Huumorintajuinen ihminen on viehättävä
Kommentit (8)
Mutta henkilön muihin attribuutteihin ei yleensä kiinnitetä huomiota jos sen henkilön ulkonäkö ei viehätä muita ihmisiä, sitä hienoa persoonaa ei usein pääse näyttämään jos ulkonäkö ei ole tietynlainen, tämä on valitettavaa mutta totta.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole omasta mielestään huumorintajuton.
Suurin osa suomalaisista on melko huumorintajuttomia tai ainakaan eivät osaa vitsiä heittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole omasta mielestään huumorintajuton.
Suurin osa suomalaisista on melko huumorintajuttomia tai ainakaan eivät osaa vitsiä heittää.
Mä inhoan vitsinheittäjiä. Suurimmaksi osaksi huono läppää ja aivan sairaan rasittavia.....omasta mielestään hyviä tyyppejä.
Minua naurattaa aina kun joku nainen sanoo miehensä olevan huumorintajuinen ja sitten kun näkee millainen tosikko mies on niin ei voi ihmetellä mille se nainen edes sisäisesti hymähtelee :D
Kyllä mulla huumorintajua on, sanoo mies ja kertoo nauraneensa kun Repe kertoi vitsin oikein isosta pillusta. Mutta jos huumoria alkaa tulla esim. miehestä itsestään - saatikka hänen autostaan - niin huumorintaju loppui siihen.
Saattaa olla niinkin, että mies on vaan kotona rennommin oma itsensä ja on todella hauska. Tuo puoli ei vaan ehkä tule esiin muualla kuin tutussa porukassa. Jotkut hiljiset ihmiset ovat erittäin huumotintajuisia ja hauskoja, mutta tuo puoli tulee niin harvoin esiin ja joissakin porukoissa tuskin koskaan. Tunnen tällaisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Minua naurattaa aina kun joku nainen sanoo miehensä olevan huumorintajuinen ja sitten kun näkee millainen tosikko mies on niin ei voi ihmetellä mille se nainen edes sisäisesti hymähtelee :D
Oi kiitos!😄