Iltalehti: "Stringejä EI kuntoiluun peräaukon bakteerien vuoksi!"
Hikoillessa peräaukon bakteerit leviävät narua pitkin emättimen ja virtsa-aukon suulle.
Se on aika kova hinta siitä, että "alkkareiden reunat näkyvät".
Kommentit (100)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Esportissa pukuhuonesilmäyksen perusteella 90 % käyttää peppuvakoalkkareita...
Mikä Esport?! Onko se joku kuntosalikeskus vai mikä??!
Limingaltako oot...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Esportissa pukuhuonesilmäyksen perusteella 90 % käyttää peppuvakoalkkareita...
Mikä Esport?! Onko se joku kuntosalikeskus vai mikä??!
Limingaltako oot...?
Ei kaikki AV keskustelijat ole Hesasta...Esport keskukset ovat Espoossa ja Hesassa, missä ei ajatella omaa napaansa pitemmälle :D
Naisen anaalissa ei ole mitään bakteereita, olen nuollut useiden naisten perseereikiä ja lipittänyt kunnolla, sekä nussinut paljaalla.
Voihan alkkarit jättää kokonaan kotiin, niin ei näy rajoja. Eikai se nyt urheillessa muutenkaan häiritsisi, ne trikoot on aika mukavat muutenkin.
Olen käyttänyt stringejä n. 15-vuotiaasta, eli yli 16 vuoden ajan. 90% omistamistani alushousuista on string-mallisia, lisäksi käytän hotpantseja satunnaisesti esim. kotona oleillessa. En ole koskaan kärsinyt minkäänlaisista tulehduksista tai muistakaan ongelmista alapään alueella, vaikka AV-mammojen kauhuksi olen myös posliini.
En ymmärrä, miksi minun pitäisi nyt yhtäkkiä lopettaa mukavaksi ja käteväksi kokemani alushousumallin käyttö ja siirtyä treenitrikoiden, tiukkojen housujen ja hameiden alta kuultaviin mummoalkkareihin...
Selityksiä, hillittömiä selityksiä...
Ei mulla ole koskaan ollut mitään ongelmia stringien kanssa, vaihdan sitten jos jotain ongelmia tulee.
En edes omista muita alushousuja kuin stringejä :D
http://www.medi10.com/tuotteet.html?id=33/ Itse ostin näitä, eikä kertaakaan ole mennyt vakoon. Suosittelen
Stringit on epämiellyttävimmät ja epäkäytännöllisimmät alushousut. Mitä hyötyä on jostain narusta persekurussa. Parempi olla ilmakin.
Nykyään niitä myydään vain lähinnä teineille...
Kuka niitä enää edes käyttää? :D
Vierailija kirjoitti:
no tällaiset ei ainakaan imeydy koskaan persevakoon:
http://www.anttila.com/shop/fi/netanttila/line-collection-naisten-alush…
Hyi helvetti... Pidättekö te oikeasti tuollaisia?
Miksi täällä keskustellaan siitä kuinka ärsyttäviä ja kauheita stringit on? Joillekkin ne on paras vaihtoehto kun taas toinen ei pystyisi pitämään tuntiakaan ilman epämukavaa oloa.
Sinun totuus ei ole koko totuus.
Kyllä minäkin tykkään pitää mekkoja vaikka siskoni tuntee itsensä epämukavaksi mekossa. Ei ole yhtä oikeaa tapaa pukeutua mukavasti.
Jos on tulehdusherkkä alapää niin kannattaa varmaan miettiä kahdesti urheileeko stringit vai mitkä pöksyt jalassa. Mutta eikö se peppuhiki sitten valu nimenomaan sinne toosaan jos se ei pääse imeytymään kankaaseen?
Pyyhkikää se peppu kunnolla, niin ei mene bakteereja toosaan, oli sitten alkkarit, stringit tai ei mitään.
Ei se värkki hiestä pilalle mene.
Dr Ozin sanoin: "Pussy is like a self-cleaning oven",
minkätakia elämäänne vaikeuttaa tieto siitä että jotkut naiset käyttävät stringejä? :D olkaa niiden mummokalsareiden kanssa itteksenne, ja antakaa muiden olla stringeissä! ite oon käyttänyt 12vuotiaasta asti stringejä, välillä yritän kääntää kelkkaani ja kokeilla muita malleja mutta ei ne tunnu niin hyviltä. Stringikansa antaa teidän hihhuloida sloggeissanne, joten tehkää tekin palvelus ja älkää huolehtiko toisten alusvaatteista!
Miksi ihmeessä stringit herättää tällaista raivoa? Minun kropalleni ne ovat mukavat, jonkun toisen ei. Ei kiinnosta pätkän vertaa alushousujen rajat tai muoti (käytän mustia koristelemattomia alushousuja, eikä niitä juuri kukaan katsele). Ei kaikkien tarvitse tykätä. Pesen peppuni ja pyyhin kuivaksi, ja oikean kokoisissa stringeissä ei peppureikä hankaudu. En saa alushousuistani tulehduksia. Käyttäkää jokainen ihan mitä ikinä haluatte, mutta minun alusvaatteeni ovat vain ja ainoastaan minun asiani.
Pitäkää AV naiset sellaisia alushousuja mistä itse pidätte, ei tarvitse ottaa muiden mielipiteitä huomioon se on tärkeintä mistä itse tykkää. Olen itse suosinut stringejä jo n.20 vuotta (ikää 40v) joten olen niiden käytön oloittanut AMK opintojen aikana. Silloin aloitin kuntosali/jumppa tunnit ja siitä lähtien olen käyttänyt stringejä urheilussa säännöllisesti. Mun mielestä ne sopii liikuntaan todella hyvin, kun muistaa materiaalin joka pitää olla hengittävä ja hyvin istuvaa materiaalia esim. elastaani ja polyamidia, eikä mitään puuvillaa. Käytän stringejä myös muiden vaatteiden kanssa farkuissa, hameen kanssa, tiukkojen housujen kanssa ja kesällä mekon kanssa. Kyllä ne on vaan parhaimmat alushousut mun jalassa. T: Nainen 40v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne sitten leviä kangasta pitkin?
Kangas ei ole persvaossa.
No kyllä mulla treenatessa syntyvä pershiki imaisee kankaan ruskeaan rööriin
Että housut oikein imeytyvät peräsuoleen? Johan on ilmiö. Mahtaa olla karua vetää niitä sieltä sitten ulos...
Eikö stringit ala nimenomaan olla tämän päivän mummoalkkarit koska eniten niitä näkyy neljänkympin kieppeillä olevilla eli heillä jotka olivat parinkympin kieppeillä silloin kun stringit tulivat muotiin (=ovat jymähtäneet nuoruutensa tyyliin). Nykyajan nuoremmat naiset pitävät enemmän noita hotpants-tyylisiä alkkareita.
Stringit on persees(t|s)ä.