Naisten ja miesten vaatimukset kumppanin suhteen ja sen aiheuttamat ongelmat
Lehdissä on kirjoitettu että sinkkuja on nykyään enemmän kuin koskaan aiemmin. Ei kai se ole mikään ihme kun vertaa miesten ja naisten vaatimuksia kumppania kohtaan keskimäärin.
Miesten vaatimukset naiselle:
1. Kasvoiltaan ainakin OK, ettei nyt ihan ruma ole
2. Vartaloltaan ainakin OK, ettei ihan järjettömän lihava ole
3. Luonteeltaan mukava, ettei kaikesta heti suutu ja ärsyynny
4. Tykkää laittaa ainakin välillä ruokaa
5. Vähän samoja kiinnostuksen kohteita
Naisten vaatimukset miehelle:
1. Komea
2. Pitkä
3. Lihaksikas
4. Miehekäs
5. Itsevarma
6. Kiltti
7. Fiksu
8. Hauska
9. Sosiaalinen
10. Menestyvä (hyvä työ)
11. Huomioiva/vie jalat alta
12. Samoja kiinnostuksen kohteita
13. Tekee aloitteita
14. Osallistuu ahkerasti kotitöihin
Siinä on aika paljon enemmän vaatimuksia, mitä miehiä kohtaan kohdistetaan. Tottakai näitä niin sanottuja täydellisiä miehiä jonkin verran myös löytyykin, eli niitä jotka täyttävät käytännössä kaikki nuo kriteerit, mutta ei heitä kaikille naisille riitä. Ja heillä kiusaus pettämiseen on suuri kun kaikki naiset haluavat heitä.
Mikä siis neuvoksi. Ei yhteiskunta oikein toimi tällä lailla.
Kommentit (299)
Tällaiset aloitukset kielivät aina aloittajan haluttomuudesta nähdä todellisuutta. Hänellä ei ole käynyt tähän mennessä flaksi naisten suhteen, joten hän on tullut siihen lopputulemaan, että KAIKILLA naisilla on mahdoton lista kriteerejä miesten suhteen. Siinä sivussa hän on omassa elämässään velloen kävellyt ohi kaikista niistä aivan tavallisista pariskunnista, joita esim. supermarketeissa päivittäin näkee. Ja todistuksena omista näkemyksistään hänellä on omat kokemuksensa, ja internetin palstojen naisten listaukset "millainen on IHANNE miehesi?". Hän ei ymmärrä sitä, että jos kysytään ihannetta, toki siihen vastataan kaikki herkästä luonteesta adoniksen vartaloon, mutta tällä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, kenen kanssa nainen lopulta pariutuu.
Mies on myös jotenkin täysin vieraantunut siitä todellisuudesta, että hän ohittaa täysin ajattelemattaan kaiken ikäisiä naisia päivittäin kiinnostumatta niistä tai edes sen kummemmin huomaamatta heitä: naisia julkisissa kulkuvälineissä, kassajonoissa, kaduilla. Naisia, jotka ovat vain ohikulkijoita, jotka eivät herätä mielenkiintoa. Jopa silloin, kun mies on baarissa, ehkä etsimässä seuraa, hän todennäköisesti sivuuttaa huomaamattaan jotkut naispuoliset asiakkaat ilman, että käy läpi mitään vaatimuslistaa päässään. Jos ei edes herätä mielenkiintoa saati sytytä, niin sitten ei. Eikä tämä useimmiten ole tietoinen prosessi. Ja silti miestä suututtaa, että naiset tekevät samaa.
Kätevintä tässä mentaliteetissa on se, että mies välttyy täysin itsetutkiskelun haastavuudelta ja kiusallisuudelta. Ei tarvitse miettiä yhtään, mitä itse voisi tehdä toisin ensi kerralla, tai onko oma kiinnostus jollain tasolla liian vaikeissa kohteissa (esim. liian nuorissa omaan ikään nähden), kun on jo päättänyt, ettei ensi kertaa tule, koska KAIKKI NAISET yhteisesti, kollektiivisilla massa-aivoillaan pitävät näitä mahdottomia standardeja kaikkien miesten suhteen. ...Ja taustalla ne ihan tavalliset miehet ja naiset tekevät yhdessä marketissa ostoksiaan. Ei ole adoniksia näillä naisilla useinkaan kainalossa, vaan aivan tavallinen, suorastaan stereotyyppisen keskiverto suomalainen mies.
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naispelko22 kirjoitti:
Ja vaikka olisi miten täydellinen mies tai nainen niin se kumppani pettää kuitenkin aika suurella todennäköisyydellä. Mitä tästä opimme? Kannattaa olla ihan vaan oma paska itsensä ja masturboida.
Terveisin Naispelko22
Suosittelen lopettamaan runkkaamisen ja aloittamaan kehonrakennuksen. Susta tulee uusi mies sen jälkeen.
Eipä oikeastaan kannata ellei ole masokisti. Minäpä kerron miksi.
Toteutin siis aikoinaan tuon vinkin. En saanut ennen muodonmuutosta mitään huomiota koskaan, tietenkään olinhan läski pulloposki, noh luulisi että kun näyttää amatööritason uimarilta tms niin naisia nyt riittäisi? Väärin. Saan korkeintaan huomiota ja vastakaikua joltain läskeiltä jotka kerjäävät munaa. Ne minun tasoiset korkeakoulutetut ja hoikkavartaloiset tavoittelevat ja nussituttavat itseään niillä 10% yläluokkaan kuuluvilla miehillä. Haaveillen parisuhteesta heidän kanssan mutta pettyen kerta toisensa jälkeen. He pääsevät kuitenkin maistamaan tulista alpha-kastiketta, joten ei tavallinen nakkikastike sen jälkeen tunnu miltään.
Mielummin siis ikisinkku kuin todeta naisten hypergamia ja alkaa vihaamaan heitä.
Ihan tuon tekstin perusteella voin kertoa, että vikasi naisten silmissä tuskin korjaantuu salilla, kuten itse huomasitkin. Terapia voisi ehkä auttaa? Kielenkäyttösi ja se, kuinka puhut naisista kertoo enemmän kuin tarpeeksi sinusta ja naiset vaistoavat sen. Kyse ei ole alfa- ja betamiehistä, vaan ihan luonteesta.
Niinpä. Ei ole helppo laji tasonkaan määrittely. Mies kokee että korkeakoulutus, urheilullisuus ja komeus, työssäkäynti on ne tason määrittelijät. Tunnen yhden tällaisen jonka taso on näillä kriteereillä pelkästään asteikon yläpäästä. Mutta todellisuudessa mies on täydellinen asshole, jota koko meidän ystäväpiiri inhosi. Taso minun asteikolla 4. Tai luokalle jäänti, koska mikään ei saisi minua harkitsemaan parisuhdetta hänen kanssaan. Hän sitten onnistui pokaamaan meidän kaveripiiristä naisen jolla ei ollut itsetuntoa ollenkaan, ja lisäksi aika pahoja seksuaalisia ongelmia. Ja mä sentään suhtauduin mieheen seuraavaksi myönteisimmin, koska olin siihen aikaan ihan hiirulaisen näköinen ja tottunut poikien nälvintään, se oli mulle ns. normaalia kohtelua poikien taholta toisin kuin tavis/näteille kavereilleni.
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on todella paikkansa pitävä aloitus. Nythän on niin, että minä miehenä aidosti olen noista naisten vaatimista asioista kaikkia muita paitsi menestyvä ja komea. Ja hups, niin se vain menee että naisia ei olisi jonossa tunkemassa ovista ja ikkunoista. Se on elämänkokemukseni mukaan melko pitkälti niin, että naisilla on nykyään kollektiivinen käsitys (naistenlehdet ja cosmot sun muut tehneet tehtävänsä) siitä kuinka käytännössä jokaista ominaisuutta pidetään jossei erittäin niin melko tärkeänä kuitenkin.
Mahdoton savottahan se on suurimmalle osalle miehistä. Ja tähän keskusteluun ei oikeasti tarvitse sotkea mitään lassukka, atm, ytm -bullshittiä. Olemme Suomessa tähän asti eläneet pohjolan perukoilla melko sisäsiittoisena kansana. Mitä jos nykyiset muuttoaallot johtavat siihen, että 20 vuoden päästä tuohon listaan lisätään vielä yhtenä vaatimuksena edes hieman eksoottinen ulkonäkö? Pitkäänhän näin on jo ollut monen kohdalla. Se on sikäli merkityksellistä, että en ole koskaan kuullut miesten asettavan vastaavia eksoottisuuspisteitä tai -kriteereitä.
Onneksi olen itse onnistunut keskittymään parhaisiin puoliini, vaikken komea tai rikas olekaan. On hauskaa huomata, että nuo viisi mainittua kriteeriä suurin piirtein pitävät paikkansa naismakuni kohdalla ja viime vuonna onni potkaisi kohdallani isosti kun löysin kriteerit täyttävän naisen. Onneksi hänen mielestä minun ei tarvitse olla kaikkien ihmisten mielestä komea.
Mutta ei kateeksi käy kaikkia kanssaveljiä, ei tässä nykyisessä tindermaailmassa oikeasti ole joillain mitään tehtävissä, koska jotkut kunnolliset ja asialliset miehet jäävät ilman, vaikka ovat tehneet kaikkensa mitä omassa tilanteessaan voivat.
Ei asiat aina näin ole olleet. Joskus miesihanne oli paljon suppeampi; ei tarvinnut olla supliikki tai suosittu, lähinnä vankkumaton ja miehekäs työmoraali saattoi riittää. Ja niiden romanssien perusteella moni meistä täällä tänä päivänä tallustaa - tai oikeastaan kaikki :)
Hyvä kommentti, nykyään tuntuu muutenkin jalat maassa olevan täyspäisen naisen löytäminen vaikeaa. Kaikki on niin pinnallista, että harvoissa ihmisissä on mitään aitoa, elämä on yhtä suurta teatteria ja elämysmatkailua.
Missä ihmeessä sinä oikein liikut? Ystävissäni on ehdottomasti suurin osa naisia, joilla on jalat tiukasti maassa, koulutus, tekevät työtä muiden hyväksi, eivät elämysmatkaile kokemuksissaan, vaan elävät elämäänsä aidosti. Kuitenkin näistä naisista 80% (arvio, matematiikka ei ole lajini) on sinkkuja. Koska eivät ole kiinnostuneita muotivaatteista tai hiustenvärjäyksestä, eivät pyöri diskoissa iltojaan, vaan tekevät hyväntekeväisyystyötä - opettavat ilmaiseksi kirjastoissa, tekevät ilmaisia päiviä vapaapäivinään ilmaisklinikoilla, auttavat vanhuksia erilaisten yhdistysten kautta jne.
Nämä naiset ohitetaan parinvalinnassa, koska he eivät keskity ulkonäköönsä (eivät ole kauniita instagram-aikakautena), ovat älykkäitä ja nauttivat keskusteluista, ovat "punavihervasemmistopiipertäjiä" tai seurustelleet joskus mustan miehen kanssa. Voin taata, ettei heillä ole miehen varallisuudella, vehkeen koolla tai miehen komeudella merkitystä. Paljon isompi merkitys on luonteella, älykkyydellä ja kiltteydellä. Ei vain sellaisia miehiä paljon näy - he juoksevat niiden 19-vuotiaiden bikinimallien perässä ja valittavat naisten kriteereitä parinvalinnassa.
"Punavihervasemmistopiipertäjyys" on niin suuri miinus, että lasken sen samaan sarjaan päihde- ja mielenterveysongelmien kanssa. Ennemmin siis yksin kuin näiden em. ihmistyyppien kanssa.
On se varmasti samassa sarjassa päihde- ja mielenterveysongelmien kanssa, että haluaa auttaa ihmisiä väristä ja kansalaisuudesta riippumatta. Että vaatii terveyspalveluita kaikkien kansalaisten saataville. Että kehtaa vaatia koulujen pitämistä ilmaisena/parempia opettajien palkkoja huonoille alueille.
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naispelko22 kirjoitti:
Ja vaikka olisi miten täydellinen mies tai nainen niin se kumppani pettää kuitenkin aika suurella todennäköisyydellä. Mitä tästä opimme? Kannattaa olla ihan vaan oma paska itsensä ja masturboida.
Terveisin Naispelko22
Suosittelen lopettamaan runkkaamisen ja aloittamaan kehonrakennuksen. Susta tulee uusi mies sen jälkeen.
Toteutin siis aikoinaan tuon vinkin. En saanut ennen muodonmuutosta mitään huomiota koskaan, tietenkään olinhan läski pulloposki, noh luulisi että kun näyttää amatööritason uimarilta tms niin naisia nyt riittäisi? Väärin. Saan korkeintaan huomiota ja vastakaikua joltain läskeiltä jotka kerjäävät munaa. Ne minun tasoiset korkeakoulutetut ja hoikkavartaloiset tavoittelevat ja nussituttavat itseään niillä 10% yläluokkaan kuuluvilla miehillä. Haaveillen parisuhteesta heidän kanssan mutta pettyen kerta toisensa jälkeen. He pääsevät kuitenkin maistamaan tulista alpha-kastiketta, joten ei tavallinen nakkikastike sen jälkeen tunnu miltään.
Mielummin siis ikisinkku kuin todeta naisten hypergamia ja alkaa vihaamaan heitä.
Ihan tuon tekstin perusteella voin kertoa, että vikasi naisten silmissä tuskin korjaantuu salilla, kuten itse huomasitkin. Terapia voisi ehkä auttaa? Kielenkäyttösi ja se, kuinka puhut naisista kertoo enemmän kuin tarpeeksi sinusta ja naiset vaistoavat sen. Kyse ei ole alfa- ja betamiehistä, vaan ihan luonteesta.
Ei, vaan kyllä tuossa edellisessä oli ihan täyttä asiaa. Älä yritä siirtää sivuraiteille. Naiset OVAT keskimäärin juuri sen 10% porukan perässä, myönsivät sitä tai eivät.
Enhän minä muuta väittänytkään, mutta niin on tuo nakkikastikebodarikin. Luonne on kuin ulkohuussista kaivettu ja vaatii naiselta hoikkaa vartta ja korkeakouluatutkintoa, läskit eivät kelpaa. Naiset ilmeisesti välittävät luonteesta sitten enemmän kuin miehet.
Eipä lähdetä tekemään mitään luonneanalyysiä muutaman forumiviestin perusteella. Se että käytän sanoja jotka kiukuttavat sinua ei sanomaa muuta miksikään. Kyllähän sinustakin parilla lauseilla tässä vääntäisi laadukkaan analyysin, mutta minkä takia. Jos on asiaa, niin kommentoi viestiä ja koita olla suuttumatta jostain sanavalinnoista.
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naispelko22 kirjoitti:
Terveisin Naispelko22
Niinpä. Ei ole helppo laji tasonkaan määrittely. Mies kokee että korkeakoulutus, urheilullisuus ja komeus, työssäkäynti on ne tason määrittelijät. Tunnen yhden tällaisen jonka taso on näillä kriteereillä pelkästään asteikon yläpäästä. Mutta todellisuudessa mies on täydellinen asshole, jota koko meidän ystäväpiiri inhosi. Taso minun asteikolla 4. Tai luokalle jäänti, koska mikään ei saisi minua harkitsemaan parisuhdetta hänen kanssaan. Hän sitten onnistui pokaamaan meidän kaveripiiristä naisen jolla ei ollut itsetuntoa ollenkaan, ja lisäksi aika pahoja seksuaalisia ongelmia. Ja mä sentään suhtauduin mieheen seuraavaksi myönteisimmin, koska olin siihen aikaan ihan hiirulaisen näköinen ja tottunut poikien nälvintään, se oli mulle ns. normaalia kohtelua poikien taholta toisin kuin tavis/näteille kavereilleni.
"Mutta todellisuudessa mies on täydellinen asshole, jota koko meidän ystäväpiiri inhosi. Taso minun asteikolla 4. Tai luokalle jäänti, koska mikään ei saisi minua harkitsemaan parisuhdetta hänen kanssaan. Hän sitten onnistui pokaamaan meidän kaveripiiristä naisen"
Kai ymmärrät, kuinka koominen mielipiteesi on? :DDD
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on todella paikkansa pitävä aloitus. Nythän on niin, että minä miehenä aidosti olen noista naisten vaatimista asioista kaikkia muita paitsi menestyvä ja komea. Ja hups, niin se vain menee että naisia ei olisi jonossa tunkemassa ovista ja ikkunoista. Se on elämänkokemukseni mukaan melko pitkälti niin, että naisilla on nykyään kollektiivinen käsitys (naistenlehdet ja cosmot sun muut tehneet tehtävänsä) siitä kuinka käytännössä jokaista ominaisuutta pidetään jossei erittäin niin melko tärkeänä kuitenkin.
Mahdoton savottahan se on suurimmalle osalle miehistä. Ja tähän keskusteluun ei oikeasti tarvitse sotkea mitään lassukka, atm, ytm -bullshittiä. Olemme Suomessa tähän asti eläneet pohjolan perukoilla melko sisäsiittoisena kansana. Mitä jos nykyiset muuttoaallot johtavat siihen, että 20 vuoden päästä tuohon listaan lisätään vielä yhtenä vaatimuksena edes hieman eksoottinen ulkonäkö? Pitkäänhän näin on jo ollut monen kohdalla. Se on sikäli merkityksellistä, että en ole koskaan kuullut miesten asettavan vastaavia eksoottisuuspisteitä tai -kriteereitä.
Onneksi olen itse onnistunut keskittymään parhaisiin puoliini, vaikken komea tai rikas olekaan. On hauskaa huomata, että nuo viisi mainittua kriteeriä suurin piirtein pitävät paikkansa naismakuni kohdalla ja viime vuonna onni potkaisi kohdallani isosti kun löysin kriteerit täyttävän naisen. Onneksi hänen mielestä minun ei tarvitse olla kaikkien ihmisten mielestä komea.
Mutta ei kateeksi käy kaikkia kanssaveljiä, ei tässä nykyisessä tindermaailmassa oikeasti ole joillain mitään tehtävissä, koska jotkut kunnolliset ja asialliset miehet jäävät ilman, vaikka ovat tehneet kaikkensa mitä omassa tilanteessaan voivat.
Ei asiat aina näin ole olleet. Joskus miesihanne oli paljon suppeampi; ei tarvinnut olla supliikki tai suosittu, lähinnä vankkumaton ja miehekäs työmoraali saattoi riittää. Ja niiden romanssien perusteella moni meistä täällä tänä päivänä tallustaa - tai oikeastaan kaikki :)
Hyvä kommentti, nykyään tuntuu muutenkin jalat maassa olevan täyspäisen naisen löytäminen vaikeaa. Kaikki on niin pinnallista, että harvoissa ihmisissä on mitään aitoa, elämä on yhtä suurta teatteria ja elämysmatkailua.
Missä ihmeessä sinä oikein liikut? Ystävissäni on ehdottomasti suurin osa naisia, joilla on jalat tiukasti maassa, koulutus, tekevät työtä muiden hyväksi, eivät elämysmatkaile kokemuksissaan, vaan elävät elämäänsä aidosti. Kuitenkin näistä naisista 80% (arvio, matematiikka ei ole lajini) on sinkkuja. Koska eivät ole kiinnostuneita muotivaatteista tai hiustenvärjäyksestä, eivät pyöri diskoissa iltojaan, vaan tekevät hyväntekeväisyystyötä - opettavat ilmaiseksi kirjastoissa, tekevät ilmaisia päiviä vapaapäivinään ilmaisklinikoilla, auttavat vanhuksia erilaisten yhdistysten kautta jne.
Nämä naiset ohitetaan parinvalinnassa, koska he eivät keskity ulkonäköönsä (eivät ole kauniita instagram-aikakautena), ovat älykkäitä ja nauttivat keskusteluista, ovat "punavihervasemmistopiipertäjiä" tai seurustelleet joskus mustan miehen kanssa. Voin taata, ettei heillä ole miehen varallisuudella, vehkeen koolla tai miehen komeudella merkitystä. Paljon isompi merkitys on luonteella, älykkyydellä ja kiltteydellä. Ei vain sellaisia miehiä paljon näy - he juoksevat niiden 19-vuotiaiden bikinimallien perässä ja valittavat naisten kriteereitä parinvalinnassa.
"Punavihervasemmistopiipertäjyys" on niin suuri miinus, että lasken sen samaan sarjaan päihde- ja mielenterveysongelmien kanssa. Ennemmin siis yksin kuin näiden em. ihmistyyppien kanssa.
On se varmasti samassa sarjassa päihde- ja mielenterveysongelmien kanssa, että haluaa auttaa ihmisiä väristä ja kansalaisuudesta riippumatta. Että vaatii terveyspalveluita kaikkien kansalaisten saataville. Että kehtaa vaatia koulujen pitämistä ilmaisena/parempia opettajien palkkoja huonoille alueille.
On se.
jotenki se on aina vaa nii kumma, ku miehet täällä inisee, kun ei naista mistään löydy ja haukkuvat nämä maanrakoon sekä selittävät jotain ihme analyysejään heistä. sinkkunaiset taas kitisevät paljon harvemmin, mikä taas kertoo vain siitä, että pärjäävät ihan hyvin ilman miestä. Kyllä mäkin mieluummin odotan sitä miestä, kenen kanssa oikeasti haluan viettää loppuelämäni kuin että tyytyisin vain johonkin. Enkä halua kenenkään miehen seurustelevan kanssani siksi, koska olen "ainakin OK, ettei nyt ihan ruma ole". :D
T16
Voi voi, Minulla on mies joka ei täytä juuri yhtään noista vaatimuksista. On siis vain ihan tavallinen perusmies. Pituutta on vain 170cm. No lihaksia kyllä löytyy, kun on harteikas, mutta ei siis käy salilla. Ei ole kovin fiksukaan, huonompi koulutus kuin minulla. Mutta minun mielestä hän on komea ja ihana. Rakastuin suinpäin. Minulla olisi kyllä vientiä riittänyt, mutta valitsin hänet. Naiset varmaan vaatii miehiltään komeutta, mutta niin monen näköiset miehet on aina jonkin mielestä komeita. Kyllä se niin on,että tuollaiset listat unohtuu kun ihminen rakastuu.
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naispelko22 kirjoitti:
Terveisin Naispelko22
Ei, vaan kyllä tuossa edellisessä oli ihan täyttä asiaa. Älä yritä siirtää sivuraiteille. Naiset OVAT keskimäärin juuri sen 10% porukan perässä, myönsivät sitä tai eivät.
Enhän minä muuta väittänytkään, mutta niin on tuo nakkikastikebodarikin. Luonne on kuin ulkohuussista kaivettu ja vaatii naiselta hoikkaa vartta ja korkeakouluatutkintoa, läskit eivät kelpaa. Naiset ilmeisesti välittävät luonteesta sitten enemmän kuin miehet.
Eipä lähdetä tekemään mitään luonneanalyysiä muutaman forumiviestin perusteella. Se että käytän sanoja jotka kiukuttavat sinua ei sanomaa muuta miksikään. Kyllähän sinustakin parilla lauseilla tässä vääntäisi laadukkaan analyysin, mutta minkä takia. Jos on asiaa, niin kommentoi viestiä ja koita olla suuttumatta jostain sanavalinnoista.
En minä ole tippaakaan kiukuttunut tai suuttunut. En yleensäkään tapaa hermostua asioista helposti. Kunhan kerroin mielipiteeni siitä, miksi et ole "tasoistasi" naista saanut. Ja kielenkäyttö yms. kertoo loppujen lopuksi aika paljon henkilön arvomaailmasta.
Vierailija kirjoitti:
jotenki se on aina vaa nii kumma, ku miehet täällä inisee, kun ei naista mistään löydy ja haukkuvat nämä maanrakoon sekä selittävät jotain ihme analyysejään heistä. sinkkunaiset taas kitisevät paljon harvemmin, mikä taas kertoo vain siitä, että pärjäävät ihan hyvin ilman miestä. Kyllä mäkin mieluummin odotan sitä miestä, kenen kanssa oikeasti haluan viettää loppuelämäni kuin että tyytyisin vain johonkin. Enkä halua kenenkään miehen seurustelevan kanssani siksi, koska olen "ainakin OK, ettei nyt ihan ruma ole". :D
T16
Ero on siinä, että tavisnainen saa aina munaa halutessaan. Ellei sitten ihan ämpäriruma, läski tai kurppaikäinen ole. Se että tietää saavansa ainakin seksiä halutessaan rauhoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jokaisella on oikeus valita sellainen kumppani josta todella pitää eikä kenenkään tarvitse tyytyä vähempään. Joten hus hus, menehän siitä.
Ei miehillä ole yleensä mitään mahdollisuuksia valita - paitsi ota tai jätä. Se ylellisyys on vain naisille.
Älä puhu normaalien miesten puolesta. Tiedän, että omalla miehelläni olisi ollut muitakin ottajia, mutta hän valitsi minut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T16
Ero on siinä, että tavisnainen saa aina munaa halutessaan. Ellei sitten ihan ämpäriruma, läski tai kurppaikäinen ole. Se että tietää saavansa ainakin seksiä halutessaan rauhoittaa.
kyllä on köyhä elämä jos seksin ympärillä pyörii :DD voin kuvitella sun hyperventiloivan siellä kuukauden kuivan kauden jälkeen.
Entäs aseseksuaalit? mites heidän tilanteen selität?
T16
Geenilotto jos osuu kohdilleen, ihan sama mikä luuseri on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle ikisinkkuna naisena riittäisi enemmän kuin hyvin nuo "miesten vaatimukset naiselle". On ollut tarjolla ainoastaan: sairaalloisen ylipainoisia, elämäntapatyöttömiä huumeidenkäyttäjiä tai väkivaltaisia alkoholisteja.
Itse olen hoikka, rauhallinen luonne löytyy, koulutettu ja naama ihan ok mutta en ole kellekään normaalipainoiselle ja mukavalle miehelle kelvannut. Taitaa ne miesten vaatimukset lopulta olla korkeammat kuin nuo tuossa listatut.
Kuinkahan monta kertaa tälläkin palstalla naisille on kerrottu ettei se, mikä koulutus naisella on merkitse miehille yhtään mitään?
KOULUTUS EI NOSTA NAISEN MARKKINA-ARVOA. Se nostaa ainoastaan naisen vaatimuksia miehelle.
Älä edelleenkään puhu normaalien miesten puolesta.
Tästäkin ketjusta jo näkee, että eriävät maailmankatsomukset ovat sekä miehille että naisille turn off - eikä se mikään ihme ole, me tykätään eniten niistä, jotka miellämme samankaltaisiksi.
Ja kun tuo maailmankatsomus tai poliittiset intressit korreloivat todella paljon sukupuolen kanssa - naisista aika iso osa kannattaa viher/vasemmisto/suvaitsevaisuus -linjaa, miehet taas kokoomus/persu/mamukriitikko/rasisti -linjaa. Ei ole mikään ihme että sinkkuus lisääntyy. Miehet ja naiset ovat liian erilaisia mielipiteiltään.
Lisäksi vielä naisia muuttaa koko ajan enemmän isoihin kaupunkeihin, miehet taas jää helpommin maaseudulle. Yliopistokaupungeista jo Turussa ja Helsingissä taitaa olla nuoria naisia enemmän, kuin nuoria miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Naispelko22 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naispelko22 kirjoitti:
Terveisin Naispelko22
Pidän masturboimisesta ja juustonaksuista niin paljon enemmän kuin jostain salilla ähkimisestä, että en näe tässä mitään iloa tai hyötyä.
Terveisin Naispelko22
No ei se naisen saaminen sitten niin hirveän tärkeää olekaan? Vaihdat kumppanin saamisen mahdollisuuden juustosnaksuihin ja masturbointiin. Ja siihen sulla on täysi oikeus, mutta älä sitten valita. Terveisin miinusmerkkisellä ulkonäöllä varustettu nainen joka on himoliikkuja kompensoinnin takia.
Miten se salilla käyminen muuttaa minua ihmisenä? Ei varmasti mitenkään niin paljoa, että en olisi se sama luuserimainen Naispelko22 jolla on omituiset jutut ja kiinnostuksen kohteet. Itseluottamusta varmaan saisi muutaman prosentin lisää, mutta ei varmasti niin paljoa, että uskaltaisin tehdä aloitteita. Eikä se salilla käyminen naamaa paranna. Miksi minä haluaisin tutustua sellaiseen naiseen, joka pitää minua heti hyvänä tyyppinä kun hankin lihaksia? Tulee sellaisista naisista aika vahva kuva sellaisina tyhjäpäisinä hihittelijöinä joita saa kairata kaikki miehet jotka vaan on lihaksikkaita.
Että ihan mielelläni jatkan sitä juustonaksujen syömistä ja masturbointia jos vaihtoehdot on nuo.
Terveisin Naispelko22
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T16
Mies saa rahalla, joten missä ongelma. 60e saat jo nuoren ja kauniin naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naispelko22 kirjoitti:
Terveisin Naispelko22
"Mutta todellisuudessa mies on täydellinen asshole, jota koko meidän ystäväpiiri inhosi. Taso minun asteikolla 4. Tai luokalle jäänti, koska mikään ei saisi minua harkitsemaan parisuhdetta hänen kanssaan. Hän sitten onnistui pokaamaan meidän kaveripiiristä naisen"
Kai ymmärrät, kuinka koominen mielipiteesi on? :DDD
Jätit sitten lainaamatta jatkon. Eli sen tosiasian että nainen kärsi mirlenterveysongelmista ja niistä seksuaalipuilen ongelmista en edes lähde avautumaan koska ne on mulle luottamuksellisesti kerrottu. Joka tapauksessa aivan varmasti kyseinen mieshenkilö koki katkerasti naisen olevan tasoaan alempana. Ainakin halveksuvasta suhtautumisesta omaan partneriin saattoi sellaisia tulkintoja tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Tästäkin ketjusta jo näkee, että eriävät maailmankatsomukset ovat sekä miehille että naisille turn off - eikä se mikään ihme ole, me tykätään eniten niistä, jotka miellämme samankaltaisiksi.
Ja kun tuo maailmankatsomus tai poliittiset intressit korreloivat todella paljon sukupuolen kanssa - naisista aika iso osa kannattaa viher/vasemmisto/suvaitsevaisuus -linjaa, miehet taas kokoomus/persu/mamukriitikko/rasisti -linjaa. Ei ole mikään ihme että sinkkuus lisääntyy. Miehet ja naiset ovat liian erilaisia mielipiteiltään.
Lisäksi vielä naisia muuttaa koko ajan enemmän isoihin kaupunkeihin, miehet taas jää helpommin maaseudulle. Yliopistokaupungeista jo Turussa ja Helsingissä taitaa olla nuoria naisia enemmän, kuin nuoria miehiä.
jos näitä ketjun kitisijöitä nyt vois miehiksi kutsua..
T16