Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitä kuuluu miehelle nykyään, joka aikanaan vei neitsyytesi?

Vierailija
25.03.2016 |

Itse sain juuri kuulla, että oman neitsyyteni vienyt mies on kuollut sairauteen ja kyllähän se pysäyttää. Nuori mies vielä, 35-vuotias vasta.

Mites teillä? Onko jollain kenties vielä sama mies kainalossa? 👄

Kommentit (230)

Vierailija
221/230 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin hänestä n. 1,5 v sitten 28 vuoden yhteiselon jälkeen, on löytänyt uuden naisen jo vuosi sitten.

Vierailija
222/230 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiseni oli 14-vuotias samoin minä joten mistään miehestä ei siis voi puhua.

Minä olin hänelle ensimmäinen muuten myös. Vuoden verran yhdessä liikuttiin.

Tapasin hänet kerran sattumalta kaupungilla ja kertoi olevansa merikoulussa, oltiin sellaisia parikymppisiä silloin. Luultavasti siis niisssä hommissa, en tiedä. Ei olla senkoommin törmätty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/230 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sinä tamperelainen puuseppä jollain aikaa 90-luvulla. Pantiin Lahdessa eräässä yksityisasunnossa. Olit hieman liian humalassa ja oli seisokin pitämisen kanssa vaikeuksia. Potkin sinut mäkeen tylysti aamulla. Niin mitä sulle kuuluu?

Vierailija
224/230 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harva isommalla paikkakunnalla asuva tietää entisten poikaystävien kuulumisia. Totta puhuen en muista edes neitsyyden vieneen pojan sukunimeä enää, olin 17v. silloin ja elämässä tapahtui paljon.

Vierailija
225/230 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan pihtasin, mutta jaksoi odottaa, siis nuorena. Yhteisiä vuosia takana 53, ja täytyy sanoa, että seksiä ei ole tarvinnut muualta hakea kun mies taitaa sen. Muuten on ollut kuoppaista, mutta jotenkin on pysynyt yhteiselo koossa. Välillä koen meidät edelleen alle kaksikymppisinä.

Vierailija
226/230 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuoli pari vuotta tuon tapahtuman jälkeen, teki itsarin. (Neitsyyden vieminen ei vaikuttanut asiaan)

Vaikuttipas. Olet uhri. Hyvä, että hän tuli lopulta tunnontuskiin.

Vierailija
227/230 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu ilmaus tuo vei neitsyyden, mitä viemistä siinä on?

Mies jonka kanssa oli ekan kerran seksiä, on kai jossain it-opetushommissa nykyään.

Vierailija
228/230 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin molemmat kandiopiskelijoita. Hän on opiskellut monta vuotta lisää, mennyt naimisiin ja saanut yhden lapsen. Itse olen samoin opiskellut pidemmälle, mennyt naimisiin ja saanut kolme lasta. Ihan kiva nähdä että hänellä menee hyvin, olen aidosti iloinen koska hän ei tullut mistään unelmataustoista.

Vierailija
229/230 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti on kuollut. Ra//iskasi.

Vierailija
230/230 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On naimisissa jonkun ulkomaalaistaustaisen naisen kanssa.

Kuvottava äijä, en koskaan anna anteeksi sitä käytöstä.

Onhan se kuvottavaa. Ei suomalaisella miehellä saa olla ulkomaalaista naista!