Temptation Island Suomi OFFICIAL
Kommentit (4625)
Iida on todella itsekeskeinen ja tyhmä. Hän ei tajua tekemisiään. Vaikuttaa siltä että hän on oikeasti todella tyhmä. Hän munasi itsensä telkkarissa. Onkohan äiti ja isä ja koko suku ylpeä tytöstään? Minua ainakun hävettäisi. Roope saa kaikki sympatia pisteet ja hän käyttäytyi hyvin sekä osasi keskustella. Hänellä on myös tunteet joita tällä ikeneiidalla ei ole. Häpeä Iida. Roopelle tsemppiä!
Ihan järkyttävä akka tuo Ida! Onneksi Roope pääsi eroon. Hyvä, että jätti panot väliin treffeillä, ja totesi, että ehtii myöhemminkin panna, jos huvittaa. Pisteet kotiin!
Hanna ja Jasmiina ovat kuumia.
Mulla on mennyt ihan ohi, että mitä Nanalle ja Jerille kävi? Yhtäkkiä Nana viettääkin Karrin kanssa aikaa?
Tänään tulee suuri huipennus. Mika iskee viimeisen kerran faktat tiskiin ja poistuu saarelta voittajana. Hän pysyi rajoissa eikä reppana Tontsa saanut Sadulta mitään. Mika&Satu💘
Vierailija kirjoitti:
En pysty katsomaan seuraavaa jaksoa missä Sanna-raipe taas hokee silleen ja tälleen. Pakko vaihtaa kanavaa aina kun sitä kuvataan. En voi vieläkään uskoa että on tuollainen puhevika ja läheiset jaksaa kuunnella?! Miten on siis miehen löytänyt, käsittämätöntä. Ainoa selitys että mies on ihan imbesilli eikä huomaa siksi. Siltä kyllä näyttääkin.
On se hyvä että kykenet vaihtaa edes kanavaa! kun et kykene sietämään ihmisten erilaisuutta, taitaa olla kaukosäädin siellä aika kovassa käytössä noin kaikenkaikkiaan. Käsittämätöntä tämä sinun ajatusmaailmasi!! miten siis miehen löytänyt, pitäisikö siihenkin olla "neiti täydellinen". (Toivottavasti et työskentele ihmisläheisessä duunissa, no, enpä kyllä usko)
Jasmiinan säteilevän kaunis hymy sulattaa ikiroudankin, jos katse sinne kohdistuu.
Vierailija kirjoitti:
Iida käyttäytyy aika miehekkäästi, ei tunteita, pelkkää seksiä. Tuollainen olisi nuorelle miehelle ihan sallittua tai ei ainakaan herättäisi kovin suuria tunteita, mutta nyt kun kyseessä nainen, kaikkien mielestä hän on todella epämiellyttävä koko kansan mielstä.
Eiköhän se ole molemmille sallittua, jos ei ole suhteessa... Tässä näillä nyt sattui olemaan suhde. Yhtälailla se Roopekin olisi lynkattu, jos homma olis mennyt päin vastoin.
Vierailija kirjoitti:
Toi Iidan puhetapa on ehkä Nanankin puhetapaa rasittavampi..
"Kyllä nähdään Suomessa että.... Jännittää iltanuotio että... Roopen näkeminen jännittää että.... Onhan täällä hölmöilty että... että.... ettähh"
Mä taas ihailen Idan harvinaisen selkeää puhetapaa. Nuori nainen, joka ei turhia murehdi. Roope ei vaikuta kovin älykkäältä, mutta sympaattiselta nuorelta mieheltä kyllä. Hyvä, kun toimimaton parisuhde loppuu noin nuorilta ihmisiltä. Ehtivät vakiintua vanhempina ja löytää sopivat kumppanit virheistään oppineina.
En ymmärrä Idan teilaamista julkisesti. Ehkä nämä "jakorasia"-kommentit tulevat todella nuorilta ihmisiltä. Eihän Idalla ollut kuin yksi seksikumppani saarella.
Hänellä oli petetyksi tulleen kokemukset ennen kuvauksia ja hän näki Roopen pussailut sen linssin läpi. He eivät lähteneet ohjelmaan tasa-arvoisina puhtaalta pöydältä: taustalla oli Roopen uskottomuus. Ida näki videolta jotain, mikä sai hänet päättämään, että suhde on ohi. Tämän jälkeen Ida piti vaan hauskaa. Minusta se on hyvä. Toki mukana oli varmasti kostoakin: en ota Roopen tunteita nyt huomioon, koska ei hänkään ottanut minun silloin... (Tämä on arvelua).
Siis Tontsa! <3 Vanha velakin täällä ihan herkistyy kun se puhuu lapsista <3 :') Satu, ota toi!
Vierailija kirjoitti:
Mulla on mennyt ihan ohi, että mitä Nanalle ja Jerille kävi? Yhtäkkiä Nana viettääkin Karrin kanssa aikaa?
Huomasi ainakin, että Jeriä taisi ottaa vähän päähän ja oli yllättänyt kun Nana valitsi Karrin. Alkoi niin ylikorostetusti taputtamaan heti. Yritti esittää, ettei haitannut.
Jessus kun rupeaa panettamaan aina kun näkee Tinjan kuvan. Täydellinen pakkaus, herkkupeppu ja mikä hymy. Ihan sama vaikka kateelliset häntä haukkuvat. Miksi pitää olla varattu...
Vierailija kirjoitti:
Sarja todistaa sen että suhde, jossa on petetty, ei koskaan tule olemaan yhtä vahva ja hyvä kuin ilman pettämistä. Ei vuosien saatossa, ei ammattiavulla, ei millään ihmisen toimin vaikka sitä kaikki haluaisivatkin.
Oppikaa edes se, että jos sua petetään niin eroa heti, heti, ei vuosien päästä kun se odotettavissa oleva paska osuu tuulettimeen.
Itselläni on käynyt päinvastoin: ammattitaitoinen pariterapeutti vuoden verran kuvioissa mukana. Ilman terapiaa todellakin olisi jäänyt kaunoja. Enää en ajattele mustavalkoisesti mistään. Vaatii tietysti, että pariskunta on valmis menemään tosi syvälle itseensä ja menneisyyteensä terapiassa, jotta keskustelu ei jää pinnalliselle tasolle. Oma henkihieverissä ollut avioliittoni vahvistui tavallaan pettämisen seurauksena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi Iidan puhetapa on ehkä Nanankin puhetapaa rasittavampi..
"Kyllä nähdään Suomessa että.... Jännittää iltanuotio että... Roopen näkeminen jännittää että.... Onhan täällä hölmöilty että... että.... ettähh"
Mä taas ihailen Idan harvinaisen selkeää puhetapaa. Nuori nainen, joka ei turhia murehdi. Roope ei vaikuta kovin älykkäältä, mutta sympaattiselta nuorelta mieheltä kyllä. Hyvä, kun toimimaton parisuhde loppuu noin nuorilta ihmisiltä. Ehtivät vakiintua vanhempina ja löytää sopivat kumppanit virheistään oppineina.
En ymmärrä Idan teilaamista julkisesti. Ehkä nämä "jakorasia"-kommentit tulevat todella nuorilta ihmisiltä. Eihän Idalla ollut kuin yksi seksikumppani saarella.
Hänellä oli petetyksi tulleen kokemukset ennen kuvauksia ja hän näki Roopen pussailut sen linssin läpi. He eivät lähteneet ohjelmaan tasa-arvoisina puhtaalta pöydältä: taustalla oli Roopen uskottomuus. Ida näki videolta jotain, mikä sai hänet päättämään, että suhde on ohi. Tämän jälkeen Ida piti vaan hauskaa. Minusta se on hyvä. Toki mukana oli varmasti kostoakin: en ota Roopen tunteita nyt huomioon, koska ei hänkään ottanut minun silloin... (Tämä on arvelua).
"Nuori nainen, joka ei turhia murehdi." --> Itsekäs nainen, joka ei muiden tunteista välitä.
"Ehtivät vakiintua vanhempina ja löytää sopivat kumppanit virheistään oppineina." --> Roope tehnyt joskus virheen. Ida pettänyt monta viikkoa tarkoituksella, ja piittaamatta miehestään.
"He eivät lähteneet ohjelmaan tasa-arvoisina puhtaalta pöydältä" --> No mitä he tuonne edes lähtevät, jos Idalla on pyrkimyksenä vain päästä kostamaan?
Kyllä mä ymmärrän idaa, Roope aiemmin pettänyt ja heti ekana iltana pussailemassa. Kyllä se on luottamuksen kannalta Niinkuin sitten siinä ja suhde ohi. Niinhän ida ajatteli että suhde oli siinä. Mitä sitä murjottamaan nuori ihminen, tuomas oli hyvä laastari.
Vierailija kirjoitti:
Komppaan edellistä. Iida, nuori kaunis nainen nauttinut elämästä niin kuin nuoret miehet yleensä tekee, niin täällä palstalla teilataan huoraksi vielä oletettavasti toisten naisten toimesta.
Mua ärsytti iktanuotiossa suunnattomasti se, että Roope ei ite ottanu mistään vastuuta vaan keskitty Iidan haukkumiseen. Kuitenki ite ihan samanlainen pettäjä... Mutta koska mies......
Siis mistä Roopen olisi pitänyt ottaa vastuu? Tarkoittiko tuossa se heidän välinen sopimuksensa sittenkin sitä, että se ennen ohjelmaa tapahtunut mokaaminenkin lasketaan niihin saaren rajoihin. Mikä järki oli mennä saarelle testaamaan rajoja, jos kuitenkin vedotaan niiden rajojen rikkomiseen jo ennen saaren tapahtumia?
Vaikka Idan käytös inhottaa itseäni, niin enemmän mua oksettaa nää ala-arvoiset kommentit täällä joissa haukutaan Idan ulkonäköä. Minkä ihminen geeneilleen voi? Täälläkin monet kerrat parjattu Idan ikeniä ja törmäsinpä nyt Facebookissa, kuinka eräs "artisti" jakoi meemi-kuvan Idan ikenistä.
Minä ehkä voisin jotenkin vielä ymmärtää Iidan panemiset, mutta en tuota hänen asennettaan. Koko ajan vain kihertänyt ja mainostanut nokka pystyssä miten hän nyt nauttii olostaan, mutta mihin ihmeeseen katosi tämä "reipas" asenne iltanuotiolla? :D Jos hän ei tehnyt mielestään mitään väärää, miksi oli iltanuotiolla ihan vaikeana ja puhui ihan puutaheinää. Väitti Roopen pettäneen jo ensimmäisenä iltana ja yritti epätoivoisesti kääntää edukseen sen, ettei hänellä ole muka tunteita Tuomasta kohtaan.
onko (myllyniemen) ida tarpeeks tunnettu rajojemme sisäpuolella, että siitä voisi leipoa -vuoden turhin julkkis 2016-tittelin saajan ;)