Iltalehti: "Stringejä EI kuntoiluun peräaukon bakteerien vuoksi!"
Hikoillessa peräaukon bakteerit leviävät narua pitkin emättimen ja virtsa-aukon suulle.
Se on aika kova hinta siitä, että "alkkareiden reunat näkyvät".
Kommentit (100)
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne sitten leviä kangasta pitkin?
Kangas ei ole persvaossa.
Stringit usein imeytyvät anatomian mukaan. Tavalliset housut ovat ehkä väljemmin ihoa vasten.
Stringit usein imeytyvät anatomian mukaan. Tavalliset housut ovat ehkä väljemmin ihoa vasten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kangas ei ole persvaossa.
No kyllä mulla treenatessa syntyvä pershiki imaisee kankaan ruskeaan rööriin
Jaa. Vaihdan alkkarimallia jos tulee ongelmia.
T. Olen käyttänyt stringejä kuntoilussa vuosikausia.
No mulla kaikki alushousut mallista riippumatta hakeutuu aina persvakoon joten ei väliä mitkä salille pukee
Kuka täysjärkinen mitään stringejä muutenkaan pitää missään tilanteessa? Ei voisi vähempää kiinnostaa mitkään alkkareiden rajojen näkymiset.
Sloggi on pOp kirjoitti:
Kuka täysjärkinen mitään stringejä muutenkaan pitää missään tilanteessa? Ei voisi vähempää kiinnostaa mitkään alkkareiden rajojen näkymiset.
Stringit on mukavimmat. Kaikissa muissa alkkareissa se kangas menee silti persvakoon. Ja kyllä - olen kokeillut myös niitä "saumattomia" alushousuja ja niissä sama homma.
Vierailija kirjoitti:
No mulla kaikki alushousut mallista riippumatta hakeutuu aina persvakoon joten ei väliä mitkä salille pukee
Käytät liian pieniä alushousuja.
Ainakin Esportissa pukuhuonesilmäyksen perusteella 90 % käyttää peppuvakoalkkareita...
no tällaiset ei ainakaan imeydy koskaan persevakoon:
http://www.anttila.com/shop/fi/netanttila/line-collection-naisten-alush…
Vierailija kirjoitti:
Juuri tämä!!! Ainoastaan stringit istuu minulla päälle kunnolla. Ei se naru ole peräaukossa kun ostaa oikean kokoiset ja hyvin istuvat, eikä mitään liian kireitä naruja. Ymmärtäkää jo, että vartaloita ja takapuolia on eri mallisia, ja sen mukaan ostetaan myös vaatteet.
Hotpantsit eivät imeydy perseeseen. http://www.hm.com/fi/product/07559?article=07559-D
Niin kauan kun käytin tavallisia alkkareita, ne meni perseeseen. Mutta hotpantsit tai muut lahkeelliset ei mene.
Hitto tekisi mieli upottaa naama urheilusta hikisen av mamman perseposkien väliin ja nauttia feromoneista.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Esportissa pukuhuonesilmäyksen perusteella 90 % käyttää peppuvakoalkkareita...
Mikä Esport?! Onko se joku kuntosalikeskus vai mikä??!