mitä kuuluu miehelle nykyään, joka aikanaan vei neitsyytesi?
Itse sain juuri kuulla, että oman neitsyyteni vienyt mies on kuollut sairauteen ja kyllähän se pysäyttää. Nuori mies vielä, 35-vuotias vasta.
Mites teillä? Onko jollain kenties vielä sama mies kainalossa? 👄
Kommentit (230)
Tuoshan se tuhisee vieressä. Yli 16 vuotta myöhemmin..
Tästä aikaa 9v. Tapahtui erittäin humalassa, mutta ei kaduta yhtään. Nähtiin tapahtuneen jälkeen muutamia kertoja ja 3v sitten viimeksi, ja ajauduttiin siihen samaan tilanteeseen kuin aikoinaan. Asuu nykyään toisella paikkakunnalla. Seurustelee, mutta ei tietääkseni lapsia. Sellaista intohimoa en ole sen jälkeen kokenut.
Viimeisimpien tietojeni mukaan on muuttanut vanhempiensa luokse. 42-vuotias mies, uusvanhapoika.
Asuu pääkaupunkiseudulla avokkinsa kanssa :) erottiin 3v. sitten 7v. suhteen jälkeen. Ollaan edelleen ihan kavereita, joskaan ei yhteyttä pidetä mitenkään säännöllisesti.
Taitaa istuskella aamupalapöydässä. Menen kohta seuraksi.
Naimisiin näköjään menossa. Itse elänyt nykyistä elämääni jo toistakymmentä vuotta, mutta onhan se kiva kuulla, että ensirakkaudellakin menee hyvin vaikkei enää tunnetakaan.
Asuu pääkaupunkiseudulla, yhden tytön isä. Soittaa edelleen bändissä ja käy kiertueilla ja on muutenkin medioissa mukana.
En todellakaan tiedä, enkä varmaan tunnistaisi vastaan tullessa. Olin aika kovassa humalassa ja se oli joku random-tyyppi.
Äitinsä helmoissa valittaa yhteiskunnan paskuudesta ja omasta rahattomuudesta samalla tekemättä yhtikäs mitään, pelailee vain ja odottaa että äitinsä tuo ruokaa ja pesee pyykit. Ihan tosi, ja ihan muuten aikuinen ihminen kyseessä. Joo, ei tosiaan ole sama mies enää kainalossa. Hävettää hirveästi että olen ollut tuollaisen tyypin kanssa niinkin läheisissä tekemisissä joskus. :D
Linnassa istunut narkkari. Alamäki tosin alkoi vasta teinirakkautemme loputtua.
Hyvässä virassa, kahden lapsen isä, ulkonäkö ihan samanlainen kuin 20 v. sitten. Panisin.
Jahtaa naisia baareissa. Samanlainen pelimies edelleen.
Ihmettelen, että on enää edes elossa.
18 vuotiaana tapasin hänet baarissa ja matkalla hänen luo selvisi, että hän onkin jo 30. Vähän aikaa tapailtiin ja siinä selvisi hänen olevan nisti, alkoholisti ja ilmeisesti varattukin, töissä sentään kävi. :D Onneksi sain itseni riuhtaistua irti hänestä vaikka olin niin hirveän ihastunut.
Meidän jutusta aikaa viisi vuotta. Niin ja hirveän komea hän on vieläkin, karu elämä ei näy päällepäin.
En tiedä, mutta miten se sen vei ja minne, kiinnostaisi tietää.
Ei mitään hajua. Hyvä kun edes muistan sen nimen.
Tullut hörhöilyjen jälkeen uskoon ja asuu suurperheen isänä Haaparannalla:)
Kännykkää selailee tuossa vieressä (: 6 vuotta yhdessä, 24 vuotiaita ollaan
Minut raiskasi kaksi "nuorukaista", toivottavasti palavat Helvetissä :)
Teini-ikäisen tytön isä, vaihtaa naisia tiuhaan ja juo paljon. Facebookista stalkkasin kerran kun sattumalta hoksasin profiilin :-D
Piti käydä ihan kattoo facessa. On näköjään Thaimaassa just tällä hetkellä. Kavereita ollaan oltu pitkään kun samalta pikku kylältä ollaan, seitsyyden menettämisestä aikaa päälle 15 vuotta.