Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te ketkä ette harrasta usein seksiä

Vierailija
19.03.2016 |

Miten jotkut parit voi harrastaa seksiä tosi harvoin? Eikö teillä ole himoja vai missä vika? On epänormaalia sekstailla harvoin. Meillä tapahtuu joka päivä.

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pa, ikänne ja parisuhteenne kesto? :)

Vierailija
2/71 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai siihenkin kyllästyy, etenkin saman kumppanin kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pa, ikänne ja parisuhteenne kesto? :)

AP, siis :D

Vierailija
4/71 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harrasteta kun kriisi päällä et ollaanko yhdessä vai ei, ja seksi kuulemma sotkisi miehen mielestä kuvioita :/ paljon ollaan kyllä harrastettu, 20v nainen ja 30v mies

Vierailija
5/71 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten jotkut parit voi harrastaa seksiä tosi harvoin? Eikö teillä ole himoja vai missä vika? On epänormaalia sekstailla harvoin. Meillä tapahtuu joka päivä.

Suomalaiset naiset ovat frigidejä.  Puolisosi on varmasti muunmaalainen.

Vierailija
6/71 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme molemmat suomalaisia, n 24v. 3v yhdessä.

Ap.

Vierailija
7/71 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pitäisi kyllästyä. Suhteessa kuuluu olla intohimoa ja jos se sammuisi, vaihtaisin miestä samantien.

Ap.

Vierailija
8/71 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on kroonisesti sairas. Seksiä on kivuttomina aikoina enemmän ja kivuliaina vähemmän, pisin tauko taitaa olla nelisen kuukautta. Parisuhde voi hyvin, ja yhteentoista vuoteen on ehditty harrastamaan oikein hyvin.

37&38

Vierailija
9/71 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ilman seksiäkin pärjää. Oksettaa molempia koko touhu muutenkin.

Vierailija
10/71 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme 50/46 v. aviopari. Minä (mies 50 v.) panisin monta kertaa viikossa, mutta vaimo ei vain halua. Ei halua erotakaan tms. Ei vain ole minkäänlaisia seksuaalisia haluja. En ole lähtenyt pettämisen tielle, mutta miltei jokainen aamuni alkaa laukeamisella, jonkun hyvän pakaran katselun lomassa. (Video/lehtikuva).

En siis todellakaan ole toiminut näin silloin, kun vaimoni oli vielä valmis ottamaan kaluni sisäänsä. Välillä tuntuu, että tämäkin on jonkunlaista pettämistä, mutta kun järjellä ajattelee, niin sehän on kaukana siitä.

Tiedän että hän himoitsee kieltäni klitoriksellaan, mutta kun hän ei tietenkään kehtaa pelkästään sitä pyytää, niin hommat ovat luonnollisesti jäissä. 2015 heinäkuussa työntelin viimeksi pillun pohjille, että repikää siitä.

Vierailija
11/71 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh miten se nyt on niin vaikeaa mahduttaa kalloon, että kaikille se seksi ei ole mikään parisuhteen kulmakivi.

Vierailija
12/71 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme vuottaon kuin hyttysen paska valtameressä, odota nyt vaikka yka 20 vuotta siihen päälle, niin on jo vähn muitakin murheita kun seksi määrä, voi halleluja.

Vierailija
13/71 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukka on hankalaa kun toinen on maailmalla. Olaan myös paljon erisikaanmuutenkin kotona. Väsyneitä työstä. Aamuseksiä tekis mueli mut se ei vaan ikin onnistu koska lapsi ei uskalla olla yksin alakerras. Joten näillä mennään. Ensinmäiset 5vuotta meni vällyjen välis :) nyt sit kuivempi kausi. Mut josko se tästä taas. Yhdes oltu 10vuot. Ikä mul 35 ja miehel 33

Lapsen saanti ysein muuttaa seksin määrää. Toipuminen henkisesti ja fyysisesti kestää. Väsymys ja kiire vie voimat. Mut onneks rakkaus ei katoa.

Vierailija
14/71 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja koska te teette sitä joka päivä niin muut on mielestäsi epänormaaleja jotka ei sekstaile joka päivä?? Just, aikast kaponen ajattelumaailma sulla.

Vierailija
15/71 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pitäisi kyllästyä.

Ap.

Millähän perusteella?

Vierailija
16/71 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ollaan oltu pari kuukautta etäsuhteessa, jonka takia seksiä on ollut normaaliakin vähemmän. Normaalisti itse haluaisin lähes joka päivä, mies pari kertaa viikossa ja miehen halujen mukaan mennään, koska en halua pakottaa häntä seksiin. Tottakai erilaiset seksihalumme tuottavat ongelmia, joskus mies haluaa vain halailla kanssani, mutta haluan seksiä niin kovasti etten pysty edes olemaan hänen lähellä. En usko, että me tullaan olemaan yhdessä ikuisesti ja yksi eron syistä varmasti tulee olemaan se, että haluan enemmän seksiä kuin mieheni. Itse olen 20, mies 27 ja ollaan oltu yhdessä pari vuotta.

Vierailija
17/71 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulla on haluja, mutta puolisoa ei kiinnosta. Runkkaan pävittäin... jopa useita kertoja.

t.mies

Vierailija
18/71 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteen alkuhuuma kestää 1-3 vuotta, ja tuon jälkeen suhde muuttuu luonnollisesti kohti kumppanuutta. Rakastumisesta rakkaudeksi. Tämä ei sulje seksuaalisuutta pois, mutta mukaan tulee myös muita elementtejä, jotka ovat seksiä tärkeämpiä. Jos suhde perustuu kolmenkin vuoden jälkeen vain seksille, eikä esim. arvot ja toiveet loppuelämän suhteen kohtaa, niin enpä lähtisi kadehtimaan.

Me olemme olleet yhdessä 16 vuotta. Lapsia on kaksi. Alussa pantiin kuin puput, ennätys oli 10 (!) kertaa päivässä. Vuosien varrella seksin määrä on vaihdellut elämäntilanteen mukaan. Tällä hetkellä on hiljaisempaa, sillä olen sairastellut ja stressin vuoksi myös väsynyt. Seksi ei ole ollut nyt ensimmäisenä mielessä.

Jos mieheni ajattelisi kuin Ap, niin häne pitäisi siis lempata minut, lastensa äidin, pihalle. Talo myyntiin, lapset viikko/viikko-systeemiin ja koira piikille? Onneksi mieheni ymmärtää, että parisuhteessa on muutakin kuin vaakamambo, emmekä ole eroamassa.

Vierailija
19/71 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme yhdessä 19 vuotta, erosimme viime vuonna.Seksiä ed kerran vuonna 2008 ja sitä ennen parin vuoden välein.

Mä laitoin luukut kiinni koska kyllästyin olemaan tyhjennyskenttä. Ei esileikkiä, ei suuseksiä, ei hyväilyjä seksin aikana.

Nyt olen sitten löytänyt miehen joka käy muhun kuumana ja mä siihen...seksiä harrastettu ahkerasti. Tai rakasteltu siis.

Ja hitto kun tuntuu hyvältä.

Vierailija
20/71 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se perinteinen klisee. Pappi sanoi aamen, lapset tehty ja minä rakensin perheelle talon. Nyt ei ilmeisesti enää tarvita seksiä. Ainakaan vaimon mielestä.

Pari vuotta vielä odottele, että lapset ovat tarpeeksi vanhoja. Sitten nostan kytkintä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän