Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistatteko ohjelmaa nimeltä Videotreffit?

Vierailija
19.03.2016 |

Tuli vuosina 1999-2002. Itse muistan, että ohjelmaa juonsi Marita Taavitsainen, mutta oikein muuta ei muistu mieleen. Olin ohjelman aikoihin 9-12-vuotias.

Kertokaa mitä muistatte, olisi kiva kuulla.

Kommentit (32)

Vierailija
2/32 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan. Katoin Ylen arkistosta jaksoja ihan vasta. Kaikilla naisilla oli päällä napapaidat :D.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ihan paras ohjelma!

Vierailija
4/32 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muistan että tän olisi juontanut tea khalifa?

Vierailija
5/32 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siitä tehtiin uudelleen lämmitetty versio jota juonsi Tea Khalifa.

Vierailija
6/32 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntyiköhän siitä yhtään oikeaa paria?

Vierailija
7/32 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Napakymppi oli parempi.

Vierailija
8/32 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras jakso oli sellainen, jossa oli sulhasehdokkaana tyyppi, joka sai joka lauseessaan mainittua olevansa miljonääri. Esim: "Näin miljonäärinä olen sitä milta että.." Tyyppi sanoi jo esittelyvideossaan, ettei halua lapsia. Ja eikös yh-äiti valinnut juurikin tämän pellemiljonäärin!

Vierailija
9/32 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko mennä katsomaan Elävästä Arkistosta. Mahtavia vaatteita näillä kisaajilla! :D

Vierailija
10/32 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin sen muistan, että videotreffit ja / tai napakymppi oli mukava siinä, että se kesti kerrallaan vain max puolisen tuntia ja yhtä kilpailijaa kohti vielä vähemmän aikaa ..Salmelaisen lupsakkuus ja sosaailnen pelisilmä on kyllä kadehdittavan hyvä... Viime aikaisemmista esimerkiksi sinkkulaivaa katoessani myötähäpeä on noussut toisinaan niin korkeaksi, että en ole jaksanut katsoa loppuun asti. Suomen pisimmät treffit opetti että nettitreffipalvelin  "Eliitti kumppanien" (, joka ohjelmaa näkyvästi sponsoroi-) kautta saattaa löytyä kuka hyvänsä Esko (- Sori Eerikäisen Esko, mutta hän ei ole minusta sitä, mitä minä odotan kun puhutaan eliitti kumppanista) . Ensitreffit alttarilla on kyllä ollut hyvä...

Vierailija
11/32 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muistan. Taavitsaisen ominainen sähellys. Naiset sai satoja viestejä, miehet vain joitain kymmeniä. Sinne muistaakseni sai lähettää viestejä, joita julkaistiin lähetyksessä (kuten twitterviestit nykyään). Jätkien esittelyvideoissa oli usein jotain noloja tanssimuuveja.

Vierailija
12/32 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko se lauantaisin?

Vierailija
13/32 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se juuri se sama ohjelma, jossa Jarmo Luttinen ( Luikuri Tattinen, taikuri Pikku Kakkosessa) ja Marita Taavitsainen ( Tangokuningatar vm. 1995, juu, viime vuosituhannelta) paritti epäsuosittuja luusereita.

Huikea katsojamenestys...

Vierailija
14/32 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko se juuri se sama ohjelma, jossa Jarmo Luttinen ( Luikuri Tattinen, taikuri Pikku Kakkosessa) ja Marita Taavitsainen ( Tangokuningatar vm. 1995, juu, viime vuosituhannelta) paritti epäsuosittuja luusereita.

Huikea katsojamenestys...

Juuri se

Vierailija
15/32 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämärästi. Parhaiten on jäänyt mieleen, kun eräs nainen sanoi lopuksi, että soitelkaa kaikki miehet ja miksei naisetkin. Ihmettelin asiaa äidille ja äiti vaan totesi, että se varmaan etsii kavereita. Olin jotain 10-12-vuotias ja ei ollut mitään tietoa lesboista tai bi-seksuaaleista siihen aikaan.

Vierailija
16/32 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan hyvinkin. Kaverini oli siellä seuraa etsimässä ja minä ystävänä kerroin minkälainen mies on kyseessä. Pasilassa nauhoitettiin ja Marita Taavitsainen sanoi, että olisit voinut itsekin lähteä mukaan ohjelmaan muuta kuin kaverin kehujana.

Vierailija
17/32 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistan, olin itse yksi osallistujista. sain kännykän:)

Vierailija
18/32 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu

Vierailija
19/32 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
20/32 |