Temptation Island Suomi OFFICIAL
Kommentit (4625)
Vierailija kirjoitti:
Roopen episodi tuolla rannalla eilisessä jaksossa :DD
Mä nauroin ääneen ja pitkään. En myötähäpeästä tai Roopelle, vaan se oli ihan törkeän hauskaa! :D Ne kommentit ja sitten kun se syöksyi sinne suihkun luo "helpottamaan" oloaan.
Jos fonectaan on uskominen niin Elina ja Juho eronneet, asuvat eri osoitteissa ainakin!
Onkohan Mika vielä Mikan kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Jos fonectaan on uskominen niin Elina ja Juho eronneet, asuvat eri osoitteissa ainakin!
Ei ne oo eronneet, Elina vaan tykkää välillä tanssia mun tangolla. T. Iiro
Tykkään jotenkin Juhon tyylistä. On sellainen tasainen ja jämpti tyyppi. Mielestäni sanoi ihan oikein, että Elina saa lähteä talosta jos hölmöilee. Isännän puhetta. Elina taitaa olla liian yksinkertainen Juholle.
Vierailija kirjoitti:
Akin ja Ritan ohjelma oli floppi. Ei sitä katso kukaan, ei herättänyt edes keskustelua
Mielestäni oli ihan hyvä ohjelma. Kaikki jaksot tuli katsottua. Ja ei, en ole Aki enkä Rita.
Stube ei kahta kertaa ede vilkaisis Iidan kaltaiseen muijaan jossain Helsingin yössä. Ei sillä, ei oo mun tyylinen kundi ollenkaan, mutta noille tusinafuckboylle riittää kyllä nätimpiäkin bimboja joista valita.
Mika on miehistä parhaita. Semmoisen herkkupalan kun saisi.
Menikö se Elina hiplaan Iiron piliä?
Kaino kirjoitti:
Pasi?
Kaino kirjoitti:
Saako olla kinkkua, potkaa vai pekonia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Akin ja Ritan ohjelma oli floppi. Ei sitä katso kukaan, ei herättänyt edes keskustelua
Mielestäni oli ihan hyvä ohjelma. Kaikki jaksot tuli katsottua. Ja ei, en ole Aki enkä Rita.
Niin muuten oli! Asiallinen ohjelma ja persoonallisia tyyppejä. Akin ja Ritan ohjelma oli noista terveempi elämä lifestyle-ohjelmista ihan paras.
Kaino kirjoitti:
Pasi?
Miksi täällä haukutaan kaikki ohjelmaan osallistuneet? Itse en menisi, mutta ymmärrän niitä, jotka haluavat ilmaisen loman ja tutustua uusiin ihmisiin. Mikä pakkomielle teillä on haukkua kaikkien ulkonäköä? Minä ajattelin esimerkiksi Iidasta, että onpa tosi kaunis ihminen kun näin hänet. Käytös on tietysti ollut vähän outoa parisuhteessa olevalta, mutta ehkä he siksi menivät sinne, että parisuhde oli jo loppusuoralla. Minun mielestäni saarella on pelkästään kivan näköisiä ihmisiä ja käytöskin on ihan ymmärrettävää, kun alkoholia juodaan kaksin käsin.
Kauheita hutsuja nuo puolisot. Kaikki päästäneet ketun koloon. Eikö mitään moraalia?
Nannaa on niin ärsyttävä kuunnella!!!! Sillee sillee tai sillee et niinku sillee niinku sillee et just niinku sillee tai siis sillee et just sillee. perkele
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin muuten oli! Asiallinen ohjelma ja persoonallisia tyyppejä. Akin ja Ritan ohjelma oli noista terveempi elämä lifestyle-ohjelmista ihan paras.
Millähän perusteella huhujen mukaan tunnetut pettäjät antaa parisuhdeneuvoja? Onko joku koulutus? Entä onko heillä joku pt tai ravintoterapeuttikoulutus?
Nyt pestiin jo mattoja. Silleen
En kestä ton nanan ''tai sillee sillee sillee sillee et tai sillee''
oisko eronut mikalla vaan yks sukunimi ovessa, tuskin ne näin nopeasti on mennyt naimisiin