Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko lastenhoitaja voi pyytää palkkaa?

Vierailija
19.02.2006 |

Paljonko voisin pyytää palkkaa tutulta, jonka 2 ja 4 vuotiaita lapsia alan hoitamaan kesällä? Saan palkan pimeästi. Lapset ovat hoidossa vaihtelevasti, eli ei kuukausipalkkaa vaan tuntipalkan mukaan laskettaisiin. Mitä te olisitte valmiita maksamaan?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

7e/tunti olisihyvä summa.

Vierailija
2/22 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. 20 euroa päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeeta miettiä mitä kehtaisi pyytää, jos toinen onkin ajatellut jotain ihan muuta...

Vierailija
4/22 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset kysy lasten vanhemmilta, mitä ovat valmiita maksamaan?

Vierailija
5/22 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, haloo!! Se tekee kuussa käteen tollaset 900, jos täys määrä tunteja. Ja siitä pitäisi lastenhoitajan vielä omat asumiset sun muut maksaa. Ja eiköhän lastenhoitajat saa pikkusen enemmän kun tuo, tuon saa täysin kouluttamaton myyjäharjoittelija tunnilta..

Vierailija:

Mikset kysy lasten vanhemmilta, mitä ovat valmiita maksamaan?

Vierailija
6/22 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ottaisin jotain 5¿/tunti koska saa sen pimeänä. lastenhoitaja päiväkodissa saa 7-8¿ ja maksaa siitä kaikki verot.

Vierailija
7/22 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaalilla veroprosentilla ilman iso vähennyksiä verotuksessa.

Vierailija
8/22 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alustavasti ajattelin itse juuri tuota 5 euroa, en ainakaan alle sen ala hoitamaan.

Toivottavasti vanhemmat eivät ajattele, että tuttava hoitaa lapset vaikka ilmaiseksi...

Vierailija
9/22 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdestä lapsesta max on nyt 200euroa, toisesta en tiedä. Tietääkö kukaan?

Kuinka paljon luulet, että työtunteja tulee? Paljonkohan kertyy kuukaudessa?

Vierailija
10/22 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta esim. alle 7h/pvä hoitoa maksaa 80% tuosta maksimista. alle 5 tuntia taas 60%

Vierailija
11/22 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pienituloisia tai ei, niin sinä ansaitset palkkasi. Hyväksikäytettäväksi ei kenenkään kannata lähteä.

Mielestäni 5-6 Euroa/h lasten kotona (saat ruuat sieltä). Omassa kodissasi kyllä minimi 6, kohtuullinen olisi 7 Euroakin. Joudut kuitenkin maksamaan ruuat myös ja tekemään ne.

Vierailija
12/22 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus voi olla vain parina päivänä viikossa pari tuntia kerrallaan, joskus taas joka päivä aamusta yöhön.

(lapset saattavat joskus siis jäädä yöksikin)

Vierailija
13/22 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs uskallat tehdä pimeenä? Saatko muualta rahaa? Esim työttömyyspvraha? Etkö pelkää jääväsi kiinni?

Vierailija
14/22 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitolapset tulevat meille ja ovat hoidossa kaikkina vuorokauden aikoina riippuen vanhempien työvuoroista. (ovat joskus myös yön yli)

Minä teen kaikki ruoat (aamupala, lounas, välipala, päivällinen, iltapala). Minä myös kustannan kaikki mahdollisesti käytettävät askartelutarvikkeet, lelut jne.

Vierailija
15/22 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma koti pysyy järjestyksessä ja ei tule ylimääräistä vaivaa ja laskua ruuista. silloin ottaisin ton 5¿/tunti. mutta jos hoidat kotonasi ja ostat ruuan voisin ajatella hyvinkin tuon 8¿/tunti.

tai sitten ottaisin kuukausipalkan puheeksi. esim. perhe saa kotihoidontukea nuoremmasta 294¿ ja sisarruksesta n. 50¿ eli n. 350¿/kk - verot (vähintään) (käteen jää vähintään 250¿) ja säästävät päivähoitomaksuissa jopa tuon 380¿

eli voisin hyvinkin pyytää kuukaudesta n. 600¿ riippuen hoitopäivien arvioidusta määrästä.

Vierailija
16/22 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset tulevat meille, koska minulla on omiakin lapsia hoidettavana ja olen mieluummin omassa kodissani.

Kysyn ensin mitä he ovat miettineet ja itse ehdotan varmaan tuota 7 euroa...

Vierailija:

oma koti pysyy järjestyksessä ja ei tule ylimääräistä vaivaa ja laskua ruuista. silloin ottaisin ton 5¿/tunti. mutta jos hoidat kotonasi ja ostat ruuan voisin ajatella hyvinkin tuon 8¿/tunti.

tai sitten ottaisin kuukausipalkan puheeksi. esim. perhe saa kotihoidontukea nuoremmasta 294¿ ja sisarruksesta n. 50¿ eli n. 350¿/kk - verot (vähintään) (käteen jää vähintään 250¿) ja säästävät päivähoitomaksuissa jopa tuon 380¿

eli voisin hyvinkin pyytää kuukaudesta n. 600¿ riippuen hoitopäivien arvioidusta määrästä.

Vierailija
17/22 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkka on 19e kokopäivä eli max 8h ja 12 ¿ puolipäivä eli max5h. minusta ihan sopiva palkka. Täytyy muistaa että 2 vuotiaasta perhe saa vielä kotihoidontukea,koska lapset eivät ole virallisesti hoidossa.

Vierailija
18/22 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran pimeänä teet, saat luultavasti samaan aikaan jotain tukea muualta? Eli ihan hyvä liksa, jos samalla kerran nostat isompaa asumistukea, kotihoidontuen lisäosaa, työttömyystukea tms.

Vierailija
19/22 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko lapset olleet koskaan yön yli hoidossa? Jos ovat niin paljonko olet silloin saanut palkkaa? Miten paljon sinä saat " ylitöistä" eli yli 8h päivistä?

Vierailija:

Palkka on 19e kokopäivä eli max 8h ja 12 ¿ puolipäivä eli max5h. minusta ihan sopiva palkka. Täytyy muistaa että 2 vuotiaasta perhe saa vielä kotihoidontukea,koska lapset eivät ole virallisesti hoidossa.

Vierailija
20/22 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastenhoito on oikeaa työtä, vieläpä jos omassa kodissa sitä tekee ja itse ruoatkin. Mä velotan 6-8 euroa tunnilta lastenhoidosta, ap:n tapauksessa ehdottomasti väh. 7 euroa tunnilta. Laatu maksaa.