Panin varatun perheenisän kanssa. Nyt RASKAANA!!
Tiedän, että tämä tulee kuulostamaan TODELLA epäuskottavalta, mutta en voi sille mitään. Mutta turha tulla huutelemaan trolliksi. Se ei auta minua OIKEASSA HÄDÄSSÄ olevaa OIKEAA IHMISTÄ yhtään.
Tilanne siis se, että hieman alle kuukausi sitten minulla oli yhdenyönjuttu nelikymppisen perheenisän (jolla on vaimo) kanssa. Itse olen n. 20v, en aio kertoa tarkkaa ikääni (olen myös tällä hetkellä sinkku). Tapasimme siis miehen työpaikalla.
Tämä mies ei kuitenkaan sanallakaan ilmaissut, että hänellä on vaimo ja lapsia. Asunnostakaan ei asiaa huomannut (kukaan ei ollut kotona, eli taisivat olla juuri silloin jossain muualla, eikä ollut edes lasten tavaroita tms. näkyvillä). Sain tämän asian selville FB:n kautta jälkeenpäin, mutta ajattelin antaa asian olla, ja päätin etten ilmoittaisi vaimolle (koska saisin kuitenkin haukut omaan niskaani).
Minulla on kuitenkin ollut muutama viikko tapahtuman jälkeen omituista aamupahoivointia. En kuitenkaan heti epäillyt asiaa, sillä käytimme TUPLAehkäisyä. Ajattelin vain, että jaahas, vatsatauti kai iskenyt.
Tajusin kuitenkin eilen, että menkat ovat myös myöhässä, ja tänään kävin hakemassa raskaustestin. Ja YLLÄTYSYLLÄTYS OLEN SITTEN RASKAANA. En ole ollut yhdynnässä muiden ihmisten kuin tämän miehen kanssa lähiaikoina.
Nyt en tiedä mitä teen. Suunnitelmissa oli lähteä yliopistoon ulkomaille - vauvan kanssa se olisi tosi hankalaa. Olen miettinyt, tekisinkö abortin, mutten ole varma pystynkö siihen (todennäköisesti alkaisi kaduttamaan myöhemmässä elämänvaiheessa). Harkitsen myös adoptioon antamista, mutta en tiedä voisinko antaa noin vain pois lapsen, jota olen kantanut 9kk ja sen jälkeen vielä synnyttänyt.
Yksi vaihtoehto olisi vielä lapsen pitäminen. En tosin tiedä, olisiko minulla resursseja siihen. Tukiverkkoa ei olisi, jos saisin lapsen nyt, sillä sukuni on hyvin vanhoillista (kuuluvat erääseen nk. "lahkoon"). Ja mainitsinkin jo niistä suunnitelmista lähteä ulkomaille.
Ja sitten on vielä tämä mies. Jos pitäisin lapsen, niin minun varmaan pitäisi ilmoittaa hänelle (ja vaimolleen)? En tiedä yhtään miten kyseinen tyyppi suhtautuisi asiaan.
Eli kertokaapa mitä vittua teen.
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
En nyt ihan ymmärrä miks kaikki hyökkää ap:tä vastaan? Jos ap ei oikeasti tiennyt toisesta naisesta niin mitä on tehnyt väärin, en ymmärrä? Sinkku saa harrastaa seksiä ihan niin paljon kuin haluaa. Ihme moraalinvartijoita tällä palstalla pyörii.
Ei kukaan hyökkääkään vain vähän kärkkäitä kommentteja ei sen kummempaa.
Melko asiallisena on keskustelu pysynyt suurin osin.
Tämä oli hyvä aloitus ja vaan jakaa ihmisiä puolesta ja vastaan.
Pidä lapsi kuitenkin, voit antaa lapsen vaikka adoptioon tai pitää itselläsi kun se olisi syntynyt, Joka tapauksessa olisit ÄITI ja äitiys on lahja todellinen siunaus mitä eivät kaikki voi edes hoitojenkaan jälkeen kokea.
Tiedoksi vaan en ole mikään uskovainen mutta kykenen ajattelemaan inhimillisesti ja useiden mielestä oikeudenmukaisesti .
Vierailija kirjoitti:
En nyt ihan ymmärrä miks kaikki hyökkää ap:tä vastaan? Jos ap ei oikeasti tiennyt toisesta naisesta niin mitä on tehnyt väärin, en ymmärrä? Sinkku saa harrastaa seksiä ihan niin paljon kuin haluaa. Ihme moraalinvartijoita tällä palstalla pyörii.
Koska selkeä provo
Kerro miehelle. Hän on tod näk fiksumpi kuin sinä. Abortti on väärä ratkaisu. Teitä on siinä kolme aikuista. Sopikaa miten lapsen on paras.
Tällä palstalla nyt huudetaan kurkku suorana aborttia heti. Tässä maailmassa olisi paljon vähemmän väkeä jos kaikki lapset olisi abortoitu, joilla ei ole riittävän kypsä äiti.
Pidä lapsi! Se on lahja! ❤️
Saatko perheeltäsi tukea? Mihin lahkoon kuuluvat... Viisaat ja rakastavat läheiset kyllä tukevat ja auttavat perheenjäsentään, kun hän on pulassa. Siitä huolimatta, jos omat arvot ovat toisenlaiset. Toivon, että sinulla on niin.
Uskon, että elämäsi järjestyy lapsenkin kanssa, kunhan itse olet sinnikäs ja eteenpäin pyrkivä. Oletko valmis lopettamaan alkaneen pienen elämän?
Jaahas, etukäteisperjantaiprovoa pukkaa.
näppylä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
näppylä kirjoitti:
Eilen huomasit että menkat myöhässä , ja pillerilevyn lopetit milloin ? Ja säännöllisesti oot pilsut ottanut ? Jaa kyl mä tän provoksi luulen ...
Pillerit lopetin itse asiassa aika pian tuosta panemisesta (eivät sopineet minulle, tuolloin siis oli "kokeilujakso" menossa). En nyt kuitenkaan ajatellut asian olevan oleellinen.
Ap
Tilanne siis se, että hieman alle kuukausi sitten minulla oli yhdenyönjuttu nelikymppisen perheenisän (jolla on vaimo) kanssa.
Tajusin kuitenkin eilen, että menkat ovat myös myöhässä, ja tänään kävin hakemassa raskaustestinProvohan tän on oltava , alle kuukausi pannut , lopettanut pilsut joko kesken, tai levyn loputtua ja sit kuukautiset myöhässä .
Ei vaan nyt nämä kaikki osu saman kuukauden sisään .
No ei osu ei.... Vielä sekin, että mukamas raskauspahoinvointi alkanut jo ennen kuin huomasi menkkojen myöhästymisen. Ja alta kuukaudessa kaikki siis ap:n mukaan tapahtunut
( aloituksessa luki, että "hieman alle kuukausi sitten minulla oli yhdenyönjuttu", "ollut muutama viikko tapahtuman jälkeen omituista aamupahoivointia", "käytimme TUPLAehkäisyä", "Tajusin kuitenkin eilen, että menkat ovat myös myöhässä" ).
Alle kuukausi tarkottaisi jtn. 3 viikkoa, muutama pv. päälle, joten kaikki tuo on mahdotonta. Hedelmöittynyt munasolu kiinnittyy n. 7 pv. yhdynnästä ja alkaa sitten tuottaa raskaushormonia pikkuhiljaa, joten yleensä pahoinvointi ja muut raskausoireet ( ap unohti provostaan nämä ;) ) alkaa oletettujen menkkojen myöhästymisen ja positiivisen raskaustestin jälkeen, jonka siis nykypäivänä voi tehdä oletettujen menkkojen alkamispäivänä. Kaikilla ei välttämättä juuri tuolloin vielä näytä plussaa ja siksi on hyvä tehdä uusi testi myöhemmin.
Tietenkin poikkeuksia on, että pahoinvointia voi olla jo varhaisessakin vaiheessa, varsinkin jos on monikkoraskaus ja on erityisen herkkä, mutta pahoinvointi EI ALA heti tai pari pv. yhdynnän jälkeen. Alkion pitää olla kiinnittynyt.
Kannattaisi joskus provoissa miettiä näitä aikajanoja, ettei käy huonosti ja siitä valhetarina huomataan.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin huvittava tuo juttu, perhe taisi olla jossain muualla.
Onneksi olivat kai muualla. olishan se ollut ehkä vähän noloa, jos perhe olisi ollut siinä paikan päällä... :)
Musta on ihmeellinen juttu, että esimerkiksi heti eteisessä ei ollut YHTÄÄN lasten pipoja, hanskoja, kumisaappaita, ulkovaatteita, kenkiä... tai edes vaimon yksiä kenkiä? Meillä näkyy kyllä heti jo eteisessä, että on lapsiperheen koti.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, että tämä tulee kuulostamaan TODELLA epäuskottavalta, mutta en voi sille mitään. Mutta turha tulla huutelemaan trolliksi. Se ei auta minua OIKEASSA HÄDÄSSÄ olevaa OIKEAA IHMISTÄ yhtään.
Tilanne siis se, että hieman alle kuukausi sitten minulla oli yhdenyönjuttu nelikymppisen perheenisän (jolla on vaimo) kanssa. Itse olen n. 20v, en aio kertoa tarkkaa ikääni (olen myös tällä hetkellä sinkku). Tapasimme siis miehen työpaikalla.
Tämä mies ei kuitenkaan sanallakaan ilmaissut, että hänellä on vaimo ja lapsia. Asunnostakaan ei asiaa huomannut (kukaan ei ollut kotona, eli taisivat olla juuri silloin jossain muualla, eikä ollut edes lasten tavaroita tms. näkyvillä). Sain tämän asian selville FB:n kautta jälkeenpäin, mutta ajattelin antaa asian olla, ja päätin etten ilmoittaisi vaimolle (koska saisin kuitenkin haukut omaan niskaani).
Minulla on kuitenkin ollut muutama viikko tapahtuman jälkeen omituista aamupahoivointia. En kuitenkaan heti epäillyt asiaa, sillä käytimme TUPLAehkäisyä. Ajattelin vain, että jaahas, vatsatauti kai iskenyt.
Tajusin kuitenkin eilen, että menkat ovat myös myöhässä, ja tänään kävin hakemassa raskaustestin. Ja YLLÄTYSYLLÄTYS OLEN SITTEN RASKAANA. En ole ollut yhdynnässä muiden ihmisten kuin tämän miehen kanssa lähiaikoina.
Nyt en tiedä mitä teen. Suunnitelmissa oli lähteä yliopistoon ulkomaille - vauvan kanssa se olisi tosi hankalaa. Olen miettinyt, tekisinkö abortin, mutten ole varma pystynkö siihen (todennäköisesti alkaisi kaduttamaan myöhemmässä elämänvaiheessa). Harkitsen myös adoptioon antamista, mutta en tiedä voisinko antaa noin vain pois lapsen, jota olen kantanut 9kk ja sen jälkeen vielä synnyttänyt.
Yksi vaihtoehto olisi vielä lapsen pitäminen. En tosin tiedä, olisiko minulla resursseja siihen. Tukiverkkoa ei olisi, jos saisin lapsen nyt, sillä sukuni on hyvin vanhoillista (kuuluvat erääseen nk. "lahkoon"). Ja mainitsinkin jo niistä suunnitelmista lähteä ulkomaille.
Ja sitten on vielä tämä mies. Jos pitäisin lapsen, niin minun varmaan pitäisi ilmoittaa hänelle (ja vaimolleen)? En tiedä yhtään miten kyseinen tyyppi suhtautuisi asiaan.
Eli kertokaapa mitä vittua teen.
KAMALAA
ÄLÄ TEE ABORTTIA IKINÄ! Ihminen alkaa silloin kun sydän alkaa sykkimään ja kuolee kun sydän loppuu sykkimään. Abortti on MURHA AINA! Et tiedäkään mitä sinulle tulee jälkeenpäin tunnollesi sen murhan jälkeen! Ota lapsi vastaan kun Jumala sen sinulle lahjoitti näin ihmeellisellä tavalla! Ota hänet lahjana sillä hän on sitä todella! Ihmiset voivat suhtautua miten ikinä vaan mutta siteenne kantaa kaikesta yli. Rukoile ja ano apua, ole rehti ja tee NYT KAIKKI OIKEIN! Anteeksi tulet saamaan ja lapsesta paljon iloa! Et kadu mitään sillä nykyisin saa aina opiskella myöhemminkin! Ehdit oikein hyvin! Arvosta elämää sillä ei pidä leikkiä! Älä tee enää mitään väärää, älä mitään! Jos vain suinkin! Siunausta! Ja onnea raskaudelle! Kerro sitten millainen ihme sieltä outkahti!
E-pillereiden luotettavuus on 99 %, jos niitä on käyttänyt oikein. Eli vuoden aikana 1 sadasta naisesta tulee raskaaksi. Kondomin luotettavuus 97 - 98 % eli 2-3 naista tulee vuoden aikana raskaaksi.
Tuplana oikein käytettynä mahdollisuus on lähellä nollaa. Lisäksi, kun ottaa huomioon, että raskaaksitulo on mahdollista vain muutamana päivänä kuukaudessa tullaan tilanteeseen, että EN USKO.
Varmaan raskaus on aikaisemmin alkanut. Pahoonvointi tulee vasta myöhemmin ja isä voi olla joku toinen tyyppi. Siittiötkin elää sisällä viikon helposti ennen kuin saavat tilaisuuden hedelmöittää ja voi olla ollut valemenkat edelliset ja jo raskaana silloin.
Ps raskaus voi alkaa pillereistä huolimatta, ja niiden käyttö ei pilaa sitä. esim ivf:ssä on ekat raskauskuulaudet tukena estrogeeni ja keltarauhashormoni.
Rahoitusjohtaja kirjoitti:
Pettäjänainen iski taas kerran. Itse saa kantaa seuraukset. Miehessä ei onneksi ollut mitään syytä.
Jos ap on sinkku, ei hän ole mikään pettäjänainen, ei vaikka olisi tiennyt ukon oleva varattu.
En ole lukenut koko ketjua, mutta neuvoni on seuraava: tapaat miehen, kerrot hänelle ja keskustelette aiheesta. Ihannetilanne olisi jos hän kantaisi vastuunsa ja auttaisi sinua/teitä eteenpäin. Itse kyllä tekisin abortin, olet niin nuori ja elämäsi alussa, pahimmassa tapauksessa katkeroidut ja syytät lastasi siitä että mikään ei mennyt niin kuin piti. Vaikea tilanne, mutta tosiaan aloita miehen kanssa puhumalla, saat siten apua päätöksen tekoon.
Vierailija kirjoitti:
E-pillereiden luotettavuus on 99 %, jos niitä on käyttänyt oikein. Eli vuoden aikana 1 sadasta naisesta tulee raskaaksi. Kondomin luotettavuus 97 - 98 % eli 2-3 naista tulee vuoden aikana raskaaksi.
Tuplana oikein käytettynä mahdollisuus on lähellä nollaa. Lisäksi, kun ottaa huomioon, että raskaaksitulo on mahdollista vain muutamana päivänä kuukaudessa tullaan tilanteeseen, että EN USKO.
Lisäksi lapsiperheen koti, jossa ei ole mitään viitettä lapsista tai vaimosta. EN USKO.
Abortti on murha. Älä IKINÄ TEE SITÄ! Mietit koko loppuelämäsi sitä lasta. Koko loppuelämäsi mietit millaiset silmät hänellä olisi ollut millaiset hiukset, tyttösi vai poikasi jne! Kukaan ei jätä tätä miettimättä. Pilaat salaisuudella myös välit kaikkiin lähimmäiisi- NYT AUTTAA VAIN REHELLISYYS! Älö vahingoita toisten elämää pettämällä ! Et pettänyt alunperin niin ÄLÄ ANNA KENENKÄÄN AUTTA SINUA PETTÄMÄÄN ITSEÄSI JA LASTASI! Kukaan ei elä elämääsi vain sinä!
Nyt pelästyt ensin mutta rauhoitut kun tiedät että no nyt teet oikein itse! Älä koskaan anna johdattaa itseäsi tästä HUONOILLE TEILLE!
Kerrrot kaikille ja aina VAIN KASVOTUSTEN JA VARAA PALJON AIKAA TUNNEREAKTIOITA VARTEN! Ota tukihenkilö mukaan! Älä mene yksin sillä olet herkässä tilassa! suojele elämääsi ja lapsen nyt!
Tilanne siis se, että hieman alle kuukausi sitten minulla oli yhdenyönjuttu nelikymppisen perheenisän (jolla on vaimo) kanssa.
Tajusin kuitenkin eilen, että menkat ovat myös myöhässä, ja tänään kävin hakemassa raskaustestin
Provohan tän on oltava , alle kuukausi pannut , lopettanut pilsut joko kesken, tai levyn loputtua ja sit kuukautiset myöhässä .
Ei vaan nyt nämä kaikki osu saman kuukauden sisään .