Olen ollut yöpäidassa ja pyjaman housuissa nyt 4 päivää ja
vetänyt vain ulkoiluhousut sekä takin tähän päälle poistuessani ovesta esim.kauppaan. Muita?
Kommentit (60)
Hyi miksi? Mä kärsisin tuollaisesta pyjamaelämästä. Oletko masentunut? Jaksatko käydä pesulla, syödä?
Pyjamakerho siis AV:lle? :) 👕
En kelpaa, olen vaihtanut töihinmenokuosiin välillä... mutta loppuaika on kotona mennyt lökövaatteissa.
Samat on olleet päällä. Olen kyllä ollut masentunutkin mutten mielestäni tällä hetkellä. Olen vapailla enkä toistaiseksi haise. Syön mitä löytyy..ja olen siis käynyt kaupassa, lenkittänyt koiraa ja kuskannut lapsia, yövaatteet ja villasukat päällä, ei viitsi vaihtaa. Ap
Mulla sama. On masennustakin, mutta ennen kaikkea oon väsynyt. En hikoile paljoa, joten en haise. Tämään kyllä vaihdan vaatteet ja käyn suihkussa.
Mulla muutenkin kuivaa iho talvella niin, että ei saa liikaa pestä.
Hep!
Täällä myös. Olen flunssassa enkä jaksa kuin juoda teetä. Mies hoitaa kotia ja lapsia.
Kolmas päivä menossa enkä ole edes käynyt missään. Yöppäriä olen vaihtanut kyllä joka ilta.
Onhan täällä muitakin, pyjamakerho kokoontuu 😊! Tsemppiä masennukseen ja flunssaan. Ap
Olen kade! Huominen vapaapaiva tod.nak. menee tuolla linjalla tosin... Ainakin se on suunnitelmissa! Tuskin maltan odottaa! :)
Masentuisin, jos eläisin elämääni pyjamassa.
Nää on niin mukavat, ei kinnaa eikä purista. Aion jatkaa viikonlopun yli, lapsetkin on niin tottuneet etteivät häkelly. Ap
Minä vietän kotikonttoripäivät samoin. Jos täytyy käydä ulkona, tuulihousut ja takki siihen päälle.
Kertokaa vielä minkälaisia teidän yö-ja lököasunne ovat? Minulla on lilavalkoiset housut ja raidallinen yöpaita sekä vaaleanpunaiset villasukat, oliskohan Tokmannilta. Ap
Mä oon melkein aina kalsareissa ja t-paidassa :D Mieheni on samanlainen. Ennen olin pyjama päällä, mutta nykyään ei tule käytettyä.
Ainoastaan jos lähden ihmisten ilmoille, niin että pitää ulkovaatteet ottaa pois, laitan päälle "oikeat" vaatteet.
Suihkussakin olen vähän laiska käymään. Ja varsinkin hiusten pesu saattaa venyä, jos ei ole mitään oikeita menoja.
Minusta on ihanaa että kotona voi olla ennenkaikkea mukavasti, välittämättä pätkääkään miltä näyttää. Vastapainoa ulkomaailmalle siis kai. Ap
Vierailija kirjoitti:
Minä vietän kotikonttoripäivät samoin. Jos täytyy käydä ulkona, tuulihousut ja takki siihen päälle.
Varovasti sitten sen tietokoneen kameran kanssa, jos tulee etäpalavereita :) Kerran työkaveri teki yllätysesiintymisen kaikkien riemuksi. Itse peitän kameran aina etätyöpäivän ajaksi ihan kaiken varalta.
Tällä hetkellä päällä vaaleanpunaiset satiinihousut, valkoinen toppi, harmaat villasukat ja thaikuista tuotu silkkinen aamutakki.
Luulen että tämä teidän laiskuus "masennus" näkyy elämän joka osa-alueella.
Vierailija kirjoitti:
Luulen että tämä teidän laiskuus "masennus" näkyy elämän joka osa-alueella.
Mitä vikaa on vapailla laiskottelussa?
Onko sulla samat yövaatteet ollut koko ajan vai ootko vaihtanut?