Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Panin varatun perheenisän kanssa. Nyt RASKAANA!!

Vierailija
24.03.2016 |

Tiedän, että tämä tulee kuulostamaan TODELLA epäuskottavalta, mutta en voi sille mitään. Mutta turha tulla huutelemaan trolliksi. Se ei auta minua OIKEASSA HÄDÄSSÄ olevaa OIKEAA IHMISTÄ yhtään.

Tilanne siis se, että hieman alle kuukausi sitten minulla oli yhdenyönjuttu nelikymppisen perheenisän (jolla on vaimo) kanssa. Itse olen n. 20v, en aio kertoa tarkkaa ikääni (olen myös tällä hetkellä sinkku). Tapasimme siis miehen työpaikalla.

Tämä mies ei kuitenkaan sanallakaan ilmaissut, että hänellä on vaimo ja lapsia. Asunnostakaan ei asiaa huomannut (kukaan ei ollut kotona, eli taisivat olla juuri silloin jossain muualla, eikä ollut edes lasten tavaroita tms. näkyvillä). Sain tämän asian selville FB:n kautta jälkeenpäin, mutta ajattelin antaa asian olla, ja päätin etten ilmoittaisi vaimolle (koska saisin kuitenkin haukut omaan niskaani).

Minulla on kuitenkin ollut muutama viikko tapahtuman jälkeen omituista aamupahoivointia. En kuitenkaan heti epäillyt asiaa, sillä käytimme TUPLAehkäisyä. Ajattelin vain, että jaahas, vatsatauti kai iskenyt.

Tajusin kuitenkin eilen, että menkat ovat myös myöhässä, ja tänään kävin hakemassa raskaustestin. Ja YLLÄTYSYLLÄTYS OLEN SITTEN RASKAANA. En ole ollut yhdynnässä muiden ihmisten kuin tämän miehen kanssa lähiaikoina.

Nyt en tiedä mitä teen. Suunnitelmissa oli lähteä yliopistoon ulkomaille - vauvan kanssa se olisi tosi hankalaa. Olen miettinyt, tekisinkö abortin, mutten ole varma pystynkö siihen (todennäköisesti alkaisi kaduttamaan myöhemmässä elämänvaiheessa). Harkitsen myös adoptioon antamista, mutta en tiedä voisinko antaa noin vain pois lapsen, jota olen kantanut 9kk ja sen jälkeen vielä synnyttänyt.

Yksi vaihtoehto olisi vielä lapsen pitäminen. En tosin tiedä, olisiko minulla resursseja siihen. Tukiverkkoa ei olisi, jos saisin lapsen nyt, sillä sukuni on hyvin vanhoillista (kuuluvat erääseen nk. "lahkoon"). Ja mainitsinkin jo niistä suunnitelmista lähteä ulkomaille.

Ja sitten on vielä tämä mies. Jos pitäisin lapsen, niin minun varmaan pitäisi ilmoittaa hänelle (ja vaimolleen)? En tiedä yhtään miten kyseinen tyyppi suhtautuisi asiaan.

Eli kertokaapa mitä vittua teen.

Kommentit (106)

Vierailija
41/106 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osuuspankin väki tykkää pyllytellä

Vierailija
42/106 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkitusti pankki & vakuutusyhtiön henkilökunta on pahimpia pettäjiä ( kevytkenkäisiä hepsankeikkoja niin naiset kuin miehetkin ) toki 80% heistä on naisia ja vain 20% miehiä yleensä keskijohdossa tai ylemmässäjohdossa, muutamat myynnissä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/106 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo oli vahvat spermat kun syövyttää kortsunkin.

Vierailija
44/106 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi kuitenkin mällit lentää pimpin päälle ja siitä osa sisälle. Aijaijai. Pitäisi antaa himojen olla eikä hypätä heti pukille.

Vierailija
45/106 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi antaa muuta neuvoa tulevan ipanan suhteen, kuin että teet niinkuin omatuntosi sanoo. Jos tiedät jo etukäteen, että tulet katumaan aborttia, niin aika selvä peli siltä osin.

Jos pidät lapsen, niin äijälle on syytä kertoa. Vaimokin saanee silloin tietää, mutta se on sit vaan voi voi. Jos on valmis paneskeleen vieraiden ihmisten kanssa, niin on pakko olla valmis myös tämmösiin ylläreihin. Älä kumminkaan käytä lasta tässä lyömäaseena, ei ole sen vika tämä sotku nyt.

Vierailija
46/106 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos uskallat harrastaa seksiä varatun miehen kanssa, uskallat tehdä myös abortin. Uskallat myös kertoa vaimolle, miten petollinen mies hänellä on. Tietyt asiat ovat yksinkertaisia, kun oikein kunnolla niitä miettii. Eli koetas nyt vain uskaltaa, ap.

Eihän ap tiennyt miehen olevan varattu ennen kuin seksin jälkeen!

No, miten se asiaa muuttaa? Hän harrasti seksiä miehen kanssa, joka oli varattu ja nyt on raskaana. Abortti, abortti ja abortti ja puhelu tai sähköpostia vaimolle. Ei se voi olla niin vaikeaa, kyllä aikuisen ihmisen on otettava vastuu teoistaan. Pitää kutinsa nin ap:lle kuin pettäneelle miehellekin.

Siten, ettei AP uskaltanut harrastaa seksiä varatun miehen kanssa, vaan luulemansa sinkkumiehen kanssa. Toki vastuu on kannettava, mutta siihen ei liity tippaakaan miehen siviilisääty. Miehelle tulisi joka tapauksessa mielestäni kertoa, mutta AP tekee kuten AP:n moraali sanoo. 

Eikä abortti ole uskalluksesta kiinni, vaan minusta AP tekee aivan oikein pohtiessaan asiaa kaikilta kannoilta.

Ei sitten osannut pohtia ennen kuin tämän sinkkumiehen kanssa sänkyyn hyppäsi? On niitä näköjään moraaleja ja moraaleja... Ap:n moraali on yhtä heikkoa kuin tämän sinkkumiehenkin.

Vierailija
47/106 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ihan ymmärrä miks kaikki hyökkää ap:tä vastaan? Jos ap ei oikeasti tiennyt toisesta naisesta niin mitä on tehnyt väärin, en ymmärrä? Sinkku saa harrastaa seksiä ihan niin paljon kuin haluaa. Ihme moraalinvartijoita tällä palstalla pyörii.

Vierailija
48/106 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

48 jatkaa, ite seurustelen ja pillerit on käytössä mutta jos erottaisiin miehen kanssa ja alkaisin harrastamaan irtosuhteita niin aivan varmasti ottaisin pillerien lisäksi myös kortsut käyttöön. Mikä siinä on niin epäuskottavaa?

Vierailija
49/106 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjänainen iski taas kerran. Itse saa kantaa seuraukset. Miehessä ei onneksi ollut mitään syytä.

Vierailija
50/106 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille, jotka vastasivat minulle asiallisesti. Mietin vielä, aionko pitää lapsen, antaa sen adoptioon vai tehdä abortin. Valinta ei ole vielä täysin selvä, mutta kallistun joko abortin tai adoption puolelle (mutta, jos jotain ihmeellistä tapahtuu, SAATAN pitää lapsen). Poistun nyt kuitenkin palstalta.

Ap

Vierailija
51/106 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannattaisi panna kuin vain yhtä miestä, jonka tietää omakseen. Kerro miehelle ja vaimolle rehellisesti.

Vierailija
52/106 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt ihan ymmärrä miks kaikki hyökkää ap:tä vastaan? Jos ap ei oikeasti tiennyt toisesta naisesta niin mitä on tehnyt väärin, en ymmärrä? Sinkku saa harrastaa seksiä ihan niin paljon kuin haluaa. Ihme moraalinvartijoita tällä palstalla pyörii.

Kun alkoi täällä itse ensin valittaa! Jos kerran harrastaa seksiä, kai sitä aikuinen nainen nyt osaa itse ehkäisynkin laittaa kuntoon, koska hän on se, joka raskaaksi tulee! Ovatko nämä nuoret naiset jossain tynnyrissä kasvaneita, kun eivät osaa mieheltä kondomia vaatia? En jaksanut lukea aloitusta kovin tarkkaan, koska itse aviovaimona minua todellakin tympivät nämä pettäjämiehet ja heidän typerääkin typerämmät kaatonsa. Minä en uhraa ap:lle yhtään myötätuntoa, hän ei kaikesta päätellen ole ollenkaan sen arvoinen.

Vierailija
53/106 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä katkerat mammat kateellisena tuomitsee ku ite ei saa seksiä edes omalta mieheltään ja seki käy vieraissa :D

Vierailija
54/106 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun alkoi täällä itse ensin valittaa! Jos kerran harrastaa seksiä, kai sitä aikuinen nainen nyt osaa itse ehkäisynkin laittaa kuntoon, koska hän on se, joka raskaaksi tulee! Ovatko nämä nuoret naiset jossain tynnyrissä kasvaneita, kun eivät osaa mieheltä kondomia vaatia? En jaksanut lukea aloitusta kovin tarkkaan, koska itse aviovaimona minua todellakin tympivät nämä pettäjämiehet ja heidän typerääkin typerämmät kaatonsa. Minä en uhraa ap:lle yhtään myötätuntoa, hän ei kaikesta päätellen ole ollenkaan sen arvoinen.

Mitä sä vingut siinä idiootti? AP sanoi että käytössä oli kondomi ja pillerit. Oot kyllä yksinkertanen.

Vierailija
55/106 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kaikille, jotka vastasivat minulle asiallisesti. Mietin vielä, aionko pitää lapsen, antaa sen adoptioon vai tehdä abortin. Valinta ei ole vielä täysin selvä, mutta kallistun joko abortin tai adoption puolelle (mutta, jos jotain ihmeellistä tapahtuu, SAATAN pitää lapsen). Poistun nyt kuitenkin palstalta.

Ap

Ai, että mies tulee, ja lankeaa polvilleen, ojentaa sen kymmenen karaatin timanttisormuksen ja sanoo, odotat lastain! Eroan vaimostani ja otan sen sijaan sinut, ah ihanaiseni, olithan niin hyvä pano ja odotat lastain!

Dream on, baby, dream on. :D

Vierailija
56/106 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitut sillä mitään kondomia ollu. Kännissä kännykkäkin näyttää kondomilta...

Vierailija
57/106 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP sanoi että käytössä oli kondomi ja pillerit.

Ja silti tuli raskaaksi? No, sitten tämä on täysi provo. :D :D Sorry, että lankesin. :D

Vierailija
58/106 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen tuplaehkäisy?

Pillerit ja kortsu.

Ap

Musta tuntuu, että tuossa tilanteessa melkein Jumala haluaa lapsen syntyvän.

Vierailija
59/106 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillerit+kortsu yhdistelmällä ei tosiaankaan tulla raskaaksi. Ainakaan siis jos osataan käyttää kyseisiä ehkäisymenetelmiä oikein. Vaimolla on oikeus tietää, jotta osaa heittää miehen sitten pellolle. 

Vierailija
60/106 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi H'lvetti mikä mies.

Ja sinun täytyy tehdä tietysti abortti ja kertoa sen jälkeen tapahtuneesta vaimolle. Silloin teet oikein. Haluaisitko itse ettet saisi tietää miehen pettämisestä? Vaimolla oikeus tietää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi