Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ellos tili, älkää vaan ikinä langetko näihin!

Vierailija
20.03.2016 |

Olen ollut tyhmä. Niin tyhmä että pää meinaa räjähtää. Olen tilannut Ellostilille useilla sadoilla euroilla ja nyt vasta herännyt asiaan. Aivan älyttömät korot. Vielä vajaa 400€ maksettavana ja sitten olen vapaa. En enää ikinä osta tuollaiselle tilille. Olen jo laittanut tilin tilauskieltoon ja odotan sitä päivää että jokainen euro on maksettu.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ostaa jos ei ole varaa.

Vierailija
2/35 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tietenkään. On paljon halvempaa säästää etukäteen ja ostaa vasta sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klarna pahempi

Vierailija
4/35 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla suunnilleen samanverran kun sulla. Koitan saada äkkiä maksettua. Miten voi laittaa tilauskiellon? Pitää kokeilla.

Vierailija
5/35 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Klarna pahempi

Millä tavalla pahempi? En ole koskaan ostanut Klarnalle mutta paljon kuullut huonoa.

-ap

Vierailija
6/35 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla suunnilleen samanverran kun sulla. Koitan saada äkkiä maksettua. Miten voi laittaa tilauskiellon? Pitää kokeilla.

Laitoin viestiä Ellokselle että laittavat tilin siten etten voi ostaa enää sinne. Onnistui helposti eikä tule enää tilattua lisää. Olen sen jälkeen tilannut postiennakolla ja maksanut heti kun olen paketin noutanut.

-ap

Vierailija
7/35 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä! Onneksi on kohta maksettu, toiste en aio ottaa.

Vierailija
8/35 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää on tätä sakkia jonka lempi keino oppia on se kantapään kautta. Aina. Onnea ja menestystä elämällenne jatkossakin!

toivottavasti oli kivat bilevaatteet ees?

Vierailija
9/35 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitoin viestiä Ellokselle että laittavat tilin siten etten voi ostaa enää sinne. Onnistui helposti eikä tule enää tilattua lisää. Olen sen jälkeen tilannut postiennakolla ja maksanut heti kun olen paketin noutanut.

-ap

Tuleeko sinulle useinkin tilanteita, joissa vasten tahtoasi/kännissä tililtä jostain/jotain, mitä et halua?

Vierailija
10/35 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellos toimi ihan hyvin, mutta everyday kusettaa, joten siitä on tullut lisäkulu

ja, ylimääräistä koronperintää tai liian isoja korkoja.

Vierailija
11/35 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain Ellos tilin maksettua loppuun, enkä ikinä enää tilaa sieltä mitään. Jos ei oo varaa ostaa liikkeestä käteisellä, niin sit ei osteta mitään.

Vierailija
12/35 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellokselta tilaaminen on niin 80-lukua...

Vierailija
13/35 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilaan paljon ellostiliin, mutta maksankin pois useita satoja kerralla, joten ei tule isoja korkoja. Paljon hienoja tuotteita ja outletistakin löytyy vaikka mitä edullista, joten muutamat korot ei haittaa. Asiakaspalvelu huippua.

Vierailija
14/35 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Eli ongelma ei sittenkään taida olla se ellostili vaan se että sä et osaa ostella rahavarojesi mukaan, vaan tilaat holtittomasti velaksi vaatetta jos siihen on mahdollisuus. Mieti nyt itse. Kummassa se vika on ihan aikuisten oikeesti?

Vierailija
15/35 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se ili mulla on tominut ihan hyvin aina kun ellokselta olen tilannut. Et kai sä kuvitellu, että saisit tilata maksamatta? Kai jokainen omista ostoksistaan sen verran tietää, että edes suurinpiirtein, kuinka paljolla on ostanut. Miksi tilata, jos ei ole rahaa tai ole tulossakaan rahaa tarpeeksi maksamiseen. Oikeassa olet. Olet tyhmä.

Vierailija
16/35 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinne pitää joku tilisulku sopia. Eikös se riitä, että vaan PÄÄTÄT, ettet osta enää Ellokselta luotolla? Ei itsekuria?

Vierailija
17/35 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tilaan paljon ellostiliin, mutta maksankin pois useita satoja kerralla, joten ei tule isoja korkoja. Paljon hienoja tuotteita ja outletistakin löytyy vaikka mitä edullista, joten muutamat korot ei haittaa. Asiakaspalvelu huippua.

Kun maksaa pikkusummia kerralla niin ei se velka vähene paljoakaan. Itellä tuntuu, että velka vaan lisääntyy tai pysyy samana.

Vierailija
18/35 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärtäisin ap:n kritiikin, jos siellä olisi jotenkin huonosti kerrottu tiliehdot ja koron karttuminen.

Vierailija
19/35 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeastiko tilaatte vaan menemään vaikka tili nollilla? Vai miksi ette maksa saman tien? Käsittämätöntä tilailla velaksi jos on varaton. Kannattaa hankkia nyt jo apua rahankäyttöön ja mahdolliseen ostoriippuvuuteen niin säästyy tulevaisuudessa monelta harmilta.

Vierailija
20/35 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilaan sieltä jatkossakin tiliin vain ale vaatteita, kesäksi ja talveksi. Parissa kuussa maksan pois, ellen sitten kerralla.

Mä inhoon kaupoilla pyörimistä ja sovittamista. Ellokselta saa kivoja perusvaatteita ja siitä helppoudesta voin vähän maksaakin.

Jos shoppailemassa tykkäisin köydä, niin pitäis maksaa matkat, syömiset ja tulis heräteostoksia ja talvella vilu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi