Minkä viime aikoina ostetun tuotteen laatuun olet ollut tyytyväinen?
Jätetään ketjusta pois haikailut vanhoista tuotteista tällä kertaa. Mitä tuotteita voi 2010-luvulla ostaa uutena kaupasta ja olla tyytyväinen siihen, että ne tekevät mitä lupaavatkin, eivätkä ole heti pilalla normaalikäytöllä?
Itse olen ollut tyytyväinen merino-villaiseen buff-kauluriini.
Kommentit (108)
PITO on hyvä perunalajike. Siis miten niin sen tuotanto voi loppua?
Onko siis niin, että vain voittoa ajattelevat viljelijät alkavat käyttää tuottavampia lajeja ja erinomaisesti kumuttajalla käyttäytyvä Pito loppuu.
En tajua. Miksi?
Nosto. Lisää näitä! Ihana ketju!
Jos suomalaiset käyttäytyisivät samalla tavoin kuin englantilaiset niin parannusta saadaan helposti:
http://www.kauppalehti.fi/uutiset/halvempi-suklaa-tuli-paasiaismunien-v…
Englantilainen suklaanvalmistaja menetti miljoonia, kun huononsi tuoteiden laatua. Boikotti toimii.
Vierailija kirjoitti:
Lactoline on hyvä pesuaine, halpa, suomalainen, ei käytä eläinkokeita ja sama purkki sopii koko kropalle. Poisti alapäävaivoja mulla.
Täältäkin pisteet.
Nostellaas hyvää ketjua.
Meillä hyväksi havaittuja on ruskovillan tuotteet.
Myös h&m:n 2-packeissa myytävät kietaisubodyt ja puolipotkarit ovat kestäneet siisteinä. Ja mama-farkut; nyt on kolme vuotta ollut liki päivittäisessä käytössä, ja alkavat vasta nyt olla niin kuluneet, että pian joutuu poistamaan käytöstä.
Ikealla monet lastenjutut: huppupyyhe, potta, amme ja pehmolelut (lelut kestävät jopa koiran käytössä, toisin kuin osa varsinaisista koirille tarkoitetuista leluista. Ja ennen kun joku tarttuu tähän, niin lapsella ja koiralla on eri lelut!).
Vikingin kumisaappaat ja popin merinovillaiset välivaatteet.
Legot.
Jos joku tietäisi vinkata hyvälaatuisista naisellisista nahkahansikkaista merinovillaisella vuorella, ottaisin vinkin kiitollisena vastaan.
Henkkamaukan perushame tuntuu mukavan napakalta trikoolta. En tosin ole vielä pessyt, mutta uskoisin tuon selviävän pesusta ihan hyvin.
Up, aina mielenkiintoinen aihe!
Riekerin kengät, kestävät, laadukkaasti tehty, ja mukavat kävellä.