Iltalehti: "Stringejä EI kuntoiluun peräaukon bakteerien vuoksi!"
Hikoillessa peräaukon bakteerit leviävät narua pitkin emättimen ja virtsa-aukon suulle.
Se on aika kova hinta siitä, että "alkkareiden reunat näkyvät".
Kommentit (100)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hikoillessa peräaukon bakteerit leviävät narua pitkin emättimen ja virtsa-aukon suulle.
Ja mitä saakelin väliä sillä edes on jos reunat näkyy? Kai nyt saatana ihmisellä saa olla alushousut?
Onhan se joo ihan suositeltavaa,että käyttää alusvaatteita, niiden ei vaan kuulu näkyä muille kanssaihmisille. Tykkäätkö myös vilautella rintsikoitasi? :)
Alushousut on vaate siinä missä muutkin vaatteet. Se että trikoot on niin tiukat että alkkarin reuna näkyy, ei ole mitään pillun vilauttelua. Enemmin voisi ajatella, että jos alkkareita ei näy, niin onko niitä? Hyi, kuka haluaa että joku mäskipillu ajaa spinning-pyörää paskanaru emättimessä ja perseessä?
Tässä vähän kuvaa spinning tunnilta:
http://fitnessfreedomcanada.ca/wp-content/uploads/2015/02/Spin-class.jpg
http://www.milanofixed.com/wp-content/uploads/2009/11/excercise_ass_732…
Vierailija kirjoitti:
Ei paljoa kiinnosta. Voisin vaikka nyt imeä jonkun naisen stringejä mitä on pidetty urheillessa jalassa, maistaa se maku, pillun ja perseen Jumalainen maku. Kovetuin.
Hyi helvetti. Ei kiinnosta naisten likaiset kalsarit, vaikka mies olenkin.
Joo, se on ihan totta että stringit on etupäässä 70-luvulla syntyneiden juttu, ei siis mikään nuorisovaate vaan keski-ikäisten. Stringit olivat must silloin kun itse olin 18-20 v ja todella monet ikäiseni (nyt yli 40 v) niitä käyttää edelleen. Omat teini-ikäiset tyttäreni eivät suostu käyttämään, pitävät epämukavina.
Ettekö enää muista, 90-luvulla niiden stringien yläreunan nimenomaan PITI NÄKYÄ. Farkut oli lantiofarkkuja ja alkkarien kuului vilkkua.
Sloggi on pOp kirjoitti:
Kuka täysjärkinen mitään stringejä muutenkaan pitää missään tilanteessa? Ei voisi vähempää kiinnostaa mitkään alkkareiden rajojen näkymiset.
Näkyy ne stringitkin läpi. T. Tiiraileva pervomies
Rajat näkyy. Mikä pakko se on trikoot jalassa olla? On niitä muitakin liikuntakamppeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä saakelin väliä sillä edes on jos reunat näkyy? Kai nyt saatana ihmisellä saa olla alushousut?
Onhan se joo ihan suositeltavaa,että käyttää alusvaatteita, niiden ei vaan kuulu näkyä muille kanssaihmisille. Tykkäätkö myös vilautella rintsikoitasi? :)
Alushousut on vaate siinä missä muutkin vaatteet. Se että trikoot on niin tiukat että alkkarin reuna näkyy, ei ole mitään pillun vilauttelua. Enemmin voisi ajatella, että jos alkkareita ei näy, niin onko niitä? Hyi, kuka haluaa että joku mäskipillu ajaa spinning-pyörää paskanaru emättimessä ja perseessä?
Jos et pysty havaitsemaan henkilön rintaliivejä oletatko automaattisesti että hänellä ei sellaisia ole päällään? Nyt taitaa Av-mamman sloggit kiristää liikaa ;)
Ei se minua haittaisi jos jollakin ei ole rintaliivejä. Miksi haittaisi?
En sanonutkaan että se sua haittaisi. Osoitin vaan miten typerä logiikkasi on.
Mitä typerää siinä on, että sellainen mahdollisuus on että rintsikoita tai alkkareita ei ole jos ei näy? En toki tarkoittanut, että on varmaa jos niin kirjoitin.
Kyllä se on vaan aika typerä, jos oletetaan huomioon että ALUSvaattetteiden perimmäinen tarkoitus on olla siellä piilossa muiden vaatteiden alla.
Alushousujen tehtävä on olla lähinnä ihoa, ei missään määritellä etteikö alkkarin reuna saa kuultaan päälyshousut kankaassa. Vähän kuin sukka, saahan sekin näkyä vaikka on kenkä ja housut.
Vierailija kirjoitti:
Eikö stringit ala nimenomaan olla tämän päivän mummoalkkarit koska eniten niitä näkyy neljänkympin kieppeillä olevipikkulahkeella varustetuissa alkkareissa.lla eli heillä jotka olivat parinkympin kieppeillä silloin kun stringit tulivat muotiin (=ovat jymähtäneet nuoruutensa tyyliin). Nykyajan nuoremmat naiset pitävät enemmän noita hotpants-tyylisiä alkkareita.
eri tilaisuuksissa olen nähnyt naisia stringeineen ja naurattaa, kun luulevat olevansa hyvännäköisiä, eivät ole itseään takaapäin nähneet. Oksettaa ne hyllyvät kankut sen narun ympärillä. Paljon kiinteämmältä näyttää hyvin istuvissa pikku lahkeellisissa housuissa.
Vierailija kirjoitti:
Joo, se on ihan totta että stringit on etupäässä 70-luvulla syntyneiden juttu, ei siis mikään nuorisovaate vaan keski-ikäisten. Stringit olivat must silloin kun itse olin 18-20 v ja todella monet ikäiseni (nyt yli 40 v) niitä käyttää edelleen. Omat teini-ikäiset tyttäreni eivät suostu käyttämään, pitävät epämukavina.
Muna on kanaa viisaampi.
Kaikista paras on jättää alushousut kotiin kuntoillessa. Kuntoiluhousut on muutenkin ällöt kun hikistyvät a ne täytyy kuitenkin aina pestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et pysty havaitsemaan henkilön rintaliivejä oletatko automaattisesti että hänellä ei sellaisia ole päällään? Nyt taitaa Av-mamman sloggit kiristää liikaa ;)
Mitä typerää siinä on, että sellainen mahdollisuus on että rintsikoita tai alkkareita ei ole jos ei näy? En toki tarkoittanut, että on varmaa jos niin kirjoitin.
Kyllä se on vaan aika typerä, jos oletetaan huomioon että ALUSvaattetteiden perimmäinen tarkoitus on olla siellä piilossa muiden vaatteiden alla.
Alushousujen tehtävä on olla lähinnä ihoa, ei missään määritellä etteikö alkkarin reuna saa kuultaan päälyshousut kankaassa. Vähän kuin sukka, saahan sekin näkyä vaikka on kenkä ja housut.
Alushousujen tehtävä on parantaa hygieniaa. Ja on kyllä ihan sosiaalinen normi että ne alusvaatteet pysyvät siellä näkymättömissä vaatteiden alla. Sukat ja alusvaatteet eivät ole sama asia. Mua ei haittaa katsella naapurin ylipainoisen Riitan sukkia mutta en tahdo nähdä hänen alusvaatteita- tai niiden rajoja.
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole arvannut, että aikuisilla naisilla alushousujen mallin valintaan vaikuttaisi edelleen muoti...
Olen 25-vuotias ja omistan vain pari paria perinteisiä alushousuja (hot pantseja). Minulle stringit ovat olleet mukavin vaihtoehto, ainakin H&M ja muut ketjuliikkeet niitä myy ja hyvä niin.
Rupesi kalu seisomaan ihan älyttömästi kun ajattelin miltä salilla hikeä kerännyt naisen persevako mahtaa tuoksua ja maistua. Uuh pakko runkata ja haaveilla.
Vierailija kirjoitti:
Kaikista paras on jättää alushousut kotiin kuntoillessa. Kuntoiluhousut on muutenkin ällöt kun hikistyvät a ne täytyy kuitenkin aina pestä.
Hikiset pikkarit voi aina kietoa jonkun miehen kullin ympärille. Kyllä siinä äkkiä paikat kovettuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alushousujen tehtävä on parantaa hygieniaa. Ja on kyllä ihan sosiaalinen normi että ne alusvaatteet pysyvät siellä näkymättömissä vaatteiden alla. Sukat ja alusvaatteet eivät ole sama asia. Mua ei haittaa katsella naapurin ylipainoisen Riitan sukkia mutta en tahdo nähdä hänen alusvaatteita- tai niiden rajoja.
Höpö höpö. Kyllä ällömpää on näkyvä hikisukka kuin tieto, että naisella on alushousut pienet rajan kuultamisen takia. Hienoahan se vain on kun naisella näkyy maxi-alkkarin raja, tietää ettei kyseessä ole tyhjäpää stringeissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole arvannut, että aikuisilla naisilla alushousujen mallin valintaan vaikuttaisi edelleen muoti...
Olen 25-vuotias ja omistan vain pari paria perinteisiä alushousuja (hot pantseja). Minulle stringit ovat olleet mukavin vaihtoehto, ainakin H&M ja muut ketjuliikkeet niitä myy ja hyvä niin.
Miesten alkkareista en muita enää käytäkkään kuin stringejä, ellei miesten malleja ole saatavilla sitten osta naisten stringejä. M 50-luvulta
Laittakaa anustappi perseeseen, ei imeydy mikään mihinkään.
t.Insinööri
Vierailija kirjoitti:
Olen käyttänyt stringejä n. 15-vuotiaasta, eli yli 16 vuoden ajan. 90% omistamistani alushousuista on string-mallisia, lisäksi käytän hotpantseja satunnaisesti esim. kotona oleillessa. En ole koskaan kärsinyt minkäänlaisista tulehduksista tai muistakaan ongelmista alapään alueella, vaikka AV-mammojen kauhuksi olen myös posliini.
En ymmärrä, miksi minun pitäisi nyt yhtäkkiä lopettaa mukavaksi ja käteväksi kokemani alushousumallin käyttö ja siirtyä treenitrikoiden, tiukkojen housujen ja hameiden alta kuultaviin mummoalkkareihin...
Minua ihmetyttää aina tämä mummoalkkarikortti. Ihan kuin stringien ja mummoalkkareiden välillä ei olisi vaikka mitä vaihtoehtoja. Vai oletko semmoinen teinipissis, jonka mielestä kaikki alushousut, joissa kangasta tulee pakaroiden päälle, ovat mummoalkkareita? LOL ;)
Anastasia kirjoitti:
käytän stringejä myös valkoisten farkkujen, shortsien, tiukkojen hameiden tai mekkojen kanssa..
Kertaakaan ei oo tullu mitään ongelmia.
Kertoo kirjoittajasta ihan riittävästi, että julkisesti tunnustaa käyttävänsä valkoisia farkkuja...