Temptation Island Suomi OFFICIAL
Kommentit (4625)
Ja mika höllyy ja hölskyy. Manboooooobs
Ootteko huomannut, että Roope selostaa ja puhuu kameroille kuin matkisi jotain lätkäpelaajaa :D Kunnon hokijunnu. Ei osaa esiintyä itsevarmasti ja vetää sitten tuollaista pelihaastattelumaneeria. Tai on muuten vain penkkiurheillut liikaa...
Tämä!!! "Niin hirveä läheisyydenkaipuu, että pakko nukkua (lähes) alasti jonkun muun kuin oman puolison kainalossa yökausia". Niin älytöntä, jos miettisin vaikka omalle/mieheni kohdalle tilannetta, jossa päädyttäis vastaavaan :D :D. Onneks ei olla Tempparilla...
Nana puhuu ihan ku Sanna Raipe Helminen.. Ziiz zillee tollee nopeezti zillee zillee no emmäänytierä zillee
Tontsasta seuraava suomen bachelor!
Vierailija kirjoitti:
Tässä on man boobs https://www.drlanzer.com.au/wp-content/uploads/2014/02/liposuction-ches…
Mikalla ei todellakaan ole mitään man boobseja.
Oho, elina hiplaillut iiroa sängyssä mut iiro oli torjunu sen :O
Vierailija kirjoitti:
Jaksossa 14 Satu avautuu lisääntymishaaveistaan Tontsalle o_O Eli satu haluais lapsen, mut kaikkihan muistaa mitä mika sano lapsien hankkimisesta ja siitä, miten heidän suhteelleen käy jos satu joskus haluaa lapsia....
Taas yksi hyvä syy erota mikasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on man boobs https://www.drlanzer.com.au/wp-content/uploads/2014/02/liposuction-ches…
Mikalla ei todellakaan ole mitään man boobseja.
Kyl noi vähän on samaa mallia kun mikalla. Sori vaan.
Vittu toi Ida on k-y-l-m-ä ihminen!!!
Kyllä hävettää idan puolesta... Valitsee aina stuben treffeille ja tän naamasta näkyy kilometrin päähän ettei vaan kiinnostais :D
Vierailija kirjoitti:
Onko Satu puhunut mitään taustastaan, että miten on tuollaisen Mikan kanssa päätynyt yhteen? Ja tuohon ohjelmaan...
Taustoista en tie, mutta yhdessä jaksossahan sanoi ihan suoraan, että oli täysin Mikan idea lähteä ohjelmaan, lähinnä ilmaisen loman takia. Satu ei itse olisi muuten ikinä kuvitellut lähtevänsä sellaiseen. Eli Mikan ehdoilla mentiin.
Paljastuksia tietäjät ja linkki tulevasta jos please
Kiitos myös kaikista aiemmista tiedoista ja paljastuksista , linkistä
Laittakaa linkki tulevasta jos viitsitte pliis ja kiitos
ja sit sitä ainon ja roopen treffiä ei edes.näytetty?!?! vai tuleeks huomenna?
Oli kyllä niin oikeassa tuo Joel, outoa ettei Satu itse tajua :o
Mika pakottaa satun sanomaan et se on sen unelmien mies. Jos satu ei käyttäydy kunnolla niin rankaisee sitä kotona kun ovat reissultaan palanneet.
Hyi minua mutta näin luulisin :D
Vierailija kirjoitti:
Oho, elina hiplaillut iiroa sängyssä mut iiro oli torjunu sen :O
Mitä helvettiä ? Eikä ? Ja minä kun luulin että se Elina olisi sitä ns vaimomatskua ainakin luonteeltaan mutta enpä sitten tiedä enää , mutta ihme että jos se IIRO on pistänyt jarrua ??? Siis onko siinä Iirossakin siis jotain hyvää ja oikeudenmukaista ? Oho yllätys .
Stube olisi heti koittanut päästä hupsuttelemaan jos olisi ollut IIron paikalla .
Nämä juonikäänteet on vänkiä pakko myöntää
Wautsi mikä erotiikkaesitys - ihana Mika!