Uutta tähtiopettajaa etsitään Tanssii tähtien kanssa -ohjelmaan TV-ohjelmassa
Helena Ahti-Hallberg ja Jutta Helenius etsimässä:
https://www.seiska.fi/katso/Suoratoisto/TTK-opettajaa-etsitaan-nyt-real…
Mielenkiintoista nähdä, millainen ohjelma on saatu aikaiseksi. Jutta-fanina varmasti katson.
Kommentit (13)
Nyt herutetaan viimeisiä pisaroita tästä lypsylehmästä.
Osallistujina Rita Manninen, Niko Saarinen ja...
Vierailija kirjoitti:
Minua alkoi naurattaa, että minähän voisin mennä. Olen tanssinut vain vanhojentanssit ja jotain pientä sen lisäksi. Voisin keksiä kaikenlaisia hienoja koreografioita ja kannustaa tanssijoita. Olisi takuulla ihan uudenlainen ohjelma!
Ja lisään, etten ole kertaakaan katsonut TTK-ohjelmaa. En tiedä siitä mitään. 1
Onpa typerä idea. Reality-sarja tuollaisesta. Tanssipiirit ovat niin pienet että Helenakin taatusti tuntee kaikki mahdolliset realistiset opettajaehdokkaat.
Vierailija kirjoitti:
Onpa typerä idea. Reality-sarja tuollaisesta. Tanssipiirit ovat niin pienet että Helenakin taatusti tuntee kaikki mahdolliset realistiset opettajaehdokkaat.
Voin kuvitella. Voittaja on selvä jo ennen kuin häntä on pyydetty ohjelmaan.
Helena kertoo Instagrammissaan, että luvassa on nettiversiona viisiosainen TTK-tähtiopettajaa etsimässä. Kooste luvassa myös televisioon syksymmällä.
Ehdokkaat uudeksi opettajaksi
Joo minä pistän paremmaksi!
En ole tanssinut vanhojen tanssia, mutta.
Osaan tanssia Suomalaista tangoa, valssia, Wiener valssia, Salsaa, sambaa, jenkkaa, polkkaa,
Jiveä, osaan jopa , Antti Tuiskun
Sata Salamaa sekä Keinutaan coeo grafiat,
sekä Tuure Kilpeläinen Autiosaari sekä Puuttuva Palanen Robinin .
Osaan , myös tanssia makarenan
olen opiskellut kansan opiston tunnilla näitä ja opiskellut Åke ja Leena Blomqvistin tanssikurssi videoita, sekä olen tanssinut pyörätuolia käyttävän kanssa kaikki mahdolliset tanssit.
😁💃🕺👯.
Sekä laulu tango, humppa, valssi, ooppera, rock, pop musiikki.🎼🎶
Joo pitäiskö hakea 😆😂En ole ammatti opettaja enkä ole opettanut myöskään kansanopistossa.
Mutta osaan tanssia Suomalaista tangoa, valssia, Wiener valssia, jiveä, humppaa, jenkkaa , polkkaa.
Kyllä tiedän , että pitää olla " Ammatti opettaja , eikä tanssita humppaa jenkkaa polkkaa Mutta
noitahan vois opettaa tuua Uusia tansseja mukaan , jäisi pois se turha flirttailu pois , ei kukaan kerkiäis Varattuna pussailla
suulekkaan kun ois uusia tansseja opetettevana niin se lääpiminen harjoituksissa, suorassa lähetyksessä ja karaoke baarissa loppuisi.
Heh heh😂😁
Ja mainoksessa , Toivotaan paineensietokykyä. 😆🚒🥷🤿
Vierailija kirjoitti:
28.8.2022 alkaa
Miten niin? Olen nähnyt Katsomosta koko sarjan ja tiedän, kenestä tuli uusi tähtiopettaja.
Minua alkoi naurattaa, että minähän voisin mennä. Olen tanssinut vain vanhojentanssit ja jotain pientä sen lisäksi. Voisin keksiä kaikenlaisia hienoja koreografioita ja kannustaa tanssijoita. Olisi takuulla ihan uudenlainen ohjelma!