Kuka hullu syö e-pillereitä?
Niistä saa rintasyövän, ei mitään hormonaalista ehkäisyä hyvät naiset! Miksi naiset on niin uhrautuvaisia. En kestä.
Jalat kiinni jos on niin kova ongelma...
Kommentit (75)
Moni noita syö, joko ehkäisyyn tai sairauden takia. Mulle e-pillerit eivät sovi ja henk.koht. olen sitä mieltä että hyvä niin. Aikamoista myrkkyähän ne on, vaikka ei yhdistelmäpillerien käyttäjät kaikki todellakaan saa rintasyöpää.
Vierailija kirjoitti:
Aika moni meistä hulluista syö e-pillereita, ja kyse niissä ei ole vain ehkäisyssä.
N30
No, mieti sitten kannattiko kun vaihdevuosien jälkeen saat rintasyövän.
Vierailija kirjoitti:
Moni noita syö, joko ehkäisyyn tai sairauden takia. Mulle e-pillerit eivät sovi ja henk.koht. olen sitä mieltä että hyvä niin. Aikamoista myrkkyähän ne on, vaikka ei yhdistelmäpillerien käyttäjät kaikki todellakaan saa rintasyöpää.
Aika paskoja miehiä teillä, jos on pakko syödä (jopa vuosikymmeniä) pillereitä.
En ole koskaan syönyt, yksi lapsi, sama mies vaikka kuinka kauan.
Ikinä ei mitään tauteja tai vahinkoraskauksia.
Miten niin saa syövän? Pillerit päinvastoin suojelee monilta syöviltä.
Miten niin naiset ovat uhrautuvaisia? Miesten e-pilleriä ei valitettavasti ole vielä keksitty. Itse lopetin pillerit vähän aikaa sitten mahdollisten haittojen takia. Kortsujen kanssa säätäminen on kyllä rasittavaa.
Syön oikein mielelläni. Iho pysyy nättinä (muuten tulee näppyjä) ja reumasairaus pysyy parempana (oireet pahenee kuukautisten aikaan). Samalla hoituu ehkäisy.
Monet syövät pillereitä myös säännölliset kuukautisten takia, pahojen menkkakipujen takia ja myös joskus pahan aknen takia. Ja on se nyt helpompi jos on aktiivinen seksielämä niin kyllä siinä säästää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika paskoja miehiä teillä, jos on pakko syödä (jopa vuosikymmeniä) pillereitä.
En ole koskaan syönyt, yksi lapsi, sama mies vaikka kuinka kauan.
Ikinä ei mitään tauteja tai vahinkoraskauksia.
Onko tässä luetunymmärtämisessä vaikeuksia vai lainaus väärään viestiin? Vai luuletko oikeasti että mun mies pakottaa mut syömään e-pillereitä, jos ne ei mulle sovi ja jos en itse niitä halua muutenkaan käyttää?
Syön vaikean endometrioosin ja kuukautisia edeltävän hormonaalisista heilahduksista seuraavan vakavan masennuksen takia. Että ihan sairauden ja oman hyvinvoinnin vuoksi.
Kohdunkaulansyövän riski moninkertaistuu pillerien syöjillä, tällä hetkellä rintasyöpäleikkauspöydillä makaavat 70 - luvulla pillerit aloittaneet. Miksi?? Miesten takia? Aika paskoja miehiä...
En pystyisi elämään endometrioosini kanssa ilman e-pillereitä.
Ap samaa ihmettelen, terveydellä pelleilyä mutta naiset ovat niin aivopestyjä. Meillä on ehkäisynä vasektomia, ei mitään hormonaalista ehkäisyä minulle.
Aloittajalla on varmaan linkittää tähän joku tutkimus, eikös juu?
Mulla on aurallinen migreeni ja endometrioosi. E-pillerit ovat siis kiellettyjen listalla. Lääkkeeksi endoon mulla on kohdunpoisto edessä. Samalla poistavat munasarjankin, toinen on jo poistettu aiemmin. Vaikea sanoa, haluaisinko endosta huolimattakaan syödä e-pillereitä jos saisin.
Syön koska se on ainoa tapa pitää finnit poissa, kaikkea muuta olen kokeillut.
Vierailija kirjoitti:
Kohdunkaulansyövän riski moninkertaistuu pillerien syöjillä, tällä hetkellä rintasyöpäleikkauspöydillä makaavat 70 - luvulla pillerit aloittaneet. Miksi?? Miesten takia? Aika paskoja miehiä...
Nykyään e-pillerit ovat hieman matalahormonisempia kuin 40 vuotta sitten...
Hormonaalinen ehkäisy on tehokasta eikä siihen liity kovinkaan paljon haittoja. Yksikin raskaus on monta kertaa vaarallisempi kuin vuosikymmenten e-pillereiden syönti!
Töissä valitettavasti näkee nuoria naisia, jotka ovat saaneet kansankielellä "veritulpan" ja opettelevat uudelleen puhumaan ja liikkumaan kun tukos sattui päähän. Kannattaisi kenties miettiä kahdesti näitäkin riskejä, etenkin perheellisten. Siinä menee koko elämä uusiksi - mutta toki kondomit ovat naiselle niin hankalia...
Joillekin hormonit sopii, mikseivät käyttäisi. Onhan ne luotettava ehkäisykeino.
Nykyään on paljon puhetta hormoniehkäisyn vaaroista. Itsekin olen hormoneista luopunut jo vuosia sitten, kondomilla mennään.
Aika moni meistä hulluista syö e-pillereita, ja kyse niissä ei ole vain ehkäisyssä.
N30