Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temptation Island Suomi OFFICIAL

Vierailija
23.03.2016 |

Mässäillään täällä.

Kommentit (4625)

Vierailija
4001/4625 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ku tietäsitte mitä hirveyksiä Roope on oikeasti tehnyt Iidalle heidän suhteen aikana ja mitä ei julkisuuteen ole vielä tullut.. Roope sai itsestään viattoman hyväkäytöksisen pojan kuvan kun malttoi olla.. Roope ite lähti pussailemaan, ja sillä kuittasi itse että tää juttu oli tässä.. Roope: "oltiin täällä MUN TAKIA!" Niin olitte, ja näytit heti millanen olit..ja paniikissa sit otit heti kilttipojan ja alistujan roolin.. Ihan oikein ettei Iida jarrutellut ja näytti osaa hänkin olla paha. Turhaa Roope pihistelee anteeksiantoaan, kyllä Iidakin on niin pahaa vääryyttä kokenut, että ihan oikein Roopelle..

Vierailija
4002/4625 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittunut kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi Ida. Säälittää tyttö joka ensin nolaa itsensä panemalla tv kameroiden edessä ja sinkkumiehen  käyttäessä härskisti hyväkseen ja sitten vielä Roope läksyttää iltanuotiolla oikein kunnolla. Ei ole helppo lähteä omalla naamalla kaiken nähdyn ja kuullun jälkeen oikeeseen elämään kuulemaan ja lukemaan itsestään pelkkää huonoa. Miten tuollaisesta häpeästä pääsee eroon paitsi muuttamalla pois Suomesta ? Tuskin ohjelmaan mukaan lähtiessään arvasi Ida mihin vielä päätyy. Oma valinta kyllä joo, mutta miten ihmeessä pystyy kohtaamaan esimerkiksi omat vanhempansa? Kuolisin häpeästä! Itsekin olen nuoruudessa tehnyt tyhmiä valintoja ja rietastellut mutta luojan kiitos siihen aikaan ei ollut tosi tv:tä eikä somea. Onnea vaan Idalle, kai tää unohtuu pian.

Yksinäänkö se Ida paneskeli? Ketään ei tunnu kiinnostavan tämä panemisen toinen osapuoli. Mitä hänen vanhempansa ajattelevat, mitä mahdolliset työkaverit tai pomo ajattelee tai miten hän on nolannut itsensä nussimalla tosi- teeveessä...

No nimenomaan pitäisi hänenkin hävetä, mutta hänhän on mies ja paneminen varatun naisen kanssa telkkarissa on T:n kaltaisten nuorten miesten maailmassa vaan sulka hattuun. Miehet on valloittajia. Tulee frendeiltä selkään taputtelua tms. miehistä. Naisilta  kun odotetaan siveellistä käytöstä, muuten leimataan lutkaksi. Niinkun Ida nyt on saanut paskaa niskaan. Tuomaksen vanhemmat varmaan ei ole ylpeitä mutta käytöksensä ei todennäköisesti leimaa miestä yhtä helposti kuin naista. Tämä on vaan näin tässä maailmassa. Nainen on heti lutka kun antaa monelle miehelle elämässään, mutta mies on vaan sankari ja valloittaja.

Maailma se edelleen kohtelee miehiä ja naisia niin kovin eri tavoin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4003/4625 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nana varmaan tajusi itsekin, että se Jeri oli aika jäätävä tyyppi. Siinä sitten paniikissa valitsi matonpesun jälkeen Karrin, joka ulkoisesti ihan mukiinmenevä..

Vierailija
4004/4625 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks Tuomaksen pitäisi hävetä tekemisiään ohjelmassa jossa on ideana vietellä varattuja

O.o

Vierailija
4005/4625 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja faktat kuntoon! Ei se enää siinä vaiheessa PETTÄNYT.. Kun Roope oli jo pistänyt pelin poikki pussailuillaan.. Ja varmasti itekin Roope ties että se teki lopun. Ja Iidahan oli VAPAA nainen silloin kun lähti mopo käsistä.. ;)

Vierailija
4006/4625 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ku tietäsitte mitä hirveyksiä Roope on oikeasti tehnyt Iidalle heidän suhteen aikana ja mitä ei julkisuuteen ole vielä tullut.. Roope sai itsestään viattoman hyväkäytöksisen pojan kuvan kun malttoi olla.. Roope ite lähti pussailemaan, ja sillä kuittasi itse että tää juttu oli tässä.. Roope: "oltiin täällä MUN TAKIA!" Niin olitte, ja näytit heti millanen olit..ja paniikissa sit otit heti kilttipojan ja alistujan roolin.. Ihan oikein ettei Iida jarrutellut ja näytti osaa hänkin olla paha. Turhaa Roope pihistelee anteeksiantoaan, kyllä Iidakin on niin pahaa vääryyttä kokenut, että ihan oikein Roopelle..

Roopen oikea luonne alkoi tulla esiin ohjelman myötä, eli minä, minä ja MINÄ ITSE. Minun loma, minun tarpeet, minun telkkariesiintyminen.

Ei ihme että Ida näki tuon ohjelman tilaisuutena vähän näpäyttää pojua nokalle.

Vierailija
4007/4625 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle kyllä tuli ohjelmasta väistämättä se ajatus, että ei Iidakaan ihan puhdas pulmunen ole ollut. Se on vain niin helppo sanoa, että toinen on pettänyt ja tehdä sillä toisesta kaiken pahan alku ja juuri. Jos Iida oli saarellakin noin ylimielinen eikä näe itsessään mitään vikaa, on vähän vaikea uskoa, että hän on aiemmin suhteessa ollut erilainen. Minua kyllä huvitti, kun siellä jollakin iltanuotiolla Iida ihan pokkana sanoi, että "Roope aina kääntää kaiken minun syyksi", vaikka hän itse oli juuri kaksi sekuntia sitten syyttämässä Roopea hänen omista virheistään.

Vierailija
4008/4625 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan olin alussa minäkin että Team Roope, mutta kyllä nyt olen ihan täysin Team Ida :)

Vierailija
4009/4625 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hevosennaama saa netissä juuri sellaisia kommentteja kuin ansaitseekin.

Vierailija
4010/4625 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja faktat kuntoon! Ei se enää siinä vaiheessa PETTÄNYT.. Kun Roope oli jo pistänyt pelin poikki pussailuillaan.. Ja varmasti itekin Roope ties että se teki lopun. Ja Iidahan oli VAPAA nainen silloin kun lähti mopo käsistä.. ;)

No minkäs takia Iida sitten oli iltanuotiolla niin vaikeana ja pyysi anteeksi? Miksi korosti sitä, ettei hänellä ollut tunteita Tuomasta kohtaan? Miksi ei ollut Roopelle yhtään vihainen, jos oikeasti oli sitä mieltä, että Roope on pettänyt?

Vierailija
4011/4625 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän nyt mitä Ida tarkoitti siinä ohjelman alkupuolella kun valitti Roopen nuoruudesta ja muusta ja tuliko siinä esiin se ettei ole vielä armeijaakaan käynyt eli hänen mielestään miehistynyt ja itsenäistynyt? Roope motkottaa tuolla sille siihen tyyliin kuin pieni lapsi jolta on viety lelu pois.

Vierailija
4012/4625 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän nyt mitä Ida tarkoitti siinä ohjelman alkupuolella kun valitti Roopen nuoruudesta ja muusta ja tuliko siinä esiin se ettei ole vielä armeijaakaan käynyt eli hänen mielestään miehistynyt ja itsenäistynyt? Roope motkottaa tuolla sille siihen tyyliin kuin pieni lapsi jolta on viety lelu pois.

Milläs tavalla tuosta asiasta olisi pitänyt puhua? Olisiko ollut kypsempi keino tuoda ilmi oma paha olonsa esimerkiksi ryhtymällä panemaan jotain toista siinä Iidan silmien alla?

Vierailija
4013/4625 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ien-Idako täällä sönköttää?

Vierailija
4014/4625 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa aikaisemmin kysyin mikä Tinjassa on vikana mutta en saanut vastausta. Saisinko nyt vastauksen enkä alapeukutuksia koska en tarvitse niitä mihinkään.

Vierailija
4015/4625 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa aikaisemmin kysyin mikä Tinjassa on vikana mutta en saanut vastausta. Saisinko nyt vastauksen enkä alapeukutuksia koska en tarvitse niitä mihinkään.

Asenne

Vierailija
4016/4625 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iiro on Malmin Prisman kanta-asiakkaita, käy usein tyttöystävänsä kanssa. Jolikin ollut mun kassalla pari kertaa, aikoinaan myös Katrien kanssa (ennen eroa).

Millainen tyttöystävä Iirolla? Ei taida vastata Elinaa?

https://www.instagram.com/iinaapina/

Vierailija
4017/4625 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Motkottaa? Moni mies olisi tuossa vaiheessa jo pistänyt Idan sairaalaan tekojensa takia.

Ida on ylivoimaisesti vastenmielisin ihminen mitä tuossa sarjassa on ollut. 

Vierailija
4018/4625 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milläs tavalla tuosta asiasta olisi pitänyt puhua? Olisiko ollut kypsempi keino tuoda ilmi oma paha olonsa esimerkiksi ryhtymällä panemaan jotain toista siinä Iidan silmien alla?

Naisten mielestä mies on vaan luuseri ja valittaja jos hän suuttuu kun nainen pettää häntä.

Jos mies petää naista niin naisella on oikeus suuttua koska mies on syyllinen.

Vierailija
4019/4625 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi Iidan puhetapa on ehkä Nanankin puhetapaa rasittavampi..

"Kyllä nähdään Suomessa että.... Jännittää iltanuotio että... Roopen näkeminen jännittää että.... Onhan täällä hölmöilty että... että.... ettähh"

Mä taas ihailen Idan harvinaisen selkeää puhetapaa. Nuori nainen, joka ei turhia murehdi. Roope ei vaikuta kovin älykkäältä, mutta sympaattiselta nuorelta mieheltä kyllä. Hyvä, kun toimimaton parisuhde loppuu noin nuorilta ihmisiltä. Ehtivät vakiintua vanhempina ja löytää sopivat kumppanit virheistään oppineina.

En ymmärrä Idan teilaamista julkisesti. Ehkä nämä "jakorasia"-kommentit tulevat todella nuorilta ihmisiltä. Eihän Idalla ollut kuin yksi seksikumppani saarella.

Hänellä oli petetyksi tulleen kokemukset ennen kuvauksia ja hän näki Roopen pussailut sen linssin läpi. He eivät lähteneet ohjelmaan tasa-arvoisina puhtaalta pöydältä: taustalla oli Roopen uskottomuus. Ida näki videolta jotain, mikä sai hänet päättämään, että suhde on ohi. Tämän jälkeen Ida piti vaan hauskaa. Minusta se on hyvä. Toki mukana oli varmasti kostoakin: en ota Roopen tunteita nyt huomioon, koska ei hänkään ottanut minun silloin... (Tämä on arvelua).

"Nuori nainen, joka ei turhia murehdi." --> Itsekäs nainen, joka ei muiden tunteista välitä.

"Ehtivät vakiintua vanhempina ja löytää sopivat kumppanit virheistään oppineina." --> Roope tehnyt joskus virheen. Ida pettänyt monta viikkoa tarkoituksella, ja piittaamatta miehestään.

"He eivät lähteneet ohjelmaan tasa-arvoisina puhtaalta pöydältä" --> No mitä he tuonne edes lähtevät, jos Idalla on pyrkimyksenä vain päästä kostamaan?

Sanottiinko tuossa sarjassa edes miten Roope muka on pettänyt? Itse en ole siitä kuullut. Jos se pettäminen on ollut samaa kuin miten Ida sanoo Roopen pettäneen saarella?

Idan mielestähän yksi kännipusu on sama asia kuin se että nussii kolme viikkoa miehen kanssa.

Vierailija
4020/4625 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ehkä voisin jotenkin vielä ymmärtää Iidan panemiset, mutta en tuota hänen asennettaan. Koko ajan vain kihertänyt ja mainostanut nokka pystyssä miten hän nyt nauttii olostaan, mutta mihin ihmeeseen katosi tämä "reipas" asenne iltanuotiolla? :D Jos hän ei tehnyt mielestään mitään väärää, miksi oli iltanuotiolla ihan vaikeana ja puhui ihan puutaheinää. Väitti Roopen pettäneen jo ensimmäisenä iltana ja yritti epätoivoisesti kääntää edukseen sen, ettei hänellä ole muka tunteita Tuomasta kohtaan.

Veikkaanpa, että asenteessa kyse oli kuitenkin nuoren ihmisen loukatuksi tulemisesta. Tuolla ylimielisyydellä yritti varmaan vain näyttää, että ei satu, vaikka saattoi oikeasti olla aivan palasina pitkän suhteen loppumisesta. Typerästi Iida käyttäytyi, sitä nyt ei voi kieltää. Älysi sentään pyytää anteeksi ja olla katuva, eikä enää Roopen edessä jatkanut samalla bitch-linjalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi