Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temptation Island Suomi OFFICIAL

Vierailija
23.03.2016 |

Mässäillään täällä.

Kommentit (4625)

Vierailija
4021/4625 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä ymmärrän idaa, Roope aiemmin pettänyt ja heti ekana iltana pussailemassa. Kyllä se on luottamuksen kannalta Niinkuin sitten siinä ja suhde ohi. Niinhän ida ajatteli että suhde oli siinä. Mitä sitä murjottamaan nuori ihminen, tuomas oli hyvä laastari.

Miten Roope on muka pettänyt? 

Yksi ainoa pusu. Sitten Ida oli jo nussimassa muita. 

Vierailija
4022/4625 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ehkä voisin jotenkin vielä ymmärtää Iidan panemiset, mutta en tuota hänen asennettaan. Koko ajan vain kihertänyt ja mainostanut nokka pystyssä miten hän nyt nauttii olostaan, mutta mihin ihmeeseen katosi tämä "reipas" asenne iltanuotiolla? :D Jos hän ei tehnyt mielestään mitään väärää, miksi oli iltanuotiolla ihan vaikeana ja puhui ihan puutaheinää. Väitti Roopen pettäneen jo ensimmäisenä iltana ja yritti epätoivoisesti kääntää edukseen sen, ettei hänellä ole muka tunteita Tuomasta kohtaan.

Veikkaanpa, että asenteessa kyse oli kuitenkin nuoren ihmisen loukatuksi tulemisesta. Tuolla ylimielisyydellä yritti varmaan vain näyttää, että ei satu, vaikka saattoi oikeasti olla aivan palasina pitkän suhteen loppumisesta. Typerästi Iida käyttäytyi, sitä nyt ei voi kieltää. Älysi sentään pyytää anteeksi ja olla katuva, eikä enää Roopen edessä jatkanut samalla bitch-linjalla.

Olihan se ylimielinen loppunuotiollakin.

Kolmen vuoden suhde ei ole pitkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4023/4625 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Komppaan edellistä. Iida, nuori kaunis nainen nauttinut elämästä niin kuin nuoret miehet yleensä tekee, niin täällä palstalla teilataan huoraksi vielä oletettavasti toisten naisten toimesta.Mua ärsytti iktanuotiossa suunnattomasti se, että Roope ei ite ottanu mistään vastuuta vaan keskitty Iidan haukkumiseen. Kuitenki ite ihan samanlainen pettäjä... Mutta koska mies......

Siis mistä Roopen olisi pitänyt ottaa vastuu? Tarkoittiko tuossa se heidän välinen sopimuksensa sittenkin sitä, että se ennen ohjelmaa tapahtunut mokaaminenkin lasketaan niihin saaren rajoihin. Mikä järki oli mennä saarelle testaamaan rajoja, jos kuitenkin vedotaan niiden rajojen rikkomiseen jo ennen saaren tapahtumia?

Perinteistä naisten logiikkaa. Jokaiseen riitaan vedetään jopa vuosia sitten tapahtuneet asiat mukaan. Jotka olisi pitänyt olla jo sovittu mutta jotka vedetään aina uudestaan ja uudestaan pinnalle.

Vierailija
4024/4625 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ehkä voisin jotenkin vielä ymmärtää Iidan panemiset, mutta en tuota hänen asennettaan. Koko ajan vain kihertänyt ja mainostanut nokka pystyssä miten hän nyt nauttii olostaan, mutta mihin ihmeeseen katosi tämä "reipas" asenne iltanuotiolla? :D Jos hän ei tehnyt mielestään mitään väärää, miksi oli iltanuotiolla ihan vaikeana ja puhui ihan puutaheinää. Väitti Roopen pettäneen jo ensimmäisenä iltana ja yritti epätoivoisesti kääntää edukseen sen, ettei hänellä ole muka tunteita Tuomasta kohtaan.

Veikkaanpa, että asenteessa kyse oli kuitenkin nuoren ihmisen loukatuksi tulemisesta. Tuolla ylimielisyydellä yritti varmaan vain näyttää, että ei satu, vaikka saattoi oikeasti olla aivan palasina pitkän suhteen loppumisesta. Typerästi Iida käyttäytyi, sitä nyt ei voi kieltää. Älysi sentään pyytää anteeksi ja olla katuva, eikä enää Roopen edessä jatkanut samalla bitch-linjalla.

Luulisi, että noiden viikkojen aikana tajunnut, että tuo asenne on pelkästään läpinäkyvä ja nolo. Mutta ei. Alusta loppuun asti sama linja. Ja eihän olivathan he parisuhteessa kuitenkin saarelle mennessään, joten miten hän olisi siinä vaiheessa ollut "palasina pitkän parisuhteen loppumisesta".

Vierailija
4025/4625 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ku tietäsitte mitä hirveyksiä Roope on oikeasti tehnyt Iidalle heidän suhteen aikana ja mitä ei julkisuuteen ole vielä tullut.. Roope sai itsestään viattoman hyväkäytöksisen pojan kuvan kun malttoi olla.. Roope ite lähti pussailemaan, ja sillä kuittasi itse että tää juttu oli tässä.. Roope: "oltiin täällä MUN TAKIA!" Niin olitte, ja näytit heti millanen olit..ja paniikissa sit otit heti kilttipojan ja alistujan roolin.. Ihan oikein ettei Iida jarrutellut ja näytti osaa hänkin olla paha. Turhaa Roope pihistelee anteeksiantoaan, kyllä Iidakin on niin pahaa vääryyttä kokenut, että ihan oikein Roopelle..

Lähdettä väitteillesi?

Vierailija
4026/4625 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittunut kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi Ida. Säälittää tyttö joka ensin nolaa itsensä panemalla tv kameroiden edessä ja sinkkumiehen  käyttäessä härskisti hyväkseen ja sitten vielä Roope läksyttää iltanuotiolla oikein kunnolla. Ei ole helppo lähteä omalla naamalla kaiken nähdyn ja kuullun jälkeen oikeeseen elämään kuulemaan ja lukemaan itsestään pelkkää huonoa. Miten tuollaisesta häpeästä pääsee eroon paitsi muuttamalla pois Suomesta ? Tuskin ohjelmaan mukaan lähtiessään arvasi Ida mihin vielä päätyy. Oma valinta kyllä joo, mutta miten ihmeessä pystyy kohtaamaan esimerkiksi omat vanhempansa? Kuolisin häpeästä! Itsekin olen nuoruudessa tehnyt tyhmiä valintoja ja rietastellut mutta luojan kiitos siihen aikaan ei ollut tosi tv:tä eikä somea. Onnea vaan Idalle, kai tää unohtuu pian.

Yksinäänkö se Ida paneskeli? Ketään ei tunnu kiinnostavan tämä panemisen toinen osapuoli. Mitä hänen vanhempansa ajattelevat, mitä mahdolliset työkaverit tai pomo ajattelee tai miten hän on nolannut itsensä nussimalla tosi- teeveessä...

No nimenomaan pitäisi hänenkin hävetä, mutta hänhän on mies ja paneminen varatun naisen kanssa telkkarissa on T:n kaltaisten nuorten miesten maailmassa vaan sulka hattuun. Miehet on valloittajia. Tulee frendeiltä selkään taputtelua tms. miehistä. Naisilta  kun odotetaan siveellistä käytöstä, muuten leimataan lutkaksi. Niinkun Ida nyt on saanut paskaa niskaan. Tuomaksen vanhemmat varmaan ei ole ylpeitä mutta käytöksensä ei todennäköisesti leimaa miestä yhtä helposti kuin naista. Tämä on vaan näin tässä maailmassa. Nainen on heti lutka kun antaa monelle miehelle elämässään, mutta mies on vaan sankari ja valloittaja.

Maailma se edelleen kohtelee miehiä ja naisia niin kovin eri tavoin..

Tuomas oli sinkku ja hankittu tuonne vain ja ainostaan nussimaan ja olemaan naisten kanssa.

Ida oli varattu jonka ei olisi pitänyt edes koskea mieheen.

Tuomas ei vittuillut koko ajan toisille. Ida oli erittäin ylimielinen ja erittäin huonosti käyttäytyvä koko tuon ohjelman ajan.

Vierailija
4027/4625 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Komppaan edellistä. Iida, nuori kaunis nainen nauttinut elämästä niin kuin nuoret miehet yleensä tekee, niin täällä palstalla teilataan huoraksi vielä oletettavasti toisten naisten toimesta.Mua ärsytti iktanuotiossa suunnattomasti se, että Roope ei ite ottanu mistään vastuuta vaan keskitty Iidan haukkumiseen. Kuitenki ite ihan samanlainen pettäjä... Mutta koska mies......

Siis mistä Roopen olisi pitänyt ottaa vastuu? Tarkoittiko tuossa se heidän välinen sopimuksensa sittenkin sitä, että se ennen ohjelmaa tapahtunut mokaaminenkin lasketaan niihin saaren rajoihin. Mikä järki oli mennä saarelle testaamaan rajoja, jos kuitenkin vedotaan niiden rajojen rikkomiseen jo ennen saaren tapahtumia?

Perinteistä naisten logiikkaa. Jokaiseen riitaan vedetään jopa vuosia sitten tapahtuneet asiat mukaan. Jotka olisi pitänyt olla jo sovittu mutta jotka vedetään aina uudestaan ja uudestaan pinnalle.

Ymmärrän kyllä senkin, että ne asiat vaivaavat vielä jälkeenpäinkin, mutta en sitä, että keksimällä keksitään jotain verukkeita, joilla saadaan toinen syylliseksi muka uuteen pettämiseen.

Vierailija
4028/4625 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ku tietäsitte mitä hirveyksiä Roope on oikeasti tehnyt Iidalle heidän suhteen aikana ja mitä ei julkisuuteen ole vielä tullut.. Roope sai itsestään viattoman hyväkäytöksisen pojan kuvan kun malttoi olla.. Roope ite lähti pussailemaan, ja sillä kuittasi itse että tää juttu oli tässä.. Roope: "oltiin täällä MUN TAKIA!" Niin olitte, ja näytit heti millanen olit..ja paniikissa sit otit heti kilttipojan ja alistujan roolin.. Ihan oikein ettei Iida jarrutellut ja näytti osaa hänkin olla paha. Turhaa Roope pihistelee anteeksiantoaan, kyllä Iidakin on niin pahaa vääryyttä kokenut, että ihan oikein Roopelle..

Roopen oikea luonne alkoi tulla esiin ohjelman myötä, eli minä, minä ja MINÄ ITSE. Minun loma, minun tarpeet, minun telkkariesiintyminen.

Ei ihme että Ida näki tuon ohjelman tilaisuutena vähän näpäyttää pojua nokalle.

Missä se tuollaista selitti? 

Mikä hemmetin tarve? Se että ei halua että avovaimo nussii muita?

Vierailija
4029/4625 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän kyllä senkin, että ne asiat vaivaavat vielä jälkeenpäinkin, mutta en sitä, että keksimällä keksitään jotain verukkeita, joilla saadaan toinen syylliseksi muka uuteen pettämiseen.

Mutta kun ei edes pidä vaivata. Joko eroaa tai sitten jättää asian taakse. 

Ei todellakaan voi moraalisesti nostella jotain vanhoja juttuja esiin ja sitten suuttua niistä toiselle. Jos silloin ei halua erota vaan haluaa jatkaa yhdessä niin se tarkoittaa että ne on taakse jäänyttä elämää.

Vierailija
4030/4625 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa aikaisemmin kysyin mikä Tinjassa on vikana mutta en saanut vastausta. Saisinko nyt vastauksen enkä alapeukutuksia koska en tarvitse niitä mihinkään.

Asenne

Mikä oli asenteessa vikana?

Vierailija
4031/4625 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle kyllä tuli ohjelmasta väistämättä se ajatus, että ei Iidakaan ihan puhdas pulmunen ole ollut. Se on vain niin helppo sanoa, että toinen on pettänyt ja tehdä sillä toisesta kaiken pahan alku ja juuri. Jos Iida oli saarellakin noin ylimielinen eikä näe itsessään mitään vikaa, on vähän vaikea uskoa, että hän on aiemmin suhteessa ollut erilainen. Minua kyllä huvitti, kun siellä jollakin iltanuotiolla Iida ihan pokkana sanoi, että "Roope aina kääntää kaiken minun syyksi", vaikka hän itse oli juuri kaksi sekuntia sitten syyttämässä Roopea hänen omista virheistään.

Juuri niin. Ihminen ei yhtäkkiä rupea käyttäytymään noin. Vaan kyllä tuo oli se tavallinen Ida koko ajan. Ylimielinen, pettävä ja itseään täynnä.

Vierailija
4032/4625 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa aikaisemmin kysyin mikä Tinjassa on vikana mutta en saanut vastausta. Saisinko nyt vastauksen enkä alapeukutuksia koska en tarvitse niitä mihinkään.

Asenne

Mikä oli asenteessa vikana?

Nyt selvisi että olet provo

Vierailija
4033/4625 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan voi moraalisesti nostella jotain vanhoja juttuja esiin ja sitten suuttua niistä toiselle. Jos silloin ei halua erota vaan haluaa jatkaa yhdessä niin se tarkoittaa että ne on taakse jäänyttä elämää.

Niin siis ei tietenkään nostella niitä vanhoja juttuja, mutta tarkoitin ihan vain tunnepuolta, että jos ne asiat vielä vaivaavat eihän sille mitään voi. Mutta sitä en siis tajua, että vedetään niitä vanhoja juttuja esiin siinä vaiheessa, kun asian piti olla käsitelty.

Vierailija
4034/4625 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on mennyt ihan ohi, että mitä Nanalle ja Jerille kävi? Yhtäkkiä Nana viettääkin Karrin kanssa aikaa?

Ehkä Nanalle jotain kautta selvisi, että Jeri on laverrellut kameroille maton pesusta yms. Hehän luulivat olevansa kameroiden ulottumattomissa tuolloin, joten Nanalle on voinut olla järkytys kun Jeri on kertonut tapahtumista tarkemman kuvauksen.

Nanaa on voinut myös alkaa nolostuttamaan ja kaduttamaan se mitä Jerin kanssa teki. Sitten on halunnut tähän välimatkaa "nollatakseen" tapahtumia.

Vierailija
4035/4625 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin siis ei tietenkään nostella niitä vanhoja juttuja, mutta tarkoitin ihan vain tunnepuolta, että jos ne asiat vielä vaivaavat eihän sille mitään voi. Mutta sitä en siis tajua, että vedetään niitä vanhoja juttuja esiin siinä vaiheessa, kun asian piti olla käsitelty.

Roopen ja Idan suhde oli selvästi aivan kuihtunut jo ennen saarta. Toisen kunnioitus ja arvostus mennyt, siis Idan osalta suhteessa Roopeen. Sen takia ei välittänyt tippaakaan Roopen tunteista, vaan veti nopeat johtopäätökset (kiitos Nelosen) vääristävästi editoidusta jääpalaleikkihetkestä. Terveessä suhteessa, kuten Elinan ja Juhon, ei vedetä johtopäätöksiä vaan uskotaan loppuun asti, että rajoissa on pysytty, kun niin on sovittu, ja sitten jos käy ilmi muuta, puidaan se saaren ulkopuolella. Eivät parisuhteessa olevat ihmiset lähtökohtaisesti lähde saarelle pettämään, kuten Ida aivan selvästi lähti. Hän oli mielessään jo luopunut Roopesta, koska suhde oli näivettynyt jo kauan ennen saarta. Ilman toisen kunnioitusta ei ole mitään.

Vierailija
4036/4625 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku jo nähnyt viimeisen jakson, ei kai se Satu lähde sen sika-Mikansa kanssa yhdessä? 

Vierailija
4037/4625 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko joku jo nähnyt viimeisen jakson, ei kai se Satu lähde sen sika-Mikansa kanssa yhdessä? 

Ikävä kyllä taitaa lähteä. Ainakin kummankin instassa on kuvia samoista paikoista ja tapahtumista. Vaikea on myös uskoa, että Satu uskaltaisi tehdä niin ison liikkeen.

Mikäli päättivät jäädä yhteen, toivon että Satu on vaatinut parempaa kohtelua tajutessaan saarella oman markkina-arvonsa. Samoin toivon, että Mika ymmärtää olla jatkossa kohtelematta Satua itsestäänselvyytenä vaan arvostaa naistaan ja ottaa tämän toiveita enemmän huomioon.

Vierailija
4038/4625 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi viikon jaksossa Mika sanoo tykkäävänsä Hannasta, koska Hanna on "itsestään huolta pitävä, sillä on terveelliset elämäntavat ja se on urheilullinen". No hyvä, kun Mikalta itseltään nämä ominaisuudet puuttuvat. :D Oikeasti ihmettelen, miksi kukaan hoikka ja nätti nainen haluaa tuollaisen sovinistisen syöttöporsaan.

Vierailija
4039/4625 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin uusimman Ruutu+ jakson. Siis ensinnäkin, Mika. Hyi helvetti. En oikeasti tiedä, olenko ikinä törmännyt vastenmielisempään mieheen. Miten Satu VOI haluta olla tuon hirvityksen kanssa yhdessä? Mika on todella itsekkään oloinen, eikä selvästikään piittaa tuon taivaallista kumppaninsa tunteista. Kuka oikeasti menee ottamaan tatuoinnin jonkun toisen naisen kanssa realityohjelmassa? En tiedä, mutta omasta mielestäni tuo olisi melkein pahempi kun pusu tai jopa pano. Vielä ensimmäinen tatuointi. Myös nuo jutut jostain bdsm-hommista ällöttävät. Ehkä kuitenkin silmiinpistävintä oli Mikan kommentti siitä, kuinka parisuhteessa ei hänen mielestään pitäisi joutua tekemään kompromisseja. Koska kompromissit tarkoittavat sitä, että on väärän ihmisen kanssa. Hän on siis suomeksi sanottuna alistanut Satun niin pahasti, että he eivät parisuhteessaan tee edes kompromisseja, vaan aina vaan niinkuin Mika haluaa. Hrrrr. 

Satun ja Tontsan treffit olivat jotenkin sympaattiset. Toivoin koko ajan ihmettä, että Satu tajuaisi miten paljon Mikaa parempi mies Tontsa on ja olisi syöksynyt tämän kaulaan. Jotenkin tuli ihan surullinen olo noita treffejä katsoessa. Satu vaikutti oikeasti siltä, että olisi halunnut vaan heittäytyä Tontsan kanssa, mutta ajatus kontrolloivasta Mikasta kummitteli koko ajan takaraivossa. Tontsaa myös kävi sääliksi, koska hän on selvästi ihana ihminen ja taisi oikeasti tykästyä Satuun aika paljon.

Nanan ja Kallen touhuista ei ihmeemmin ole sanottavaa. Nana varmaan valitsi Karrin, koska touhuilu Jerin kanssa kadutti pahemman kerran. Kallekin käyttäytyi ihan suhteellisen fiksusti. En kylläkään tiedä miten noille kahdelle käy, varmaan lähtevät kuitenkin parina. 

Vierailija
4040/4625 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensi viikon jaksossa Mika sanoo tykkäävänsä Hannasta, koska Hanna on "itsestään huolta pitävä, sillä on terveelliset elämäntavat ja se on urheilullinen". No hyvä, kun Mikalta itseltään nämä ominaisuudet puuttuvat. :D Oikeasti ihmettelen, miksi kukaan hoikka ja nätti nainen haluaa tuollaisen sovinistisen syöttöporsaan.

Mitä sinä Mikan elämäntavoista tiiät?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän