Panin varatun perheenisän kanssa. Nyt RASKAANA!!
Tiedän, että tämä tulee kuulostamaan TODELLA epäuskottavalta, mutta en voi sille mitään. Mutta turha tulla huutelemaan trolliksi. Se ei auta minua OIKEASSA HÄDÄSSÄ olevaa OIKEAA IHMISTÄ yhtään.
Tilanne siis se, että hieman alle kuukausi sitten minulla oli yhdenyönjuttu nelikymppisen perheenisän (jolla on vaimo) kanssa. Itse olen n. 20v, en aio kertoa tarkkaa ikääni (olen myös tällä hetkellä sinkku). Tapasimme siis miehen työpaikalla.
Tämä mies ei kuitenkaan sanallakaan ilmaissut, että hänellä on vaimo ja lapsia. Asunnostakaan ei asiaa huomannut (kukaan ei ollut kotona, eli taisivat olla juuri silloin jossain muualla, eikä ollut edes lasten tavaroita tms. näkyvillä). Sain tämän asian selville FB:n kautta jälkeenpäin, mutta ajattelin antaa asian olla, ja päätin etten ilmoittaisi vaimolle (koska saisin kuitenkin haukut omaan niskaani).
Minulla on kuitenkin ollut muutama viikko tapahtuman jälkeen omituista aamupahoivointia. En kuitenkaan heti epäillyt asiaa, sillä käytimme TUPLAehkäisyä. Ajattelin vain, että jaahas, vatsatauti kai iskenyt.
Tajusin kuitenkin eilen, että menkat ovat myös myöhässä, ja tänään kävin hakemassa raskaustestin. Ja YLLÄTYSYLLÄTYS OLEN SITTEN RASKAANA. En ole ollut yhdynnässä muiden ihmisten kuin tämän miehen kanssa lähiaikoina.
Nyt en tiedä mitä teen. Suunnitelmissa oli lähteä yliopistoon ulkomaille - vauvan kanssa se olisi tosi hankalaa. Olen miettinyt, tekisinkö abortin, mutten ole varma pystynkö siihen (todennäköisesti alkaisi kaduttamaan myöhemmässä elämänvaiheessa). Harkitsen myös adoptioon antamista, mutta en tiedä voisinko antaa noin vain pois lapsen, jota olen kantanut 9kk ja sen jälkeen vielä synnyttänyt.
Yksi vaihtoehto olisi vielä lapsen pitäminen. En tosin tiedä, olisiko minulla resursseja siihen. Tukiverkkoa ei olisi, jos saisin lapsen nyt, sillä sukuni on hyvin vanhoillista (kuuluvat erääseen nk. "lahkoon"). Ja mainitsinkin jo niistä suunnitelmista lähteä ulkomaille.
Ja sitten on vielä tämä mies. Jos pitäisin lapsen, niin minun varmaan pitäisi ilmoittaa hänelle (ja vaimolleen)? En tiedä yhtään miten kyseinen tyyppi suhtautuisi asiaan.
Eli kertokaapa mitä vittua teen.
Kommentit (106)
No et nyt saatana ainakaan pidä sitä lasta. Oispa kiva kertoo sitten sille myöhemmin kuka on isi ja mistä sai alkunsa ja ainiin sillä on perhe tuolla jossain. Kuka muutenkaan haluaa pitää lasta kenen isä on kuka tahansa. 😑 sulla on muutenkin jo suunnitelmat tiedossa niin lapsi ei ainakaan helpota tilannetta.
Ihan vaan ohiksena, jos lopettaa pillereiden syönnin heti kun on harrastanut seksiä, niin kyllä se munasolu voi aika nopeasti sen jälkeen irrota ja siittiöthän tunnetusti elää jopa 7 vuorokautta naisen elimistössä. Jos kumisssa on pieni reikä, ei sitä välttämättä aina huomaa..
Kyllä siis on mahdollista, että ehkäsy pettää, varsinkin jos pillereitä käyttää ohjeiden vastaisesti. Tiedän useamman henkilön, jotka ovat käyttäneet tuplaehkäisyä ja tulleet silti raskaaksi. Usein taustalla on ollut jokin yhteisvaikutus pillereiden ja muiden lääkkeiden välillä, mikä on vienyt pillereiltä tehot.
Teenäin rakas ihminen kirjoitti:
ÄLÄ TEE ABORTTIA IKINÄ! Ihminen alkaa silloin kun sydän alkaa sykkimään ja kuolee kun sydän loppuu sykkimään. Abortti on MURHA AINA! Et tiedäkään mitä sinulle tulee jälkeenpäin tunnollesi sen murhan jälkeen! Ota lapsi vastaan kun Jumala sen sinulle lahjoitti näin ihmeellisellä tavalla! Ota hänet lahjana sillä hän on sitä todella! Ihmiset voivat suhtautua miten ikinä vaan mutta siteenne kantaa kaikesta yli. Rukoile ja ano apua, ole rehti ja tee NYT KAIKKI OIKEIN! Anteeksi tulet saamaan ja lapsesta paljon iloa! Et kadu mitään sillä nykyisin saa aina opiskella myöhemminkin! Ehdit oikein hyvin! Arvosta elämää sillä ei pidä leikkiä! Älä tee enää mitään väärää, älä mitään! Jos vain suinkin! Siunausta! Ja onnea raskaudelle! Kerro sitten millainen ihme sieltä outkahti!
Uskovaiset kukkahattu tädit taas liikenteessä...
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, että tämä tulee kuulostamaan TODELLA epäuskottavalta, mutta en voi sille mitään. Mutta turha tulla huutelemaan trolliksi. Se ei auta minua OIKEASSA HÄDÄSSÄ olevaa OIKEAA IHMISTÄ yhtään.
Tilanne siis se, että hieman alle kuukausi sitten minulla oli yhdenyönjuttu nelikymppisen perheenisän (jolla on vaimo) kanssa. Itse olen n. 20v, en aio kertoa tarkkaa ikääni (olen myös tällä hetkellä sinkku). Tapasimme siis miehen työpaikalla.
Tämä mies ei kuitenkaan sanallakaan ilmaissut, että hänellä on vaimo ja lapsia. Asunnostakaan ei asiaa huomannut (kukaan ei ollut kotona, eli taisivat olla juuri silloin jossain muualla, eikä ollut edes lasten tavaroita tms. näkyvillä). Sain tämän asian selville FB:n kautta jälkeenpäin, mutta ajattelin antaa asian olla, ja päätin etten ilmoittaisi vaimolle (koska saisin kuitenkin haukut omaan niskaani).
Minulla on kuitenkin ollut muutama viikko tapahtuman jälkeen omituista aamupahoivointia. En kuitenkaan heti epäillyt asiaa, sillä käytimme TUPLAehkäisyä. Ajattelin vain, että jaahas, vatsatauti kai iskenyt.
Tajusin kuitenkin eilen, että menkat ovat myös myöhässä, ja tänään kävin hakemassa raskaustestin. Ja YLLÄTYSYLLÄTYS OLEN SITTEN RASKAANA. En ole ollut yhdynnässä muiden ihmisten kuin tämän miehen kanssa lähiaikoina.
Nyt en tiedä mitä teen. Suunnitelmissa oli lähteä yliopistoon ulkomaille - vauvan kanssa se olisi tosi hankalaa. Olen miettinyt, tekisinkö abortin, mutten ole varma pystynkö siihen (todennäköisesti alkaisi kaduttamaan myöhemmässä elämänvaiheessa). Harkitsen myös adoptioon antamista, mutta en tiedä voisinko antaa noin vain pois lapsen, jota olen kantanut 9kk ja sen jälkeen vielä synnyttänyt.
Yksi vaihtoehto olisi vielä lapsen pitäminen. En tosin tiedä, olisiko minulla resursseja siihen. Tukiverkkoa ei olisi, jos saisin lapsen nyt, sillä sukuni on hyvin vanhoillista (kuuluvat erääseen nk. "lahkoon"). Ja mainitsinkin jo niistä suunnitelmista lähteä ulkomaille.
Ja sitten on vielä tämä mies. Jos pitäisin lapsen, niin minun varmaan pitäisi ilmoittaa hänelle (ja vaimolleen)? En tiedä yhtään miten kyseinen tyyppi suhtautuisi asiaan.
Eli kertokaapa mitä vittua teen.
Älä tee aborttia. Anna adoptioon.
T. Ihminen kuka ei voi tulla raskaaksi ja haluaisi lapsen :)
Tämä on trolli. Sama kirjoitustyyli kun siinä eräässä erojutussa...asuivat jossain korvessa ja ero tulossa.
Pidät lapsen ja unohda opiskelu!
Ei lasten kuulu lisääntyä. Mitään et tule niin katumaan kuin sitä että osallistut väestöongelman pahentamiseen.
Onko tuollaisia tolloja oikeasti olemassa? En usko. Koulussakin on seksuaalivalistusta, netistä puhumattakaan ja vieläkään ei tiedä... Abortti tietenkin pitää tehdä, vaikka mies on 50 %:sesti syyllinen. Ei kannata luottaa pikapanojen ehkäisytaitoihin.
Oliko ap siis jo tehnyt raskaustestin. Vai onko kyse mutu raskaudesta?
Kai sä nyt tajuat, että useimmat proffat ovat naimisissa mutta koittavat siitä huolimatta pökkiä naisopiskelijoita niin paljon kuin kerkeävät. Tyhmydestä sakotetaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan ohiksena, jos lopettaa pillereiden syönnin heti kun on harrastanut seksiä, niin kyllä se munasolu voi aika nopeasti sen jälkeen irrota ja siittiöthän tunnetusti elää jopa 7 vuorokautta naisen elimistössä. Jos kumisssa on pieni reikä, ei sitä välttämättä aina huomaa..
Kyllä siis on mahdollista, että ehkäsy pettää, varsinkin jos pillereitä käyttää ohjeiden vastaisesti. Tiedän useamman henkilön, jotka ovat käyttäneet tuplaehkäisyä ja tulleet silti raskaaksi. Usein taustalla on ollut jokin yhteisvaikutus pillereiden ja muiden lääkkeiden välillä, mikä on vienyt pillereiltä tehot.
Mielenkiintoista, kun ajattelee miten epätodennäköistä on tulla raskaaksi tuplaehkäisyä käyttämällä ja jonkun tuttavapiiriin kuuluu useita tällaisia henkilöitä. Varsinkin kun ei tuplaehkäisyn käyttäminen ainakaan normaalissa parisuhteessa ihan tavallista ole.
Sinuna tekisin abortin. Tuossa tilanteessa ei olisi lapsellekkaan hyväksi syntyä tähän maailmaan. Olisit yksinhuoltaja ja kaikki olisi älyttömän haasteellista ja saattaisit masentua, kun ei ole tukiverkkoakaan. Sinulla on vielä koko elämä edessä, älä pilaa sitä yhdenillan jutun seurauksena. Ja ei abortti ole edes niin paha, sisälläsi on vasta solumöykky.
Kun pillerit lopettaa kesken, kuukautiset alkaa
En ole uskis enkä kukkahattutäti, mutta sinuna pitäisin lapsen. Abortin olen kokenut 25 vuotta sitten ja kadun yhä. Mitä teetkin, voimia!
Erikoista että ehkäisy pettäisi jos on pillerit ja kumi, varmaa voi olla mahollista, mutta hyvin harvinaista, kuminki ehkäisy teho on 97% prosentin luokkaa, pillereissä n.98-99%, ja nuo siis ollu samaan aikaan? Kumin hajoamisetki on hyvin harvinaisia, oikein käytettynä kumi on jopa tehokkain ehkäisy keino, koska siemennestettä ei pääse lainkaan emättimeen ja sitä kautta eteenpäin, tiedän yhden tapauksen jossa nainen tuli raskaaksi pillereistä huolimatta ja kyse ei ollu unohtamisesta, mutta onhan noi harvinaisia.
Entä jos annat lapsen kyseiselle perheelle adoptioon? Voihan olla, että nainen (varsinkin jos iäkkäämpi jo kerta mieskin 40) kärsii lapsettomuudesta tai ei halua enää pilata vartaloaan uudella raskaudella. Näin kaikki olisi tyytyväisiä ja lapsi saisi hyvän elämän. Minä ainakin ottaisin heti ilomielin "ilmaisen" lapsen joka olisi vielä puolisisarus lapsille. kysy heiltä ainakin ennen aborttia!
Abortti tai ei. Pantu mikä pantu. Pettämistä ja lasta ei saa peruttua. Kerrot sille vellipöksylle ja jotenkin asiat myös vaimon tietoon. Ja hei. Se lapsi on myös sen petturin. Senkin mielipide otettava huomioon. Sinä et yksin päätä TEIDÄN lapsen kohtaloa.
Asia on niin että kärsit tyhmyytesi seuraukset. Tämä kupeitten hedelmä ei ole millään tavalla panneen miehen vika. Ehkä vähän sen miehen vaimon koska ei oo antanut tarpeeksi siis niin paljon että "paukut loppuu revolverista".
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kerrot sille miehelle. Piste.
Vaimolla on oikeus tietää.Lähetänkö vaan viestin, jossa ilmoitan että olen raskaana ja hän on isä? En uskalla...
Ap
Mielestäni sinun ei tarvitse kertoa hänen vaimolleen mitään, se on miehen tehtävä selitellä vaimoa, mitä on tullut tehtyä. Mutta kerro miehelle, joko viestillä tai soittamalla tai kasvotusten.
Hetken säikähdin, että AP puhuu minun miehestäni, mutta sitten muistin, että miehelle on tehty vasektomia, eikä aikakaan/tapaamispaikka täsmännyt.
Minä kuitenkin vaimona haluaisin tietää, jos mieheni olisi saattanut jonkun tytön raskaaksi. Se olisi kuitenkin omien lasteni sisarpuoli ja vaikka heidän isänsä olisi tehnyt kuinka vmäisen tempun hyvänsä, se ei ole lapsen vika. Joten itse haluaisin auttaa, mutta en tiedä kuinka yleistä se on petettyjen vaimojen keskuudessa, eli siihen ei kannattane luottaa. Teet niin kuin oma moraalisi sanoo kertomisen suhteen, mutta älä jätä kertomatta miehelle vain pelon vuoksi.
Sinä olet ainakin hyvä ihminen ja epäitsekäs. Ymmärrän kyllä ap:takin, sillä parikymppiset sortuvat välillä tyhmyyksiin. Eihän ap tiennyt, että mies on varattu.
Suurin syyllinen tässä on aikuinen, perheellinen mies. Hänet pitäisi saattaa vastuuseen. Abortti olisi tässä tapauksessa paikallaan. Ymmärrän kyllä, että se mietityttää kun monasti sen ratkaisun tehneet syyllistetään murhaajiksi, vaikka syntyvällä lapsella tulisi olemaan miten epävarma tulevaisuus. Eikä sen alkionkaan ymmärrys ole tiskirättiin imeytynyttä bakteeria kummempi, mutta ei siitä pääse mihinkään, että abortti on aina tavallaan murha. Ja seksiä harrastava ihminen on vastuussa, sillä mikään ehkäisymuoto ei ole sataprosenttisen varma.
Vaikka aloitus olisi trollaus saattaa näinkin hulluja juttuja sattua. Ap:nä kertoisin kyllä miehelle, jonka tulisi kertoa asiasta vaimolle. Vaimon tulisi saada tehdä ratkaisunsa oikean tiedon pohjalta.
Trollausta!