mitään tietoa. Harrastimme seksiä vain sen yhden kerran, hänellä oli kovin pieni ja muutenkin ärsyttävä tyyppi. Tyhmä kun olin, niin halusin neitsyydestä eroon ja tein sen hänen kanssaan. Olin jo 24 v.silloin, mutta kadun kun en odottanut, sillä vuoden sisään tapasin nykyisen aviomieheni. Eli 2 seksikumppaneita mulla. 40v.
Tuolla hihkuu eteisessä perhettä liikkeelle kohti mummulaa.
Netissä kerjää seksiä. Minultakin kysäisi muutama kuukausi sitten, neitsyyteni hän vei neljä vuotta sitten. Mukava tyyppi, mutta hyvin seksikeskeinen ja irstas.
Ööh, menetin neitsyyteni 18-vuotiaana jollekin randomille 30.v äijälle... En koskaan muistaakseni saanut ees tietää sen oikeata nimeä, kutsuin sitä jollain lempinimellä, jolla itsensä esitteli. Sitä lempinimeä en kuollaksenikaan enää muista ja muistinko enää edes seuraavana aamuna.. En oo kuullut tosta miehestä mitään sen illan jälkeen. Panon loputtua lähdin sieltä keskellä yötä käveleen kaverin kämpille, jossa vietin yön. Olin iloinen, kun pääsin eroon neitsyydestäni, koska häpesin sitä asiaa teini-iässä, koin olevani nolo ja lapsellinen, kun olin vielä neitsyt.. Kolmen kuukauden kuluttua tosta tapahtumasta jo kaduin sitä miten neitsyyteni menin menettämään. Ymmärsin, ettei se seksin harrastaminen ja neitsyydestä pääseminen nyt niin hienoja ja tavoittelemisen arvoisia juttuja ole ja olisin todellakin halunnut olla sinut itseni kanssa, olisin halunnut, et mut oltais opetettu arvostamaan itseäni, eikä mun olisi tarvinnut hävetä neitsyyttäni ja olisin voinut menettää sen vasta sitten, kun oon oikeesti valmis, ja vielä selvinpäin ja sellaiselle ihmiselle, jota kohtaan mulla olisi ollut paljon lämpimiä tunteita ja luottamus syntynyt.
Näin jälkeenkinpäin, reilut 6-vuotta myöhemmin, harmittelen tuota ja lähes koko seksihistoriaani. Olen ollut hyvin miehille alistuva, vaikken sitä silloin ihan käsittänytkään, näin vanhempana vasta.
Toivon, ettei kukaan teinityttö ja nuori nainen joutuisi toistamaan minun virheitäni, vaan arvoistaisivat itseään ja seksuaalisuuttaan, olisivat itsenäisiä, miehistä riippumattomia ja rakastaisivat itseään ja tekesivät niin, kuin heistä itsestään hyvältä tuntuu, eivätkä olisi ulkoapäin johdateltavissa.
Ajautui huonoille teille ja kuoli huumeisiin tossa lähes 10v sitten.
En muista nimeä enkä varmaan tunnistaisi kasvoiltakaan. Ja ennen tuota lapsille välipalaa laittelevaa aviomiestäni on seksiä harrastettu monen muunkin kanssa. Ei mikään ihme, että naiset valittavat, etteivät ole ikinä saaneet orgasmia tai nauti seksistä kumppaninsa kanssa, jos niitä todella on ollut vain yksi, kuten tämä keskustelu antaa ymmärtää.