Temptation Island Suomi OFFICIAL
Kommentit (4625)
Ida voi ida. Olet Suomen tyhmin nainen.
Tuo Ida on vaan aika kauhea ihminen...
Ida on aivan täyspelle, saipahan haluamansa julkisuuden "miks pitää pettää toistuvasti"
Höhöhöö! Mikä lahopää tuo ämmä on, ei ole mikään järjen jättiläinen.
Että Ida ei voinut kolmea viikkoa odottaa ja kertoa sanottavansa Roopelle vaan pakko oli panna täysillä haisemaan. yhhhh
Ida on todella nolo. Puhuu itsensä pussiin koko ajan. Sanoo ettei halua jatkaa Roopen kanssa koska tietää ettei Roope tuollaista jakorasiaa halua.
Roope oli loppujen lopuksi tosi sympaattinen poika. Nuori toki, mutta "oikea ihminen" tunteineen.
Ida on kauhean itsekäs ihminen ja ruma sisäisesti. Sen perustelut tökkii. Roope antoi nopean suusuikkauksen, ei edes suudellut. Mimmi pani ties monta kertaa. Mutta sama juttu, eikun...
Vierailija kirjoitti:
Mua kans vietävästi ottaa nuppiin, kun nämä petetyt poikaparat viikosta toiseen koiranilme kasvoillaan toistelee nuotiolla:" Ei tässä näin päin pitänyt käydä. Kaikki muutkin varmasti oletti, että käy toisin päin." Mitä hittoo!? Vaikken ymmärräkään noiden eukkojen käytöstä, en toisaalta voi sitä kovin ihmetelläkään. Pelkäävät vaan lapselliset ressukat joutuvansa julkisesti petetyiksi ja nöyryytetyiksi.
Siis uskollinen, petetty mies on lapsellinen ressukka? Nyt en ymmärrä. Mies ei saa näyttää pettymystä, jos häntä on petetty? Mutta kun mies pettää, ja perheellä on asuntolainaa, kolme lasta, jne - niin kyllä nainen on naistenlehden kannessa Uitettu Koira. Ja juttua piisaa - ja sympatiaa toisilta naisilta! Mutta jokainen meistä väsyy, kun saa lukea kolmesta naistenlehdestä, kahdesta perhelehdestä ja iltapäivälehdestä naisen kertomusta siitä, miten minua petettiin. Nainen piehtaroi pettämisen eri sävelasteikoilla.
Mutta kun mies sanoo kerran, että Ei tässä näin pitänyt käydä, naiset suuttuvat, alkavat vaatia petetyksi tulemisen oikeuksien palautusta naisille. Tänne se kärsimys!
Ähh! Roope parka. Ihanku tossa nyt olis mennyt läpi, että Roope muka mokasi ensin suutelemalla, vaikka Idahan se ensin nukkui toisen miehen vieressä... No mutta silti, hyvin antoi Roope ton horon kuulla kunniansa. Hävettääköhän Idaa nyt yhtään? :)
"Nii mä löysin täält hyvän ystävän, sä vakipanon. Onhan se." :D
Iida käyttäytyy aika miehekkäästi, ei tunteita, pelkkää seksiä. Tuollainen olisi nuorelle miehelle ihan sallittua tai ei ainakaan herättäisi kovin suuria tunteita, mutta nyt kun kyseessä nainen, kaikkien mielestä hän on todella epämiellyttävä koko kansan mielstä.
mä olisin kysynyt idalta ihan eriasioita. esim. mitä ida ajatteli sekoilleensa ensimmäisenä iltana? oliko suhde vähäpätöinen? halusiko ida tahallisesti nolata ja satuttaa roopea? (oliko hän suunnitellut kaiken)
Komppaan edellistä. Iida, nuori kaunis nainen nauttinut elämästä niin kuin nuoret miehet yleensä tekee, niin täällä palstalla teilataan huoraksi vielä oletettavasti toisten naisten toimesta.
Mua ärsytti iktanuotiossa suunnattomasti se, että Roope ei ite ottanu mistään vastuuta vaan keskitty Iidan haukkumiseen. Kuitenki ite ihan samanlainen pettäjä... Mutta koska mies......
Toi Iidan puhetapa on ehkä Nanankin puhetapaa rasittavampi..
"Kyllä nähdään Suomessa että.... Jännittää iltanuotio että... Roopen näkeminen jännittää että.... Onhan täällä hölmöilty että... että.... ettähh"
Ruutu+. Säälittää kyllä Satu. Ja Tontsa. Huomaa että hän oikeasti välittää Satusta. On kyllä niin mahtava tyyppi, että kumma jos sillä ei tulvi naisia ovista ja ikkunoista tämän jälkeen.
Tontsa ei ole kuulemma Satun unelmien mies. Mikako sitten on. Nähtävästi kun ovat jatkaneet. Satu siis luopuu lapsihaaveista Mikan tähden. Hyi kamala.
En pysty katsomaan seuraavaa jaksoa missä Sanna-raipe taas hokee silleen ja tälleen. Pakko vaihtaa kanavaa aina kun sitä kuvataan. En voi vieläkään uskoa että on tuollainen puhevika ja läheiset jaksaa kuunnella?! Miten on siis miehen löytänyt, käsittämätöntä. Ainoa selitys että mies on ihan imbesilli eikä huomaa siksi. Siltä kyllä näyttääkin.
Vierailija kirjoitti:
Komppaan edellistä. Iida, nuori kaunis nainen nauttinut elämästä niin kuin nuoret miehet yleensä tekee, niin täällä palstalla teilataan huoraksi vielä oletettavasti toisten naisten toimesta.
Mua ärsytti iktanuotiossa suunnattomasti se, että Roope ei ite ottanu mistään vastuuta vaan keskitty Iidan haukkumiseen. Kuitenki ite ihan samanlainen pettäjä... Mutta koska mies......
Moi Ida
Mulla tulis itku jos mun pitkäaikainen poikaystävä tuolleen puhuisi mulle vaikka olisi mikä tilanne :O:O aika kylmä ämmä