Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ollut yöpäidassa ja pyjaman housuissa nyt 4 päivää ja

Vierailija
19.03.2016 |

vetänyt vain ulkoiluhousut sekä takin tähän päälle poistuessani ovesta esim.kauppaan. Muita?

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että tämä teidän laiskuus "masennus" näkyy elämän joka osa-alueella.

No luule! 🐩 😆

Vierailija
22/60 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä av-palstan osa-alueella sinä näyt onnettomana ja ilottomana ihmisenä. Yöpaidoissa viihtyvät eivät niinkään.

T. raidallinen polvipituinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sinäkin kade? Vaihda vapaalle itsekin, tämä on rentouttavaa, vai pitäisikö kotonakin pukeutua kuin täydellinen kotirouva? Laiskottelu vapaa-ajalla, kipeänä, masentuneena jne. on jopa suotavaa, eikä ole keneltäkään pois 😊. Ap

Vierailija
24/60 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
25/60 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moniko muuten täällä tietää, että pyjama (pajama) on Pakistanissa virallinen kansallispuku.

Britit omaksuivat pyjaman käytön Bengalissa Intian ollessa osa Britti-imperiumia.  Bengal on nykyinen Bangladesh ja joka Intian jakauduttua itsehallintoalueiksi oli yhdessä nykyisen Pakistanin kanssa ja Bengalia kutsuttiin nimellä Itä-Pakistan, ennen sen itsenäistymistä Pakistanista ja nimen vaihtoa Bangladeshiksi.

Suomessa kansallipukupäivää on vietetty 2005 lähtien, monissa maissa perinne on paljon pidempi. Jotkut pakistanilaiset laittavat omana kansallispukupäivänään perinteisen pyjaman päälle ja tulevat siten puettuna töihin yllättäen kolleegansa melkoisesti :)

Vierailija
26/60 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa pahalta, yritähän tsempata.On mullakin ollut vaikka mitä vaikeutta elämässä, läheisen kuolemaa yms.mutta olen huomannut että pahimman masennuksenkin keskellä kun pakottaa itsensä toimimaan fyysisesti ja huolehtimaan itsestään niin se vaikuttaa myös henkisesti.Toi hoitamattomuus lisää masennusta koska se lisää häpeää.

Vierailija
27/60 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisipa olla joskus muutaman päivän itsekseen kaikessa rauhassa,puhelimet kiinni,ruokaa varattu kaapit täyteen,kaljaa,batterya,karvakädeltä kebabia,elokuvia,musiikkia,pieruverkkarit päällä,verhot kiinni.

ja rentoutuisi vain,unohtaisi koko ympäröivän maailman.

enkä ole masentunut tai muutakaan,tuohon voisi lisätä vielä ehkä? Jonkun kivan yöpaitapyjama pirkon mikä haluaisi vaan kanssa olla,sekstailla,saunoa voisi myös,mutta mitään ei saisi varsinaisesti tehdä.

Vierailija
28/60 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

H

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa pahalta, yritähän tsempata.On mullakin ollut vaikka mitä vaikeutta elämässä, läheisen kuolemaa yms.mutta olen huomannut että pahimman masennuksenkin keskellä kun pakottaa itsensä toimimaan fyysisesti ja huolehtimaan itsestään niin se vaikuttaa myös henkisesti.Toi hoitamattomuus lisää masennusta koska se lisää häpeää.

Höpö höpö. Ei hävetä yhtään, miksi pitäisi? Mitä on mielestäsi "hoitamattomuus"? Sitäkö ettei muutamaan päivään välitä pukeutua normivaatteisiin? Ap

Vierailija
29/60 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vetänyt vain ulkoiluhousut sekä takin tähän päälle poistuessani ovesta esim.kauppaan. Muita?

Pyykkikone hajalla?

Pyjama ainut mukava vaatekerta?

No, ei vaineskaan tällaista se on meillä, joilla ei käy ketään ikinä kylässä. Ei kukaan nää miten pukeudun. Nyt verkkarit.

Pyjama olisi minusta masentava päivällä, kun tulee mieleen että olisi sairas.

Vierailija
30/60 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyykkikone hajalla?

Pyjama ainut mukava vaatekerta?

No, ei vaineskaan tällaista se on meillä, joilla ei käy ketään ikinä kylässä. Ei kukaan nää miten pukeudun. Nyt verkkarit.

Pyjama olisi minusta masentava päivällä, kun tulee mieleen että olisi sairas.

Pyykkikone toimii kyllä, pesen joka päivä pyykkiä. Yleensä minullakin on aina verkkarit kotona ja toisinaan kaupassa käydessäkin, nyt vaan jäivät päälle nämä yövermeet kun yksi aamu kiireessä lähdin viemään lasta kouluun 😊. Ap

Vierailija
31/60 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kotona aina mukavissa vaatteissa tai puolialasti, tässä suosikkeja:

- kylpytakki (lämmin, pehmoinen, hupusta saa sohvalla röhnöttäessä minityynnyn)

- iso valtava löysä puuvilla mekko/kaftaani. Tuntuu siltä kuin olisi alasti, mutta voi tarvittaesa avata oven

- verkkarit (löysät, pehmeät, kuluneet) tai muut mukavat urheiluhousut (vajaamittaiset sinkuneet ja nyppyyntyneet n. 5 nroa liian isot lösöhousut) ja iso t-paita tai tunika

- pyjama, mahdollisimman iso, löysä ja mukava. Kerran ostin niin isot pyjamahousut, että toisella kädellä piti pitää ylhäällä. Ne oli vähän vaivalloiset

- jos makaan sohvalla (telkkaa katsoen), vedän jalkaan villasukat ja päälle pari vilttiä ja peittoa

- jos makaan sängyssä (musaa kuunnellen esim), nakuna ja villasukat jalassa

Mies on samantapainen. Jos käy lounastauolla kotona, vetää kaikki vaatteet pois yltä sukkia ja kalsareita lukuunottamatta ja menee lounaan jälkeen lattialle makaamaan :DDD

Vierailija
32/60 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
33/60 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet taistelevät sisäistä häpeäänsä vastaan yrittämällä noudattaa jotakin kuvitteellista elämän sääntökirjaa pilkulleen. Häpeän riivaama ei tietysti siihen koskaan pysty, koska säännöt muuttuvat yhä vaikeammiksi. Usein hän turvautuu varaventtiiliinsä eli ongelmiensa projisoitiin toisiin ihmisiin av-palstalla. 

Vierailija
34/60 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numerolle 33.No ei minusta mikään saamattomuus ja laiskuus mikään tavoiteltava asia ole elämässä.Se että mennään siitä mistä aita on matalin.Ja jos ap:lle tuo yöpaidassa hilluminen päiväkaupalla ei tuota häpeän tunnetta niin miksi hän kyselee asiaa täällä.Kaippa hän haluaa saada varmistuksen et ei oo ainoo.Mutta hän epäilee et onko tää sittenkään kovin normaalia.En väitä että itse aina jaksaisin olla mutta energiset ihmiset on kauniita, vahvoja.

Vierailija
35/60 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

34

🐽 energiaa on monenlaista...

Vierailija
36/60 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöpaituli päällä leijailevasta av-mammasta en saa millään kuvaa energiasta vaikka miten yritän mutta toki ajatustyötä on varmaan tehty paljon.Ja vaatiihan se monen lihaksen yhteistyötä että saa yöppärin pois ja päivävaatteet päälle.

Vierailija
37/60 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kans voi olla viikonloppuisin niin, että olen ainoa joka on yöpuvussa. Olen masentunut, enkä ymmärrä, mitä järkeä elämässä on. Niin en ymmärrä, mitä järkeä päivävaatteiden pukemisessa on, jos olen vain kotona. En edes löydä oloasua ilman pientä etsintää, on sen verran sekaisin omat vaatteetkin kun mies hoitaa pyykit. Niin sitten ei vain muka viitsi ja jaksa etsiä kun ei ole pakko. Kun olin lapsi äiti pakotti jo ihan tarpeeksi.

Vierailija
38/60 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävää kun sitten hikoilette siihen pyjamaan ulkona rampatessanne ja sitten  pyöritte omassa liassanne vuorokauden ympäri. Ei ainakaan kannata ihmetellä, jos ei ole miestä.

Vierailija
39/60 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saamattomuus, se että mennään siitä mistä aita on matalin ym.asian vierestä tehdyt analyysit lähinnä naurattavat 😃. Jos joku on niin kireä ettei edes vapailla tai kipeänä saa röhnöttää pyjamassa miten lystää, kertoo vain tosiaan siitä että haluaa tehdä olonsa mukavaksi sillä hetkellä. Laiskuudesta se ei kerro hölkäsen pölähtävää. Minua säälittävät ihmiset jotka paitsi vetävän oman piponsa kireälle, vaativat sitä toisiltakin ja määrittävät omassa pikku päässään mitä pyjamatyyppi tekee väärin tai mikä on vialla. Mitä väliä jos näin on hyvä! Besserwisserit tehkööt miten haluavat, pukeutukaa vaikka 24/7 edustuskuntoon, ei nypi minua 😊. Ap

Vierailija
40/60 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ällöttävää kun sitten hikoilette siihen pyjamaan ulkona rampatessanne ja sitten  pyöritte omassa liassanne vuorokauden ympäri. Ei ainakaan kannata ihmetellä, jos ei ole miestä.

Et sitten parempaa keksinyt..mieskortti ja silleen. Mene toiseen ketjuun lätisemään.