Te ketkä ette harrasta usein seksiä
Miten jotkut parit voi harrastaa seksiä tosi harvoin? Eikö teillä ole himoja vai missä vika? On epänormaalia sekstailla harvoin. Meillä tapahtuu joka päivä.
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
No se perinteinen klisee. Pappi sanoi aamen, lapset tehty ja minä rakensin perheelle talon. Nyt ei ilmeisesti enää tarvita seksiä. Ainakaan vaimon mielestä.
Pari vuotta vielä odottele, että lapset ovat tarpeeksi vanhoja. Sitten nostan kytkintä.
:( minkä ikäinen olet?
Vierailija kirjoitti:
Olemme 50/46 v. aviopari. Minä (mies 50 v.) panisin monta kertaa viikossa, mutta vaimo ei vain halua. Ei halua erotakaan tms. Ei vain ole minkäänlaisia seksuaalisia haluja. En ole lähtenyt pettämisen tielle, mutta miltei jokainen aamuni alkaa laukeamisella, jonkun hyvän pakaran katselun lomassa. (Video/lehtikuva).
En siis todellakaan ole toiminut näin silloin, kun vaimoni oli vielä valmis ottamaan kaluni sisäänsä. Välillä tuntuu, että tämäkin on jonkunlaista pettämistä, mutta kun järjellä ajattelee, niin sehän on kaukana siitä.
Tiedän että hän himoitsee kieltäni klitoriksellaan, mutta kun hän ei tietenkään kehtaa pelkästään sitä pyytää, niin hommat ovat luonnollisesti jäissä. 2015 heinäkuussa työntelin viimeksi pillun pohjille, että repikää siitä.
Enpä ihmettele yhtään kommenttisi luettuani, ettei vaimoasi kiinnosta seksi sinun kanssasi. Tuskin hän koskaan on siitä mitään saanut. Seksi ei nimittäin ole pelkkää panemista. Oikean miehen kanssa saattaa vaimoasi kovasti vielä kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olemme 50/46 v. aviopari. Minä (mies 50 v.) panisin monta kertaa viikossa, mutta vaimo ei vain halua. Ei halua erotakaan tms. Ei vain ole minkäänlaisia seksuaalisia haluja. En ole lähtenyt pettämisen tielle, mutta miltei jokainen aamuni alkaa laukeamisella, jonkun hyvän pakaran katselun lomassa. (Video/lehtikuva).
En siis todellakaan ole toiminut näin silloin, kun vaimoni oli vielä valmis ottamaan kaluni sisäänsä. Välillä tuntuu, että tämäkin on jonkunlaista pettämistä, mutta kun järjellä ajattelee, niin sehän on kaukana siitä.
Tiedän että hän himoitsee kieltäni klitoriksellaan, mutta kun hän ei tietenkään kehtaa pelkästään sitä pyytää, niin hommat ovat luonnollisesti jäissä. 2015 heinäkuussa työntelin viimeksi pillun pohjille, että repikää siitä.
Enpä ihmettele yhtään kommenttisi luettuani, ettei vaimoasi kiinnosta seksi sinun kanssasi. Tuskin hän koskaan on siitä mitään saanut. Seksi ei nimittäin ole pelkkää panemista. Oikean miehen kanssa saattaa vaimoasi kovasti vielä kiinnostaa.
Jos et sä siideri pommi (ryhävalas) ymmärrä lukemaasi, on parempi kun et kommentoikaan toisten kommentteihin.
Vierailija kirjoitti:
No se perinteinen klisee. Pappi sanoi aamen, lapset tehty ja minä rakensin perheelle talon. Nyt ei ilmeisesti enää tarvita seksiä. Ainakaan vaimon mielestä.
Pari vuotta vielä odottele, että lapset ovat tarpeeksi vanhoja. Sitten nostan kytkintä.
Täälläkin sama juttu. Vaimoa ei kiinnosta enää mikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai siihenkin kyllästyy, etenkin saman kumppanin kanssa?
Ei pitäisi kyllästyä. Suhteessa kuuluu olla intohimoa ja jos se sammuisi, vaihtaisin miestä samantien.
Ap.
Palataan asiaan sitten kun vaihdat.
Me olemme kolmekymppinen lapseton aviopari, yhdessä olemme olleet kahdeksan vuotta ja siitä kaksi naimisissa. Seksiä harrastamme ehkä joka toinen viikko. Määrä on vähentynyt, mutta laatu parantunut, ja tämä sopii molemmille.
Olen huomannut, että iän karttuessa elämään kehittyy muutakin sisältöä kuin naiminen. Prioriteetit muuttuvat. Ja se on ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et sä siideri pommi (ryhävalas) ymmärrä lukemaasi, on parempi kun et kommentoikaan toisten kommentteihin.
Aiai, sepäs sattuikin arkaan paikkaan....
584
Vierailija kirjoitti:
Saanko udella, ap, miten ihmeessä sinua voi tällainen kiinnostaa? Avasin keskustelun luullen sen koskevan jotain terveydellistä juttua, mutta että jaksat vaivata päätäsi muiden seksikertojen määrällä... en vaan ymmärrä :)
En todellakaan vaivaa tällä päätäni. Tuli vaan ohi mennen mieleen. Minä en pystyisi elää ilman seksiä ja mies kyllä tykkää ;).
Ap.
Koska puoliso on nykyään seksillä ja muullakin läheisyydellä kiristävä pihtari, lisäksi itsekäs ja omistushaluinen. Yksi halaus ja yhden käden sormilla ilmaistava määrä seksikertoja olisi vuositasolla tarjolla ja niistäkin pitäisi käydä kauppaa. Kuka ihminen jaksaisi loputtomiin haluta tuollaista puolisoa? Muualta toki saisi, mutta oma moraali ei anna myöten. Lasten kasvamista tässäkin odotellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiai, sepäs sattuikin arkaan paikkaan....
584
Millä lailla?
Vierailija kirjoitti:
Miten jotkut parit voi harrastaa seksiä tosi harvoin? Eikö teillä ole himoja vai missä vika? On epänormaalia sekstailla harvoin. Meillä tapahtuu joka päivä.
Mies on töissä ulkomailla.
Ensin mies pihtasi monta vuotta. Seksiä oli harvoin ja vain silloin kun mies halusi. Sain pakit joka kerta kun tein aloitteen. Nyt miestä haluttais mutta mun halut on olemattomat kun on ssri-lääkitys. Seksiä on ollut viimeksi joskus ennen joulua ja ei haittaa yhtään. Mua ei vois vähempää kiinnostaa. :D
Meillä seksittömyys johti eroon.
Ensin oli alkuvuoteen huumaseksiä paljon. Sitten minusta normaalit 3krt/vk, mikä ei tuntunut miehelle riittävän. Käytiin terapiassakin siitä ja terapeutti sanoi hyvin että vähemmän haluavan ehdoilla mennään.
Miehen jatkuva halu ja vonkaaminen alkoi vituttaa. Että eikö voi välillä halata ja pitää hyvänä ilman että toinen alkaa heti kärttää seksiä. Hiljalleen alkoi minun halut vähentyä ja vähentyä. Mitä vähemmän oli tavallista arjen hellyyttä, sitä vähemmän halusin hypätä suoraan hommiin.
Lopulta haluni miestäni kohtaan loppuivat kokonaan. Koska minulla on muistoissa kokemuksia ihanista hellistä miehistä, jotka pitävät lähellä myös ilman kiimaa, aloin irtautua henkisesti ja lopulta olin vapaa.
Nyt toivon että voin vielä löytää tavallisen hyvän miehen jolle parisuhteen läheisyys ja välittäminen on muutakin kuin seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Mopoautosta kajahtaa taas.
Me ollaan oltu 5v yhdessä, minä 25v ja mies 38v. Viimeisen vuoden aikana ollaan sekstailtu varmaan 5 kertaa :D Kumpaakaan ei haluta. Mieskään ei oo koskaan ollu mitenkään seksuaalinen. Tykkää enempi vaan romantiikasta ja muunlaisesta läheisyydestä, mutta ei kuulemma "Jaksa seksiä, kun se on niin yliarvostettua nylkyttämistä". Ja samaa mieltä oon itekin. Joskus jopa seksi ajatuksena ihan ällöttää. Joskus taasen on kiva nussia oikein kunnolla :)
Vierailija kirjoitti:
Olemme molemmat suomalaisia, n 24v. 3v yhdessä.
Ap.
Alkuhuumaa elätte.
Varmaan juurikin se, ettei meillä ole niitä himoja. Kumpikaan ei taida olla kovin seksuaalinen ihminen, joten seksi ei käytännössä tule mieleen vaan tehdään ennemmin muita asioita. Maataan ja nukutaan ihan kiinni toisissamme, mutta ei meillä läheisyys tapaa johtaa seksiin. Alkuaikoina saatettiin harrastaa seksiä muutaman kerran kuukaudessa, mutta sittemmin noin kerran vuodessa tai harvemmin.
28v ja 29v, yhdessä 10 vuotta, ei lapsia.
Tapailin joskus tuollaista "seksiä kuuluu saada aamuin, päivin ja illoin" -miestä. Kuukauden jälkeen miehellä mieli muuttui, sillä ymmärsi laadun olevan määrää tärkeämpää.
Nykyisen miehen kanssa harrastamme seksiä kerran pari viikossa, mutta mies kuulemma pärjäisi vähemmälläkin. Olemme asuneet yhdessä nyt kaksi vuotta. Itse olen ihan tyytyväinen seksielämäämme, mutta arkisista asioista tulee kinasteltua enemmän, jos sekstailu on unohtunut pidemmäksi aikaa.
Saanko udella, ap, miten ihmeessä sinua voi tällainen kiinnostaa? Avasin keskustelun luullen sen koskevan jotain terveydellistä juttua, mutta että jaksat vaivata päätäsi muiden seksikertojen määrällä... en vaan ymmärrä :)