Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten ja miesten vaatimukset kumppanin suhteen ja sen aiheuttamat ongelmat

Vierailija
24.03.2016 |

Lehdissä on kirjoitettu että sinkkuja on nykyään enemmän kuin koskaan aiemmin. Ei kai se ole mikään ihme kun vertaa miesten ja naisten vaatimuksia kumppania kohtaan keskimäärin.

Miesten vaatimukset naiselle:

1. Kasvoiltaan ainakin OK, ettei nyt ihan ruma ole
2. Vartaloltaan ainakin OK, ettei ihan järjettömän lihava ole
3. Luonteeltaan mukava, ettei kaikesta heti suutu ja ärsyynny
4. Tykkää laittaa ainakin välillä ruokaa
5. Vähän samoja kiinnostuksen kohteita

Naisten vaatimukset miehelle:

1. Komea
2. Pitkä
3. Lihaksikas
4. Miehekäs
5. Itsevarma
6. Kiltti
7. Fiksu
8. Hauska
9. Sosiaalinen
10. Menestyvä (hyvä työ)
11. Huomioiva/vie jalat alta
12. Samoja kiinnostuksen kohteita
13. Tekee aloitteita
14. Osallistuu ahkerasti kotitöihin

Siinä on aika paljon enemmän vaatimuksia, mitä miehiä kohtaan kohdistetaan. Tottakai näitä niin sanottuja täydellisiä miehiä jonkin verran myös löytyykin, eli niitä jotka täyttävät käytännössä kaikki nuo kriteerit, mutta ei heitä kaikille naisille riitä. Ja heillä kiusaus pettämiseen on suuri kun kaikki naiset haluavat heitä.
Mikä siis neuvoksi. Ei yhteiskunta oikein toimi tällä lailla.

Kommentit (299)

Vierailija
101/299 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jokaisella on oikeus valita sellainen kumppani josta todella pitää eikä kenenkään tarvitse tyytyä vähempään. Joten hus hus, menehän siitä.

Ei miehillä ole yleensä mitään mahdollisuuksia valita - paitsi ota tai jätä.  Se ylellisyys on vain naisille.

Et tunne miehiä nähtävästi yhtään kappaletta. Liki kaikki miehet, joita olen elämäni aikana tuntenut on ollut mahdollisuus valita haluamansa nainen useammasta eri vaihtoehdosta.

Olen (miesasia)mies. Olet tuntenut siiinä tapauksessa vain:

1) Alfauroksia

2) Vankeja ja muita rikollisia

3) Ulkomaalaisia

Näiden ryhmien miehillä on kyllä se mahdollisuus valita naisseuransa.

Mieheni on suomalainen, tällä hetkellä osa-aikatyössä oleva tavallisen näköinen mies, jolla on jo hiusraja vetäytynyt ja vatsan kohdalla orastava elintasokumpu. Ei taatusti ole rikollinen eikä psykopaatti vaan yksi huomaavaisimmista ja auttavaisimmista ihmisistä, joita koskaan olen kohdannut. Ja hänellä olisi ollut valinnanvaraa (mutta onnekseni ihastui minuun). Eli älä jaksa toistella tuota idioottimaista mantraa. Ihan oikeasti: naiset haluavat vankeja ja rikollisia? Get serious.

Vierailija
102/299 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pitkä lista ollakseen minun naisen tekemä lista. Oli paljon lyhyempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
103/299 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jotenki se on aina vaa nii kumma, ku miehet täällä inisee, kun ei naista mistään löydy ja haukkuvat nämä maanrakoon sekä selittävät jotain ihme analyysejään heistä. sinkkunaiset taas kitisevät paljon harvemmin, mikä taas kertoo vain siitä, että pärjäävät ihan hyvin ilman miestä. Kyllä mäkin mieluummin odotan sitä miestä, kenen kanssa oikeasti haluan viettää loppuelämäni kuin että tyytyisin vain johonkin. Enkä halua kenenkään miehen seurustelevan kanssani siksi, koska olen "ainakin OK, ettei nyt ihan ruma ole". :D

T16

Ero on siinä, että tavisnainen saa aina munaa halutessaan. Ellei sitten ihan ämpäriruma, läski tai kurppaikäinen ole. Se että tietää saavansa ainakin seksiä halutessaan rauhoittaa. 

Kyllä tavismieskin saa aina seksiä halutessaan. Taso pitää ehkä laskea hieman alemmas, koska miehet ovat innokkaampia yhdenyönjuttujen harrastajia kuin naiset, niin naisia on vähemmän niillä markkinoilla. 

Vierailija
104/299 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naispelko22 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naispelko22 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naispelko22 kirjoitti:

Ja vaikka olisi miten täydellinen mies tai nainen niin se kumppani pettää kuitenkin aika suurella todennäköisyydellä. Mitä tästä opimme? Kannattaa olla ihan vaan oma paska itsensä ja masturboida.

Terveisin Naispelko22

Suosittelen lopettamaan runkkaamisen ja aloittamaan kehonrakennuksen. Susta tulee uusi mies sen jälkeen.

Pidän masturboimisesta ja juustonaksuista niin paljon enemmän kuin jostain salilla ähkimisestä, että en näe tässä mitään iloa tai hyötyä.

Terveisin Naispelko22

No ei se naisen saaminen sitten niin hirveän tärkeää olekaan? Vaihdat kumppanin saamisen mahdollisuuden juustosnaksuihin ja masturbointiin. Ja siihen sulla on täysi oikeus, mutta älä sitten valita. Terveisin miinusmerkkisellä ulkonäöllä varustettu nainen joka on himoliikkuja kompensoinnin takia.

Miten se salilla käyminen muuttaa minua ihmisenä? Ei varmasti mitenkään niin paljoa, että en olisi se sama luuserimainen Naispelko22 jolla on omituiset jutut ja kiinnostuksen kohteet. Itseluottamusta varmaan saisi muutaman prosentin lisää, mutta ei varmasti niin paljoa, että uskaltaisin tehdä aloitteita. Eikä se salilla käyminen naamaa paranna. Miksi minä haluaisin tutustua sellaiseen naiseen, joka pitää minua heti hyvänä tyyppinä kun hankin lihaksia? Tulee sellaisista naisista aika vahva kuva sellaisina tyhjäpäisinä hihittelijöinä joita saa kairata kaikki miehet jotka vaan on lihaksikkaita.

Että ihan mielelläni jatkan sitä juustonaksujen syömistä ja masturbointia jos vaihtoehdot on nuo.

Terveisin Naispelko22

Tottakai se että sulla olisi komea kroppa juustonaksukropan sijaan voisi saada naisen kiinnostumaan sinusta enemmän myös ihmisenä. Eikä niitä bimboja tarvitse huolia 😉. Ei me naiset nyt sentään niiiin epäfyysisiä olla etteikö mieskarkkikroppa aiheuttaisi värinöitä. Mutta jos juustonsksut on sun valinta, own it ja lopeta ruikutus.

Vierailija
105/299 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jotenki se on aina vaa nii kumma, ku miehet täällä inisee, kun ei naista mistään löydy ja haukkuvat nämä maanrakoon sekä selittävät jotain ihme analyysejään heistä. sinkkunaiset taas kitisevät paljon harvemmin, mikä taas kertoo vain siitä, että pärjäävät ihan hyvin ilman miestä. Kyllä mäkin mieluummin odotan sitä miestä, kenen kanssa oikeasti haluan viettää loppuelämäni kuin että tyytyisin vain johonkin. Enkä halua kenenkään miehen seurustelevan kanssani siksi, koska olen "ainakin OK, ettei nyt ihan ruma ole". :D

T16

Ero on siinä, että tavisnainen saa aina munaa halutessaan. Ellei sitten ihan ämpäriruma, läski tai kurppaikäinen ole. Se että tietää saavansa ainakin seksiä halutessaan rauhoittaa. 

Kyllä tavismieskin saa aina seksiä halutessaan. Taso pitää ehkä laskea hieman alemmas, koska miehet ovat innokkaampia yhdenyönjuttujen harrastajia kuin naiset, niin naisia on vähemmän niillä markkinoilla. 

Kuka tahansa mies saa myös rahalla, mutta kukapa sitä jaksaa panna jatkuvasti, joskus olisi kiva katsella vaikka leffaa jonkun naisen kanssa.

Vierailija
106/299 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jotenki se on aina vaa nii kumma, ku miehet täällä inisee, kun ei naista mistään löydy ja haukkuvat nämä maanrakoon sekä selittävät jotain ihme analyysejään heistä. sinkkunaiset taas kitisevät paljon harvemmin, mikä taas kertoo vain siitä, että pärjäävät ihan hyvin ilman miestä. 

T16

Kyllä täällä aika paljon tulee vastaan topikkeja jossa huokaillaan että missä ne kunnon miehet on ja miksi en kelpaa miehille ja miksi en löydä miestä.

Vierailija
107/299 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Visitteko te naiset vaikka kertoa että mikä ihme teitä vaivaa noiden vaatimustenne kanssa? Ja mielellään ilman prinsessanirsoilua, kiitos.

Minkä ihmeen vaatimustenne? Aloittajahan (mies!) keksi ihan omasta päästään, mitä naiset hänen mielestään vaativat.

Mutta voinhan toki kertoa, mitä itse "vaadin" silloin kun olin sinkku ja toivoin löytäväni elämänkumppanin loppuelämäkseni:

- älykkyyttä

- sivistyneisyyttä

- hyväsydämisyyttä

- avuliaisuutta

- luotettavuutta

- ongelmattomuutta (ei mt- tai riippuvuusongelmia, ei keskeneräisiä suhdevirityksiä)

- lapsettomuutta (ei enää alaikäisiä lapsia)

- savuttomuutta

- kiinnostusta matkailuun, kulttuuriin ja luontoon

- keskustelutaitoa ja -halua

- sopivasti ulospäinsuuntautuneisuutta

- sopivasti samanlaista huumorintajua kuin itselläni

- omillaan toimeen tulemista

- eläinrakkautta

- sellaista terveydentilaa, että voidaan vielä yhdessä elää ja kokea monenlaisia asioita

- sosiaalisia taitoja

- "parisuhdetaitoja" eli ettei ole esim. sairaalloisen mustasukkainen tai läheisriippuvainen, että pystyy myös kompromisseihin jne

- että on sen näköinen, jotta miellyttää minun silmääni

Ei minua mikään vaivaa vaatimusteni kanssa, päinvastoin. Kohtasin miehen joka oli kaikkea tuota. Varmasti jostain asioista olisin todellisuudessa voinut tinkiäkin, mutta en monesta, vaan mieluummin olisin ollut yksin.

Vierailija
108/299 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jotenki se on aina vaa nii kumma, ku miehet täällä inisee, kun ei naista mistään löydy ja haukkuvat nämä maanrakoon sekä selittävät jotain ihme analyysejään heistä. sinkkunaiset taas kitisevät paljon harvemmin, mikä taas kertoo vain siitä, että pärjäävät ihan hyvin ilman miestä. 

T16

Kyllä täällä aika paljon tulee vastaan topikkeja jossa huokaillaan että missä ne kunnon miehet on ja miksi en kelpaa miehille ja miksi en löydä miestä.

Miten se on kitinää jos avautuu tilanteestaan av:lla ja pyytää arvioita miten voisi itseään kehittää ja omaa tasoaan parantaa saadakseen miehen?

Vierailija
109/299 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi miesten lista on puutteellinen. Siinä pitäisi olla miesten kriteereinä, että nainen ei saa olla viherpiipertäjä eikä mustien kanssa seurustelua. Yh:oot vaikkuttavat olevan myös no no miesten listassa.

Laittakaa oikeasti miehet se teidän koko listanne.

Mites on? Kelpaako nainen, jolla on 15 kissaa? Entä ulosottoa? Mitenkäs alkoholiongelma? Entä krooninen sairaus? Sotkuinen? Pahanhajuinen? Väkivaltainen eksä? Kaljuuntuva? Aseksuaalinen? Mites nuo horoskooppeihin ja enkelikortteihin hurahtaneet? Entä 45 numeron jalka? Kaljamahainen? Korttisooni pöhöttynyt?

Jos pelkästään viherpiipertäminen estää suhteen, niin vaikea uskoa, että tuo miesten todellinen lista on noin lyhyt.

Vierailija
110/299 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jokaisella on oikeus valita sellainen kumppani josta todella pitää eikä kenenkään tarvitse tyytyä vähempään. Joten hus hus, menehän siitä.

Ei miehillä ole yleensä mitään mahdollisuuksia valita - paitsi ota tai jätä.  Se ylellisyys on vain naisille.

Et tunne miehiä nähtävästi yhtään kappaletta. Liki kaikki miehet, joita olen elämäni aikana tuntenut on ollut mahdollisuus valita haluamansa nainen useammasta eri vaihtoehdosta.

Ei, vaan sinä tunnet vain niitä haluttuja miehiä. Naiset hakeutuvat luonnollisesti sellaisten seuraan, oli tavoitteena sitten parisuhde tai kaveruus. Minulla ei ole yhtään naiskaveria. Naiset ovat jotenkin hiljaa seurassani ja välttelevät. En saa jutun juurta mistään edes niiden parin hassun kaveripiirinaisen kanssa.

Mutta silti sinä tiedät, kuinka ja millä perusteilla naiset valitsevat? Eikö yhtään tule mieleen, että jos ei edes kaveriksi onnistu saamaan vastakkaista sukupuolta, niin jossain kohtaa menee omassa ajatus- ja toimintatavoissa pahasti, pahasti pieleen?

Vierailija
111/299 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstamiehet osoittavat heti omilla kommenteillaan, että oikeasti miehillä on paljon ja ERITTÄIN tarkkoja kriteerejä naisille.

Vierailija
112/299 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan, että tutustuttaisiin ilman ennakkoluuloja toisiimme, niin monella on kaiken maaliman ajatusharhoja päässään tyyliin: "mitä pahaa tuo tekee minulle, se on kuitenkin joku hullu", vaikka todennäköisyys sille, että se toinen on joku sekopää on kuitenkin aika pieni semminkin kun vähän katsoo, ettei mene jotain laidasta laitaan hoipertelevaa Viina-Penaa jututtamaan.

Avoimuudella pääsee elämässä pitkälle, vaikka joskus vähän sattuukin.

Vierailija
113/299 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kätevintä tässä mentaliteetissa on se, että mies välttyy täysin itsetutkiskelun haastavuudelta ja kiusallisuudelta. Ei tarvitse miettiä yhtään, mitä itse voisi tehdä toisin ensi kerralla, tai onko oma kiinnostus jollain tasolla liian vaikeissa kohteissa (esim. liian nuorissa omaan ikään nähden), kun on jo päättänyt, ettei ensi kertaa tule, koska KAIKKI NAISET yhteisesti, kollektiivisilla massa-aivoillaan pitävät näitä mahdottomia standardeja kaikkien miesten suhteen. ...Ja taustalla ne ihan tavalliset miehet ja naiset tekevät yhdessä marketissa ostoksiaan. Ei ole adoniksia näillä naisilla useinkaan kainalossa, vaan aivan tavallinen, suorastaan stereotyyppisen keskiverto suomalainen mies.

Tuskinpa on kovinkaan moni niistä marketin tavallisista miespuolisista pulliaisista löytänyt naista siten että nainen on itse ihastunut mieheen niin paljon että on tehnyt aloitteen, vaan nämä miehet ovat pitkälti sen takia löytäneet jonkun että kun ovat itse joutuneet tekemään sen aloitteen niin silloin vasta nainen on tällaisen miehen kelpuuttanut.

Eli se marketin tavallisen näköinen mies saattaa kuitenkin täyttää niistä kriteereistä esimerkiksi kohdat "aloitteelinen", "fiksu", "hauska", "miehekäs", "sosiaalinen", "kiltti", "hyvä työ", "samat kiinnostuksen kohteet" jne.....todennäköisesti käytännössä kaikki kriteerit, paitsi ehkä muutaman.....esimerkiksi sen että on pitkä tai lihaksikas.  Muuten ei olisi mies kelvannut naiselle.

Ei marketissa näe päällisinpäin kovinkaan usein että mies ei mitenkään ole voinut täyttää niitä kriteerejä mitä naiset yleensä miehille asettavat. Joitakin poikkeuksia tietysti on, mutta varsinkin kun katsellaan niitä nuoria pareja ja niitä lapsia taluttavia isiä......enpä muista milloin olisin nähnyt esimerkiksi jonkun todella lihavan miehen ostoksilla lastensa kanssa. Kyllä ne isät on aina hyväkroppaisia ja miehekkään näköisiä. Muunlaiset eivät kelpaa isiksi.

Vierailija
114/299 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi miesten lista on puutteellinen. Siinä pitäisi olla miesten kriteereinä, että nainen ei saa olla viherpiipertäjä eikä mustien kanssa seurustelua. Yh:oot vaikkuttavat olevan myös no no miesten listassa.

Mites on? Kelpaako nainen, jolla on 15 kissaa? Entä ulosottoa? Mitenkäs alkoholiongelma? Entä krooninen sairaus? Sotkuinen? Pahanhajuinen? Väkivaltainen eksä? Kaljuuntuva? Aseksuaalinen? Mites nuo horoskooppeihin ja enkelikortteihin hurahtaneet? Entä 45 numeron jalka? Kaljamahainen? Korttisooni pöhöttynyt?

Jos pelkästään viherpiipertäminen estää suhteen, niin vaikea uskoa, että tuo miesten todellinen lista on noin lyhyt.

Hyvän listan laadit wt-ominaisuuksista. Yksikään järkevä, tavallinen mies ei tosiaankaan kelpuuta naista, jolla on yksikin tuosta hyvin alhaisen tason naisen ominaisuuksista. Krooninen sairaus on ainut joka tekee poikkeuksen.

Vierailija
115/299 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvän listan laadit wt-ominaisuuksista. Yksikään järkevä, tavallinen mies ei tosiaankaan kelpuuta naista, jolla on yksikin tuosta hyvin alhaisen tason naisen ominaisuuksista. Krooninen sairaus on ainut joka tekee poikkeuksen.

Eli sinkunkin mukaasi aloitus on virheelline ja tosiasiassa miehet ovat yhtä nirsoja mitä naiset.

Vierailija
116/299 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään noista ei haittaa, jos olet aloitteelinen nainen joka tykkää ratsastaa päällä ja ottaa suihin.

Terveisin luuserimies, joka edustaa mielipiteellään kaikkia muitakin luuserimiehiä.

Toivottavasti vastaukseni sai silmäsi avautumaan, eli olet turhaan hävennyt itseäsi.

Vierailija
117/299 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan sinä tunnet vain niitä haluttuja miehiä. Naiset hakeutuvat luonnollisesti sellaisten seuraan, oli tavoitteena sitten parisuhde tai kaveruus. Minulla ei ole yhtään naiskaveria. Naiset ovat jotenkin hiljaa seurassani ja välttelevät. En saa jutun juurta mistään edes niiden parin hassun kaveripiirinaisen kanssa.

Mutta silti sinä tiedät, kuinka ja millä perusteilla naiset valitsevat? Eikö yhtään tule mieleen, että jos ei edes kaveriksi onnistu saamaan vastakkaista sukupuolta, niin jossain kohtaa menee omassa ajatus- ja toimintatavoissa pahasti, pahasti pieleen?

En minä tiedä, että millä perusteella naiset valitsevat. Varmaan pitää olla hauskaa miehen seurassa ja minun seurassani ei ole, koska olen nyt vaan helvetin tylsä. Sen takia yksikään nainen ei ole tutustunut minuun. Kehonkielestäni huomaa varmaan suoraan, että olen ahdistunut keskustelutilanteessa. Kaikille ei ole kehittynyt edes auttavia verbaalisia taitoja ja sosiaalisten tilanteiden lukua.

Ei viestissäni ollut kyse minusta muutenkaan, älä keskity siihen. Tarkoitus oli kertoa, että nainen ei tietenkään tunne ketään miestä, jolla ei olisi valinnanvaraa, koska hän ei sellaiseen koskaan tutustu. Annoin vaan esimerkin epäsuositusta miehestä, jonka tunnen, eli itseni.

Vierailija
118/299 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Visitteko te naiset vaikka kertoa että mikä ihme teitä vaivaa noiden vaatimustenne kanssa? Ja mielellään ilman prinsessanirsoilua, kiitos.

Minkä ihmeen vaatimustenne? Aloittajahan (mies!) keksi ihan omasta päästään, mitä naiset hänen mielestään vaativat.

Mutta voinhan toki kertoa, mitä itse "vaadin" silloin kun olin sinkku ja toivoin löytäväni elämänkumppanin loppuelämäkseni:

- älykkyyttä

- sivistyneisyyttä

- hyväsydämisyyttä

- avuliaisuutta

- luotettavuutta

- ongelmattomuutta (ei mt- tai riippuvuusongelmia, ei keskeneräisiä suhdevirityksiä)

- lapsettomuutta (ei enää alaikäisiä lapsia)

- savuttomuutta

- kiinnostusta matkailuun, kulttuuriin ja luontoon

- keskustelutaitoa ja -halua

- sopivasti ulospäinsuuntautuneisuutta

- sopivasti samanlaista huumorintajua kuin itselläni

- omillaan toimeen tulemista

- eläinrakkautta

- sellaista terveydentilaa, että voidaan vielä yhdessä elää ja kokea monenlaisia asioita

- sosiaalisia taitoja

- "parisuhdetaitoja" eli ettei ole esim. sairaalloisen mustasukkainen tai läheisriippuvainen, että pystyy myös kompromisseihin jne

- että on sen näköinen, jotta miellyttää minun silmääni

Ei minua mikään vaivaa vaatimusteni kanssa, päinvastoin. Kohtasin miehen joka oli kaikkea tuota. Varmasti jostain asioista olisin todellisuudessa voinut tinkiäkin, mutta en monesta, vaan mieluummin olisin ollut yksin.

Haluat siis komean ja akateemisen miehen ja luulet olevasu kovin omaperäinen? Tyhmä naisen hupakko sinä olet.

Yritin etsimällä etsiä listastani sanat 'komea' ja 'akateeminen', mutta en löytänyt. Kävisitkö paksuntamassa ne, jotta näen missä sellaisia vaadin. Sisälukutaito olisi keskustelujen kannalta erittäin hyvä ominaisuus, muuten on vaikea päästä rakentavasti eteenpäin. Jos olisit lukenut ilman raivon sumentamia silmälaseja niin olisit huomannut myös, että tuollaisen miehen olen kohdannut jo.

Vierailija
119/299 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota tai jätä on ihan pätevä valinta, niin minä naisenakin olen ottamatta jos ei miellytä. Itse haluan kumppaniksi sellaisen jonka kanssa elämästäni tulee parempaa enkä säälistäkään ikinä aio ottaa sellaista, joka tekee siitä verrattain vaikeampaa. Tuntuu että nämä pahimmat nillittäjät on juuri niitä, joilla itsellään on kumppanille jotkut kauheat kriteerit ja itkevät sitten kun nämä eivät heistä kiinnostu, kun taas jos malttaisivat avoimesti tutustua erilaisiin ihmisiin niin yllättäen löytyisikin se unelmien prinssi/prinsessa sieltä, jonka kanssa "pikkuasiat" eivät häiritse.

Vierailija
120/299 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästäkin ketjusta jo näkee, että eriävät maailmankatsomukset ovat sekä miehille että naisille turn off - eikä se mikään ihme ole, me tykätään eniten niistä, jotka miellämme samankaltaisiksi.

Ja kun tuo maailmankatsomus tai poliittiset intressit korreloivat todella paljon sukupuolen kanssa - naisista aika iso osa kannattaa viher/vasemmisto/suvaitsevaisuus -linjaa, miehet taas kokoomus/persu/mamukriitikko/rasisti -linjaa. Ei ole mikään ihme että sinkkuus lisääntyy. Miehet ja naiset ovat liian erilaisia mielipiteiltään. 

Lisäksi vielä naisia muuttaa koko ajan enemmän isoihin kaupunkeihin, miehet taas jää helpommin maaseudulle. Yliopistokaupungeista jo Turussa ja Helsingissä taitaa olla nuoria naisia enemmän, kuin nuoria miehiä.

Miehet kannattavat sellaista linjaa että katsotaan ettei tänne tule ihan ketä tahansa raiskaamaan Suomessa asuvia rauhallisia (nais)ihmisiä. Oli niiden uskonto mikä tahansa. Kyseessä mielestäni ihan normaalia suojeluviettiä, naisetko pitäisi laittaa sinne kaduille kohtaamaan noita vihaisia pillunhimoisia, naista ihmisolentoina halveksivia jotka eivät todellakaan ole tervetulleita. Vai ottaisitko itse sellaisen kotiisi? Tuollaiset pitää laittaa maasta ulos samantien, heti ekan vakavan virheen takia tai mikä parempaa niin estää maahantulo jo rajalla jos mahd.

Arvon mies, minä en sanonut että kumpi näistä linjoista on oikein tai edes että kumpaa mieltä itse olen. Se vaan on fakta että näin sukupuolet jakautuu yhä enenevissä määrin, ja sille ei oikein voi mitään. Ihmiset tykkää enemmän samankaltaisistaan, oli sitten aatesuunta jonkun random kaduntallaajan mielestä "oikea" tai ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän