Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te ketkä ette harrasta usein seksiä

Vierailija
19.03.2016 |

Miten jotkut parit voi harrastaa seksiä tosi harvoin? Eikö teillä ole himoja vai missä vika? On epänormaalia sekstailla harvoin. Meillä tapahtuu joka päivä.

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehdi ja ei jaksa. Vaikea harrastaa seksiä kun kesken kaiken nukahtaminen on vaarana tai päätä särkee väsymyksestä niin paljon tai kun kiihottuminen ei ole mahdollista ja keho huutaa vain unta. Kaksin eletään, mutta raskas työ vie mehut niin täysin, ettei jaksa kuin pari-max kolme kertaa viikossa, vaikka mieli tekisi muuten jatkuvasti. Usein tulee tyydytettyä itsensä pikaisesti ennen nukahtamista, sekin on melkein kuin seksiä kun toinen kuuntelee puoliunessa vieressä. Aiheesta on riitoja ja ahdistaa kun molemmat ovat niin puutteessa, mutta nyt on helpottamaan päin, tulen muuten hulluksi tällaisessa avioliitossa. Seksi on elämän parhaita asioita!

Vierailija
62/71 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä keskustelusta on tehty mainio biisi  :D Loistava DUO!

https://open.spotify.com/track/0RttUUJYC9EwRosNRv8RlI

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap kunhan ensin kasvatte aikuisiksi, menette töihin, hankitte lapsia ja otatte asuntolainen ja olette olleet 20-30v yhdessä tule sitten sanomaan mikä on oikein:)

Mulla on ihana mies jonka kanssa rakasteltiin ensimmäisen 19v vähintään kerran viikossa. Nyt pari vuotta miehen into on laantunut ja rakastellaan 3-6 vkon välein. Hänelle se on normaalia, minulle ei. Ymmärrätkö.

En minäkään pidä normaalina sitä että kolmikymppiset lopettavat seksin kokonaan mutta niin tuntuu käyvän yli puolessa pareja ainakin av:n mukaan.

Todella intohimoisessa suhteessa minäkin rakastelisin mielelläni vaikka monta kertaa päivässä vielä 20v jälkeenkin. Ehkä? 

pari 50+

Vierailija
64/71 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on tuulella käypä seksin suhteen. Itse olisin tyytyväinen sellaiseen 3-4 krt/kk seksitahtiin, jossa se tuottaisi molemmille osapuolille laadukasta nautintoa. Yhdessä vaiheessa hän ei käytännössä halunnut kuin kerran 2-3 kuukauden aikana.

Mutta nyt on ääni muuttunut kellossa. Seksiä pitäisi saada vähintään joka toinen päivä.

En anna, ei juuri kiinnosta, kun itse piti haaransa kiinni melkein totaalisesti parin vuoden ajan. Joskus saa säälistä suuseksiä sohvalla, ilman että annan koskea itseeni. Olen oikeastaan tosi kyllästynyt koko eukkoon. Jos lasta ei olisi, pakkasin matkalaukut. Vaimo vaan kuvittelee että mulla on testosteronin tasot alhaalla ja yrittää saada hoitoon. Totuus on, että ei vaan kiinnosta enää. Maistakoon nyt omaa lääkettään.

Vierailija
65/71 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai siihenkin kyllästyy, etenkin saman kumppanin kanssa?

Ei pitäisi kyllästyä. Suhteessa kuuluu olla intohimoa ja jos se sammuisi, vaihtaisin miestä samantien.

Ap.

Palataan asiaan sitten kun vaihdat.

Palataan asiaan sitten, kun ap vaihtaa viidennen kerran, lapsia tehty jo 2-3 eri isälle ja joka kerta perhe hajotettu kun on alkuhuuma laantunut ja uusi ihqu ihastus astunut kuvioihin.

Vierailija
66/71 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alussa pantiin kuin puput, monta kertaa päivässä. Sitten reilun vuoden kohdalla miehen into laantui, seksi vähitellen harveni kunnes sitä sai vain kerran parissa kolmessa kuukaudessa. Asiasta itkettiin, huudettiin ja mietittiin eroakin. Lopulta toistuvien torjumisten ansiosta oma itsetunto romahti ja seksuaalisuus kuoli. Jäätiin sitten yhteen, enää ei ole mitään syytä erota koska ei minuakaan seksi enää huvita. Kun on saatu lapsiluku täyteen niin loppunee kokonaan. Ehkä mies joskus löytää jonkun sytyttävämmän ja lähtee, en tiedä. Itsellä ei ole mitään syytä katsella ympärilleni, en näe itseäni enää seksuaalisena olentona enkä voi edes kuvitella kenenkään haluavan minua tai kiihottuvan minusta.

Vierailija
67/71 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kai se ero tulossa joku vuosi seksin takia :( ollaan vähän alle 30 vuotiaita, yhdessä melkein 5 vuotta. Harrastetaan seksiä kerran kaks viikossa, joskus enemmän joskus vähemmän. Mies on ilmoittanut, että tämä määrä ei riitä eikä ole normaalia, kaikki muut kuulemma jyystää päivittäin. Seksi on käynyt ällöttämään mieheni pakon takia. Tuntuu, ettei mitään muuta ajattele, että kaikki pyörii sen ympärillä. Välillä heti rakasteltuamme mies vaatii lisää, ei riitä. Olen niin surullinen tilanteestamme, rakastan häntä mutten voi alkaa väkisinkään paneskelemaan kun ei vaan tunnu siltä :( ei suostu terapiaan, valehtelisi vain.

Ja kyllä mekin pantiin ensimmäiset pari vuotta ku kanit.

Vierailija
68/71 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni on tuulella käypä seksin suhteen. Itse olisin tyytyväinen sellaiseen 3-4 krt/kk seksitahtiin, jossa se tuottaisi molemmille osapuolille laadukasta nautintoa. Yhdessä vaiheessa hän ei käytännössä halunnut kuin kerran 2-3 kuukauden aikana.

Mutta nyt on ääni muuttunut kellossa. Seksiä pitäisi saada vähintään joka toinen päivä.

En anna, ei juuri kiinnosta, kun itse piti haaransa kiinni melkein totaalisesti parin vuoden ajan. Joskus saa säälistä suuseksiä sohvalla, ilman että annan koskea itseeni. Olen oikeastaan tosi kyllästynyt koko eukkoon. Jos lasta ei olisi, pakkasin matkalaukut. Vaimo vaan kuvittelee että mulla on testosteronin tasot alhaalla ja yrittää saada hoitoon. Totuus on, että ei vaan kiinnosta enää. Maistakoon nyt omaa lääkettään.

Kostaminen ei ole koskaan ratkaisu, teet kaikille vain pahempaa oloa. Olen nainen ja ymmärrän kahden vuoden haluttomuuden jonka jälkeen taas haluaa, nämä menevät kausittain, voivat johtua hormooneista, stressistä tai mistä lie. Mutta miehille seksi on aina TÄRKEINTÄ, ja nyt sitten katkerana kostat :( et ole tainnut koskaan oikeasti rakastaa...

Toivottavasti ette ala vihaamaan toisianne, ja muistakaa anteeksiannon merkitys.

Vierailija
69/71 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kostaminen ei ole koskaan ratkaisu, teet kaikille vain pahempaa oloa. Olen nainen ja ymmärrän kahden vuoden haluttomuuden jonka jälkeen taas haluaa, nämä menevät kausittain, voivat johtua hormooneista, stressistä tai mistä lie. Mutta miehille seksi on aina TÄRKEINTÄ, ja nyt sitten katkerana kostat :( et ole tainnut koskaan oikeasti rakastaa...

Toivottavasti ette ala vihaamaan toisianne, ja muistakaa anteeksiannon merkitys.

Älä yleistä, tietämätön.

Monellakin yli 30-vuotiaalle miehelle seksielämä ei ole kovinkaan tärkeää. Siitä voi tulla iso ongelma, jos se ei toimi tai sen suhteen asetetaan mahdottomia vaatimuksia. Eihän sinullekin esim suun hyvinvointi ole mikään maailman tärkein asia (josset ole hammaslääkäri) joka olisi aina mielessä - paitsi silloin kun on reikä hampaissa.

Vierailija
70/71 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkinlaiset tauot on varmasti arkipäivää kaikissa suhteissa, mutta... vuosien mittaan kaikissa (kaikkiaan yli parissakymmenessä) tuttavieni parisuhteissa, joissa nainen on sanonut, että koko homma oksettaa tai että ei sitä enää tarvii, tai ei "meitä" huvita, jne ... ihan jokaisessa niistä  mies on lopulta pettänyt ja jättänyt innokkaamman naisen vuoksi. Eli ei kyllä ihan kannata sinisilmäisesti uskoa, ettäkö puolisollakin olisi halut vähentyneet. (Ja tietty samasta syystä on sitten myös pettäviä naisia). Aika harva näemmä lopultakaan suostuu siihen, että parisuhteesta tulee pelkkä kämppäkaveruus, ainakaan pidemmän päälle, koska seksuaalisuus on kuitenkin yksi elämän kantavia voimia. Kyllä siitä ja läheisyydestä muutenkin kannattaa pitää kiinni, ja tehdä töitä sen eteen, eikä vain olettaa, että sitä ei tarvita alkuvaiheen jälkeen.

Vierailija
71/71 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oliko 35..48vuodet niitä pihistelyjä ja sen jälkeen rali alkoi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi